4.6/5 - (5 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر آرون گروپس

معرفی و بررسی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس 10 سال پیش شرکت خود را تاسیس کرد و در نهایت در سال 2020 به صورت رسمی با افتتاح زبان فارسی وارد بازار ایران شد. این بروکر قوی که توانست با ارائه یک وب‌سایت مناسب، نظر تریدرها را به خود جلب کند، در ادامه کار با ارائه بونوس‌های متنوع، نمادهای معاملاتی جذاب و اسپردهای رقابتی، خیلی زود توانست به یک بروکر قوی تبدیل شود که کاربران بتوانند با خیال راحت در آن حساب باز کنند. ما در ادامه این مطلب به صورت تخصصی بروکر آرون گروپس را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما بتوانید تصمیم درستی در انتخاب بروکر بگیرید.

تاریخچه و سابقه بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس یکی از بروکرهای پیشرو و حرفه‌ای در بازار فارکس است که توانسته در چند سال گذشته، طیف عظیمی از کاربران ایرانی را به خود جذب کند. این بروکر در سال 2012 استارت کار خود را زده و در سال 2020 ارائه خدمات خود را آغاز کرده و مشخص است که تمرکز اصلی خود را به ارائه خدمات معامله‌گری به ایرانیان معطوف کرده است. آرون گروپس با اینکه در 3 سال ابتدایی خود است اما امتیاز قابل قبولی دارد. این بروکر در نمایشگاه اکسپو دبی توانسته چندین جایزه معتبر را دریافت کند و خیلی زود نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

اعتبار بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس که با نام رسمی شرکت آرون مارکت تحت قوانین جزایر مارشال و با شماره پروانه 118046 فعالیت می‌کند. به نشانی شرکت آرون مارکت در جزایر مارشال، شهر ماجورو، جاده آجیلتک به شماره MH96960 ثبت شده است، همچنین دفتر دیگر شرکت آرون مارکت در نشانی قبرس، شهر لیماسول، خیابان آگیوس آتاناسیوس، ساختمان دی. وارچمیس، شماره 4102 قرار دارد. شرکت آرون گروپس هیچ خدماتی را در کشورهای سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines)، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، چین و امارات متحده عربی ارائه نمی‌کند.

البته این بروکر دفتر فنی در کشور انگلستان دارد و یک شرکت دیگر را در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها ثبت کرده است. به طور کلی آرون گروپس تحت رگوله FSA قراردارد که سطح متوسط است و بیشتر کارگزاری‌هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند در این سطح قرار دارند. تا به امروز هیچ شکایتی از این بروکر ثبت نشده و آن را می‌توان جز کارگزاری‌های معتبر دانست.

بروکر آرون گروپس برای کدام کشور است؟

همان‌طور که گفته شد بروکر آرون گروپس در جزایر مارشال و همچنین کشور قبرس مجوز فعالیت گرفته و می‌توان گفت که این کارگزاری مربوط به این دو کشور است.

ثبت نام در بروکر آرون گروپس

قدم اول برای ورود به بروکر Aron Groups ثبت نام در آن است. در سایت دکمه‌ای به عنوان ثبت نام در بروکر آرون گروپس وجود دارد که روی آن می‌توانید کلیک کنید تا به برگه زیر که فرم مخصوص ثبت نام است هدایت شوید.

مرحله اول ثبت نام در بروکر آرون گروپس (تکمیل مشخصات)
مرحله اول ثبت نام در بروکر آرون گروپس (تکمیل مشخصات)

همان‌طور که می‌بینید باید مشخصات خود را از جمله نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، کشور، شهر، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا مرحله اول ثبت نام در بروکر آرون گروپس برای شما انجام شود. سپس طبق عکس زیر صفحه‌ای دیگر باز می‌شود که از شما یک کد می‌خواهد. این کد برای شما ایمیل شده است و باید آن را در inbox ایمیل خود پیدا کنید و در این بخش وارد نمایید.

مرحله دوم ثبت نام در بروکر آرون گروپس (کد تاییدیه)
مرحله دوم ثبت نام در بروکر آرون گروپس (کد تاییدیه)

بعد از انجام این مرحله، به پنل کاربری خود هدایت خواهید شد تا از امکانات اکانت‌ کاربری خود استفاده کنید. 

ثبت نام در بروکر آرون گروپس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر آرون گروپس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

برای دسترسی به پنل کاربری باید تمام مراحل بالا را انجام دهید.

ورود به بروکر آرون گروپس

برای ورود به بروکر آرون گروپس اگر ثبت نام کرده‌اید باید از دکمه ورود که تصویر آن را در زیر می‌بینید استفاده کنید. اگر رمز یا نام کاربری خود را به هر دلیلی فراموش کرده باشید می‌توانید با استفاده از لینک فراموشی رمز عبور دوباره آن‌ها را بازیابی کنید.

ورود به صفحه کاربری بروکر آرون گروپس
ورود به صفحه کاربری بروکر آرون گروپس

برای بازیابی، یک لینک جدید به ایمیل شما ارسال می‌شود که با کلیک روی آن به صفحه دیگری از سایت فرستاده خواهید شد که از شما می‌خواهد تا رمز جدیدتان را اعمال کنید.

آموزش احراز هویت در بروکر آرون گروپس

برای اینکه بتوانید از کلیه امکانات پنل کاربری خود در بروکر آرون گروپس استفاده کنید، حتماً باید احراز هویت‌تان را تکمیل کنید. برای این کار وارد پنل کاربری خود شوید، نوار مستطیلی نارنجی رنگ نشان می‌دهد که احراز هویت شما کامل نشده، روی لینک آن کلیک کنید.

مرحله اول احراز هویت در بروکر آرون گروپس (تکمیل اطلاعات پروفایل)
مرحله اول احراز هویت در بروکر آرون گروپس (تکمیل اطلاعات پروفایل)

طبق عکس بالا به بخش پروفایل در بروکر آرون گروپس هدایت خواهید شد، ابتدا اطلاعات کامل پروفایل را تکمیل کنید یا اگر در مرحله ثبت نام آن‌ها را به اشتباه وارد کرده‌اید همین‌جا تصحیح کنید. اگر هنوز شماره تماس و ایمیلتان تایید نشده روی دکمه “تغییر” که جلوی آن قرار دارد کلیک کنید، موارد آن را وارد کنید و سپس کدی که برای تایید به آن‌ها ارسال می‌شود را وارد کرده تا تایید آن‌ها تمام شود.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر آرون گروپس (بارگذاری مدارک)
مرحله دوم احراز هویت در بروکر آرون گروپس (بارگذاری مدارک)

در مرحله دوم به بخش آپلود اسناد بروید. از بخش سمت چپ باید اول انتخاب کنید که قرار است چه سندی را بارگذاری کنید. دو بخش در اینجا وجود دارد، آپلود مدارک شناسایی و آپلود مدارک آدرس. ابتدا آپلود مدارک شناسایی را انتخاب کنید و سپس عکس پشت و روی کارت ملی یا گواهی‌نامه خود را آپلود نمایید. 

اگر بخواهید می‌توانید عکس پاسپورتتان را نیز بارگذاری کنید. پس از اینکه این مرحله تکمیل شد به سراغ آپلود سند آدرس بروید. برای تاییدیه آدرس خودتان باید مدرکی مانند قبوض یا دفترچه حساب بانکی که هم نام شما و هم آدرس شما روی آن موجود است را آپلود کنید. همچنین می‌توانید سند یا قولنامه اجاره ملک را نیز آپلود نمایید. بعد از اینکه این مراحل انجام شد، باید تا 24 ساعت منتظر بمانید تا احراز هویت شما توسط تیم کارشناسی بروکر آرون گروپس تایید شود. اگر مشکلی باشد از طریق تیکت به شما اطلاع داده خواهد شد که کدام مدرک را باید دوباره بارگذاری کنید.

آموزش کار با بروکر آرون گروپس

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این پنل کاربری است که معامله گران باید برای استفاده از آپشن‌های Aron Groups با آن کار کنند، مهم‌ترین قسمت پنل کاربری، ستون سمت راست است که کلیه امکانات در آن قرار دارد.

آموزش کار با بروکر آرون گروپس
آموزش کار با بروکر آرون گروپس

در این بخش حساب‌های کاربری شما، دارایی‌ها و واریز و برداشت، پروفایل، بخش دانلود پلتفرم‌ها، تقویم اقتصادی، رتبه بندی و بخش کپی ترید و … وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید کلیه کارهای خود را انجام دهید، ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا همه بخش‌های بروکر آرون گروپس را جز به جز توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی با این بروکر کار کنید.

آموزش واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس

برای اینکه بتوانید در بروکر آرون گروپس واریز انجام دهید باید از بخش پنل کاربری خود روی گزینه دارایی کلیک کنید، ابتدا باید یک حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید انتخاب کنید که پول واریزی به کدام حساب شما واریز شود. بعد از این کار روی گزینه واریز کلیک کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید. سپس یکی از روش‌های واریزی زیر را انتخاب کنید.

مرحله اول واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس (انتخاب روش واریز)
مرحله اول واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس (انتخاب روش واریز)

در اینجا گزینه‌های چون پرداخت ریالی، پرداخت با بیت کوین، پرداخت تتر، اسکریل، پرفکت مانی، پی پال، ویزا کارت و پاییر وجود دارد. آسان‌ترین روش برای کاربران ایرانی گزینه واریز تومانی است.

وقتی روی این گزینه کلیک کنید، صفحه زیر برایتان باز می‌شود، در بخش اول میزان پول واریزی به تومان را وارد کنید و در بخش دوم میزان دلاری برایتان به صورت اتوماتیک محاسبه خواهد شد. این مبلغ در واقع مبلغ تقریبی است که باید پس از کسر کمیسیون و کارمزدها به حساب تجاری شما واریز شود.

مرحله دوم آموزش واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس (وارد کردن مبلغ واریزی)
مرحله دوم آموزش واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس (وارد کردن مبلغ واریزی)

پس از انجام این کار یک پیام حاوی لینکی براتان ارسال می‌شود و از شما خواسته خواهد شد روی لینک کلیک کنید. سپس به یک ربات تلگرام هدایت خواهید شد که با گرفتن مشخصات شما باقی مراحل واریز را برایتان پیگیری خواهد کرد تا از طریق کارت به کارت، پول را واریز کرده و حسابتان را شارژ کنید. روش برداشت هم به همین ترتیب است.

واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس
برای واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

در بروکر آرون گروپس شما امکان انتقال داخلی بین حساب و حتی امکان انتقال پول بین مشتریان را خواهید داشت. اگر بخواهید به یک مشتری دیگر بروکر، پول انتقال دهید از طریق همین گزینه در بخش مالی باید شماره حساب و شماره شناسه مشتری را وارد کنید تا پول شما منتقل شود. برای مشاهده واریز و برداشت ریالی در بروکر آرون گروپس کلیک کنید.

مزایا بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس در همین چند سال فعالیت خود توانسته کیفیت بالایی را نشان دهد و این مسئله پس از بررسی کامل وب‌سایت این کارگزاری به صورت واضح قابل مشاهده است. اگر ما بخواهیم مزایای بروکر آرون گروپس را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مزایا و معایب بروکر آرون گروپس
بروکر آرون گروپس مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  •  دارایی‌های معاملاتی خاص از جمله تومان به دلار
  • اسپردهای رقابتی
  • رابط کاربری قوی سایت
  • کپی ترید

این چهار گزینه تنها بخشی از مهم‌ترین مزیت‌های بروکر آرون گروپس است.

معایب بروکر آرون گروپس

در کل برای بروکر Aron Groups که بروکری تازه تاسیس است نمی‌توان معایب چندانی نام برد. شاید تنها مسئله این بروکر، واریز کمی پیچیده ریالی و نداشتن پلتفرم معاملاتی متاتریدر  4 که ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد.

بروکر آرون گروپس یکی از بروکرهای تازه تاسیس است که دفتر خود را در جزیره مارشال، سنت وینسنت و قبرس افتتاح کرده است. این بروکر با ارائه نمادهای معاملاتی طلای ایران، تومان به دلار و تومان به یورو، توانسته جذابیت خاصی بین تریدرهای ایرانی ایجاد کند. بروکر آرون گروپس دارای حساب اسلامی و اسپردهای رقابتی بسیار پایینی است.

انواع حساب در بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس 4 حساب معاملاتی با ویژگی‌های متفاوت را به کاربران خود ارائه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توانند مناسب‌ترین حساب با توجه به شرایط خود را ایجاد کنند. ما در ادامه این پاراگراف انواع حساب در بروکر آرون گروپس را به صورت مختصر برای شما بررسی خواهیم کرد.

انواع حساب معاملاتی در بروکر آرون گروپس
حساب‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس

انواع حساب در بروکر آرون گروپس عبارتند از:

  1. حساب نانو
  2. حساب استاندارد  ECN
  3. حساب نقدی اسلامی ECN
  4. حساب VIP ECN
حساب های معاملاتی بروکر آرون گروپس
بروکر آرون گروپس به کاربران خود 4 حساب معاملاتی نانو، استاندارد ECN، نقدی اسلامی ECN و VIP ECN را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب نانو

اگر شما یک معامله‌گر مبتدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از حساب نانو بروکر آرون گروپس استفاده کنید، این حساب بدون سواپ و بدون کمیسیون است. شما می‌توانید اهرم معاملاتی خود را روی 1:1000 در این حساب قرار دهید، اسپرد این حساب نیز ثابت است و با 1 دلار واریزی می‌توانید آن را ایجاد کنید.

حساب استاندارد ECN

یکی از سریع‌ترین و بهترین حساب‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس همین حساب ECN است که برای ایجاد آن نیاز به 50 دلار واریز پول دارید. این حساب اهرمی معادل 1:500 دارد و به میزان میانگینی که پول درون حسابتان بماند به صورت روز شمار 0.5% سود به شما تعلق خواهد گرفت. اسپرد این حساب شناور است و همچنین این حساب بهره شبانه دارد.

حساب نقدی اسلامی ECN

این حساب که به دلیل اسلامی بودن بدون سواپ است به صورت ECN معاملاتش انجام می‌شود. همچنین حساب نقدی اسلامی بروکر آرون گروپس بدون کمیسیون بوده و برای ایجاد کردن آن باید 500 دلار واریزی داشته باشید. نکته قابل توجه این حساب نداشتن اهرم معاملاتی است که باید به این نکته دقت کافی داشته باشید.

حساب VIP ECN

بهترین حساب بروکر آرون گروپس، حساب VIP ECN است که برای ایجاد آن باید حداقل 1000 دلار واریزی داشته باشید، لوریج این حساب 1:200 است و شامل سود سالانه روزشمار 1% می‌شود. سطح کال مارجین حساب وی آی پی 40% و 100% است.

آموزش حساب اسلامی در بروکر آرون گروپس

حساب‌های اسلامی به حسابی گفته می‌شود که در آن سواپ وجود ندارد، به این معنی که اگر معاملات شما تا بسته شدن کندل روزانه باز بماند، باید مبلغی به عنوان بهره شبانه پرداخت یا دریافت کنید. کاربران مسلمان به دلیل اعتقادات خود نمی‌خواهند شامل بهره شبانه شوند.

اگر می‌خواهید حساب اسلامی در بروکر آرون گروپس داشته باشید باید یا حساب نانو  ایجاد کنید یا اینکه حساب نقدی اسلامی داشته باشید که به صورت خودکار SWAP-FREE هستند و بهره شبانه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

بونوس بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس همیشه در حال ارائه بونوس‌های مختلف و جذاب به کاربرانش است. برای مثال در بیشتر مواقع سال مسابقات متعددی را برگزار می‌کند که جوایز نقدی و غیر نقدی را به نفرات برتر اهدا می‌کند. بخش دیگری از پروموشن‌ها به صورت نقدی غیر قابل برداشت هستند. بونوس بروکر آرون گروپس را می‌توانید از طریق همین لینک یا تماس با پشتیبانی ارزیابی کنید. 

ریبیت بروکر آرون گروپس

هر معامله‌ای که شما به عنوان تریدر انجام می‌دهید شامل کمیسیون یا اسپرد می‌شود. این مقدار پول به عنوان حق الزحمه کارگزاری است. اما بروکرهای زیادی برای تشویق کاربران خود بخشی از این میزان پول را به صورت کش بک به تریدرها برمی‌گردانند. ریبیت بروکر آرون گروپس می‌تواند بر اساس نوع حسابی که دارید بسیار متفاوت باشد. اما اگر می‌خواهید تا 55% بیشتر کش بک دریافت کنید، ابتدا در سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید و سپس بروکر خود را آرون گروپس انتخاب کنید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

کپی ‌تریدینگ آرون گروپس

همانطور که در پنل کاربری بروکر آرون گروپس می‌بینید، بخشی به نام سوشال تریدینگ وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به عنوان سرمایه‌گذار یا مدیر حساب فعالیت کنید. اگر با کپی تریدینگ آشنایی ندارید باید به زبان ساده بگوییم که کپی تریدینگ یعنی شما به جای اینکه خودتان معامله کنید، حسابتان را به حساب معاملاتی یک تریدر حرفه‌ای متصل می‌کنید تا معاملات او برای شما کپی شود. به عکس زیر دقت کنید،

ایجاد حساب کپی تریدینگ در بروکر آرون گروپس
ایجاد حساب کپی تریدینگ در بروکر آرون گروپس

در اینجا فهرستی از مدیران حساب با شرایط سوددهی آن‌ها را مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید روی دکمه “دیدن” کلیک کنید تا جزییات بیشتری از مدل معاملاتی آن‌ها ببینید. پس از انتخاب مدیر حساب مورد نظر، روی نام او کلیک می‌کنید تا حساب معاملاتی که ایجاد کرده‌اید را به او متصل کنید. 

اگر هم یک معامله‌گر حرفه‌ای هستید در همین بخش می‌توانید حساب معاملاتی ایجاد کنید که نتایج آن برای سرمایه‌گذاران به نمایش گذاشته شود تا هر کسی که مایل باشد بتواند حسابش را به شما متصل کند برای این کار روی گزینه “ارائه دهنده شوید” کلیک کنید.

ایجاد حساب کپی تریدینگ در بروکر آرون گروپس (مدیریت حساب معاملاتی)
ایجاد حساب کپی تریدینگ در بروکر آرون گروپس (مدیریت حساب معاملاتی)

همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، گزینه‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را پر کنید، ابتدا باید یک نام مستعار برای حساب خود انتخاب کنید، سپس یک حساب معاملاتی ایجاد کرده و شرحی از هر نوع اطلاعاتی که می‌خواهید سرمایه‌گذاران بدانند را بنویسید. در نهایت منتظر تاییدیه کارشناسان بروکر آرون گروپس باشید. به محض تایید، حساب شما آماده است و در فهرست معامله‌گران برتر قرار می‌گیرد.

نمادهای قابل معامله‌ آرون گروپس

از مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر Aron Groups داشتن دارایی‌های معاملاتی بسیار متنوعی است که در هر حساب به شما ارائه می‌کند.

نمادهای معاملاتی در بروکر آرون گروپس
نمادهای معاملاتی در بروکر آرون گروپس

یکی از جذاب‌ترین بخش نمادها که در بخش بالا هم می‌توانید آن را ببینید، نمادهای معاملاتی ایرانی است. شما در این بروکر می‌توانید جفت ارزهایی چون دلار به تومان، پوند به تومان، درهم به تومان و لیر به تومان را معامله کنید. همچنین امکان ترید کردن سکه‌های طلا و دلار هرات نیز وجود دارد که در هیچ بروکر دیگری نمونه این نمادها دیده نمی‌شود.

دارایی های معاملاتی بروکر آرون گروپس
بروکر آرون گروپس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

اما نمادهای معمول بروکر آرون گروپس شامل 101 نماد از جفت ارزهای اصلی و فرعی فارکس، 14 نماد معاملاتی از فلزات گران‌بها، 3 نماد انرژی، بیش از 100 نماد ارزهای دیجیتال و بیش از 100 نماد از سهام‌های معروف اروپا، آمریکا و سایر جهان می‌شود که هرکدام از آن‌ها را می‌توانید در حساب‌های مختلف معاملاتی خود ترید کنید.

پلتفرم‌های معاملاتی در بروکر آرون گروپس

بروکر Aron Groups فقط به مخاطبان خود متاتریدر 5 را عرضه می‌کند. این پلتفرم هرچند که نسخه جدیدی از متاتریدر 4 است، اما نداشتن نسخه 4 برای بسیاری از معامله گران که اکسپرت‌های معاملاتی خود را روی آن نسخه نوشته‌اند کمی ناراحت کننده است.

پلتفرم های معاملاتی بروکر آرون گروپس
بروکر آرون گروپس پلتفرم متاتریدر 5 را به کاربران خود ارائه می‌کند.

متاتریدر، پلتفرمی تحلیلی – معاملاتی است که با ارائه طیف گسترده‌ای از اسکریپت‌ها و نرم افزارهای اکسپرت برای سهولت در انجام معاملات، به عنوان پلتفرمی جامع و قدرتمند در بازارهای فارکس، سهام و فیوچرز محبوبیت یافته است. شما متاتریدر 5 را می‌توانید برای ویندوز، اندروید و iOS دانلود کنید.

کمیسیون یا اسپرد بروکر آرون گروپس

اسپرد و کمیسیون در واقع همان هزینه‌ای است که بابت معاملات پرداخت می‌کنیم، البته این دو عامل به نوع حساب معاملاتی که باز کرده‌اید هم بستگی دارد. کمیسیون و اسپرد بروکر آرون گروپس همان‌طور که در بخش حساب‌ها خواندیم تفاوت‌های زیادی باهم دارند. مثلاً در حساب نقدی و نانو کمیسیونی وجود ندارد، اما در حساب vip باید کمیسیون پرداخت کنید. برای اسپرد هم همین‌طور است. اسپرد در برخی حساب‌ها مانند حساب نانو ثابت است اما در باقی حساب‌ها با اسپرد شناور روبه‌رو هستید. به همین دلیل باید قبل از ایجاد حساب، میزان اسپرد و کمیسیون پرداختی را از بخش مشخصات آن نگاه کنید.

پشتیبانی بروکر آرون گروپس

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که تریدرها به آن نیاز دارند پشتیبانی است، بروکر آرون گروپس به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به نیازهای شما تریدرها است. شما علاوه بر استفاده از چت داخلی سایت می‌توانید از طریق شماره‌های تماس با آن‌ها تماس بگیرید یا از طریق تلگرام یا ارسال تیکت با پشتیبانی در ارتباط باشید، برای سهولت شما در ارتباط با بروکر آرون گروپس ما راه‌های ارتباط با این کارگزاری را در ادامه آورده‌ایم:

شماره تماس دفتر انگلیس: 00442037475808

شماره تماس دفتر قبرس: 0035725654181

ایمیل پشتیبانی: aronsupport@arongroups.co

بروکر آرون گروپس برای ایرانیان

برای تیم کارشناسی ما که این بروکر را بررسی کردند، بروکر آرون گروپس یک بروکر جذاب برای کار کردن تریدرهای ایرانی به حساب می‌آید. همین مسئله که شما امکان ترید روی نمادهای جذابی مثل دلار به تومان یا حتی طلای داخل ایران را دارید که باعث شده تا افراد زیادی به این بروکر جذب شوند. اکثر حساب‌های این کارگزاری حساب اسلامی است و همچنین امکان واریز و برداشت ریالی برای کاربران آن فراهم است. بنابراین در جمع بندی خود به این سوال که آیا بروکر Aron Groups برای ایرانیان مناسب است یا خیر، یک جواب مثبت می‌دهیم. شما به عنوان یک تریدر که در داخل کشور ایران هستید می‌توانید به راحتی از این بروکر استفاده کنید.

آنچه در بررسی بروکر آرون گروپس آموختیم

پس از بررسی کامل بروکر آرون گروپس متوجه شدیم که این کارگزاری تازه تاسیس در سال 2020 به صورت رسمی راه اندازی شده است. Aron groups مجوز اصلی فعالیت خود را از جزایر مارشال دریافت کرده و رگوله آن در سطح متوسط و شبیه به سایر کارگزاری‌هایی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند. این بروکر حساب‌های معاملاتی متنوع دارد که در آن دارایی‌های جذابی را برای ترید در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. از جمله جالب‌ترین این دارایی‌ها جفت ارز تومان به دلار است که در هیچ کارگزاری دیگری وجود ندارد. با توجه به احراز هویت یا وریفای ساده، پشتیبانی فارسی و زبان فارسی قابل قبول سایت، این کارگزاری را می‌توان یک بروکر مناسب برای کاربران ایرانی ارزیابی کرد. وضعیت ارائه بونوس‌ها و کش بک این بروکر نیز بسیار خوب است و همیشه سعی کرده‌اند با طرح‌های جذاب، تریدرها را به خود جذب کنند. به طور کلی می‌توان گفت که بروکر آرون گروپس در مسیر رشد و پیشرفت است و به عنوان یک کارگزاری برای تریدرها وضعیت مناسبی دارد.

منبع: arongroups.co

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *