4.5/5 - (12 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر ارانته

معرفی و بررسی بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از بروکرهای تازه تاسیس اما حرفه‌ای بازار فارکس است که از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده است. این بروکر طی 5 سال فعالیت خود دو دفتر اصلی در قبرس و سنت وینسنت و گرنادین ها (Saint Vincent and the Grenadines) تاسیس کرده است و توانسته چند هزار اکانت معاملاتی فعال برای کاربران ایجاد کند. بروکر ارانته به بهترین شکل ممکن با کمترین اسلیپیج، دستورهای معاملاتی را اجرا می‌کند و بهترین خدمات ممکن را به کاربرانش ارائه می‌کند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا بروکر Errante را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه و سابقه بروکر ارانته

بروکر ارانته در سال 2018 با افتتاح دفتری در قبرس که به دامنه com. این شرکت متصل است کار خودش را در دنیای خدمات فارکس آغاز کرد. مسئولان این بروکر برای اینکه بتوانند به شهروندان دیگر کشورهای دنیا از جمله تریدرهای خاورمیانه خدمات ارائه کنند، دفتر دیگری را در کشور سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت کردند که کارگزاری فارکس با دامنه net. را ارائه می‌دهد. این بروکر در مدت فعالیت خود همیشه سعی داشته تا خدمات کاملاً حرفه‌ای را به کاربران ارائه کند به همین دلیل است که اسپرد و کمیسیون بروکر ارانته در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دارد. بروکر ارانته در این 5 سال فعالیت توانسته جوایز مهمی را از فستیوال‌های فارکس به عنوان بروکر برتر در بخش‌های مختلف دریافت کند. در همین مدت زمان کم فعالیت، می‌توان ارانته را یک کارگزاری مناسب با خدمات حرفه‌ای دانست که ارزش ایجاد حساب برای معامله کردن را دارد.

اعتبار بروکر ارانته

بروکر Errante تحت نام رسمی Errante Trading LLC در سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت شده و در آنتیگوا و باربودا (Antigua and Barbuda) به عنوان یک شرکت بین‌المللی با مسئولیت محدود به شماره ثبت ILLC002 مستقر است. آدرس رسمی دفتر بروکر ارانته در Street, The Colony House, No. 41 Nevis P.O. Box W916, Saint John, Antigua and Barbuda است.

محدودیت‌های منطقه‌ای ویژه‌ای در این بروکر وجود دارد که به ساکنان حوزه‌های قضایی خاص مانند ایالات متحده آمریکا، سوریه، کره شمالی، عراق، بلژیک و کانادا خدمات ارائه نمی‌شود. البته دفتر اصلی دیگری از بروکر ارانته وجود دارد که به ساکنان اروپا خدمات ‌ترید را ارائه می‌کند، این دفتر در قبرس قرار گرفته است.

بروکر ارانته تحت نظارت FSA
بروکر ارانته تحت نظارت FSA

 طبق گفته خود بروکر برای محافظت و حصول اطمینان از امنیت بیشتر حساب مشتریان، یک لایه ایمنی بیشتر به خدمات کارگزاری اضافه کرده‌ که به بروکر امکان می‌دهد که حتی بیشتر از تصور معامله‌گران از سرمایه مشتریان خود محافظت کند. برنامه بیمه Errante با همکاری کارگزاران برتر بیمه در این صنعت، از تعهدات خود در برابر مشتریان تا 1,000,000 یورو محافظت می‌کند. البته بروکر ارانته دامنه‌های مختلفی دارد که هر دامنه اقدام به ارائه خدمات به بخشی از کشورهای جهان می‌کند. در کل می‌توان بروکر ارانته را از نظر اعتبار در وضعیت خوبی ارزیابی کرد. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر ارانته برای کدام کشور است؟

پس همان‌طور که گفته شد بروکر ارانته در کشور سنت وینسنت و گرنادین ها (Saint Vincent and the Grenadines) ثبت شده است و دفتر اصلی آن در آنتیگوا و باربودا (Antigua and Barbuda) قرار دارد، این بروکر یک دفتر در قبرس برای ارائه خدمات به شهروندان اروپا دارد.

ثبت نام در بروکر ارانته

ثبت نام در بروکر Errante اولین کاری است که برای ورود به این کارگزاری باید انجام دهید. برای این کار در صفحه اول سایت، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا به صفحه‌ی جدیدی که تصویر آن را ادامه می‌بینید هدایت شوید.

مرحله اول ثبت نام در بروکر ارانته (تکمیل اطلاعات شخصی)
مرحله اول ثبت نام در بروکر ارانته (تکمیل اطلاعات شخصی)

در اینجا شما باید نام، نام خانوادگی، نوع حساب (شخصی یا شرکتی)، جنسیت، کشور، ایمیل و شماره تلفن را وارد کنید. سپس رمز عبوری که با آن می‌خواهید وارد سایت شوید را بزنید و 3 گزینه تایید را تیک بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید. این سه گزینه مربوط به توافقنامه‌های مسئولیت، مبارزه با پولشویی و پذیرش قوانین و مقررات است.

مرحله دوم ثبت نام در بروکر ارانته (تایید حساب)
مرحله دوم ثبت نام در بروکر ارانته (تایید حساب)

بعد از آن یک کد تایید برای ایمیل و یا شماره موبایل شما ارسال می‌شود که باید آن را در صفحه بالا وارد کنید.

ثبت نام در بروکر ارانته
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر ارانته دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

بعد از این کار ثبت نام شما در بروکر ارانته کامل شده است و زمانی که روی دکمه ادامه کلیک کنید وارد پنل کاربری خود خواهید شد تا بتوانید باقی کارها را انجام دهید.

آموزش احراز هویت در بروکر ارانته

به محض اینکه اولین بار وارد پنل کاربری خود در بروکر ارانته شوید، یک نوتیفیکیشن زرد رنگ در بالای تصویر مبنی بر اینکه حساب کاربری شما تایید نشده است دریافت خواهید کرد.

مرحله اول احراز هویت در بروکر ارانته (تکمیل پروفایل)
مرحله اول احراز هویت در بروکر ارانته (تکمیل پروفایل)

وقتی روی آن کلیک کنید صفحه‌ای جدید باز می‌شود که از شما می‌خواهد مشخصات کامل خود را وارد کنید. این بخش پروفایل نام دارد، همان‌طور که می‌بینید باید تاریخ تولد، ملیت و چند سوال مالی را جواب دهید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر ارانته (بارگذاری مدارک)
مرحله دوم احراز هویت در بروکر ارانته (بارگذاری مدارک)

حالا به صفحه آپلود مدارک خواهید آمد. در اینجا دو گزینه برای آپلود کردن وجود دارد. اولی که سمت راست قرار دارد مربوط به آپلود مدارک شناسایی است. شما در این بخش باید یکی از مدارک خود از جمله پاسپورت، کارت ملی یا گواهی‌نامه رانندگی را آپلود کنید. بخش دوم برای آپلود مدرک تاییدیه آدرس است.

 یک مدرک که می‌تواند آدرس شما را تایید کند مانند قبض یا دفترچه بانکی را آپلود کنید. با انجام این مرحله، کار احراز هویت شما تمام شده است. حالا باید 24 ساعت صبر کنید تا کارشناسان بروکر ارانته مدارک شما را بررسی کنند و اگر موردی باشد از طریق همین پنل کاربری به شما اطلاع خواهند داد.

ورود به بروکر ارانته

ورود به بروکر Errante از صفحه اول سایت انجام می‌شود، جایی که دکمه «ورود اعضا» وجود دارد. روی آن کلیک کنید تا صفحه بالا باز شود. در بخش ورود، ایمیل و رمزی که زمان ثبت نام وارد کرده‌اید را بنویسید.

ورود به صفحه کاربری بروکر ارانته
ورود به صفحه کاربری بروکر ارانته

اگر هر کدام از این موارد را فراموش کرده‌اید، روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده‌ام” کلیک کنید تا وارد مرحله بازیابی اطلاعات ورود خود شوید. بازیابی از طریق ایمیل یا شماره همراه انجام می‌شود.

آموزش کار با بروکر ارانته

تمام نیازهایی که تریدرها آن را لازم دارند در بخش پنل کاربری بروکر ارانته وجود دارد. همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید، ستونی منو شکل در سمت راست است که تمامی ابزارها در آن قرار دارد. این ستون به بخش‌هایی چون حساب‌ها، سپرده‌ها، پروفایل، دانلودها، تقویم اقتصادی، ماشین حساب و ویدیوهای آموزشی تقسیم شده که تمامی عملیات‌ها را می‌توانید از طریق آن‌ها انجام دهید.

آموزش کار با بروکر ارانته
آموزش کار با بروکر ارانته

ما در ادامه این مقاله همه بخش‌های این منو را به شما توضیح خواهیم داد و روش کار با آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

مزایا بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از بروکرهای معتبر و خوبی است که کاربران ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند، طی بررسی که انجام دادیم به مزایایی از این کارگزاری برخوردیم که آن‌ها را برایتان ذکر خواهیم کرد:

مزایا و معایب بروکر ارانته
بروکر ارانته مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • اسپرد و کمیسیون پایین
  • دارایی‌های معاملاتی متنوع
  • کپی تریدینگ
  • پشتیبان فارسی

البته بروکر ارانته مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان به رابط کاربری قابل قبول وب‌سایت این بروکر اشاره کرد.

معایب بروکر ارانته

طی بررسی انجام شده، باید بگوییم که از این بروکر نمی‌توان عیب چندان ویژه‌ای پیدا کرد اما شاید نرخ ریبیت پایین این بروکر را بتوان تنها ایراد آن نسبت به بروکرهای دیگر دانست.

بروکر ارانته یکی از کارگزاری‌های مطرحی است که خدمات معامله‌گری را به ایرانیان ارائه می‌کند. این بروکر دارایی‌های معاملاتی مختلفی از جمله رمز ارز، سهام، شاخص‌ها و جفت ارزهای اصلی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. در بروکر ارانته علاوه بر متاتریدر می‌توانید از سی تریدر نیز برای معاملات خود استفاده کنید. این کارگزاری همچنین امکان واریز و برداشت ریالی از داخل ایران را با یک واسطه فراهم کرده است. اسپرد و کمیسیون ارانته در مقایسه با سایر رقبا بسیار پایین است که مناسب معامله گران اسکلپر است.

بونوس بروکر ارانته

بسیاری از کارگزاری‌ها برای تقدیر از کاربران قدیمی و حتی کسانی که تازه در بروکر ثبت نام کرده‌اند و واریز انجام می‌دهند، جوایز را معمولاً نقدی در نظر می‌گیرند که به آن بونوس گفته می‌شود. بونوس بروکر ارانته نیز مختلف است. مثلاً طرح تشویقی بونوس به میزان حداکثر ۳۰ درصد تا سقف 2000 دلار بر اساس جدولی به شما ارائه می‌شود.

این بونوس به یک واریز به حساب معاملاتی تعلق می‌گیرد که می‌توانید از آن در معاملات خودتان استفاده کنید، این بونوس قابل ضرر است ولی قابل برداشت نیست و سود حاصل از آن به شما تعلق دارد و در صورتیکه از حساب مربوطه برداشت کنید به نسبت برداشت از بونوس کسر خواهد شد. برای دریافت بونوس باید بعد از واریز و قبل از شروع معامله به پشتیبانی بروکر اطلاع بدهید.

ریبیت بروکر ارانته

هر معامله‌ای که شما انجام می‌دهید شامل کمیسیون و اسپردی است که به کارگزاری داده می‌شود. بسیاری از بروکرها بخشی از این پرداختی را به عنوان کش بک یا ریبیت، به خود معامله‌گران برمی‌گردانند. ریبیت بروکر ارانته خیلی بالا نیست چون در کل نرخ کمیسیون و اسپردش بسیار پایین است.

اما اگر می‌خواهید تا 55% بیشتر از حد معمول از بروکر ارانته ریبیت و کش بک دریافت کنید، می‌توانید در وب‌سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید و در تنظیمات آن، بروکر خود را روی ارانته بگذارید. بعد از این کار نرخ دریافتی ریبیت شما بالاتر خواهد رفت. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر ارانته روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

انواع حساب در بروکر ارانته

گزینه حساب‌ها در بخش پنل کاربری خود را بزنید تا 4 حساب معاملاتی که موجود است را ببینید. شما بر اساس استراتژی خود می‌توانید انواع حساب در بروکر ارانته را انتخاب کنید که ما در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد. انواع حساب معاملاتی در بروکر ارانته عبارتند از:

  1. حساب ECN Standard
  2. حساب ECN Premium
  3. حساب VIP
  4. حساب Tailor Made
حساب های معاملاتی بروکر ارانته
بروکر ارانته به کاربران خود 4 حساب معاملاتی ECN Standard، ECN Premium، VIP و Tailor Made را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب ECN Standard

حساب استاندارد که از نوع ECN است ساده‌ترین مدل حساب بروکر ارانته است که با 50 دلار واریزی می‌توانید آن را ایجاد کنید. اسپرد این حساب از 1 شروع می‌شود و معاملاتش بدون کمیسیون است و می‌توانید از اکسپرت استفاده کنید.

حساب ECN Premium

حساب پریمیوم یک حساب خوب از نوع ECN است که برای ایجادش نیاز به 1000 دلار واریزی دارد، اسپرد آن از 0.7 شروع می‌شود و این حساب نیز بدون کمیسیون است. اهرم حساب پریمیوم را می‌توانید روی 1:500 بگذارید. این حساب مخصوص معامله‌گران حرفه‌ای و با تجربه است.

حساب ECN VIP

اگر بخواهید در بروکر ارانته یک حساب ECN VIP ایجاد کنید، باید 5000 دلار واریزی داشته باشید، اسپرد این حساب شناور است و از 0.2 شروع می‌شود. این حساب دارای کمیسیون است که به ازای هر لات 3 دلار محاسبه می‌شود. اهرم این حساب می‌تواند تا 1:500 بالا باشد و کال مارجین آن 100% است.

حساب Tailor Made

حرفه‌ای‌ترین حساب این بروکر Tailor Made است که آن را می‌توانید با 15000 دلار ایجاد کنید. اسپرد این حساب از 0.0 شروع می‌شود و کمیسیون آن 3 دلار به ازای هر لات است. حداکثر سفارش در این حساب بی‌نهایت است و استاپ اوت آن 20% است و کال مارجین آن 100% است. معمولا اسکلپر‌های بزرگ و معامله گرانی که چند سال تجربه ترید دارند از این حساب استفاده می‌کنند.

آموزش حساب اسلامی در بروکر ارانته

برخی از کاربران که می‌خواهند معاملات خود را چند روز باز نگه‌دارند، علاقه‌ای به دریافت یا پرداخت سواپ ندارند. این سواپ به دلیل وجود بهره شبانه بین بانک‌ها رخ می‌دهد. برای اینکه بتوانید این مسئله را حذف کنید، باید حساب معمولی خود را به حساب اسلامی تبدیل کنید. خوشبختانه در بروکر ارانته امکان این مسئله وجود دارد یعنی شما هر حساب معاملاتی داشته باشید می‌توانید با دادن یک پیام به پشتیبانی فارسی، درخواست کنید که حساب شما به یک حساب اسلامی بدون سواپ و بهره شبانه تبدیل شود.

کپی‌ تریدینگ ارانته

بسیاری از افراد که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری دلاری در حوزه فارکس هستند، خودشان زمان یا تجربه کافی برای ترید کردن را ندارند. به همین دلیل این افراد می‌توانند از سیستم کپی تریدینگ استفاده کنند. در سیستم کپی تریدینگ شما یک حساب معاملاتی ایجاد می‌کنید و حسابتان را به حساب معاملاتی یک معامله‌گر حرفه‌ای متصل می‌کنید تا هر تریدی که او انجام می‌دهد برای شما نیز کپی شود. بروکر Errante سیستم کپی تریدینگ را پشتیبانی می‌کند اما یک مسئله وجود دارد.

این بروکر دو دامنه دارد که یکی با net.  و دیگری با com.  است. اگر می‌خواهید از کپی تریدینگ ارانته استفاده کنید باید حتماً از دامنه errante.com استفاده کنید چون فقط این سرویس در این دامنه ارائه می‌شود. بنابراین اگر در دامنه net. ثبت نام کردید باید با همان مشخصات یک ثبت نام مجدد در دامنه com. این کارگزاری نیز انجام دهید.

دارایی‌های قابل معامله‌ ارانته

بروکر Errante دارایی‌های معاملاتی متنوع و زیادی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در بخش فارکس حدود 50 جفت ارز برای معامله وجود دارد که تصویر برخی از این نمادها را می‌توانید در عکس زیر ببینید.

دارایی های معاملاتی بروکر ارانته
بروکر ارانته نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

نمادهای معاملاتی دیگری که در بروکر ارانته دیده می‌شود شامل موارد زیر است که آن‌ها را به اختصار برای شما بیان خواهیم کرد:

فلزات: حدود 6 نماد معاملاتی فلزات گران‌بها مانند طلا، نقره، پلاتینیوم و… .

نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (فلزات گرانبها)
نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (فلزات گرانبها)

شاخص‌ها: مهم‌ترین شاخص‌های جهان از جمله نزدک، داوجونز و … برای معامله در اختیار شما قرار می‌گیرند.

نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (شاخص ها)
نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (شاخص ها)

سهام‌ها: حدود 60 سهام از شرکت‌های بزرگ جهان که می‌توانید در بروکر ارانته آن‌ها را معامله کنید.

نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (سهام)
نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (سهام)

رمز ارزها: حدود 30 رمز ارز مختلف که شامل بیت کوین، تتر، دش و … می‌شود.

نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (ارز دیجیتال)
نمادهای معاملاتی بروکر ارانته (ارز دیجیتال)

انرژی و کالا: در این بخش 8 نماد معاملاتی مهم به صورت CFD وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها ترید کنید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر ارانته 

بروکر Errante پلتفرم‌های مختلفی را در اختیار معامله گران قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از آن به بازار فارکس متصل شوند. اگر به بخش دانلودها مراجعه کنید، هر کدام از این پلتفرم‌ها را می‌توانید ببینید که لینک دانلود در زیر آن قرار گرفته است.

پلتفرم های معاملاتی بروکر ارانته
بروکر ارانته پلتفرم های متاتریدر 5، متاتریدر 4 و سی تریدر را به کاربران خود ارائه می‌کند.

در بروکر ارانته می‌توانید از متاتریدر 4، متاتریدر 5 و سی تریدر برای معاملات‌تان استفاده کنید. این پلتفرم‌ها برای ویندوز، اندروید، iOS و وب ترمینال وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آموزش واریز و برداشت در بروکر ارانته

واریز و برداشت در بروکر ارانته بخصوص برای کاربران ایرانی به بهترین شکل ممکن بهینه سازی شده است. زمانی که وارد بخش سپرده‌ها بشوید با چند گزینه روبه‌رو خواهید شد، گزینه اول برای واریز، گزینه دوم برای برداشت و همچنین گزینه‌های انتقال وجه داخلی، تاریخچه تراکنش‌ها و جزئیات پرداخت‌ها وجود دارد که می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید و عملیات مورد نظر را انجام دهید.

واریز و برداشت در بروکر ارانته
برای واریز و برداشت در بروکر ارانته به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

اگر وارد بخش واریز شوید صفحه‌ای با عکس زیر به شما نمایش داده خواهد شد. در اینجا 6 روش پرداخت وجود دارد که شامل کریپتو، تتر، صرافی، انتقال محلی، Advcash  و پرفکت مانی است. ابتدا از گزینه بالای آن‌ها، محلی که قرار است واریزی شما در آن قرار بگیرید را انتخاب کنید که کدام حساب کاربری شما باشد. سپس روش پرداخت را انتخاب کنید. آسان‌ترین مدل برای کاربران ایرانی روش واریز ریالی است.

مرحله اول واریز و برداشت در بروکر ارانته (انتخاب روش واریز)
مرحله اول واریز و برداشت در بروکر ارانته (انتخاب روش واریز)

بعد از انتخاب آن به صفحه زیر خواهید رفت و در آنجا باید ابتدا مبلغ واریزی را انتخاب کنید، اگر کمیسیونی قرار است به خاطر روش واریز از شما کم شود در بخش مبلغ دریافتی به صورت اتوماتیک نمایش داده خواهد شد.

مرحله دوم واریز و برداشت در بروکر ارانته (تعیین مبلغ پرداختی)
مرحله دوم واریز و برداشت در بروکر ارانته (تعیین مبلغ پرداختی)

سپس همانطور که می‌بینید خلاصه‌ای از اطلاعات به شما نمایش داده می‌شود که زیر آن نوشته شده است که برای تکمیل اطلاعات به لینک تلگرامی مراجعه کنید. آنجا پشتیبانی فارسی زبان که ویژه انتقال پول از ایران است، شما را راهنمایی می‌کند که مراحل بعدی و نهایی را چگونه انجام دهید. این مورد فقط درباره انتقال پول از داخل ایران به صورت ریالی است و اگر روش‌های دیگر را انتخاب کنید، مستقیماً به درگاه متصل خواهید شد.

مرحله سوم واریز و برداشت در بروکر ارانته (ادامه پرداخت از لینک تلگرام)
مرحله سوم واریز و برداشت در بروکر ارانته (ادامه پرداخت از لینک تلگرام)

برداشت هم همین مسیر را طی خواهد کرد و برای انتقال داخلی نیز در بخش انتقال ابتدا حساب‌های کاربری که در آن پول دارید را انتخاب می‌کنید و اعلام می‌کنید که می‌خواهید چه میزان پول از کدام حسابتان به چه حسابی منتقل شود.

کمیسیون یا اسپرد بروکر ارانته

کمیسیون و اسپرد نرخی است که شما بابت انجام معاملات پرداخت می‌کنید. هر حساب معاملاتی دارای کمیسیون و اسپرد مشخص خودش است. برای اینکه کمیسیون و اسپرد بروکر ارانته را متوجه شوید باید به بخش مقایسه حساب‌ها بروید. البته در نظر داشته باشید که کمیسیون فقط در برخی حساب‌ها وجود دارد و بین 3 تا 5 دلار برای هر یک لات معامله است. همچنین اسپرد حساب‌ها هم به صورت شناور است و معمولا در ساعات مختلف روز به ویژه شب‌ها که بازار نیویورک و لندن بسته می‌شود، به شدت بالا برود که این مسئله یک امر کاملاً طبیعی است.

پشتیبانی بروکر ارانته

 خوشبختانه پشتیبانی بروکر Errante دارای پشتیبانی به زبان فارسی، برای خدمت به معامله گران ایرانی است. این بروکر به چند روش آماده پاسخگویی است. شما از بخش کاربری خود می‌توانید برای پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا آن‌ها پاسخ شما را به همان صورت بدهند. روش دیگری که می‌توانید خیلی سریع سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید، پشتیبانی تلگرام و چت داخل سایت است که آیکون آن همیشه در گوشه سمت راست سایت قرار دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق ارسال ایمیل پیامتان را به پشتیبانی ارسال کنید.

پشتیبانی بروکر ارانته
پشتیبانی بروکر ارانته

کاربران ایران برای انجام کارهای واریز و برداشت خود نیاز به هماهنگی با پشتیبان فارسی زبان دارند که از طریق تلگرام که لینکش را هنگام واریز وجه به شما داده می‌شود انجام دهید.

بروکر ارانته برای ایرانیان

بروکر ارانته یکی از بروکر های خوب بازار فارکس است که خوشبختانه خدمات مناسبی به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. شما خیلی ساده می‌توانید در این بروکر ثبت نام کنید و به عنوان یک کاربر ایرانی با استفاده از کارت ملی خود مرحله احراز هویت را بگذرانید. 

بروکر ارانته همچنین تمهیدات ویژه‌ای را برای جابجای پول ایرانیان از داخل کشور در نظر گرفته است که کمک می‌کند تریدرها بتوانند با کمک پشتیبانی تلگرام این کارگزاری به راحتی با استفاده از کارت به کارت، پول خود را جابجا کنند. با توجه به سطح رگوله، خدمات ویژه، حساب‌های معاملاتی، نمادهای قابل معامله و … که بروکر ارانته دارد، این کارگزاری را می‌توان یک کارگزاری خوب و مناسب برای ترید کردن کاربران ایرانی دانست.

آنچه در بررسی بروکر ارانته خواندیم

همانطور که در بررسی بروکر ارانته خواندیم، این کارگزاری از سال 2018 با تاسیس دفتری در قبرس کار خود را شروع کرده است. بروکر ارانته چند رگوله از مناطق مختلف دریافت کرده و ضمن آن اقدام به بیمه کردن حساب‌های مشتریان در صورت بروز مشکل از طرف خود کارگزاری نموده است. 

این بروکر نمادهای معاملاتی مختلفی را در قالب چند حساب کاربری، با اسپرد و کمیسیون حداقلی ارائه می‌کند و از کیفیت اجرای دستورات معاملاتی به بهترین شکل ممکن برخوردار هستند. بروکر Errante دارای پشتیبانی فارسی و واریز و برداشت ریالی نیز هست. همچنین شما امکان تبدیل کردن حساب‌های معاملاتی را به حساب بدون سواپ یا همان حساب اسلامی دارید. فرایند ثبت نام و شروع معاملات در این بروکر بسیار سریع است. در جمع‌بندی نهایی می‌توان بروکر ارانته را یک بروکر مناسب برای ورود به معاملات فارکس ارزیابی کرد.

منبع: errante.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۷ دیدگاه

  • من خیلی از سایت ها رو گشتم که اطلاعات کاملی درباره ی انواع حساب های بروکر ارانته پیدا کنم که خوشبختانه در سایت ایران ریبیت تمام اطلاعاتی که لازم داشتم رو پیدا کردم.

  • سلام. ایا واریز و برداشت ریالی در بروکر errante خیلی زمان بر و تاخیر دار هستش یا نه؟ و اینکه واریز و برداشت با پرفکت مانی به چه شکل هستش ؟

  • سلام و درود ایا این بروکر مارکت میکر هستند یا ما رو مستقیم به بازار جهانی متصل میکنه؟ اخه در صورت مارکت میکر نبودن چجوری میشه که میتونه ۳۰% بونوس میده ایا اصلا همچین چیزی میشه؟ چجوری میشه که بروکری که هیچ منبع درامد قوی نداره انقدر بونوس میده. سودی براش نمیمونه و حتی باعث ضرر هم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *