4.7/5 - (13 امتیاز)
معرفی و بررسی بوکر یو اس جی

معرفی و بررسی بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس در سال 2005 در استرالیا تاسیس شد، اما رفته رفته با گسترش خدمات خود به شرق آسیا، اروپا و خاورمیانه توانست بازار بزرگ‌تری را دست بگیرد. این بروکر دارای بیش از 60 نماد معاملاتی مختلف است که توسط متاتریدر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هم‌اکنون بروکر USGFX بیش از 21 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند که به همین دلیل کاربران ایرانی نیز می‌توانند به راحتی از این بروکر استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با بروکر USGFX ما سعی کردیم در این مقاله، این کارگزاری را به صورت کامل بررسی کنیم.

تاریخچه و سابقه بروکر یو اس جی​ اف ایکس

بروکر USGFX یکی از بروکرهای معتبری است که کار خود را در سال 2005 با ارائه خدمات مالی در استرالیا و اقیانوسیه آغاز کرده است. این شرکت چند زیرمجموعه ایجاد کرده تا بر اساس آن بتواند به ساکنین دیگر کشورهای جهان نیز خدمات ارائه کند. اخیراً در سال 2020 بروکر USGFX دفتر خود را در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) ثبت نموده و همان‌طور که در وب‌سایت این بروکر آمده، بروکر یو اس جی اف ایکس توانسته مجوز ارائه خدمات فارکس از این کشور را دریافت کند.

قطع همکاری usgfx با ایرانیان

تریدر های ایرانی دیگر نمی‌توانند از بروکر یو اس جی اف ایکس استفاده کنند! دیگر کاربران ایرانی مجاز به ثبت نام در این بروکر نمی‌باشند، برای برداشت پول خود از این بروکر باید به آدرس ایمیل این بروکر Farsi@Usgfx.global متن زیر را پر کنید بفرستید:

اینجانب ….. دارنده شماره حساب ….. درخواست برداشت از حساب خود به مبلغ ….. دلار را دارم.

شماره حساب بانکی اینجانب به شرح زیر است:

نام و نام خانوداگی:
نام بانک:
شماره حساب:
شماره شبا:
شماره کارت:

حتما به نکات زیر توجه کنید:

  1. اگر واریزی شما به صورت تتر باشد باید آدرس ولت تتر اعلام بفرمایید.
  2. اگر سفارش باز دارید از همین طریق درخواست برداشت خود را ثبت کنید.

اعتبار بروکر یو اس جی اف ایکس

همان‌طور که در بخش سوابق گف/ته شد، بروکر USGFX یک دفتر اصلی در استرالیا دارد که رگوله و مجوز اصلی آن فقط برای ارائه خدمات به کاربران کشور استرالیا است. اما این بروکر برای گسترش خدمات خود، اقدام به تاسیس دفتری در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) با شماره مجوز 648LLC2020 کرده است تا بتواند به کشورهای تحت تحریم نیز خدمات فارکس را ارائه کند.
همچنین این بروکر شرکتی به نام Union Standard International Group ثبت کرده که فقط برای ارائه خدمات به کاربران اروپایی در دسترس است و برای اینکه بتواند رگوله FCA را کسب کند، اقدام به افتتاح دفتری در انگلستان کرده است. همچنین بروکر یو اس جی اف ایکس رگوله ASIC را نیز داشته است که به صورت خود خواسته در سال 2021 از آن خارج شده است. در کل اگر بخواهیم سطح اعتبار بروکر USGFX را بررسی کنیم باید بگوییم که دفتر اصلی این بروکر کاملاً رگوله و معتبر است اما بخشی که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد دارای رگوله سطح 3 است که بیشتر کارگزاری‌های ارائه دهنده خدمات به ایرانیان از همین سطح برخوردار هستند و این مسئله یک امر کاملاً طبیعی است. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر یو اس جی اف ایکس برای کدام کشور است؟ 

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم بروکر یو اس جی اف ایکس در کشور استرالیا ثبت شده است اما این بروکر در کشورهای دیگری چون انگلستان و سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) نیز دفتر فیزیکی دارد که جز شعبه‌های رسمی آن محسوب می‌شوند.

ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس

برای ثبت نام در بروکر USGFX شما باید ابتدا در صفحه اول گزینه افتتاح حساب در بروکر یو اس جی را بزنید، تا به صفحه‌ای که عکس آن را در ادامه می‌بینید بروید.
 
مرحله اول ثبت نام در بروکر یو اس جی
مرحله اول ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس (تکمیل اطلاعات شخصی)
در اینجا نیاز است که شما نام و نام خانوادگی، ملیت، کشور محل اقامت، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا به مرحله بعدی بروید.
در مرحله دوم باید رمز عبوری را برای خودتان تعیین کنید، همچنین برای اینکه همراه با اکانت کاربری، یک حساب معاملاتی در بروکر USGFX برایتان ایجاد شود یکی از انواع حساب در زیر صفحه را انتخاب کنید. دو تیک در آخر این صفحه وجود دارد که نوشته اگر از اکسپرت استفاده می‌کنید یا اگر شما مدیر حساب فرد دیگری هستید، باید آن تیک‌ها را علامت بزنید.
 
مرحله دوم ثبت نام در بروکر یو اس جی
مرحله دوم ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس (ایجاد رمز عبور)
در مرحله سوم ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس نیاز است که شما اطلاعات شخصی خود را به درستی وارد کنید. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، باید نام و نام خانوادگی خودتان را به زبان انگلیسی بنویسید و نکات دیگری مانند اطلاعات فردی، اطلاعات محل زندگی و موارد دیگر را به صورت کامل وارد کنید تا به مرحله بعد بروید. 
مرحله سوم ثبت نام در بروکر یو اس جی
مرحله سوم ثبت نام کردن در بروکر یو اس جی اف ایکس (تکمیل پروفایل)
در مرحله چهارم ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس باید به یک سری سوال که معمولاً درباره وضعیت شغلی، درآمدی و دارایی‌های شماست پاسخ دهید و در انتهای آن توافق نامه‌های ریسک معامله‌گری را بپذیرید.
مرحله چهارم ثبت نام در بروکر یو اس جی
مرحله چهارم ثبت نام کردن در بروکر یو اس جی اف ایکس (تکمیل اطلاعات مالی)
 
پس از این مرحله شما می‌توانید به سرعت حساب معاملاتی خود را شارژ کنید، اما اگر فعلاً چنین قصدی ندارید می‌توانید از ادامه آن منصرف شوید و از طریق لاگین، وارد سایت شوید.
ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری یو اس جی اف ایکس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید به پنل کاربری دسترسی پیدا کنید باید طبق تصویر بالا مراحل را قدم به قدم انجام دهید.

 

ورود به بروکر یو اس جی اف ایکس

برای ورود به بروکر USGFX کافی است از گزینه لاگین استفاده کنید و با وارد کردن ایمیل و پسوردی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید، عملیات ورود را به آسانی انجام دهید. اگر رمز و کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید از گزینه فراموشی استفاده کنید.

آموزش احراز هویت در بروکر یو اس جی اف ایکس

زمانی که اولین بار وارد بخش کاربری در بروکر USGFX خودتان می‌شوید، یک پیام بالای پنل کاربری خواهید دید که از شما خواسته می‌شود ابتدا ایمیل خود را تایید کنید. هنگام ثبت نام یک لینک تاییدیه ایمیل برای شما ارسال شده که با مراجعه به inbox خود، آن را مشاهده خواهید کرد، باید روی دکمه Verify کلیک کنید. سپس وارد پنل کاربری خود شوید و گزینه آپلود سند را انتخاب کنید تا وارد صفحه زیر شوید.
احراز هویت در یو اس جی
احراز هویت در یو اس جی اف ایکس (بارگذاری مدارک برای اثبات هویت)

به تصویر بالا نگاه کنید شما باید در اینجا مدارکی که گفته شده از جمله کارت شناسایی، گذرنامه، مدارک محل سکونت، کارت اعتباری و … را آپلود کنید تا کارشناسان سایت بروکر یو اس جی اف ایکس آن‌ها را بررسی کنند و اگر مشکل یا مغایرتی با مواردی که قبلاً وارد کرده‌اید وجود نداشته باشد، حساب شما را تایید خواهند کرد. حالا اگر در ابتدای ثبت نام برخی از مشخصات خود را اشتباه وارد کرده باشید، می‌توانید از بخش ویرایش پروفایل، دوباره مشخصات خود را تغییر دهید.

آموزش کار با بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر USGFX شاید یکی از ضعیف‌ترین محیط‌های کاربری برای ایرانیان را دارد که مشخص است وب سایت آن فقط توسط مترجم آنلاین به فارسی برگردانده شده است. برای کار در این بروکر شما باید ابتدا لاگین کنید، سپس به امکاناتی که عکس آن را در ادامه می‌بینید دسترسی خواهید داشت.
آموزش کار کردن با بروکر یو اس جی
آموزش کار با پنل کاربری در بروکر یو اس جی اف ایکس
همان‌طور که می‌بینید گزینه‌هایی برای کنترل حساب، پروموشن، پشتیبانی، ایجاد حساب، آپلود مدارک و پروفایل وجود دارد که هرکدام را در ادامه مقاله به صورت جداگانه و مفصل توضیح خواهیم داد.

مزایا بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس یکی از بروکر‌هایی است که از رگوله معتبری برخوردار است و زمانی که ویژگی‌های این بروکر را بررسی می‌کنیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:
مزایا و معایب بروکر یو اس جی اف ایکس
بروکر یو اس جی اف ایکس مزایا و معایب بسیاری دارد، شما باید با بررسی این مزایا و معایب بروکر مناسب خود را پیدا کنید.
  • اتصالات فیبر نوری به سرورهای بین بانکی در نیویورک، لندن و هنگ کنگ
  • اسپردهای رقابتی با لغزش کم و اعلام دوباره قیمت
  • محافظت از تراز منفی
  • مدیر حساب شخصی اختصاصی شما
این مزایا سبب شده با وجود سختی کار با بروکر USGFX، بازهم کاربران زیادی به سمت آن کشیده شوند.

معایب بروکر یو اس جی اف ایکس

از نگاه یک کاربر ایرانی شاید بروکر یو اس جی اف ایکس تنها بروکری باشد که تا این حد مشکلات برای کارکردن دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم:
 
  • عدم واریز و برداشت مستقیم ریالی از خود سایت (برای این کار باید از طریق تلگرام عمل کنید)
  • حساب‌های کاربری برای افتتاح، نیاز به مبالغ خیلی زیادی دارند
  • رابط کاربری ضعیف سایت
  • زبان فارسی ضعیف سایت
  • اجبار به استفاده از تلگرام برای پشتیبانی فارسی
این موارد برای یک کاربر ایرانی که نمی‌خواهد دغدغه‌ای جز معامله کردن نداشته باشد تا حد زیادی آزار دهنده است.

پلتفرم‌های معاملاتی در بروکر یو اس جی اف ایکس

مانند همه بروکرهای دیگر، بروکر یو اس جی اف ایکس هم پلتفرم‌های معاملاتی متاترید 4 و متاتریدر 5 را برای اتصال به بازار در اختیار معامله گران قرار می‌دهد، شما می‌توانید این پلتفرم‌ها را از بخش زیر برای نسخه‌های اندروید، iOS و ویندوز دانلود کنید. پس از دانلود با وارد کردن یوزرنیم، پسورد و سرور حساب می‌توانید به بازار متصل شوید.

آموزش واریز و برداشت در بروکر یو اس جی اف ایکس

یکی از مسائل مهم برای کاربران ایرانی روش‌های واریز و برداشت از بروکر یو اس جی اف ایکس است. اگر وارد بروکر یو اس جی اف ایکس بخش واریز یا برداشت شوید و روی آن کلیک کنید با صفحه زیر مواجه خواهید شد.

واریز و برداشت در بروکر یو اس جی
آموزش واریز و برداشت در بروکر یو اس جی اف ایکس

همان‌طور که می‌بینید در این صفحه روش‌های چون پی پال، پرفکت مانی، فست پی، اسکریل، ویزا کارت، کوین پیمنت و … وجود دارد. اما احتمال اینکه شما به عنوان یک کاربر از داخل کشور نتوانید از این روش‌ها استفاده کنید زیاد است. بخصوص اینکه در این کارگزاری هر پولی که به حساب شما واریز می‌شود باید از منبعی باشد که آن هم به نام شما باشد.

واریز و برداشت در بروکر یو اس جی اف ایکس
برای واریز و برداشت در بروکر یو اس جی اف ایکس به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

بنابراین اگر داخل ایران هستید و به این روش‌ها دسترسی ندارید باید بعد از مرحله احراز هویت خود به پشتیبانی سایت از طریق تلگرام پیام بدهید، آن‌ها چنین پیامی را برایتان ارسال می‌کنند: «بعد از تایید حساب به ایدی usgexchange@ پیام می‌دهید و نرخ روزانه هم در کانال تلگرام اعلام می‌شود. 
تتر TRC20 اینجا به شما والت داده میشه و در ادامه بعد از واریز TXID رو ارسال می‌کنید.
توجه کنید که موقع برداشت 0.5 درصد کارمزد دارید که از طرف مرچنت دریافت می‌شود و ربطی به بروکر ندارد.»
پس مسیر واریز و برداشت شما با هماهنگی پشتیبان فارسی و یک رابط انجام می‌شود که از طریق آن شما نرخ لحظه‌ای تتر را از کانال پشتیبان فارسی می‌بینید، آن را خریداری می‌کنید و به حساب مشخص شده انتقال می‌دهید تا آنها پول را به حساب کاربری شما ارسال کنند.

بروکر یو اس جی اف ایکس یک از معتبرترین بروکرهایی است که در استرالیا قرار دارد و البته به کاربران ایرانی نیز خدمات نسبتاً مناسبی ارائه می‌کند. هرچند که واریز و برداشت برای ایرانیان در این بروکر کمی دشوار است اما شما می‌توانید از طریق پشتیبانی تلگرام این کار را انجام دهید. بروکر یو اس جی اف ایکس حساب‌های مالی متنوع و دارایی‌های معاملاتی زیادی دارد که تریدرها می‌توانند از آنها استفاده کنند.

انواع حساب در بروکر یو اس جی اف ایکس

وضعیت و مشخصات حساب‌های معاملاتی یکی از مهم‌ترین معیارهای تریدرها برای انتخاب یک بروکر است.

انواع حساب معاملاتی در بروکر یو اس جی
حساب های معاملاتی بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس پنج حساب معاملاتی با ویژگی‌های مختلف را به کاربرانش ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید به طور کامل با انواع حساب در بروکر یو اس جی اف ایکس آشنا شوید، ما شرحی از این حساب‌ها در ادامه پاراگراف آورده‌ایم، این  حساب ها عبارتند از:

  1. حساب mini
  2. حساب استاندارد
  3. حساب PRO ECN
  4. حساب VIP
  5. حساب VIP-low
انواع حساب در بروکر یو اس جی اف ایکس
بروکر یو اس جی اف ایکس به کاربران خود 5 حساب معاملاتی VIP، استاندارد، VIP low، Pro ECN و مینی ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب‌ها میپردازیم:

حساب Mini

برای ایجاد حساب مینی در بروکر یو اس جی اف ایکس باید 100 دلار به حسابتان واریز کنید، اسپرد این حساب از 2.8 شروع می‌شود و لوریج آن تا 1:500 قابل افزایش است. نوع این حساب شخصی است و اندازه لات استاندارد آن 100.000 است.

حساب Standard

حساب استاندارد در بروکر یو اس جی اف ایکسبا 10 هزار دلار واریزی ایجاد می‌شود و اسپرد آن به صورت شناور از 2.2 آغاز می‌شود، این حساب را می‌توانید به عنوان حساب شخصی، حساب شرکتی و حساب مشترک ایجاد کنید.

حساب Pro ECN

حداقل سپرده در حساب Pro ECN بروکر یو اس جی 50 هزار دلار است، اسپرد این حساب از 1.5 پیپ شروع می‌شود و لوریج آن 1:100 است. این حساب نیز قابلیت ایجاد به صورت مشترک و شرکتی را دارد.

حساب VIP

کاربرانی که می‌خواهند حساب VIP بروکر USGFX را ایجاد کنند باید 50 هزار دلار واریزی داشته باشند. اسپرد این حساب از 1.3 پیپ شروع می‌شود و لوریج آن تا 1:500 قابل افزایش است.

حساب VIP-Low

برای افتتاح حساب VIP-Low نیاز به 50 هزار دلار واریزی است. اسپرد حساب VIP-low از 0.5 شروع می‌شود، شما می‌توانید لوریج تان را تا 1:500 بالا ببرید. شما برای اکانت‌های VIP بروکر USGFX می‌توانید درخواست داشتن مدیر شخصی حساب بدهید.

آموزش حساب اسلامی در بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر USGFX یک حساب اسلامی مخصوص ندارد، اگر کاربران مسلمان می‌خواهند در این بروکر، حساب معاملاتی باز کنند که بدون بهره شبانه باشد، فقط می‌توانند حساب MINI با لوریج 1:100 ایجاد کنند، سپس به پشتیبانی فارسی بروکر پیام بدهند و از آنها بخواهند که حسابشان را به SWAP-FREE یا بدون سواپ تبدیل کنند. هیچ کدام از حساب‌های دیگر این کارگزاری قابل تبدیل شدن به حساب اسلامی نیست.

بونوس بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی معمولاً بونوس‌های مختلفی از جمله بونوس ورود و بونوس واریز را به کاربران اهدا می‌کند. بونوس بروکر یو اس جی اف ایکس قابل برداشت نیست و فقط روی حساب کاربری شما اضافه می‌شود تا بتوانید با آن ترید کنید. البته نوع و میزان بونوس ها می‌تواند در تاریخ‌های مختلف تغییر کند. بنابراین در لحظه ثبت نام می‌توانید از پشتیبانی درباره بونوس‌های فعال آن سوال کنید یا اینکه می‌توانید در حساب کاربری خود وارد بخش Promotion بشوید و در آنجا بونوس های فعال را مشاهده کنید.

ریبیت بروکر یو اس جی اف ایکس

ریبیت یا کش بک، درواقع پرداختی است که کارگزاری‌ها برای تشویق شما به معاملات بیشتر انجام می‌دهند. اما این پرداختی از کجا می‌آید؟ شما زمانی که در یک کارگزاری اقدام به معامله می‌کنید، باید برای هر معامله مقداری کمیسیون یا اسپرد پرداخت کنید. ریبیت بروکر یو اس جی اف ایکس به این صورت است که آنها بخشی از کمیسیون و اسپرد پرداختی معاملات خودتان را به شما برمی‌گردانند. این نرخ ممکن است در حالت عادی خیلی زیاد نباشد اما اگر بخواهید می‌توانید از روش‌های دیگر نرخ را تا 55% بیشتر افزایش دهید. برای این کار باید در سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید و بروکر خود را روی یو اس جی اف ایکس تنظیم کنید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

کپی‌ تریدینگ یو اس جی اف ایکس

برای کپی ترید در بروکر یو اس جی اف ایکس باید از گزینه One-click Trading که در پنل کاربری خود در عکس زیر می‌بینید استفاده کنید.

مرحله اول ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی
مرحله اول ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی اف ایکس

بعد از کلیک روی آن وارد صفحه دیگری خواهید شد که عکس آن را در زیر می‌بینید. در این صفحه از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید مدیر حساب باشید یا اینکه به عنوان یک سرمایه‌گذار فعالیت کنید.

مرحله دوم ایجاد حساب کپی تریدینگ در بروکر یو اس جی
مرحله دوم ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی اف ایکس (مدیریت حساب یا سرمایه گذاری)

گزینه سمت راست Copy Trading Investor برای سرمایه‌گذاران و گزینه سمت چت Professional Trader برای مدیران و معامله گران حرفه‌ای است. حداقل سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران 100 دلار و حداقل پولی که باید تریدرهای حرفه‌ای در حساب خود داشته باشند 1000 دلار است.

مرحله سوم ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی
مرحله سوم ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی اف ایکس (معامله گران برتر)

اگر گزینه سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده باشید، فهرستی از تریدرهای برتر به شما نمایش داده می‌شود که باید بر اساس وضعیت حساب آنها و خواسته‌های خود یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب می‌توانید جزییات حساب آن را ببینید و اگر بخواهید حسابتان را به این شخص متصل کنید، می‌توانید از دکمه One Click for Copy Trading استفاده کنید.

مرحله چهارم ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی
مرحله چهارم ایجاد حساب کپی ترید در بروکر یو اس جی اف ایکس (وصل کردن حساب به مدیر اکانت)

اگر هم می‌خواهید به عنوان یک مدیر سرمایه گذاری ‌ترید کنید، باید روی همان گزینه سمت چپ کلیک کنید تا چنین فرمی که در زیر می‌بینید برایتان باز شود.

ایجاد حساب مدیریت سرمایه در بروکر یو اس جی
ایجاد حساب مدیریت سرمایه در بروکر یو اس جی اف ایکس

در این فرم شما باید اسم استراتژی، نام و  درصد تقسیم سود خود را مشخص کنید. همچنین اگر می‌خواهید شرح یا پیامی را بنویسید که سرمایه‌گذاران آن را بخوانند می‌توانید در بخش زیر آن را وارد کنید، سپس دکمه تایید را بزنید. اگر در کیف پول شما 1000 دلار وجود داشته باشد می‌توانید در مرحله بعد حسابتان را انتخاب کنید تا به حساب مدیر کپی ترید تبدیل شود، اما اگر چنین پولی ندارید یک پیام به شما داده خواهد شد که حساب کاربری خود را شارژ کنید تا بتوانید این مرحله را تکمیل کنید.

دارایی‌های قابل معامله‌ یو اس جی اف ایکس

در صفحه اول این سایت نمی‌توانید گزینه‌ای پیدا کنید که دارایی‌های قابل معامله در بروکر یو اس جی اف ایکس را ببینید، اما زمانی که حساب کاربری خود را ایجاد کنید، خواهید دید که تمامی جفت ارزهای اصلی، شاخص‌های مهم، برخی از سهام‌های کمپانی‌های بزرگ جهان را در این بروکر می‌توانید معامله کنید.

دارایی های معاملاتی بروکر یو اس جی اف ایکس
بروکر یو اس جی اف ایکس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

متاسفانه به دلیل وضعیت وب سایت این بروکر، امکان دریافت اطلاعات کافی فعلاً در این بخش وجود ندارد.

کمیسیون یا اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس

هر معامله‌ای که شما انجام دهید شامل میزانی کمیسیون و اسپرد می‌شود. معمولاً کمیسیون برای برخی حساب‌ها فعال است و میزان اسپرد نیز در طول ساعات مختلفی از شبانه روز شناور است. برای اینکه بتوانید شما میزان کمیسیون و اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس را متوجه شوید، ابتدا باید حساب معاملاتی مد نظر خود را انتخاب کنید. مثلاً در حساب مینی اسپرد از 2.8 شروع می‌شود اما در حساب VIP-Low اسپرد از 0.5 پیپ به بالا به صورت شناور است.

پشتیبانی بروکر یو اس جی اف ایکس

یکی از مشکلات اصلی در بروکر USGFX، پشتیبانی برای کاربران ایرانی است. در داخل سایت شما می‌توانید به کارشناسان این بروکر تیکت بزنید یا در چت آنلاین سایت با آنها به زبان انگلیسی چت کنید. اما اگر نیاز به راهنمایی به زبان فارسی دارید باید روی لوگوی تلگرام که معمولاً در گوشه سمت راست پایین سایت قرار دارد کلیک کنید تا به پشتیبانی تلگرام هدایت شود و از آنجا بتوانید با پشتیبانی به زبان فارسی صحبت کنید. از آنجا که واریز و برداشت هم از همین طریق باید انجام دهید، پس حتماً نیاز به برقراری ارتباط با پشتیبان از طریق پشتیبان تلگرام بروکر یو اس جی اف ایکس خواهیم داشت. در ضمن پشتیبانی فارسی این بروکر در روزهای شنبه و یکشنبه فعال نیست.

ارتباط با بروکر یو اس جی اف ایکس

پست الکترونیک: clientsupport@usgfx.global
تلفن: 61291890223+
برای ارتباط سریع و مستقیم نیز می‌توانید از ایمیل و شماره تماس بالا استفاده کنید.

بروکر یو اس جی اف ایکس برای ایرانیان

بروکر USGFX یکی از کارگزاری‌های معتبر در دنیاست، اما این بروکر برای ایرانیان چندان آماده سازی درستی نشده است. هرچند که شما به عنوان یک کاربر ایرانی امکان کار کردن و احراز هویت در این بروکر را دارید اما وب سایت ضعیف و رابط کاربری بد آن بخصوص برای زبان فارسی و اینکه شما بخش مهمی از کارهای خود از جمله واریز و برداشت را باید از تلگرام پیگیری کنید، سبب شده تا بروکر یو اس جی اف ایکس برخلاف کیفیتی که دارد برای ایرانیان چندان بروکر مناسبی نباشد.

آنچه در بررسی بروکر یو اس جی اف ایکس خواندیم

بروکر یو اس جی اف ایکس یکی از کارگزاری‌های با سابقه‌ای است که در سال 2005 در استرالیا تاسیس شده است. این بروکر در ابتدا فقط خدمات خود را به این کشور ارائه می‌داد، اما برای گسترش مشتریان خود اقدام به تاسیس چند دفتر دیگر در کشورهای انگلستان و سنت وینسنت و گرنادین‌ها کرد. بروکر USGFX دارای رگوله های نسبتاً معتبری است که خیال معامله گران را برای کارکردن با این بروکر راحت می‌کند. یکی از مشکلات این بروکر عدم امکانات کافی برای ایرانیان است. زبان فارسی سایت چندان خوب نیست و برای ارتباط با پشتیبانی فارسی باید حتماً از تلگرام استفاده کنید. علی‌رغم تمام این مسائل می‌توان گفت که بروکر یو اس جی اف ایکس یکی از بروکر های معتبری است که ایرانیان می‌توانند در آن حساب معاملاتی داشته باشد.

منبع: www.usgforex.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۱۴ دیدگاه

  • سلام
    اطلاعات مفیدی درباره انواع حساب های بروکر USGFX نوشته اید، از نظر شما برای شروع معملات در بروکر USGFX بهتره از کدام حساب هایی که گفتید استفاده کنم ؟

    • شما بر اساس سبک معاملاتی و استراتژی که دارید میتونید از حساب مناسب شرایط خودتان استفاده کنید. اگر مبتدی هستید یا سرمایه کمی دارید بهتر است از حساب Mini استفاده کنید و اگر حرفه ای هستید از حساب VIP-LOW استفاده کنید.

  • سلام بروکر usgfx میز معاملاتی داره یا معاملات رو بر اساس stp و ecm پیش میبره در واقع فقط نقش واسطه رو بازی میکنه؟منظور به صورت مستقیم در خرید فروش دخالت داره یا نه؟

  • سلام. باتوجه به اینکه ما به صورت افشور داریم ترید میکنیم و نه با بروکری که رگوله شده ایا باز هم میشه نسبت به برداشت و کلاه برداری ها مطمعن بود.دقیقا کدوم بروکر تو این زمینه مطمعن هستش؟

  • سلام چرا بعضی از اقلام قابل ترید در بروکر های یک طرفه هستند بعضی از انها دو طرفه؟ دلیلش دقیقا چیه

  • سلام وخسته نباشید.بروکر usgfx تحت نظر چه رگوله هایی است و اینکه این بروکر چگونه به ایرانی ها خدمات میده ؟

  • رگولاتور های نسبتا خوبی داره بد نیست . از جفت متا ترید ها پشتیبانی میکنه هم ndd هست هم dd در کنار همه ی اینها حساب ecn داره که برای ربات ها بهترینه و میشه سود خوبی باهاش به جیب زد. خودم به شخصه از ربات استفاده کردم ولی به شخصه کندل سازی ندیدم در این بروکر

  • دوستانی که براشون سوال شده چرا این بروکر رگوله ی یه منطقه دور افتاده شده. این به این علت هستش که رگوله های مهم و معتبر به علت تحریمات نمیتونن به ایرانی ها خدمات بدند و یک سری از بروکر ها که نمیخوان بازار این کشور هارو از دست بدن میان توی این مناطق دور افتاده که خارج از حیطه ی کنترل بین الملی هستن شعبه میزنن که بتونن خدمات رسانی کنند. خیلی واضح بخوام بگم اگه این مناطق نبودن ما ایرانی ها اصلا نمیتونستیم تریدی بکنیم

  • کسانی که این سوال برایشون به وجود اومده که چرا این بروکر رگوله ی یه منطقه دور افتاده رو داره.این به این علت هستش که رگوله های مهم و معتبر به علت تحریمات نمیتونن به ایرانی ها خدمات بدند و یک سری از بروکر ها که نمیخوان بازار این کشور هارو از دست بدن میان توی این مناطق دور افتاده که خارج از حیطه ی کنترل نظارت بین المللی هستن شعبه میزنن که بتونن خدمات رسانی کنند. سر راست بخوام بگم اگه این مناطق نبودن ما ایرانی ها اصلا نمیتونستیم تریدی بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *