4.7/5 - (6 امتیاز)
بروکر آی اف سی

معرفی و بررسی بروکر آی اف سی مارکتس

بروکر آی اف سی مارکتس حدود 17 سال است که مشغول فعالیت در بازار فارکس می‌باشد و با ارائه بیش از 650 ابزار معاملاتی، اجرای سریع و دقیق معاملات و کارمزدهای بسیار پایین توانسته طیف عظیمی از تریدرهای حرفه‌ای را به سمت خود جذب کند. این بروکر توسط BVI FSC رگوله شده و حدود 23 جایزه بین‌المللی را در طول دوران حیات خود کسب کرده است. برای شناخت بیشتر بروکر و آموزش نحوه ثبت نام و کار کردن با IFC Markets، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و سابقه بروکر آی اف سی مارکتس

حدود 17 سال پیش یعنی سال 2006 بروکر آی اف سی مارکتس که زیرمجموعه‌ای از شرکت IFCM GROUP بود تاسیس شد تا خدمات مالی مانند کارگزاری بازار فارکس را به تریدرها عرضه کند. این شرکت سال به سال توانست قابلیت‌های خود را افزایش دهد تا به نامی بزرگ در منطقه آسیا تبدیل شود. در سال 2008 بروکر آی اف سی مارکتس امکان معاملات CFD را فراهم کرد و در سال 2009 متاتریدر را به پلتفرم‌های معاملاتی خود اضافه کرد و در سال 2010 از نسخه‌های موبایل آن رونمایی کرد. از سال 2011 به بعد سعی کرد تا ابزارهای معاملاتی را گسترش دهد و در سال 2012 یک شرکت دیگر با رگولیشن CySEC ایجاد کرد. تا سال 2015 این شرکت زبان‌های فعال در وب‌سایتش را به 18 مورد از جمله زبان فارسی افزایش داد و ابزارهای معاملاتی‌اش به بالای 500 عدد رسید. سال 2018 بود که این بروکر امکان معاملات ارز دیجیتال را فراهم کرد و در وب‌سایت خود به‌روزرسانی گسترده‌ای را انجام داد تا کاربرها راحت‌تر بتوانند از امکانات این بروکر استفاده کنند.

بروکر آی اف سی مارکتس برای کدام کشور است؟

بروکر آی اف سی مارکتس در کشور جزایر ویرجین بریتانیا (British Virgin Islands) و همچنین قبرس ثبت شده است و در چندین کشور دیگر جهان دارای دفتر فیزیکی است.

ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس

برای ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس باید به صفحه اول وب‌سایت این مجموعه رفته و از گوشه بالا سمت چپ، روی دکمه افتتاح حساب کلیک کنید. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، یک فرم باز می‌شود که ابتدا باید در آن نام، نام خانوادگی، ایمیل، رمز عبور، کشور و شماره تماس‌تان را وارد کنید تا دسترسی اولیه به شما داده شود.

مرحله اول ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس
مرحله اول ثبت نام در آی اف سی مارکتس (تکمیل اطلاعات شخصی)

از اینجا دو کار پیش روی شماست، یا می‌توانید مراحل را ادامه دهید تا فوراً حساب معاملاتی در بروکر آی اف سی مارکتس برایتان ایجاد شود یا اینکه با زدن روی بخش پروفایل به داشبورد خود بروید. فرض کنید که می‌خواهید یک حساب مجازی یا واقعی را فوراً ایجاد کنید، همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید، باید روی یکی از آن‌ها کلیک کنید تا حساب واقعی یا مجازی برایتان ایجاد شود.

مرحله دوم ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس
مرحله دوم ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس (افتتاح حساب دمو یا واقعی)

بعد از آن، یک صفحه زیر همین گزینه‌ها باز می‌شود که مشخصات حساب مورد نظر از جمله پلتفرم معاملاتی مد نظر، اهرم، نوع ارز و نوع حساب معاملاتی که لازم دارید را باید تکمیل کنید.

مرحله سوم ثبت نام در بروکر آی اف سی
مرحله سوم ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس (تعیین نوع حساب معاملاتی)

بعد از تکمیل آن به صفحه پرداخت بروکر آی اف سی مارکتس می‌روید و حسابتان را شارژ می‌کنید، سپس می‌توانید پلتفرم معاملاتی که انتخاب کرده‌اید را دانلود کنید و از طریق آن معاملات حقیقی یا مجازی خود را انجام دهید.

ثبت نام در بروکر آی اف سی مارکتس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر آی اف سی مارکتس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

برای دسترسی کامل به پنل کاربری بروکر آی اف سی مارکتس باید تمام مراحل داخل تصویر را انجام دهید.

آموزش احراز هویت در بروکر آی اف سی مارکتس

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بعد از ثبت نام باید در بروکر آی اف سی مارکتس انجام دهید، احراز هویت است برای این کار باید طبق مراحل زیر عمل کنید. در مرحله اول وارد داشبوردتان شوید و روی گزینه تاییدیه کابین شخصی کلیک کنید.

مرحله اول احراز هویت در بروکر آی اف سی مارکتس
مرحله اول احراز هویت در بروکر آی اف سی مارکتس (تاییدیه کابین شخصی)

بعد از کلیک کردن روی آن، صفحه زیر برای شما باز می‌شود، شما در این صفحه همان‌طور که می‌بینید باید اطلاعاتی از جمله تاریخ تولد، آدرس و کد پستی خود را وارد کنید. همچنین دو مدرک برای تایید هویت و تاییدیه آدرس را مانند تصویر سمت چپ آپلود نمایید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر آی اف سی
مرحله دوم احراز هویت در بروکر آی اف سی مارکتس (تکمیل اطلاعات پروفایل)

بعد از این کار باید ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا مدارک شما توسط پشتیبانی بروکر IFC Markets تایید شود. البته نکته اینجاست که شما می‌توانید در حساب معاملاتی خود پول واریز کنید اما برای برداشت حتماً باید کابینه شخصی شما تایید شده باشد.

ورود به بروکر آی اف سی مارکتس

برای ورود به بروکر IFC Markets فقط کافی است روی دکمه لاگین در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود، در اینجا ایمیل و رمز عبوری که هنگام ثبت نام وارد کرده‌اید را بنویسید تا وارد داشبورد شوید.

ورود به بروکر آی اف سی مارکتز
آموزش ورود به بروکر آی اف سی مارکتس

اگر این موارد را فراموش کرده‌اید روی لینک زیر آن که “رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید” نوشته ‌شده کلیک کنید تا مراحل بازیابی انجام شود. نکته مهم این است که اگر حساب فیس بوک دارید، می‌توانید بجای ثبت نام اولیه، با آن حساب نیز وارد بروکر آی اف سی مارکتس شوید.

اعتبار بروکر آی اف سی مارکتس

همان‌طور که طبق روال بیشتر بروکرهاست، ابتدا کارگزاری آی اف سی مارکتس در سال ۲۰۰۶ در جزایر ویرجین بریتانیا راه‌اندازی شد، اما اولین رگولیشن‌های خود را در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ از اروپا با دفتر قبرس تحت عنوان CySEC و از همان جزایر ویرجین بریتانیا تحت عنوان BVIFSC دریافت کرد. در کل می‌توان گفت که اعتبار بروکر IFC Markets با توجه به رگوله‌ها و همچنین سابقه بلند مدتی که از خود نشان داده است، خوب ارزیابی می‌شود و جز بروکرهای معتبر برای ایرانیان است. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

آموزش کار با بروکر آی اف سی مارکتس

در عکس زیر شما به صورت کامل داشبورد کاری خود در بروکر آی اف سی مارکتس را مشاهده می‌کنید، در بخش وسط خلاصه وضعیت حساب‌هایی که دارید، پول‌هایتان، برنامه‌های تشویقی و درخواست‌هایی که ارسال کرده‌اید دیده می‌شود.

آموزش کار با بروکر آی اف سی مارکتس
آموزش کار با بروکر آی اف سی مارکتس

ابزار اصلی که شما در کابین بروکر IFC Markets با آن کار می‌کنید در گوشه نوار ابزار سمت راست تصویر قرار دارد. در این بخش می‌توانید کلیه حساب‌های معاملاتی خود را ببینید، حساب جدید باز کنید و یا هر مدیریتی که لازم است روی آن‌ها انجام دهید، گزینه دوم مربوط به پول است. هرگونه واریز و برداشت داخلی یا خارجی از حساب را می‌توانید در بخش پول مدیریت کنید.

تمامی بونوس‌ها در فیلد برنامه‌های تشویقی من قرار دارد و با وارد شدن به آن می‌توانید بونوس‌های فعال مخصوص خودتان را مشاهده کنید. سایر گزینه‌ها هم همان‌طور که می‌بینید مربوط به حساب PAMM، پلتفرم‌ها، پشتیبانی، اخبار و تحلیل، ماشین حساب‌ها، آموزش و محصولاتی است که بروکر آی اف سی مارکت در اختیار شما قرار داده است.

مزایا بروکر آی اف سی مارکتس

وقتی بروکر آی اف سی مارکتس را بررسی می‌کنیم، مزایای جذابی به چشم می‌خورد که هر تریدری را به سمت خود می‌کشد، این بروکر حرفه‌ای امکانات فوق‌العاده خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مهم‌ترین این مزایا را به صورت تیتروار عنوان خواهیم کرد:

مزایا و معایب بروکر آی اف سی مارکتس
بروکر آی اف سی مارکتس مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • وب‌سایت حرفه‌ای و رابط کاربری خوب
  • پشتیبانی فارسی
  • طیف گسترده دارایی‌های معاملاتی
  • رگوله مناسب
  • برنامه‌های مشارکت
  • اجرای دستورات به صورت حرفه‌ای
  • و… .

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های مثبت کارگزاری IFC Markets است که می‌توانید به عنوان یک معامله‌گر در همان ابتدای حضور در این بروکر متوجه آن شوید.

معایب بروکر آی اف سی مارکتس

به طور کلی نمی‌توان معایب خاصی برای بروکر آی اف سی مارکتس بیان کرد. قبل از تغییر طراحی وب‌سایت این مجموعه شاید رابط کاربری قدیمی سایت آن‌ها تنها ضعف بود که این مشکل هم با به‌روزرسانی که انجام شد دیگر به چشم نمیخورد.

بروکر آی اف سی مارکت یکی از کارگزاری‌های باسابقه در فارکس است که ۱۷ سال قدمت دارد و در کشور جزایر ویرجین بریتانیا و قبرس رگوله شده است. این بروکر ۶۵۰ ابزار معاملاتی را در اختیار بیش از ۱۲۰ هزار تریدر فعال از ۸۰ کشور دنیا قرار داده است و بهترین نرخ‌ها برای کمیسیون و اسپرد رقابتی را دارد.

آموزش واریز و برداشت در بروکر آی اف سی مارکتس

برای واریز و برداشت پول در حساب کاربری خود باید روی گزینه پول من کلیک کنید. در آنجا سه گزینه می‌بینید که شامل این موارد است:

  • واریز
  • برداشت
  • انتقال داخلی

اگر بخواهید پول به حساب خود در بروکر آی اف سی مارکتس واریز کنید روی “واریز” کلیک می‌کنید و طبق عکس زیر به چنین صفحه‌ای منتقل می‌شوید، حالا باید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

واریز و برداشت در بروکر آی اف سی
آموزش واریز و برداشت در بروکر آی اف سی مارکتس

ما برای مثال روی تاپ‌چنج کلیک کردیم در اینجا شما باید اول انتخاب کنید که پول در کدام حساب شما بنشیند، سپس میزان پول واریزی را مشخص می‌کنید و در مرحله بعد بر اساس نوع واریز وجه، پول را انتقال می‌دهید.

واریز و برداشت از طریق تاپچنچ در آی اف سی مارکتس
واریز و برداشت از طریق تاپ‌چنچ

برداشت هم به همین شکل است، شما باید روش و میزان مبلغ برداشتی مورد نظرتان را مشخص کنید و انتقال را انجام دهید.

اما گزینه سوم برای انتقال داخلی است، یعنی شما می‌خواهید بخشی یا کل پول خود را از حسابی به حساب دیگر خود در بروکر آی اف سی مارکتس منتقل کنید.

انتقال داخلی در بروکر آی اف سی مارکتس
انتقال داخلی بین حساب‌های معاملاتی

برای این کار حساب اول را انتخاب کنید، سپس حساب دوم که قرار است پول به آن منتقل شود را انتخاب کنید و در نهایت هم میزان مبلغی که می‌خواهید منتقل کنید را وارد کنید. با این کار می‌توانید بین حساب‌های معاملاتی خود پول جابجا کنید.

واریز و برداشت در بروکر آی اف سی مارکتس
برای واریز و برداشت در بروکر آی اف سی مارکتس به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

همانطور که در تصویر می‌بینید به روش های مختلفی برای واریز و برداشت دسترسی خواهید داشت. برای مطالعه بیشتر روی واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکتس کلیک کنید.

انواع حساب در بروکر آی اف سی مارکتس

همان‌طور که در بخش ثبت نام هم مشاهده کردید، ایجاد حساب در این کارگزاری بسیار ساده است. از پنل کاربری خود به بخش حساب بروید تا انواع حساب در بروکر آی اف سی مارکتس را ببینید.

حساب های معاملاتی بروکر آی اف سی مارکتس
بروکر آی اف سی مارکتس به کاربران خود 5 حساب معاملاتی Standard-Fixed & Floating، Beginner-Fixed & Floating، Standard-Fixed، Micro-Fixed و PAMM-Fixed را ارائه می‌کند.

در اینجا دو گزینه پیش روی شماست، یکی حساب مجازی و دیگری حساب واقعی، هر کدام را انتخاب کنید می‌توانید با پر کردن موارد زیر یک حساب معاملاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد کنید.

انواع حساب معاملاتی در آی اف سی مارکتز
انواع حساب معاملاتی در بروکر آی اف سی مارکتس

برای اینکه بتوانید مشخصات حساب خود در بروکر آی اف سی مارکتس از جمله اسپردها، کمیسیون یا هر نکته دیگری را ببینید به بخش حساب‌ها از صفحه اول برید، در آنجا طبق عکس زیر ۳ مدل پلتفرم را مشاهده می‌کنید که حساب‌هایی که زیرمجموعه آن قرار دارد را می‌توانید با تمامی مشخصات نوشته ‌شده ایجاد کنید . عکس زیر مربوط به حساب‌های متاتریدر ۴ است، شما با کلیک روی متاتریدر ۵ و NETTRADEX می‌توانید مشخصات حساب‌های زیرمجموعه آن پلتفرم‌ها را نیز تماشا کنید.

انواع حساب معاملاتی در بروکر آی اف سی
انواع حساب معاملاتی بر اساس پلتفرم‌های متاتریدر 4، متاتریدر 5 و نت ترید ایکس در بروکر آی اف سی مارکتس

البته به‌جز حساب‌های معمول، یک حساب vip نیز در بروکر آی اف سی مارکتس وجود دارد که آن را در عکس زیر می‌بینید، برای اینکه این حساب منحصربه‌فرد را ایجاد کنید باید فرم زیر را پر کرده و درخواست بدهید تا پشتیبانی درخواست شما را بررسی کند. 

حساب vip در بروکر آی اف سی
حساب VIP در بروکر آی اف سی مارکتس

شرایط استفاده از این حساب بسیار خاص است، مثلاً شما مدیر شخصی خواهید داشت، قبل از پرداخت، حساب شما شارژ می‌شود، تمام کارمزدهای شما صفر خواهد بود و… .

آموزش حساب اسلامی در بروکر آی اف سی مارکتس

حساب اسلامی به حساب معاملاتی گفته می‌شود که در آن بهره شبانه یا سوآپ وجود ندارد. بسیاری از کاربران مسلمان چون نمی‌خواهند بهره شبانه دریافت یا پرداخت کنند ترجیح می‌دهند که در یک حساب Swap-free معامله کنند.

حساب اسلامی بروکر آی اف سی
حساب اسلامی بروکر آی اف سی مارکتس

به همین دلیل بروکر آی اف سی مارکتس قراردادی با قوانین مشخص تهیه کرده است که شما اگر می‌خواهید حساب بدون سواپ داشته باشید باید آن قرارداد را امضای الکترونیک کنید. در این قرارداد وضعیت حساب کاربری شما با شرایط و ضوابط زیر محاسبه می‌شود:

  • بدون اخذ وجه اضافی.
  • وضعیت اسلامی به همه حساب‌های مشتری به‌طور همزمان اختصاص پیدا می‌کند، به همه حساب‌های افتتاح شده و همه حساب‌های بعدی.
  • در صورت تغییر نوع حساب به اسلامی، قادر نخواهید بود که مجدداً آن را به حساب غیر اسلامی تغییر دهید.
  • شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که تا پیش از تبدیل حساب‌های مشتری به اسلامی، اضافه کردن یا کسر سوآپ از حساب را اجرا کند.
  • شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در صورت سوء استفاده از شرایط ویژه حساب اسلامی، وضعیت حساب اسلامی را لغو کرده و برای دوره زمانی مربوطه اضافه کردن یا کسر سوآپ از حساب را اجرا کند.

برای انجام این کار از گوشه سمت چپ سایت روی پروفایل خود کلیک کنید و دکمه وضعیت اسلامی را بزنید. پس از پذیرش وضعیت اسلامی کلیه امکانات و مسائل مربوط به معامله‌گری برایتان به توجه به قوانین وضعیت اسلامی محاسبه می‌شود.

کمیسیون یا اسپرد بروکر آی اف سی مارکتس

میزان کمیسیون یا اسپردی که برای معاملات پرداخت می‌کنید بر اساس نوع حساب و حتی ساعت معاملاتی می‌تواند متفاوت باشد. اسپرد و کمیسیون در بروکر آی اف سی مارکتس به این عوامل بستگی دارد. همان‌طور که در بخش حساب‌ها مشاهده کردید می‌تواند میزان آن تغییر کند. مثلاً اسپرد همه حساب‌ها شناور است و به نوع ارز، نوع حساب و حتی ساعت معاملاتی شما بستگی دارد.

پم تریدینگ آی اف سی مارکتس

یکی از ویژگی‌های جذاب بروکر IFC markets داشتن حساب پم برای معامله‌گران حرفه‌ای و همچنین سرمایه‌گذاران است. حساب پم این‌طور است که یک تریدر حرفه‌ای با مبلغی سرمایه آن را ایجاد می‌کند و باقی سرمایه‌گذاران نیز در آن به میزان دلخواه خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا تریدر با کل پول معامله کند. در زیان‌ها همه شریک هستند اما سود با درصد از پیش تعیین شده بین سرمایه‌گذاران و مدیر حساب تقسیم می‌شود. برای ایجاد حساب پم باید از پنل کاربری خود روی بخش حساب PAMM کلیک کنید تا به صفحه‌ای هدایت شوید که تصویر آن را در زیر می‌بینید:

حساب پم بروکر آی اف سی مارکتس
حساب پم بروکر آی اف سی مارکتس

در عکس بالا دو گزینه وجود دارد و از شما سوال می‌پرسد که می‌خواهید به عنوان یک سرمایه‌گذار حساب پم در بروکر آی اف سی مارکتس ایجاد کنید یا به عنوان یک مدیر حساب یا همان تریدر. در مرحله اول روی هر کدام که کلیک کنید شما به صفحه ایجاد حساب هدایت می‌شوید که در آنجا پلتفرم معاملاتی و نوع حساب را مشخص می‌کنید و سپس باید واریزی را درون حسابتان انجام دهید.

اگر به عنوان سرمایه‌گذار حساب پم را ایجاد کرده باشید بعد از واریزی، می‌توانید فهرست مدیران برتر را طبق عکس زیر مشاهده کنید.

مدیران حساب پم در آی اف سی مارکتز
مدیران حساب پم در آی اف سی مارکتس

بر اساس نوع حساب (متاتریدر ۴ است یا متاتریدر ۵) مدیران تفکیک شده‌اند، همچنین با تغییر روی فیلتر نمایش می‌توانید رتبه بندی مدیران را تغییر دهید، برای اینکه ببینید هر مدیر چه ویژگی‌هایی دارد و چه عملکردی داشته است روی گزینه آمار کلیک کنید. شما می‌توانید پولتان را تقسیم کنید و روی چند مدیر حساب سرمایه‌گذاری کنید تا ریسک شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

نمادهای قابل معامله‌ آی اف سی مارکتس

دارایی‌های معاملاتی زیادی در بروکر آی اف سی مارکتس برای ترید کردن وجود دارد که تعداد آن‌ها به بیش از ۶۵۰ نماد می‌رسد، این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی پلتفرم‌ها تفاوت‌های دارایی وجود داشته باشد.

دارایی های معاملاتی بروکر آی اف سی مارکتس
بروکر آی اف سی مارکتس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

مثلاً ممکن است تمام نمادهایی که در متاتریدر ۴ وجود دارد در پلتفرم NetTradex نتوانید داشته باشید. به همین دلیل برای اینکه به مشکل نخورید باید ابتدا به صفحه ابزارهای معاملاتی که تصویر آن را در زیر می‌بینید مراجعه کنید.

نمادهای معاملاتی بروکر آی اف سی
نمادهای معاملاتی بروکر آی اف سی مارکتس

همان‌طور که می‌بینید ابزار یا دارایی‌ها به ترتیب نوشته‌ شده‌اند. شما می‌توانید روی یک گزینه از موارد بالا از جمله ارزها، فلزات، شاخص‌ها، سهام‌ها، کالاها، ETF و … کلیک کنید. پس از آن وارد صفحه زیر می‌شوید:

دارایی‌هایی معاملاتی بروکر آی اف سی
دارایی‌هایی معاملاتی بروکر آی اف سی مارکتس

در اینجا تمام نمادهای معاملاتی بر اساس پلتفرم نوشته ‌شده و می‌توانید با کلیک روی پلتفرم دلخواه خود ابزارهای آن حساب و سایر نیازمندی‌های آن را مشاهده کنید.

معامله ارز دیجیتال در بروکر آی اف سی
معامله ارز دیجیتال در بروکر آی اف سی مارکتس

همچنین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال هم می‌توانند با اهرم ۱:۱۰ و کمترین اسپرد ممکن به معاملات ارزهای دیجیتال در بروکر آی اف سی مارکتس بپردازند.

بونوس بروکر آی اف سی مارکتس

برای دیدن بونوس‌ها روی دکمه “برنامه‌های تشویقی من” کلیک کنید. 

بونوس بروکر آی اف سی مارکتس
بونوس بروکر آی اف سی مارکتس

چهار گزینه وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بونوس روز تولد
  • تسلای شانس شما
  • دعوت از دوستان
  • بونوس آکادمی معامله

هر کدام از این گزینه‌ها بونوس بروکر آی اف سی مارکتس است که برای فعال کردن آن باید روی آن کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر بروید و از طریق کد فعال‌سازی یا درخواست، این بونوس‌ها را روی حساب معاملاتی‌تان دریافت کنید.

ریبیت بروکر آی اف سی مارکتس

کارگزاری آی اف سی مارکتس همیشه به دنبال رضایت کاربران خود است. به همین دلیل طرح‌های ویژه‌ای برای دریافت ریبیت در بروکر آی اف سی مارکتس وجود دارد که معمولاً به حجم معاملات و نوع حساب معاملاتی شما بستگی دارد، برای اطلاع از وضعیت دقیق کش بک باید به پشتیبانی پیام دهید. اما در هر حال با ثبت نام در سایت ایران ریبیت هم می‌توانید میزان ریبیت دریافتی خود را تا ۵۵% بالا ببرید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر آی اف سی مارکتس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر آی اف سی مارکتس

در بخش پلتفرم‌های معاملاتی بروکر IFC Markets شما می‌توانید انواع پلتفرم‌ها از جمله متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ و همچنین NetTradeX را مشاهده می‌کنید که قابل دانلود است. این پلتفرم‌ها برای ویندوز، اندروید، iOS و مک قابل دانلود هستند.

پلتفرم های معاملاتی بروکر آی اف سی مارکتس
بروکر آی اف سی مارکتس پلتفرم متاتریدر 4 را به کاربران خود ارائه می‌کند.

اما در میان این پلتفرم‌های آشنا، نام یک پلتفرم دیگر وجود دارد که ویژه شرکت آی اف سی مارکتس است. این پلتفرم که NetTradex نام دارد دارای ویژگی‌های خاصی است که در ادامه به صورت تیتروار به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • امکان معامله ابزارهای مالی جدید که توسط شخص خودتان از میان گستره متنوعی از دارایی‌های موجود ایجاد شده‌اند
  • امکان دریافت یک نرخ متقاطع جدید از همه ارزهای موجود
  • تاریخچه عمیق قیمت نمادهای ایجاد شده که به 40 سال می‌رسد
  • امکان دستور OCO
  • حد ضرر متحرک متصل به سرور
  • دقت پوزیشن گیری بالا
  • پشتیبانی از زبان فارسی

از این پلتفرم‌ می‌توانید هم در ویندوز و هم به صورت آنلاین روی مرورگر خود برای معاملات استفاده کنید.

بروکر آی اف سی مارکتس برای ایرانیان

بروکر  IFC Markets یکی از کارگزاری‌های مطمئنی است که کاربران ایرانی سال‌هاست از آن استفاده می‌کنند. این بروکر علیرغم تحریم‌های بین‌المللی همیشه به ایرانیان خدمات خوبی را ارائه کرده است. از وب‌سایت فارسی گرفته تا وریفای آسان، روش‌های واریز و برداشت مناسب ایرانیان و پشتیبانان فارسی زبان. همه این موارد کمک کرده است تا بروکر آی اف سی مارکتس همواره در کنار ایرانیان باشد و در مقابل نیز کاربران ایران استقبال مناسبی در این چند سال گذشته از این بروکر داشته‌اند. به عنوان جمع‌بندی باید بگوییم که بروکر آی اف سی یک بروکر مطمئن و قابل اعتماد برای کاربران ایرانی است.

پشتیبانی بروکر آی اف سی مارکتس

از ویژگی‌های مهم بروکر  IFC Markets داشتن پشتیبانی به زبان فارسی است. شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید خیلی راحت تمام مشکلات خود را با کارشناسان این بروکر مطرح کنید و پیگیری خوبی که پشتیبانی این کارگزاری دارد حتماً موارد را رفع خواهد کرد. برای اینکه اطلاعات تماس این بروکر را به صورت کامل داشته باشید ما آن‌ها را در ادامه این پاراگراف آورده‌ایم:

پرسش‌های عمومی: info@ifcmarkets.com

بخش مشارکت: ib@ifcmarkets.com

بخش میز معامله (فقط به زبان انگلیسی): ۰۰۴۴۲۰۸۱۲۳۱۹۲۰

تلفن قبرس: ۰۰۳۵۷۲۵۰۵۷۲۸۳

شماره تلفن تلگرام و واتساپ: 79296651448+

بجز این شماره و ایمیل‌ها شما می‌توانید از چت داخلی سایت و همچنین شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و اسکایپ نیز برای صحبت کردن با تیم پشتیبانی استفاده کنید. زمان پشتیبانی فارسی از دوشنبه تا جمعه، ۶:۰۰ – ۱۹:۰۰ CET، شنبه تا یکشنبه، ۷:۰۰ – ۱۵:۳۰ CET

آنچه در بررسی بروکر آی اف سی مارکتس خواندیم

بروکر آی اف سی مارکتس در سال ۲۰۰۶ تحت زیرمجموعه IFCM GROUP کار خود را آغاز کرد، این بروکر ظرف ۵ سال توانست دو رگوله نسبتاً معتبر را کسب کند که کمک می‌کرد تا کاربران بتوانند به آن اطمینان کنند. مسیر توسعه IFC Markets در ۱۷ سال گذشته بسیار شفاف و قابل قبول بوده است. این بروکر ضمن ارائه بیش از ۵۰۰ ابزار معاملاتی مختلف در بخش فارکس، سهام، فلزات، ارزهای دیجیتال و … پلتفرم‌های حرفه‌ای مانند متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ و همچنین پلتفرم اختصاصی خود با نام NetTradex را در اختیار کاربران قرار داده است.

همچنین شما به عنوان یک تریدر حرفه‌ای به امکانات خوبی از جمله پشتیبانی به ۱۸ زبان زنده دنیا، حساب PAMM، حساب VIP، مدیر حساب اختصاصی، منابع آموزشی و … دسترسی خواهید داشت. بروکر آی اف سی مارکتس نشان داده که می‌خواهد در کنار تریدرها باشد و معامله گران می‌توانند با خیال راحت در این بروکر سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند.

منبع: www.ifcmarkets.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۳ دیدگاه

  • پشتیبانی بروکر آی اف سی مارکتس واقعا عالیه و داخل پیام رسان ها بعد از مدت کوتاهی جواب تمامی سوال های شمارو میدن.بروکر IFC Markets برای ایرانیان امکانات خیلی خوبی رو فراهم کرده که به افراد مبتدی و تازه کار برای اولین معامله این بروکر پیشنهاد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *