5/5 - (3 امتیاز)

حساب های بروکر اپوفایننس

بروکر اپوفایننس یکی از کارگزاری‌های معتبر است که 4 حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 به کاربران ارائه می‌دهد. هرکدام از حساب‌های بروکر اپوفایننس ویژگی‌های خاص خودش را دارد که کاربران می‌توانند بر اساس استراتژی معاملاتی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این حساب‌های بروکر اپوفایننس، با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

انواع حساب معاملاتی در بروکر اپوفایننس

انواع حساب های بروکر اوپوفایننس

بروکر Opofinance دارای 4 حساب معاملاتی به نام های حساب استاندارد، حساب ECN و … است که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. ما به‌طور مفصل به بررسی این حساب‌ها پرداختیم تا شما با اطلاع از شرایط آن‌ها، بتوانید بهترین حساب ممکن را برای خود انتخاب کنید. این حساب ‌ها عبارتند از:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  1. حساب استاندارد
  2. حساب ECN
  3. حساب سوشال تریدینگ
  4. حساب ECN PRO

در ادامه به بررسی بییشتر این حساب‌ها میپردازیم:

حساب استاندارد

حساب استاندارد مناسب معامله گران سطح متوسط و مبتدی است که می‌خواهند یک حساب معمولی داشته باشند. این حساب تنها با 100 دلار واریزی ایجاد می‌شود. اسپرد حساب استاندارد بروکر اوپوفایننس از 1.8 پیپ  و به صورت شناور است اما شامل کمیسیون نمی‌شود. دیگر مشخصات فنی حساب استاندارد به شرح زیر است.

ویژگی

مشخصات

پلتفرم معاملاتی

MT4, MT5, WEB

ارز پایه

USD

حداقل سرمایه

۱۰۰ دلار

حداکثر سرمایه

نامحدود

کمیسیون

ندارد

انجام معامله

MARKET

اسپرد

از ۱.۸ پیپ

هشدار مارجین

۸۰%

استاپ اوت

۴۰%

حساب ECN

اگر می‌خواهید اسکلپ کنید و سرعت معاملات برایتان مهم است، می‌توانید با همان 100 دلار واریزی، حساب ECN بروکر اوپوفایننس را ایجاد کنید. این حساب اسپرد پایینی در حد 0.8 پیپ دارد اما شامل کمیسیونی 6 دلاری می‌شود. اگر نیاز دارید که بدانید حساب ECN چیست یا اینکه چگونه کار می‌کند به مقاله حساب ECN چیست؟ مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

پلتفرم معاملاتی

MT4, MT5, WEB

ارز پایه

USD

حداقل سرمایه

۱۰۰ دلار

حداکثر سرمایه

نامحدود

کمیسیون

۶ دلار

انجام معامله

MARKET

اسپرد

از ۰.۸ پیپ

هشدار مارجین

۸۰%

استاپ اوت

۴۰%

حساب سوشال تریدینگ

افرادی که به‌عنوان سرمایه‌گذار یا تریدر می‌خواهند در بخش سوشال تریدینگ بروکر اوپوفایننس فعالیت کنند. باید حساب ویژه سوشیال تریدینگ را ایجاد کنند. این حساب نیاز به 200 دلار واریزی دارد و اسپرد آن به صورت شناور از 1.5 پیپ شروع می‌شود. سایر مشخصات این حساب در جدول زیر آورده شده است.

ویژگی

مشخصات

پلتفرم معاملاتی

MT4, MT5, WEB

ارز پایه

USD

حداقل سرمایه

۲۰۰ دلار

حداکثر سرمایه

نامحدود

کمیسیون

ندارد

انجام معامله

MARKET

اسپرد

از ۱.۵ پیپ

هشدار مارجین

۸۰%

استاپ اوت

۴۰%

حساب ECN PRO

بهترین حساب معاملاتی در بروکر اپوفایننس، حساب ECN PRO است. این حساب شامل اسپرد بسیار پایینی است که از 0 شروع می‌شود. همچنین برای معاملات با حساب ECN PRO باید کمیسیونی به میزان 4 دلار برای هر لات پرداخت کنید. برای فهمیدن سایر مشخصات حساب ECN PRO باید به جدول زیر مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

پلتفرم معاملاتی

MT4, MT5, WEB

ارز پایه

USD

حداقل سرمایه

۵۰۰۰ دلار

حداکثر سرمایه

نامحدود

کمیسیون

۴ دلار

انجام معامله

MARKET

اسپرد

از ۰ پیپ

هشدار مارجین

۸۰%

استاپ اوت

۴۰%

حساب‌های بروکر اپوفایننس شامل 4 حساب مختلف استاندارد، سوشیال تریدینگ، ECN و ECN PRO است که می‌توانید آن‌ها را به صورت حساب واقعی و حساب مجازی ایجاد کنید. این حساب‌ها در بروکر اپوفایننس با پرداخت 100 تا 5000 دلار قابل افتتاح هستند.

مقایسه حساب های بروکر اپوفایننس

بروکر اپوفایننس به صورت کلی به‌جز حساب سوشیال تریدینگ، 3 حساب معاملاتی معمولی دارد که کاربران بر اساس نیازهای خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. اگر یک معامله‌گر سطح متوسط هستید بهتر است حساب معاملاتی استاندارد را استفاده کنید، اما اگر به صورت حرفه‌ای معامله می‌کنید از بین حساب های ECN و ECN PRO می‌توانید یک حساب را انتخاب کنید. تفاوت این دو حساب در میزان اسپرد و کمیسیون آن‌هاست. همچنین هزینه اولیه برای ایجاد حساب ECO PRO حدود 5000 دلار است درحالی‌که حساب ECN را می‌توان با 200 دلار ایجاد کرد.

حساب مجازی یا دمو بروکر اپوفایننس

برای اینکه بتوانید بهتر حساب‌های معاملاتی را مورد تست و بررسی قرار دهید، بهتر است ابتدا این حساب‌های بروکر اپوفایننس را به صورت دمو ایجاد کنید. حساب مجازی این امکان را می‌دهد بدون هیچ‌گونه ریسکی بتوانید وضعیت معاملاتی یک حساب را تست کنید.

حساب بدون سواپ بروکر اپوفایننس

برای اینکه بتوانید یک حساب بدون سواپ در بروکر اپوفایننس داشته باشید، لازم است تا ابتدا یکی از حساب‌های معاملاتی را ایجاد کرده و سپس به پشتیبانی پیام بدهید و درخواست کنید تا حساب شما را به حساب اسلامی یا بدون سواپ تبدیل کند. حساب بدون سواپ به حسابی گفته می‌شود که اگر در آن بیشتر از یک روز معامله شما بازبماند، نیازی به پرداخت/دریافت بهره شبانه یا سواپ ندارید.

حساب کپی تریدینگ بروکر اوپوفایننس

در بروکر اوپوفایننس امکانی به نام کپی تریدینگ وجود دارد که همان زیر مجموعه سوشال تریدینگ است. در این روش شما می‌توانید به‌عنوان سرمایه‌گذار بدون اینکه خودتان ترید کنید، معاملات یک تریدر حرفه‌ای را در حساب خود کپی نمایید. برای راه‌اندازی کپی تریدینگ ابتدا یک حساب معاملاتی سوشیال تریدینگ ایجاد کنید و در بخش مربوطه آن وارد شوید و یکی از معامله گران برتر را بر اساس نتایجی که کسب کرده برای کپی کردن انتخاب کنید. همچنین می‌توانید خودتان به‌عنوان یک معامله‌گر برتر فعالیت کنید تا دیگران از روی حساب معاملاتی شما کپی کنند و بخشی از سود آن‌ها به شما تعلق بگیرد.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اپوفایننس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در بررسی حساب‌های بروکر اپوفایننس خواندیم

همان‌طور که در بررسی حساب‌های معاملاتی بروکر اپوفایننس خواندیم، این بروکر دارای 3 حساب معاملاتی و 1 حساب سوشال تریدینگ است. شما می‌توانید بر اساس دلخواه و سیستم معاملاتی خود یکی از این انواع حساب‌ها را انتخاب کرده و به ترید کردن بپردازید. همچنین برای تست حساب‌ها می‌توانید در ابتدا یک حساب مجازی از هر نوع حسابی که مدنظرتان است ایجاد کنید تا بدون هیچ گونه ریسکی بتوانید حساب‌ها را تست کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *