5/5 - (2 امتیاز)

IB در فارکس چیست؟

IB به نفرات یا شرکت‌هایی گفته می‌شود که در زمینه معرفی کاربران جدید به بروکرها فعالیت می‌کنند. آی بی‌ها به ازای هر فرد تازه‌ای که به بروکر معرفی می‌کنند، درصدی کمیسیون از آن بروکر دریافت می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با IB و نکات مربوط به آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

IB چه کاری انجام می‌دهد؟

Introducing Broker یا همان IB، به شرکت‌هایی گفته می‌شود که یک قرارداد همکاری با بروکرها می‌بندند و از روش‌های مختلف به جذب کاربر جدید برای بروکرها می‌پردازند. این کار کمک می‌کند تا بروکرها بتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند. سود جذب مشتری برای آی بی ها این است که به ازای هر ثبت نام و معاملاتی که کاربران جدید انجام می‌دهند، کمیسیونی از طرف بروکر به IB ها پرداخت می‌شود.

IB در فارکس
IB در فارکس به عنوان همکار بروکر شناخته می‌شود و به کمک آن می‌توانید ریبیت چند برابری را دریافت کنید.

اینکه کاربر معرفی شده سود یا ضرر کند، هیچ فرقی برای IB ها ندارد و فقط تنها نکته مهم برای آی بی ها این است که کاربر جدیدی که به بروکر معرفی می‌کنند بعد از ثبت نام، گردش مالی معاملاتی داشته باشد.

چگونه یک IB شویم؟

شما وقتی وارد صفحه اول وب سایت یک بروکر شوید، احتمالاً بخشی به نام IB یا همکاری وجود دارد. برای اینکه بتوانید به یک IB تبدیل شوید، می‌توانید روی آن بخش کلیک کنید، تمام قوانین و مقررات مربوطه را بپذیرید، مدارکی که بروکر از شما می‌خواهد را ارسال کنید و به یک IB تبدیل شوید. البته این نکته را در نظر داشته باشید، اگر شما بتوانید فقط چند نفر را به بروکر معرفی کنید، تبدیل شدن به IB برایتان به صرفه نخواهد بود. اصولاً افراد و شرکت‌هایی به سمت IB شدن می‌روند که می‌توانند با پشتوانه مالی که دارند، تبلیغات مختلفی را از طریق روش‌های گوناگون برای بروکر انجام دهند و از طریق آن هزاران نفر را جذب بروکر کنند.

IB به شرکت‌های همکار بروکر گفته می‌شود که کار آن‌ها جذب مشتریان جدید برای ثبت نام در کارگزاری‌ها است. آی بی ها از طریق این کار از بروکر کمیسیون دریافت می‌کنند.

چگونه زیرمجموعه یک IB شویم؟

کار دیگری که شما به عنوان یک کاربر معمولی می‌توانید انجام دهید، تبدیل شدن به زیرمجموعه یک IB است. یعنی شما به عنوان یک زیرمجموعه IB یا از طریق لینک ثبت نام آی بی یا با وارد کردن کد معرف آی بی در یک بروکر ثبت نام کنید. اما احتمالاً سؤالتان این است که این کار چه سودی برای شما خواهد داشت.

تبدیل شدن به زیرمجموعه یک آی بی کمک می‌کند که بتوانید از بروکرها ریبیت دریافت کنید. شما بابت هر معامله‌ای که انجام می‌دهید هزینه‌هایی مانند کمیسیون و اسپرد را پرداخت می‌کنید، برای اینکه بتوانید بخش زیادی از این هزینه پرداختی را به صورت ریبیت یا کش بک برگردانید، باید زیرمجموعه یک آی بی شوید تا IB از طرف بروکر، ریبیت را به شما پرداخت کند. در حال حاضر بزرگ‌ترین IB موجود در فارکس شرکت «ایران ریبیت» است که با بیش از 20 کارگزاری مختلف قرارداد دارد و بالاترین نرخ ریبیت را به زیرمجموعه‌های خود پرداخت می‌کند. برای ثبت نام به عنوان زیرمجموعه IB ایران ریبیت اینجا کلیک کنید.

چگونه IB بروکر های خود را تغییر دهیم؟

تغییر آی بی بروکر در هر کارگزاری می‌تواند متفاوت باشد؛ اما به صورت کلی، هر IB یک کد معرف ویژه خودش را دارد، شما برای اینکه بتوانید IB خود را تغییر دهید، باید کد معرف IB جدید را در پروفایل کاربری خود بجای کد معرف آی بی قبلی وارد کنید تا این تغییر آی بی رخ دهد. معمولاً خود IB ها در وب‌سایتشان روش تغییر IB برای هر بروکر را آورده‌اند که از طریق آن می‌توانید این کار را انجام دهید. شما می

آیا تفاوتی دارد که زیرمجموعه کدام آی بی شویم؟

همان‌طور که گفتیم، شما برای دریافت ریبیت و کش بک از بروکرها، باید حتماً زیرمجموعه یک IB شوید. اما احتمالاً سؤالتان این است که آیا تفاوتی دارد زیرمجموعه کدام IB شویم، باید بگوییم بله تفاوت دارد. آی بی ها هرکدام نزد بروکر از یک سطح و جایگاه رتبه‌بندی شده برخوردار هستند، هرچقدر که آی بی شما قدرتمندتر باشد، درصد بیشتری ریبیت و کش بک به شما پرداخت خواهد شد. برای مثال ایران ریبیت به عنوان حرفه‌ای‌ترین آی بی ایران، بالاترین نرخ پرداخت ریبیت را دارد که این عدد به 85% از هزینه‌های معاملاتی شما می‌رسد.

آنچه در مقاله IB در فارکس چیست خواندیم:

همان‌طور که در مقاله IB در فارکس چیست خواندیم، آی بی به شرکت‌های همکار بروکر گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن‌ها جذب مشتریان جدید برای کارگزاری است. این کار به کارگزاری در توسعه بازار کمک می‌کند و در طرف مقابل IB نیز بابت هر مشتری که از طرف او معرفی شود و همچنین معاملاتی که انجام می‌دهد، کمیسیون خود را دریافت می‌کند.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *