2.6/5 - (70 امتیاز)
بروکر فیبوگروپ

معرفی و بررسی بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ سال 1998 تاسیس شده است و تا امروز مسیر پیشرفت را به خوبی طی نموده است. این بروکر حساب‌های معاملاتی مختلفی را با کمیسیون و اسپرد رقابتی به کاربرانش ارائه می‌کند و همچنین شما در فیبوگروپ می‌توانید روی انواع دارایی‌های مالی از جمله کریپتو و CFD ها معامله کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های فیبوگروپ می‌توان به پشتیبانی فارسی، ارائه پلتفرم‌های معاملاتی جذاب و حساب‌های پم اشاره کرد. برای بررسی کامل و تخصصی این بروکر لطفاً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه و سابقه بروکر فیبوگروپ​

فیبوگروپ یکی از کارگزاری‌های باسابقه و قدیمی بازار فارکس است که از سال 1998 یعنی بیش از 23 سال پیش، کار خود را شروع کرده. این بروکر در چند کشور جهان ثبت شده است که دفتر اصلی آن مربوط به جزایر ویرجین بریتانیا (British Virgin Islands) است. این کارگزاری زیرمجموعه‌ای از هلدینگ بین‌المللی مالی FIBO Group است که همواره سعی کرده تا شفافیت و پاسخگویی را در راس کار خود قرار دهد. بروکر فیبوگروپ در طول این دو دهه فعالیت خود توانسته بیش از 20 جایزه مهم بین‌المللی در زمینه فارکس دریافت کند. تاریخ همکاری این بروکر با ایرانیان به بیش از 16 سال پیش برمی‌گردد و از آن زمان تا به امروز همواره سعی داشته تا بهترین شرایط را برای کاربران ایرانی فراهم کند.

بروکر فیبوگروپ چیست؟

فیبوگروپ ابتدا در سال 1989 با نام CRADLEWOOD INVESTMENTS LTD کار خود را در ارائه خدمات فارکس به علاقه‌مندان آغاز کرد، اما در سال 2004 بود که بخشی از مدیران جدید به شرکت آمدند، نام آن را به FIBO GROUP ,LTD تغییر دادند. بروکر فیبوگروپ به مرور خدمات خود را از اروپا به سمت خاورمیانه متمرکز کرد تا بتواند به شهروندان این منطقه اعم از کاربران ایرانی خدمات ارائه کند. به همین دلیل زبان فارسی و همچنین پشتیبانی فارسی زبان را به وب سایت رسمی خود اضافه کرد.

این بروکر برای اینکه بتواند اعتماد کاربران را جلب کند دو رگوله نسبتاً معتبر CySEC و FSC را دریافت نمود که تحت رگوله CySEC به کاربران اروپایی و تحت رگوله FSC به کاربران خاورمیانه از جمله ایران خدمات خود را ارائه می‌کند. بروکر فیبوگروپ 6 حساب معاملاتی در کلاس‌های مختلفی مانند استاندارد، سنتی، ECN و … را روی پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4/5 و سی تریدر به کاربران خود ارائه می‌کند. ایرانیان می‌توانند از طریق واریز و برداشت ریالی، ارزهای دیجیتال و سایر روش‌های بین‌المللی برای این کار اقدام کنند. دقت کنید که برای دسترسی به تمامی امکانات بروکر فیبوگروپ لازم است تا بعد از ثبت نام حتماً احراز هویت خود را نیز انجام دهید.

بروکر فیبوگروپ برای کدام کشور است؟

بروکر فیبوگروپ در چندین شهر مهم جهان دفاتر فیزیکی فعالی دارد، این شهرها عبارتند از: آلماتی در کشور قزاقستان، لیماسول در قبرس، مونیخ در آلمان و شانگهای در چین.

ثبت نام در بروکر فیبوگروپ

زمانی که وارد بروکر FIBO Group می‌شوید برای افتتاح حساب در بروکر فیبوگروپ دو گزینه به اسم افتتاح حساب دمو و افتتاح حساب معاملاتی وجود دارد که روی هرکدام کلیک کنید می‌توانید مراحل ثبت نام در بروکر فیبوگروپ را شروع کنید.

ثبت نام در بروکر فیبوگروپ
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر فیبوگروپ دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

برای ثبت نام طبق عکس زیر ابتدا نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس را وارد کنید و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

ثبت نام در بروکر فیبوگروپ
ثبت نام در بروکر فیبوگروپ

بعد از انجام این کار یک ایمیل یا کد تایید برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن می‌توانید وارد کابین شخصی خود شوید.

آموزش احراز هویت در بروکر فیبوگروپ

سیستم کاری بروکر فیبوگروپ به این صورت است که شما بدون احراز هویت فقط می‌توانید حساب دمو ایجاد کنید. برای انجام واریز و برداشت و ایجاد حساب واقعی باید حتماً احراز هویت را کامل کنید. برای این کار به پروفایل خود بروید و یکی یکی موارد خواسته شده را تکمیل کنید. اولین گزینه برای تایید شماره همراه شماست. همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید، شماره تماس‌تان را وارد کنید و انتخاب کنید که کد تایید از طریق sms یا پیام صوتی و یا تلگرام برایتان ارسال شود.

مرحله اول احراز هویت در FIBO Group
مرحله اول احراز هویت در بروکر فیبوگروپ (تایید شماره تلفن)

پس از دریافت کد و وارد کردن آن، شماره شما در بروکر فیبوگروپ تایید خواهد شد و به مرحله بعدی می‌روید. در مرحله بعدی باید طبق تصویر زیر مشخصات فردی خود را وارد کنید. مواردی چون نام کاملتان به انگلیسی، تاریخ تولد، تابعیت، مدارک هویتی که قرار است عکس آن‌ها را بارگذاری کنید و آدرس دقیق محل اقامت به همراه مدرکی که آدرس شما را تایید کند.

مرحله دوم احراز هویت در FIBO GROUP
مرحله دوم احراز هویت در بروکر فیبوگروپ (تکمیل مشخصات شخصی)

بعد از انجام آن وارد مرحله بعد که یک پرسشنامه است می‌شوید. این پرسشنامه شامل چند مرحله است که از سوالات شخصی راجب شما شروع می‌شود و همان‌طور که در عکس می‌بینید باید به آن‌ها پاسخ دهید.

مرحله سوم احراز هویت در بروکر فیبوگروپ
مرحله سوم احراز هویت در بروکر فیبوگروپ (تکمیل پرسشنامه)

سپس به مرحله تایید هویت می‌روید، در تصویر زیر تمامی فاکتورهایی که باید برای بارگذاری مدارکتان مدنظر داشته باشید مشخص شده است. لطفاً برای اینکه هویت خود را در بروکر فیبوگروپ تایید کنید یکی از مدارک خواسته شده از جمله کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و یا گواهینامه خود را آپلود کنید. همچنین برای تایید آدرس باید قبض با آدرس دقیق که به نام خودتان باشد، مدرک اجاره یا مالکیت ملک، صورت حساب بانکی و یا هر مدرکی که آدرس شما را تایید کند آپلود نمایید.

مرحله چهارم احراز هویت در بروکر فیبوگروپ
مرحله چهارم احراز هویت در بروکر فیبوگروپ (بارگذاری مدرک تایید هویت)

بعد از آپلود مدرک‌ها باید ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا حساب شما تایید شود. البته شما می‌توانید به حساب خود واریز انجام دهید ولی برای برداشت با محدودیت‌هایی همراه است که حتماً باید احراز هویت شما به صورت کامل انجام شده باشد.

ورود به بروکر فیبوگروپ

برای ورود به بروکر FIBO Group در صفحه اول سایت روی دکمه ورود یا لاگین کلیک کنید و با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود وارد سایت شوید.

بروکر فیبوگروپ ورود
ورود به صفحه کاربری فیبوگروپ

اگر یکی از این دو مورد را فراموش کردید می‌توانید از لینک “آیا پسورد خود را فراموش کرده‌اید؟” استفاده کنید تا کد لینک بازیابی برای شما ایمیل شود و با زدن روی لینک و تغییر پسورد، دوباره وارد سایت شوید.

کلاه‌برداری بروکر فیبوگروپ

یکی از بحث‌های مهمی که درباره فیبوگروپ مطرح می‌شود ماجرای کلاهبرداری است. شاید سطح رگولاتوری های فیبوگروپ بالا نباشد چون متعلق به مناطق آفشور هستند، اما همین رگولاتوری‌ها به صورت مداوم در حال رسیدگی به وضعیت مالی و همچنین شکایت‌های احتمالی کلاهبرداری یا اختلاف مالی بین بروکر فیبوگروپ و کاربران می‌باشند.

در آخرین بررسی ما از صفحه اختصاصی فیبوگروپ در رگولاتوری‌های FSC و CySEC متوجه شدیم که وضعیت این بروکر در حالت “خوب” قرار دارد و هیچ شکایت عمده‌ای برای کلاهبرداری از این بروکر صورت نگرفته است. هرچند که این بروکر یک‌بار نام خود را در سال 2004 تغییر داد، اما این تغییر نام طبق سند موجود آن در رگولاتوری، به دلیل مشکلات مالی نبوده و فقط با جابجایی سهامداران و مالکان اصلی این مسئله رخ داده است.

فیبوگروپ طبق قوانین حساب‌های کاربران را به صورت جداگانه نگهداری می‌کند، به تمامی اعلامیه‌های رگوله خود توجه دارد و طبق بررسی CySEC حتی در حال ورشکستگی هم نیست. این بروکر تحت نام فیبو مارکت به کاربران اروپایی خود خدمات می‌دهد که در آنجا قوانین MFiLD بر عملکرد این بروکر نظارت دارد و در حال پذیرش این قوانین است.

اعتبار بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ را می‌توان یکی از کارگزاری‌های خوبی دانست که به ایرانیان خدمات مناسبی ارائه می‌کند، این بروکر رگوله شده است اما رگوله‌ای که از طریق آن به ایرانیان خدمات می‌دهد در سطح ۱ نیست و البته این مسئله بسیار طبیعی است.

رگوله اعتباری بروکر فیبوگروپ
اعتبار بروکر فیبوگروپ

فعالیت شرکت FIBO Group Ltd (به آدرس ثبتی: ساختمان همکاران بازاریابی اونیل، ویکامز کی II، P.O. شماره جعبه ۳۱۷۴، رود تاون، تورتولا، جزایر ویرجین انگلیس) توسط کمیسیون خدمات امور مالی جزایر ویرجین (BVIFSC) با شماره ثبت مجوز SIBA/L/13/1063 از طریق شرکت FONTEN CORPORATION LIMITED (شماره ثبت ۹۴۰۴۶) به آدرس ثبتی: جبل الطارق، یوروپورت، ساختمان ۸/۹، دفتر ۹۲۵ آ، رگوله و ثبت شده است.

رگوله CYSEC بروکر فیبوگروپ
بروکر فیبوگروپ تحت نظارت Cysec

این بروکر همچنین تحت رگولاتوری، نظارت مالی و اجرایی CySEC قراردارد که جز رگولاتوری‌های معتبر است. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

رگولاتوری فیبوگروپ

مهم‌ترین چیزی که باید هنگام ثبت نام در یک بروکر چک کنید رگولاتوری و مجوزهای آن است تا خیالتان از امنیت حسابتان راحت شود. بروکر فیبوگروپ توانسته در مدت زمان فعالیت خود رگوله های مختلفی چون FSC و CySEC را به دست بیاورد. این بروکر در جزایر ویرجین و جبل الطارق ثبت شده، اما دفاتر متعدد دیگری در کشورهای مختلف مانند قزاقستان، آلمان، چین و … دارد.

رگولاتوری فیبوگروپ
مهم‌ترین چیزی که باید هنگام ثبت نام در یک بروکر چک کنید رگولاتوری و مجوزهای آن است تا خیالتان از امنیت حسابتان راحت شود.
  • فعالیت شرکت FIBO Group Ltd (به آدرس ثبتی: 2nd Floor, O’Neal Marketing Associates Building, Wickham`s Cay II, P.O. Box 3174, Road Town, Tortola VG1110, British Virgin Islands) توسط کمیسیون خدمات مالی رگوله می‌شود (FSC) جزایر ویرجین انگلیس، شماره ثبت مجوز SIBA/L/13/1063:.
  • شرکت FONTEN CORPORATION LIMITED (شمارۀ ثبت 94046) به آدرس ثبتی: جبل الطارق، یورو پورت، ساختمان 8/9، دفتر 925

متاسفانه خدمات این شرکت برای ساکنان انگلیس، کره شمالی و ایالات متحده امریکا در دسترس نمی‌باشد.

چرا سایت فیبوگروپ باز نمیشه؟

معمولاً سایت فیبوگروپ به دلیل داشتن سرورها و پشتیبانی فنی قوی کمتر رخ می‌دهد که با مشکل عدم باز شدن سایت مواجه شوید، اما از آنجایی که این بروکر به شهروندان کشورهایی چون آمریکا، کره شمالی و انگلستان خدمات نمی‌دهد، اگر فیل*تر شکن شما مربوط به آی پی یکی از این کشورها باشد ممکن است با مشکل باز شدن سایت مواجه شوید. همچنین برخی مواقع گزارش شده که سایت فیبوگروپ بدون فیل*تر شکن و گاهی با آن باز می‌شود، پس اگر با مشکل باز شدن سایت فیبوگروپ مواجه شدید احتمالاً دلیل آن آی پی است.

آموزش ترید در فیبوگروپ

برای ترید کردن در فیبوگروپ باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. در مرحله اول نیاز است که در این کارگزاری ثبت نام کنید، سپس احراز هویت خود را کامل کرده تا بتوانید یک حساب معاملاتی واقعی بسازید. بعد از ساخت حساب می‌توانید حسابتان را شارژ کنید. در نهایت با یوزرنیم و پسوردی که به شما داده در متاتریدر یا سی تریدر لاگین کنید.

آموزش‌ترید در فیبوگروپ
برای ترید کردن در فیبوگروپ باید چند مرحله را پشت سر بگذارید.

برای این کار بعد از باز کردن متاتریدر روی گزینه Login to Trade Account کلیک کنید، سپس در صفحه باز شده که در عکس زیر می‌بینید باید سرور خود را روی FIBO قرار دهید و یوزرنیم و سپورد را وارد نمایید تا به بازار متصل شوید و بتوانید ترید خود را آغاز نمایید.

آموزش کار با بروکر فیبوگروپ

خوشبختانه به دلیل وجود زبان فارسی در بروکر FIBO Group، شما به راحتی می‌توانید در کابین شخصی خود همه کارها را انجام دهید، طبق عکس زیر شما می‌توانید از طریق فیلدهای مشخص شده حساب‌های کاربری خود را ببینید، اخبار بروکر را چک کنید، واریز و برداشت انجام دهید، حساب پم ایجاد کنید و در مسابقات بروکر شرکت کنید. تمامی فیلدهایی که در کابین شخصی شما وجود دارد را ما در ادامه مطلب به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

آموزش کار با بروکر فیبوگروپ
نحوه کار کردن با بروکر فیبوگروپ

اگر گزینه‌های شارژ حساب و برداشت پم برای شما خاموش است، شما ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا این دو بخش برایتان فعال شود.

کابین شخصی فیبوگروپ

زمانی که ثبت نام اولیه را در بروکر فیبوگروپ انجام دهید، تا قبل از احراز هویت دسترسی چندانی به هیچ کدام از امکانات این کارگزاری نخواهید داشت، اما پس از احراز هویت کابین شخصی شما به شکل زیر درخواهد آمد.

کابین شخصی فیبوگروپ
قبل از احراز هویت دسترسی چندانی به هیچ کدام از امکانات این کارگزاری نخواهید داشت.

همان‌طور که در این صفحه می‌بینید، در بخش وسط کابین شخصی خود کلیدهای میانبری برای افتتاح حساب و واریز و برداشت وجود دارد. اصل منو در سمت راست قرار گرفته است که شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. در بخش پروفایل می‌توانید تمامی موارد مربوط به مشخصات شخصی خود اعم از رمز عبورتان را مدیریت کنید.

بخش حساب‌های معاملاتی و حساب‌های دمو مربوط به ایجاد، حذف و مدیریت حساب‌های معاملاتی است که دارید. حساب‌های پم نیز مشخصاً تمامی جزییات و ثبت نام در بخش سوشیال تریدینگ بروکر فیبوگروپ را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بخش شارژ و برداشت که زیر هم قرار دارند می‌توانید موارد مربوط به واریز و برداشت، انتقال داخلی و تاریخچه تراکنش‌های خود را ببینید. بخش اخبار نیز مهم‌ترین اخبار روز و اعلامیه‌های مهم مربوط به بازار را پوشش می‌دهد. پیام‌های شخصی و بخش دانلود پلتفرم نیز آخرین گزینه‌هایی است که برای دریافت پیام‌هایی که به پشتیبانی داده‌اید و دانلود پلتفرم‌های معاملاتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

شماره کابین فیبوگروپ

اگر به هر دلیلی نیاز دارید تا شماره کابین خود را در بروکر فیبوگروپ بدانید، کافی است وارد پنل کاربری خود شوید، در بخش بالای پنل کاربری یک ID نوشته شده است که ما در باکس قرمز رنگ زیر آن را نشان داده‌ایم.

شماره کابین فیبوگروپ
وارد پنل کاربری خود شوید، در بخش بالای پنل کاربری یک ID نوشته شده است که ما در باکس قرمز رنگ زیر آن را نشان داده‌ایم.

این آی دی همان شماره کابین شماست و برای موارد مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزایا بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ به عنوان یکی از بروکرهای مطرح و خوش‌نام بازار فارکس، مزایای فوق‌العاده‌ای دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مزایا و معایب بروکر فیبوگروپ
بروکر فیبوگروپ مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • رگوله مناسب
  • پشتیبانی فارسی
  • کمیسیون و اسپرد پایین
  • روش‌های واریز و برداشت متنوع

در کل می‌توانیم بگوییم که نتیجه بررسی ما این است که مزایای فوق‌العاده زیادی در این بروکر وجود دارد که کار تریدرها را به شدت آسان خواهد کرد.

معایب بروکر فیبوگروپ

تنها عیبی که به عنوان یک کاربر می‌توانیم از بروکر فیبوگروپ بگیریم، این است که این بروکر، سایت آن‌چنان جذابی ندارد و رابط کاربری آن کمی دشوار است.

آموزش واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ

شاید یکی از مهم‌ترین مسائل برای کاربران ایرانی، واریز و برداشت از بروکرها است. اگر احراز هویت شما در بروکر فیبوگروپ کامل شده باشد این دو کار را می‌توانید انجام دهید، در غیر این صورت فقط امکان واریز و برداشت محدود برای شما محیا است. برای واریز به حسابتان از طریق کابین شخصی، طبق عکس زیر عمل کنید.

واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ
آموزش واریز وجه در بروکر فیبوگروپ

همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، زمانی که روی دکمه واریز کلیک کنید ۳ گزینه را می‌بینید، گزینه واریز محلی یا همان ریالی، انتقال الکترونیکی که فقط شامل وبمانی می‌شود و کریپتو که از طریق کیف پول‌های الکترونیک از طریق Raidospare، Blockchain، BITPAY، Raido Finance قابل انجام است.

واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ
برای واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

اگر واریز ریالی را انتخاب کنید صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که به پشتیبانی بروکر فیبوگروپ وصل خواهید شد تا کار واریز ریالی شما از آن طریق پیگیری شود.

اما اگر روش‌های دیگر مثل ارز دیجیتال را انتخاب کنید، صفحه‌ای مثل تصویر زیر برای شما ایجاد می‌شود، که از شما می‌خواهد مبلغ مورد نظر را وارد کنید و روی دکمه شارژ کلیک کنید تا به درگاه انتقال پول الکترونیک (بستگی به نوع کیف پول و روش واریز دارد) هدایت شوید و عملیات واریز را تکمیل کنید.

مرحله دوم واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ
شارژ کردن حساب در بروکر فیبوگروپ

برای برداشت پول نیز تقریباً همین مسیر را باید بروید، یعنی در کابین شخصی خود روی گزینه برداشت کلیک کنید و یکی از روش‌های انتقال پول را انتخاب کنید. در این مسیر باید ابتدا مشخص کنید که پول قرار است از کدام حساب معاملاتی شما برداشت شود، سپس میزان مبلغ آن را مشخص کنید و در آخر تاییدیه برداشت را نهایی کنید تا پول به حساب شما واریز شود.

مرحله سوم واریز و برداشت در بروکر فیبوگروپ
برداشت وجه از بروکر فیبوگروپ

نکته مهمی که هنگام برداشت پول از بروکر فیبوگروپ که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما هنوز احراز هویت نکرده‌اید، فقط می‌توانید تا ۱۰۰۰ دلار برداشت از حساب داشته باشید اما اگر جمع تمام واریزات مشتری به ۱۰۰۰ دلار برسد ناچار هستید برای ادامه کار حتماً حساب معاملاتی خود را وریفای کنید.

انواع حساب در بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ حساب‌های بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد که انواع آن را هم می‌توانید در پروفایل خود ببینید و هم در بخش انواع حساب معاملاتی بروکر فیبوگروپ در صفحه اول این سایت. همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید کلیه مشخصات کامل حساب‌ها به صورت تفکیک شده آمده است.

انواع حساب معاملاتی در بروکر فیبوگروپ
حساب های معاملاتی فیبوگروپ

انواع حساب های معاملاتی در بروکر فیبوگروپ عبارتند از:

  1.  حساب سنتی MT4
  2.  حساب MT4 FIX
  3.  حساب MT4 NDD
  4.  حساب MT4 NDD no commission
  5. حساب cTrader NDD
  6. حساب Mt5 NDD
حساب های معاملاتی بروکر فیبوگروپ
بروکر فیبوگروپ به کاربران خود 6 حساب معاملاتی سنتی MT4، MT4 FIX، MT4 NDD، MT4 NDD no commission، cTrader NDD و Mt5 NDD ارائه می‌کند.

در ادامه بیشتر به بررسی این حساب‌ها می‌پردازیم:

حساب سنت MT4

حساب سنت بروکر فیبوگروپ را می‌توانید حتی با چند سنت پرداختی نیز ایجاد کنید، سیستم اجرای اوردر آن NDD است، حداقل اسپرد آن از ۰.۶ پیپ است و کمیسیون ندارد و لوریج آن را می‌توانید تا ۱:۱۰۰۰ بالا ببرید.

حساب MT4 FIX

برای ایجاد حساب فیکس در بروکر FIBO Group باید ۵۰ دلار پرداختی داشته باشید، نوع معاملات این حساب Market Maker است و اسپرد آن از ۲ پیپ شروع می‌شود. این حساب کمیسیون ندارد و لوریج آن نهایت ۱:۲۰۰ است. میزان استاپ اوت این حساب ۲۰% است.

حساب MT4 NDD

برای ایجاد این حساب روی متاتریدر ۴ به پرداخت ۵۰ دلار نیاز دارید. این حساب ۵ رقم اعشار را به شما نشان می‌دهد، اسپرد این حساب از ۰ پیپ به صورت شناور شروع می‌شود و کمیسیون آن ۰.۰۰۳ درصد مبلغ معامله است. نهایت لوریج برای این حساب ۱:۴۰۰ است در این حساب محدودیتی برای باز بودن تعداد پوزیشن ندارید.

حساب MT4 NDD no commission

این حساب با ۵۰ دلار پرداختی در بروکر فیبوگروپ ایجاد می‌شود و همانطور که از نامش مشخص است کمیسیون ندارد اما اسپرد آن از ۰.۸ پیپ آغاز می‌شود. لوریج این حساب ۱:۴۰۰ است، در این حساب امکان خرید و فروش CFD ر ا ندارید و استاپ اوت حساب نیز ۵۰% است. این حساب هیچ محدودیتی برای باز بودن تعداد پوزیشن ندارد.

حساب cTrader NDD

حساب cTrader هم فقط روی پلتفرم سی تریدر ایجاد می‌شود و فناوری اجرای اوردر آن NDD است. برای ایجاد این حساب باید ۵۰ دلار واریز کنید، اسپرد این حساب از ۰ پیپ شروع می‌شود اما کمیسیونش ۰.۰۰۳ درصد مبلغ معامله است. لوریج این حساب ۱:۴۰۰ است و استاپ اوت آن ۲۰% است. اگر حساب سی تریدر ایجاد کنید نمی‌توانید آن را به صورت مدیر پم به سرمایه‌گذاران نشان دهید.

حساب Mt5 NDD

تنها حسابی که روی متاتریدر ۵ می‌توانید در بروکر فیبوگروپ داشته باشید همین حساب MT5 NDD است که با ۵۰ دلار واریزی می‌توانید آن را ایجاد کنید. روش اجرای معاملات این حساب NDD است و اسپرد آن از ۰ پیپ شروع می‌شود اما کمیسیون این حساب ۰.۰۰۵ درصد مبلغ معامله است.

تبدیل حساب دمو به ریل در فیبوگروپ

به لحاظ تکنیکی امکان تبدیل حساب دمو به حساب ریل یا همان واقعی در بروکر فیبوگروپ وجود ندارد. یعنی اگر یک حساب دمو داشته باشید نمی‌توانید از هیچ طریقی آن را به یک حساب واقعی تبدیل کنید، اما برای داشتن حساب واقعی، فقط کافی است حساب ریل ایجاد کرده و آن را شارژ کنید تا به معاملات در حساب واقعی دسترسی پیدا کنید. برای این کار در بروکر فیبوگروپ حتماً باید از بخش پروفایل احراز هویت خود را به صورت کامل انجام داده باشید.

آموزش حساب اسلامی در بروکر فیبوگروپ

حساب اسلامی یا حساب بدون سوآپ که به آن swap-free نیز می‌گویند برای افرادی است که می‌خواهند بیش از یک روز معاملاتشان باز باشد اما هیچ بهره شبانه‌ای پرداخت یا دریافت نکنند. برای این کار باید از سرویس اسلامی استفاده کنید.

حساب اسلامی در بروکر فیبوگروپ
حساب اسلامی بروکر فیبوگروپ

سرویس «حساب اسلامی» بروکر فیبوگروپ فقط برای حساب FIX قابل درخواست است. برای این کار لازم است درخواست مربوطه را به ایمیل بخش پشتیبانی مشتریان به نشانی farsi@fibogroup.com یا پیام از طریق کابین شخصی ارسال نمایید. همان‌طور که در تصویر بالا هم می‌بینید، حساب اسلامی بروکر فیبوگروپ دارای شرایط و قوانین خاص خودش است که اگر می‌خواهید حساب جدید اسلامی باز کنید یا حساب‌های قبلی خود را به حساب اسلامی تغییر دهید باید این قوانین و مقررات را به‌خوبی بخوانید و از شرایط آن آگاه باشید.

کمیسیون یا اسپرد بروکر فیبوگروپ

همان‌طور که در بخش مشخصات حساب معاملاتی مشاهده کردید، میزان کمیسیون یا اسپرد در هر حساب متفاوت است. یعنی کمیسیون و اسپرد در بروکر فیبوگروپ در وهله اول به این موضوع بستگی دارد که حساب معاملاتی شما چیست، بیشتر حساب‌ها دارای اسپردهای شناوری هستند که بر اساس سشن معاملاتی، نوع نماد معاملاتی، نوع حساب و … در طول روز تغییر می‌کنند. برخی حساب‌های بروکر فیبوگروپ بدون کمیسیون هستند و در برخی دیگر باید درصدی از کل حجم معاملاتی را بابت کمیسیون پرداخت کنید که این موضوع هم‌، بستگی به نوع حساب معاملاتی شما دارد.

کارمزد بروکر فیبوگروپ

 بروکر فیبوگروپ روش‌های مختلفی را برای واریز و برداشت از این کارگزاری برای کاربران در نظر گرفته است که در برخی از موارد میزان کارمزد این انتقال مشخص است و در برخی دیگر بسته به میزان مبلغ و نظر درگاهی دارد که از طریق آن انتقال پول را انجام می‌دهید.

کارمزد واریز در بروکر فیبوگروپ به شرح زیر است:

  • کارمزد واریز با SWIFT بستگی به نوع بانک دارد.
  • کارمزد واریز با NETELLER به میزان 4.9% است.
  • کارمزد واریز با SKRILL به میزان 3.9% است.
  • کارمزد واریز با WEBMONY به میزان 0.8% است.
  • کارمزد واریز با PERFECTMONEY به میزان 0% است.
  • کارمزد واریز با بلاک چین به میزان کمیسیون شبکه بیت کوین است.
  • کارمزد واریز با RAIDO به میزان کمیسیون شبکه‌های Bitcoin / Ethereum است.

کارمزد برداشت در بروکر فیبوگروپ به شرح زیر است:

  • کارمزد برداشت از طریق SWIFT بین 35 تا 50 دلار بسته به شرایط، تعیین می‌شود.
  • کارمزد برداشت از طریق NETELLER 2%، حداقل 1 USD/EUR است.
  • کارمزد برداشت از طریق WEBMONEY
  • کارمزد برداشت از طریق 0.8%، حداکثر 50 USD/EUR است.
  • کارمزد برداشت از طریق PERFECTMONEY 0.5 درصد است.
  • کارمزد برداشت از طریق ارزهای دیجیتال 0.5% است
  • کارمزد برداشت از طریق RAIDO 0% است.

هر تغییری در میزان کمیسیونی که درگاه از شما دریافت می‌کند یا هر مبلغی که بابت کارمزد یا مالیات ممکن است یک درگاه به هزینه‌های جابجایی پول شما اضافه کند خارج از کنترل بروکر فیبوگروپ است.

حساب پم در فیبوگروپ

فیبوگروپ دو سرویس جذاب را برای افرادی که فقط می‌خواهند سرمایه‌گذار باشند و نمی‌خواهند خودشان ترید کنند ارائه می‌دهد. اولی سیستم حساب پم فیبوگروپ است که به معنای سرمایه‌گذاری در صندوق است. سیستم حساب پم به این شکل است که یک مدیر با پرداخت پول، حساب سرمایه‌گذاری را ایجاد می‌کند و باقی سرمایه‌گذاران با پرداخت درصدی پول روی آن حساب، حجم مالی حساب را بالا برده و در نهایت مدیر حساب با آن سرمایه ‌ترید می‌کند. ضرر این صندوق برای همه اعضا است اما سود به میزان مشخص شده بین آن‌ها تقسیم می‌شود.

حساب پم فیبوگروپ
حساب پم فیبوگروپ

همچنین شما از طریق سیستم پم می‌توانید یک مدیر حساب شوید، یعنی اگر معامله‌گر حرفه‌ای هستید با پرداخت پول، یک حساب ایجاد می‌کنید و روی آن حساب، معامله می‌کنید. سرمایه‌گذاران معاملات، نتیجه و نحوه کار شما را می‌بینند و روی حساب شما سرمایه‌گذاری می‌کنند. در عکس زیر می‌توانید برخی از شرایط حساب پم برای سرمایه‌گذاران و مدیران پم را مشاهده کنید.

مزایای حساب پم بروکر فیبوگروپ
شرایط حساب پم بروکر فیبوگروپ

اما سرویس دیگری که فیبوگروپ در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، سرویس سیگنال است، با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید ترید‌های ارائه دهندگان سیگنال‌ها را به طور خودکار در حساب خود کپی نمایید.

مدیران حساب پم فیبوگروپ
مدیران برتر حساب پم در فیبوگروپ

سیگنال، دستوری است جهت انجام معامله خرید یا فروش در فارکس. این دستورات می‌توانند توسط معامله‌گران به صورت دستی صادر گردند، اما غالباً برای صدور آن‌ها از ربات‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید رتبه‌بندی سیگنال‌های برتر را در بخش خود، مانند عکس بالا مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که حساب خود را به کدام یک از آن‌ها متصل کنید.

دارایی‌های قابل معامله فیبوگروپ

یکی از ویژگی‌های مهم بروکر فیبوگروپ داشتن تنوع بسیار جذاب در بخش دارایی‌های قابل معامله است. در این کارگزاری شما به بیش از ۴۱ جفت ارز مهم فارکس دسترسی خواهید داشت، همچنین در بخش CFD شما ۲۰ نماد معاملاتی را می‌توانید ترید کنید، اگر علاقه‌مند به معامله روی فلزات گران‌بها هستید، در بخش اسپات می‌توانید روی طلا، نقره و دیگر فلزات مهم ترید کنید.

دارایی های معاملاتی بروکر فیبوگروپ
بروکر فیبوگروپ نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

اما یکی از جذاب‌ترین دسته‌بندی‌ها در دارایی‌های قابل معامله، ارزهای دیجیتال است. شما در فیبوگروپ به بیشتر کریپتوهای اصلی مانند اتریوم، بیتکوین، dash، xmr، zec و … دسترسی خواهید داشت.

بروکر فیبوگروپ یکی از بروکرهای قدیمی و شناخته شده دنیای فارکس بین کاربران ایرانی است که پلتفرم‌ها، حساب‌ها و دارایی‌های معاملاتی متفاوتی را با بهترین شرایط از جمله کمیسیون و اسپرد بسیار پایین در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. این بروکر از رگوله معتبر و قابل اعتمادی برای کاربران ایرانی برخوردار است.

بونوس بروکر فیبوگروپ

بونوس، جز طرح‌های تشویقی است که بروکرها به کاربران تازه وارد یا وفادار خود ارائه می‌کنند تا به نوعی از آن‌ها قدردانی کرده یا آن‌ها را تشویق به ترید بیشتر در بروکر کنند. بونوس بروکر فیبوگروپ هم مانند همه بروکرها وجود دارد اما ممکن است در تاریخ‌های مختلف مدل این بونوس متفاوت باشد. معمولاً بونوس‌های فیبوگروپ به صورت جوایز نقدی است که روی اکانت شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید با آن ترید کنید و سود آن را برداشت نمایید.

ریبیت بروکر فیبوگروپ

زمانی که شما معاملات انجام می‌دهید، میزان کمی پول به عنوان اسپرد یا کمیسیون معامله به کارگزاری پرداخت می‌کنید. ریبیت در بروکر فیبوگروپ به این صورت است که مقداری از این پول پرداختی شما را به خودتان برمی‌گرداند. معمولاً در کارگزاری‌های مختلف میزان برگشتی بالا نیست اما یک روش وجود دارد که بتوانید تا ۵۵% بیشتر از حد معمول ریبیت دریافت کنید که برای افرادی که تعداد تریدهای زیادی انجام می‌دهند در نهایت عدد بسیار بزرگی می‌شود. شما با ثبت نام در سایت ایران ریبیت و معرفی بروکر خود (فیبوگروپ) می‌توانید تا ۵۵% بیشتر از سایرین کش بک دریافت کنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می‌توانید روی دریافت ریبیت کلیک کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر فیبوگروپ روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

کد معرف فیبوگروپ

در بروکر فیبوگروپ، برای اینکه بتوانید بخش بزرگی از هزینه‌های معاملاتی خود را به صورت پول نقد پس بگیرید، نیاز دارید که حتماً زیر مجموعه یک آی بی معتبر شوید. آی بی های طرف قرارداد با فیبوگروپ مانند “ایران ریبیت” باعث می‌شوند که شما بتوانید هزینه‌های معاملاتی‌تان را بین 55 تا 85% به صورت پول نقد در قالب ریبیت پس بگیرید.

برای این کار کافی است کد معرف IB_Mehrdad1 را وارد نمایید. برای وارد کردن کد معرف به بخش پیام‌های شخصی بروید و یک تیکت به پشتیبانی با این متن ارسال کنید که من می‌خواهم آی بی خود را به IB_Mehrdad1 تغییر دهم. سپس پیام را ارسال کرده و منتظر پاسخ پشتیبانی باشید. بعد از آن لازم است تا در ایران ریبیت نیز ثبت نام کنید تا فرایند اتصال آی بی و دریافت پول متصل شود.

تعداد کاربران بروکر فیبوگروپ

کارگزاری فیبوگروپ یکی از بروکرهای بسیار مطرح در دنیای فارکس است که ایرانیان با خدمات جذاب آن را به خاطر می‌آورند. بروکر فیبوگروپ تقریباً 10 هزار کاربر کاملا فعال دارد که حداقل در طول هفته به طور میانگین 2 معامله باز می‌کنند. کاربران این بروکر از کشورهای مختلفی مانند ایران، کشورهای عربی خلیج فارس، مالزی، اندونزی، کشورهای آمریکای جنوبی، قبرس، لهستان، اندونزی، اوکراین و … هستند. این بروکر زبان‌های مختلفی را در سایت خود پشتیبانی می‌کند تا بتواند به کاربران خود از سراسر جهان خدمات مناسبی ارائه کند.

پشتیبانی فیبوگروپ در تلگرام

برای اتصال به پشتیبانی بروکر فیبوگروپ در تلگرام باید وارد صفحه اصلی سایت شوید، از گوشه تصویر که با کادر قرمز رنگ مشخص شده روی علامت تلگرام کلیک کنید تا مستقیماً وارد تلگرام بروکر فیبوگروپ شوید. اگر هم نیاز به داشتن آدرس فیبوگروپ در تلگرام دارید می‌توانید از این آی دی استفاده نمایید:

@FIBOGroupSupportFarsiBot

پشتیبانی فیبوگروپ در تلگرام
پشتیبانی فیبوگروپ در تلگرام برای کاربران ایرانی نیز فعال می‌باشد.

پس از ورود به تلگرام بروکر فیبوگروپ ابتدا یک ربات چند سوال اولیه از شما می‌پرسد و در نهایت می‌توانید درخواست کنید که با یک پشتیبان زنده صحبت کنید.

تنظیم ساعت بروکر فیبوگروپ

برای اینکه ساعت بروکر فیبوگروپ را با منطقه زمانی خود هماهنگ کنید، وارد صفحه اصلی سایت این کارگزاری شوید. از بخش بالا روی ساعتی که مشاهده می‌کنید کلید کنید، سپس در بخش منطقه زمانی می‌توانید پایتخت کشوری که در آن زندگی می‌کنید را انتخاب نمایید. مثلاً کاربران ایرانی باید به دنبال گزینه Tehran باشند، سپس انتخاب کنید که روز ابتدایی هفته برای شما دوشنبه در نظر گرفته شود یا یک شنبه. 

تنظیم ساعت بروکر فیبوگروپ
برای اینکه ساعت بروکر فیبوگروپ را با منطقه زمانی خود هماهنگ کنید، وارد صفحه اصلی سایت این کارگزاری شوید.

در نهایت از این طریق می‌توانید ساعت بروکر را با ساعت اصلی منطقه زمانی خود هماهنگ نمایید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ برای انتخاب پلتفرم‌های معاملاتی، گزینه‌های متنوعی در اختیار تریدرها قرار داده است. شما در این بروکر می‌توانید متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ را برای استفاده خود دانلود کنید، از دیگر پلتفرم‌های حرفه‌ای که در این بروکر وجود دارد می‌توان به cTrader اشاره کرد که حساب مخصوص خودش را دارد.

پلتفرم های معاملاتی بروکر فیبوگروپ
بروکر فیبوگروپ 3 پلتفرم متاتریدر 5، متاتریدر 4 و سی تریدر را به کاربران خود ارائه کرد.

البته دقت داشته باشید که هر کدام از این پلتفرم‌ها حساب مخصوص خود را دارند، برای مثال روی پلتفرم متاتریدر ۵ نمی‌توانید حساب سنت ایجاد کنید یا اگر می‌خواهید حساب پم داشته باشید امکان استفاده از سی تریدر را ندارید.

دانلود متاتریدر 5 فیبوگروپ اندروید

اگر هم بخواهید متاتریدر 5 را برای اندروید دانلود کنید دو راه پیش رو دارید: یا با استفاده از تلفن همراه خود وارد پنل کاربری شوید، در بخش انتهایی سایت قسمتی که به فارسی نوشته شده دریافت در گوگل پلی، روی آن کلیک کنید تا به طور خودکار از گوگل پلی، متاتریدر 5 برای شما برای شما دانلود شود. اگر هم بخواهید می‌توانید به صورت مستقیم به Google Play بروید، آنجا متاتریدر 5 را جستجو کرده و دانلود کنید، پس از دانلود در بخش سرورها، FiboGroup را جستجو کرده تا به سرور این بروکر متصل شوید.

دانلود متاتریدر 4 فیبوگروپ ویندوز

برای دانلود متاتریدر 4 در فیبوگروپ می‌توانید با موبایل خود وارد پنل کاربری در بروکر فیبوگروپ شوید.

دانلود متاتریدر 4 فیبوگروپ ویندوز
دانلود متاتریدر 4 فیبوگروپ ویندوز از گوگل پلی

در زیر صفحه در بخش دانلودهای پلتفرم‌های معاملاتی، وارد ستون متاتریدر 4 شوید و از آن وارد گوگل پلی شوید و دانلود را انجام داده تا متاتریدر 4 روی موبایل شما نصب گردد.

دانلود متاتریدر 5 فیبوگروپ ویندوز

برای دانلود متاتریدر 5 در فیبوگروپ کافی است از پنل کاربری خود به پایین صفحه بروید، در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید که تمامی پلتفرم‌هایی که امکان دانلود آن‌ها وجود دارد در اینجا قرارداده شده‌اند.

دانلود متاتریدر 5 فیبوگروپ ویندوز
در بخش متاتریدر 5 می‌توانید روی نسخه ویندوز کلیک کرده تا فایل آن برای شما دانلود شود.

در بخش متاتریدر 5 می‌توانید روی نسخه ویندوز کلیک کرده تا فایل آن برای شما دانلود شود و پس از نصب با در اختیار داشتن یوزرنیم و پسورد یک حساب معاملاتی بتوانید وارد متاتریدر 5 شوید.

ورشکستگی بروکر فیبوگروپ

کارگزاری فیبوگروپ در سال 1998 تاسیس شده و تا امروز در سال 2024 هیچ اعلامیه و اخطاری مبنی بر ورشکستگی دریافت نکرده است. این بروکر به صورت مداوم تحت نظر رگولاتوری های خود قرار دارد و تاکنون هیچ بیانیه‌ای درباره مشکلات مالی اعم از ورشکستگی در آن دیده نشده است. همچنین این بروکر شرکت خود را با مبلغی نزدیک به 10 میلیون یورو مورد بیمه قرارداده است که می‌تواند هنگام ورشکستگی‌های احتمالی شرکت بیمه برای فیبوگروپ جبران خسارت کند.

بروکر فیبوگروپ برای ایرانیان

فیبوگروپ را می‌توان یکی از نام‌های فعال و قابل اعتماد بین کاربران ایرانی دانست. سال‌های سال است که تریدرهای داخل کشور ایران مشغول کار با بروکر فیبوگروپ هستند و هنوز گزارش مهمی درباره نقض قوانین از سوی این بروکر داده نشده است. در کل می‌توان با توجه به امکانات جذاب، پشتیبانی فارسی، زبان فارسی سایت، امکان واریز و برداشت ریالی و … که در این بروکر وجود دارد، کارگزاری فیبوگروپ را یک کارگزاری قابل اعتماد و مطمئن برای کاربران ایرانی دانست. وریفای حساب کاربران ایرانی در سایت فیبوگروپ خیلی سریع و بدون دردسر انجام می‌شود و از این منظر، کاربران ایرانی چالشی برای کارکردن با این بروکر ندارند.

پشتیبانی بروکر فیبوگروپ

یکی از نقاط قوت بسیار خوب بروکر FIBO Group داشتن پشتیبانی فارسی در طول ۲۴ ساعت روز است. شما اگر نیاز به راهنمایی یا کمک کارشناسان دارید، می‌توانید از طریق چت سایت یا ایمیل با آن‌ها به زبان فارسی صحبت کنید تا موارد مد نظر شما برطرف شود، همچنین برای صحبت با پشتیبانی می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۰۴۴۸۴۵۰۹۰۵۱۱۸ این کار را انجام دهید. این بروکر در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس‌بوک، تلگرام و آپارات هم فعال است. همانطور که گفته شد بروکر فیبوگروپ چندین دفتر مهم در چندین شهر دارد که در ادامه راه‌های ارتباطی با آنها را در زیر قرار دادیم:

دفتر آلماتی:  آلماتی، خیابان آلفارابی، پلاک ۱۷، مجتمع نورلیتاو، بلوک ۴ بی، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۳ شعبه FIBO Group, ltd

ایمیل: kz@fibogroup.com

تلفن: ۷۸۲۷۳۲۷(۷۲۷)۷+

آدرس دفتر لیماسول: Agias Zonis, 1st Floor, 3027, Limassol, Cyprus Head office of FIBO Group Holdings Limited

 

ایمیل: service@fibogroup.eu

تلفن: ۳۵۷۹۳۰۰۳۰۲۵+

آدرس دفتر مونیخ: Fünf Höfe Regus, Theatinerstraße 11, 80333 München Germany

ایمیل: service@fibogroup.de

تلفن: ۴۹۰۴۴۴۲۲۷۱۰۸۹+

آدرس دفتر شانگهای: Room 45, 26/F, Lippo Plaza, No 222 Middle Huaihai Road, Shanghai 200021

ایمیل: china@fibogroup.com

تلفن: ۷۲۱۵-۱۵۵-۴۰۰ , ۰۹۳۷۱۳۲۴۷۳۷

نظرات درباره بروکر فیبوگروپ

در وب‌سایت‌های ارزیابی جهانی که کاربران درباره بروکرها نظر می‌دهند، برخی از کاربران درباره مسائلی مانند کمیسیون، تاخیر در برداشت یا اسلیپیج، اعتراضاتی به عملکرد این بروکر داشته‌اند. اگر به وب‌سایت forexcomplains مراجعه کنید متوجه می‌شوید که اعتراضات کاربران به فیبوگروپ در حد سطحی بوده که در خود بروکر حل و فصل شده است. به طور کلی کاربران ایرانی نظر نسبتا مثبتی روی این بروکر دارند و خدمات آن را برای یک شهروند مقیم ایران مثبت ارزیابی کرده‌اند.

ساعت کار بروکر فیبوگروپ

استفاده از پنل کاربری در بروکر فیبوگروپ به صورت 24 ساعته ممکن است و هر ساعت از شبانه روز شما می‌توانید از خدمات فیبوگروپ استفاده کنید. اما اگر بخواهید با پشتیبانی فارسی زبان در تماس باشی، در بین روزهای دوشنبه تا جمعه از صبح ساعت 7 تا 11 شب می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. هرچند که خودشان ساعت کار پشتیبانی را 24 ساعته اعلام کرده‌اند، اما در نیمه شب عموماً پشتیبانی فارسی برای شما در دسترس نیست.

آنچه در بررسی بروکر فیبوگروپ خواندیم

همان‌طور که در بررسی بروکر فیبوگروپ خواندیم، این بروکر تحت رگوله های مختلفی است که وضعیت اعتباری‌ آن را قابل قبول می‌کنند و اجازه می‌دهند تا کاربران ایرانی به راحتی و بدون نگرانی، پول خود را وارد این بروکر کنند. بروکر FIBO Group بجز پلتفرم متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵، سی تریدر را نیز به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از این پلتفرم‌ها می‌توانید یکی از حساب‌های مختلف و جذاب فیبوگروپ را انتخاب کرده و معاملات‌تان را شروع کنید. پشتیبانی فارسی، احراز هویت آسان، نمادهای معاملاتی مختلف و شفافیت در اجرای دستورات سبب شده تا کاربران ایرانی به این بروکر اعتماد داشته باشند و به راحتی با فیبوگروپ کار کنند.

منبع: fg-persian.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۱۲ دیدگاه

  • برای برداشت از حساب بروکر فیبوگروپ به صورت کریپتو فقط میتونیم از کیف پول های
    Raidospare، Blockchain، BITPAY، Raido Finance استفاده کنیم ؟ یا کیف پول های دیگه ای مثل trust wallet هم میتونیم استفاده کنیم ؟

      • در بازار فارکس پلتفرم معاملاتی متاتریدر شهرت بیشتری نسبت به سی تریدر دارد. اما به طور کلی هرکدام از این دو پلتفرم تفاوت هایی در مواردی مثل اندیکاتورها، زبان برنامه نویسی، نوع معاملات خودکار، طراحی ظاهری و … با هم متفاوت هستند. شما اگر طراحی گرافیگی برایتان مهم است بهتر است از Ctrader استفاده کنید ولی اگر امکان استفاده از اکسپرت های معروف برای شما مهم است بهتر است از متاتریدر ۴ استفاده کنید.

  • بهرتین بروکری هست که باهاش کار کردم . جدای از پلتفرم های متفاوتی که داره باز کردن معاملات با تاخیر انجام نمیشه و معاملات نزدیک به پوزیشن مشخص شده باز و بسته میشه و. یکی از مشکلاتی که اذیت میکنه شاید همین واریز و برداشت باشه که خب بیشتر بخاطر شرایط خاصی که داشتم نبود واریز و برداشت ریالی برام مشکل زا شده بود.

  • سلام وقت بخیر در بروکر فیبوگروپ چند جفت ارز در اختیار معامله گران است؟ استفاده از کدام جفت ارز در معامله ها پرسود تر هست؟

    • سلام و عرض ادب، از مزیت های بروکر فیبوگروپ داشتن تنوع بالا در بخش دارایی‌های قابل معامله است. در این بروکر شما به بیش از ۴۱ جفت ارز مهم فارکس دسترسی خواهید داشت، بعلاوه در بخش CFD شما ۲۰ نماد معاملاتی را می‌توانید ترید کنید. پر سود ترین جفت ارز هم طلا و نقره هست. اگر علاقه‌مند به معامله روی فلزات گران‌بها هستید، در بخش اسپات می‌توانید روی طلا، نقره و دیگر فلزات مهم ترید کنید.

  • سلام یه جایی خوندم که در بروکر فیبوگروپ تمامی تریدرها به ۲۰ شاخص مشهور دسترسی دارن اما بنده دنبال شاخص هایی مثل داوجونز و نزدک و s&p500 هستم. با توجه به تخصص و تجربه ای که مجموعه شما داره میخاستم بدونم شما میتونید تو این مساله منو راهنمایی کنید؟ از چه طریقی میتونم به این شاخص ها در فیبوگروپ دسترسی داشته باشم؟

  • سلام خوبید؟ بروکر فیبوگروپ توانسته چه رگولاتوری‌هایی بدست آورد؟ در این بروکر به چه جفت ارزهایی دسترسی داریم؟

    • سلام بروکر فیبوگروپ توانسته در مدت زمان فعالیت خود رگوله های مختلفی چون FSC و CySEC را به دست بیاورد. در این کارگزاری شما به بیشتر از ۴۱ جفت ارز مهم فارکس دسترسی خواهید داشت، در ضمن برای CFD شما ۲۰ نماد معاملاتی را می‌توانید ترید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *