4.7/5 - (10 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اپوفایننس

معرفی و بررسی بروکر اپوفایننس

بروکر اپوفایننس همانطور که در وب سایت خود نوشته است، زیر مجموعه‌ای از یک برند تجاری به نام Opo Group LTD است که سعی کرده با استفاده از فناوری‌های روز جهان، یک بروکر بسیار کارآمد و حرفه‌ای را ایجاد کند. این کارگزاری بیش از 8 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند و با 3 دفتر فیزیکی در شهرهای مختلف جهان توانسته حدود 100 هزار مشتری فعال را به خود جذب کند. بروکر اپوفایننس بیش از 300 ابزار معاملاتی را در حساب‌های مختلف با ویژگی‌های جذاب به کاربران خود ارائه می‌کند تا بتوانند شرایط جذابی برای ترید کردن را تجربه کنند. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل و دقیق بروکر اوپوفایننس بپردازیم، با ما همراه باشید.

تاریخچه و سابقه بروکر اپوفایننس

بروکر اپو فایننس در ابتدای تاسیس با نام اپوفارکس فعالیت خود را آغاز کرده بود اما اواخر سال 2020 به دلیل تغییرات مدیریتی در شرکت و اینکه زیرمجموعه ای Opo Group LTD شده بود، نامش را به اپوفایننس تغییر داد. بروکر اپوفایننس در سال 2020 در کشور جزیره‌ای سیشل (Seychelles) به ثبت رسیده است و حدود 3 سال است که فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز کرده. همچنین دفتر دوم این شرکت در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) به ثبت رسیده و تحت نظارت این دو کشور در حال ارائه خدمات مالی فارکس به کاربران سراسر جهان است. هنوز نمی‌توان درباره تاریخچه و سابقه این بروکر صحبت کرد اما با گذشت 3 سال این بروکر حداقل در بخش ارائه خدمات به کاربران ایرانی توانسته عملکرد خوب و استانداردی را از خود به نمایش بگذارد.

اعتبار بروکر اپوفایننس

معمولاً بروکر‌هایی که تازه راه‌اندازی می‌شوند، در چند سال اول فعالیت خود نمی‌توانند رگوله‌های معتبری دریافت کنند. اپوفایننس تا به اینجای کار با عنوان رسمی Opo Group LTD در سیشل با شماره ثبت (8430865-1) و با شماره مجوز SD124 ثبت شده است و توسط سازمان خدمات مالی FSA رگوله شده است.

دفتر  Opo Group Ltd در CT House, Office 9D, Providence,Mahe Seychelles ثبت شده است. همچنین این مجموعه عضو Financial Commission قرار گرفته است.

بروکر اپوفایننس تحت نظارت Financial commission
بروکر اپوفایننس تحت نظارت Financial commission

Financial Commission  یک سازمان بین‌المللی که درگیر حل و فصل اختلافات در صنعت خدمات مالی در بازار فارکس است و از منافع معامله‌گران محافظت می‌کند.

طبق اطلاعات وب‌سایت، بروکر opofinance اکانت کاربری مشتریان را در برابر هر نوع خطای احتمالی که از طرف کارگزاری رخ دهد تا سقف 20 هزار یورو بیمه کرده است و این می‌تواند خبر خوبی برای معامله‌گران در این بروکر باشد. به طور کلی، بروکرهایی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند رگوله‌های سطح متوسطی دارند که این یک امر کاملاً طبیعی است. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر اپوفایننس برای کدام کشور است؟

همان‌طور که گفته شد، مجوز فعالیت‌های مالی و خدمات بروکری اپوفایننس مربوط به دو کشور سیشل (Seychelles) و سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) است.

ثبت نام در بروکر اپوفایننس

اولین قدمی که در بروکر اوپوفایننس باید بردارید، ثبت نام در این بروکر است. برای این کار روی دکمه ایجاد حساب که در گوشه سمت چپ بالای سایت قرار دارد استفاده کنید تا به صفحه زیر منتقل شوید.

مرحله اول ثبت نام در بروکر اوپوفایننس
مرحله اول ثبت نام در بروکر اپوفایننس (ایجاد حساب کاربری)

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، لازم است تا تمامی مشخصات خودتان را از جمله تاریخ تولد، نام، کشور، تلفن، رمز عبور و … را برای ثبت نام وارد کنید. این کار را باید به انگلیسی انجام دهید. یک نکته مهم این است که لطفاً همه چیز را به درستی وارد کنید چون در مرحله احراز هویت باید مدارکی ارائه کنید که صحت اطلاعات شما را تایید کند.

مرحله دوم ثبت نام در اوپوفایننس
مرحله دوم ثبت نام در اپوفایننس (تایید ایمیل)

پس از ورود اطلاعات یک پین کد به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را یادداشت کرده و در باکس بالا بنویسید تا ثبت نام شما در بروکر اپوفایننس کامل شود.

ثبت نام در بروکر اپوفایننس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر اپوفایننس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

بعد از آن به پنل کاربری وارد می‌شوید و سعی کنید در اولین فرصت احراز هویت را انجام دهید.

ورود به بروکر اپوفایننس

برای ورود به بروکر اپوفایننس از دکمه ورود که در صفحه اول قرار دارد استفاده کنید. در اینجا ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید. اگر رمز یا نام کاربری خود را فراموش کرده‌اید روی دکمه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید تا بتوانید دوباره آن را بازیابی کنید.

آموزش احراز هویت بروکر اپوفایننس

مهم‌ترین بخش در فرایند ثبت نام در بروکر opofinance مسئله احراز هویت است. در قدم اول وقتی وارد پنل کاربری خود شوید، نیاز است طبق عکس زیر چند توافق‌نامه مهم را بپذیرید. این توافق‌نامه‌ها که مربوط به افشای اطلاعات، ریسک و مسائل پول‌شویی است که باید حتماً پذیرفته شوند. اگر می‌خواهید آن‌ها را بخوانید از لینک رو به روی اسم آن‌ها استفاده کنید تا متن آن به صورت کامل برای شما نمایش داده شود.

مرحله اول احراز هویت در بروکر اوپوفایننس
مرحله اول احراز هویت در بروکر اپوفایننس (پذیرش توافقنامه)

پس از پذیرش باید روی دکمه ارسال کلیک کنید. سپس برای ادامه مرحله احراز هویت در همان نوار نارنجی رنگ بالا روی کلمه “الان تایید کن” کلیک کنید تا وارد ادامه بخش احراز هویت شوید. در اینجا 4 مرحله دیگر وجود دارد. گام اول برای تایید شماره تلفن شماست، یک کد به شما پیامک می‌شود که باید آن را درون باکس بنویسید تا شماره تماس شما تایید شود و به مرحله بعدی بروید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر اوپوفایننس
مرحله دوم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (تایید شماره تلفن)

در مرحله بعدی ابتدا باید ملیت خود را انتخاب کنید، سپس از بین 4 روش زیر که گذرنامه، گواهی‌نامه، کارت شناسایی و کارت اقامت است یکی را انتخاب کرده و عکس آن را در مرحله بعدی آپلود کنید.

مرحله سوم احراز هویت در بروکر اوپوفایننس
مرحله سوم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (بارگذاری مدرک تایید هویت)

دقت کنید که باید عکس به صورت کامل و واضح باشد، همچنین در سندهایی مانند کارت ملی یا گواهی‌نامه حتماً لازم است که از دو طرف پشت و رو مدارک را آپلود نمایید.

مرحله چهارم احراز هویت در بروکر اوپوفایننس
مرحله چهارم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (بارگذاری مدرک از دو طرف)

بعد از آن باید یک تصویر سلفی از خودتان ثبت کنید، شما باید چهره‌تان را در چارچوب تعیین شده بروکر اپوفایننس جلوی دوربین گرفته تا تصویر شما در بروکر اپوفایننس ثبت شود. البته باید صورتتان را به آرامی در مسیر حرکت دایره بچرخانید تا مطمئن شوند که تصویر خودتان است و از عکس استفاده نمی‌کنید.

مرحله پنج احراز هویت در بروکر اوپوفایننس
مرحله پنج احراز هویت در بروکر اپوفایننس (گرفتن سلفی از چهره کاربر)

مرحله آخر احراز هویت شما برای ثبت آدرس است. شما ابتدا باید کشور، استان، شهر و آدرس محل سکونت خود را به صورت دقیق وارد کنید و پس از آن مدرکی که آدرس شما را به صورت کامل ثابت کند آپلود کنید.

مرحله ششم احراز هویت در بروکر اوپوفایننس
مرحله ششم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (بارگذاری مدرک تایید آدرس)

بعد از انجام این مراحل، احراز هویت شما تکمیل شده فقط باید حدود 24 ساعت منتظر بمانید تا کارشناسان بروکر opofinance مدارک شما را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهند و در نهایت اگر مورد یا اشکالی وجود داشته باشد از طریق تیکت به شما اعلام می‌کنند.

آموزش کار با بروکر اپوفایننس

تصویری که در زیر می‌بینید، پنل کاربری بروکر اپوفایننس است که باید روش کار کردن با تمام بخش‌های آن را یاد بگیرید. در گوشه کناری سمت چپ، دکمه‌های میانبر واریز، برداشت و انتقال وجود دارد و ستون زیری آن مربوط به آخرین اخبار دنیای فارکس یا اخبار مربوط به خود کارگزاری است. 

کار با بروکر اوپوفایننس
آموزش کار با بروکر اپوفایننس

اگر حساب معاملاتی داشته باشید آن را می‌توانید در بخش وسط مشاهده کنید. اما گوشه سمت راست که منوی بزرگ است، حاوی تمام دکمه‌هایی است که باید با آن کار کنید، دکمه حساب کاربری مربوط به ایجاد، حذف یا دیدن کلیه حساب‌های کاربری شماست. دکمه اعتبارات در واقع کیف پول شما، تراکنش‌ها و واریز و برداشت را در اختیار شما قرار می‌دهد، مشخصات کاربری هم می‌توانید همه مشخصات فردی خود را ببینید یا آن‌ها را تغییر دهید.

تقویم اقتصادی رویدادهای مهم یا تعطیلات بازار را به شما نمایش خواهد داد، گزینه‌های دیگری از جمله وب ترمینال، دانلود پلتفرم، طرح‌های تشویقی، سوشال تریدینگ و … وجود دارد که همه این موارد را یکی یکی در ادامه این محتوا به شما توضیح خواهیم داد.

آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس

برای واریز و برداشت که مهم‌ترین بخشی است که کاربران با آن کار می‌کنند باید از پنل کاربری به بخش اعتبارات برویم، در اینجا یک کیف پول برای شما با شماره خاص تعریف شده که می‌توانید روش‌هایی که امکان واریز به کیف پول در آن وجود دارد را ببینید.

عکس زیر برای انجام واریز است. در مرحله اول باید کیف پول را انتخاب کنید و روی یکی از روش‌های زیر کلیک کنید. بروکر اپوفایننس واریز و برداشت ریالی ندارد اما کاربران ایرانی می‌توانند از تاپ چنج یا همان TcPay به راحتی کارهای انتقال پول را انجام دهند. برای این کار قبل از اینکه از بروکر اقدام کنید باید یک حساب تایید شده در تاپ چنج داشته باشید و آنجا از طریق کارت به کارت پول خود را به تاپ چنج منتقل کرده باشید، سپس اینجا روی گزینه TCpay کلیک کنید. در ادامه مبلغ از شما پرسیده خواهد شد و پس از وارد کردن آن روی دکمه ادامه که کلیک کنید به درگاه تاپ چنج منتقل می‌شوید.  

واریز و برداشت در بروکر اوپوفایننس
آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس (واریز وجه)

همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید باید وارد تاپ چنج خود شوید تا بتوانید پرداختی را کامل نمایید.

واریز و برداشت در بروکر اوپوفایننس
آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس (تاپ چنچ)

برای برداشت از حساب هم همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید ابتدا باید یکی از حساب‌های معاملاتی یا کیف پول خود که در آن پول دارید را انتخاب کنید.

واریز و برداشت در بروکر اوپوفایننس
آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس (برداشت وجه)

سپس روش برداشت که برای کاربران ایرانی همان تاپ چنج است را انتخاب کنید و در نهایت با وارد کردن مبلغ و تایید حساب Tcpay می‌توانید انتقال را انجام دهید. برای مطالعه راجب واریز و برداشت ریالی در بروکر اپوفایننس کلیک کنید.

مزایای بروکر اپوفایننس

پس از بررسی تیم کارشناسی ما درباره بروکر اپوفایننس، می‌توانیم به مواردی اشاره کنیم که جز مهم‌ترین مزیت‌های این کارگزاری محسوب می‌شود، مانند:

مزایا و معایب بروکر اپوفایننس
بروکر اپوفایننس مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • اسپردهای رقابتی
  • رابط کاربری قوی سایت
  • حساب اسلامی
  • دارایی‌های معاملاتی متنوع
  • پشتیبانی قوی فارسی

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از بروکر Opofinance است، در کل می‌توان این بروکر را یکی از کارگزاری‌های کاملاً حرفه‌ای و همگام با فناوری‌های روز جهان دانست.

معایب بروکر اپوفایننس

با توجه به اینکه بروکر اپوفایننس تنها 3 سال است که فعالیت خود را شروع کرده، نمی‌توان برای آن عیب‌های زیادی را ذکر کرد، شاید تنها مسئله عدم امکان واریز ریالی به صورت مستقیم به سایت است که آن‌هم با استفاده از تاپ چنج این مسئله را تا حد زیادی حل کرده است.

بروکر اپوفایننس فعالیت خود را در سال 2020 آغاز کرده و جز یکی از کارگزاری‌های کاملاً جوان به حساب می‌آید. این بروکر البته مزایای فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حساب‌های متنوع و اسپردهای رقابتی اشاره کرد. بروکر اپوفایننس رگوله متوسطی دارد و نمادهای معاملاتی گسترده‌ای را با بهترین قیمت ممکن ارائه میکند.

انواع حساب در بروکر اپوفایننس

اپوفایننس سعی کرده تا حساب‌های متنوعی را به کاربران خود پیشنهاد دهد که بتوانند بر اساس استراتژی خود، بهترین حساب را برای خودشان انتخاب کنند. اگر می‌خواهید انواع حساب در بروکر اپوفایننس را بشناسید ما در ادامه به صورت مختصر آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

انواع حساب معاملاتی در بروکر اوپوفایننس
انواع حساب معاملاتی در بروکر اپوفایننس

انواع حساب در بروکر اپوفایننس عبارتند از:

  1. حساب استاندارد
  2. حساب ECN
  3. حساب ECN PRO
  4. حساب SOCIAL TRADE
حساب های معاملاتی بروکر اپوفایننس
بروکر اپوفایننس به کاربران خود 4 حساب معاملاتی استاندارد ECN، ECN PRO و VIPSOCIAL TRADE را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب استاندارد

در بروکر اپوفایننس برای مبتدیان حساب استاندارد در نظر گرفته شده است که با پرداخت 100 دلار می‌توانند آن را ایجاد کنید، این حساب دارای اسپردی شناور از 1.8 است اما در مقابل کمیسیونی بابت معاملات از شما دریافت نمی‌شود، هشدار مارجین این حساب 80% و استاپ اوت آن 40% است.

حساب ECN

برای ایجاد حساب ECN نیز باید حداقل 100 دلار واریزی داشته باشید. در این حساب باید 6 دلار به ازای هر لات معامله برای هر طرف (BUY or SELL) پرداخت کنید. اسپرد این حساب به صورت شناور از 0.8 شروع می‌شود و کال مارجین آن 80% است.

حساب ECN PRO

حساب معاملاتی ECN PRO حرفه‌ای‌ترین حساب بروکر اپوفایننس است که برای ایجاد آن باید 5000 دلار پول واریز کنید، این حساب بدون اسپرد است اما برای هر لات معامله باید 4 دلار کمیسیون بپردازید. کال مارجین این حساب 80% و استاپ اوت آن 40% است.

حساب SOCIAL TRADE

حساب سوشیال تریدینگ مخصوص مدیران و سرمایه گذاران کپی ترید است که برای ایجاد آن حداقل باید 200 دلار پول داشته باشید، اسپرد این حساب 1.5 پیپ به صورت شناور است. درباره این حساب به صورت کامل در بخش کپی تریدینگ توضیح خواهیم داد.

آموزش حساب اسلامی در بروکر اپوفایننس

حساب اسلامی به حسابی گفته می‌شود که بهره شبانه ندارد، یعنی اگر شما معامله خود را شب نیز باز نگه‌دارید، شامل پرداخت یا دریافت هیچ‌گونه بهره‌ شبانه‌ای نخواهید شد. اگر می‌خواهید در بروکر اپوفایننس حساب اسلامی داشته باشید، به‌جز حساب vip هر کدام از دیگر حساب‌ها را می‌توانید ایجاد کنید و سپس به پشتیبانی پیام دهید تا حساب شما را سواپ فری کند.

بونوس بروکر اپوفایننس

بونوس‌ها همان جوایز نقدی و غیر نقدی هستند که عموماً قابل معامله نیستند و روی حساب شما اضافه می‌شوند تا بتوانید با آن‌ها ترید کنید و درنهایت سود آن را برداشت کنید. بونوس بروکر اپوفایننس به این‌گونه است که از طریق ایمیل به اطلاع کاربران خواهد رسید یا اگر بونوس خاصی ایجاد شده باشد شما می‌توانید آن را در صفحه اول سایت ببینید.

بونوس بروکر اوپوفایننس
بونوس بروکر اپوفایننس

همچنین با مراجعه به بخش طرح‌های تشویقی از پنل کاربری خود می‌توانید بونوسی که احتمالاً مخصوص وضعیت شماست همانند عکس بالا مشاهده کنید.

ریبیت بروکر اپوفایننس

ریبیت یا کش بک به میزان برگشت نقدی گفته می‌شود که کارگزاری به عنوان پول نقد قابل برداشت به شما بر خواهد گرداند. یعنی از کمیسیون و اسپردی که شما بابت معاملات پرداخت می‌کنید، بخشی که سهم کارگزاری است را بروکر به عنوان پاداش نقدی به شما برمی‌گرداند. ریبیت بروکر اپوفایننس شرایط خاصی دارد و به میزان معاملات شما در ماه و همچنین نوع حساب معاملاتی که ایجاد کرده‌اید بستگی دارد.

اما اگر برایتان مهم است که تا 55% بیشتر از حد معمول کش بک یا ریبیت دریافت کنید یک راه جذاب وجود دارد. شما می‌توانید با ثبت نام در سایت ایران ریبیت و تنظیم بروکر خود روی اپوفایننس، نرخ دریافتی ریبیت خود را تا حداکثر آن افزایش دهید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اپوفایننس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

کپی‌ تریدینگ اوپوفایننس

برای اینکه به عنوان یک مدیر یا یک سرمایه‌گذار از کپی تریدینگ بروکر اوپوفایننس استفاده کنید، ابتدا باید به بخش سوشال تریدینگ از پنل کاربری خود بروید سپس در آنجا روی دکمه آن کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود.

کپی تریدینگ بروکر اوپوفایننس
کپی تریدینگ بروکر اپوفایننس

در این صفحه شما باید در بخش سوشیال تریدینگ یک ثبت نام مجدد به عنوان مدیر یا سرمایه‌گذار انجام دهید تا بتوانید به بخش مربوط به آن دست داشته باشید. سپس از بخش حساب‌ها، یک حساب Social Trading mt4 ایجاد کنید تا بتوانید در این بخش فعالیت خود را آغاز کنید. اگر سرمایه‌گذار هستید به محض ورود، فهرست کلیه تریدرهای برتر را با رده‌بندی آن‌ها مشاهده می‌کنید و می‌توانید بهترین مورد را با توجه به نوع معاملاتش و خواسته خود انتخاب کنید. 

همچنین شما می‌توانید به عنوان یک تریدر حرفه‌ای اکانت معاملاتی ایجاد کنید که در آن سرمایه‌گذاران حسابشان را به شما متصل کنند و درصدی از سودی که برای آن‌ها کسب می‌کنید را به صورت کارمزد بردارید.

دارایی‌های قابل معامله‌ اپوفایننس

شکی نیست که بروکر اپوفایننس نمادهای معاملاتی بسیار جذابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این نمادها شامل جفت ارزهای فارکس، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها، سهام‌های برتر جهان، فلزات گران‌بها، کالاها و … است که گفته می‌شود تعداد آن‌ها به بیش از 500 نماد معاملاتی معتبر می‌رسد. 

دارایی های معاملاتی بروکر اپوفایننس
بروکر اپوفایننس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

این نکته را می‌توان جز ویژگی‌های مهم بروکر اپوفایننس بدانیم. هرچند که ممکن است هر نماد معاملاتی در هر حسابی وجود نداشته باشد. اما در کل  شما در بروکر opofinance به طیف عظیمی از دارایی‌های قابل معامله دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با کمیسیون و اسپرد پایین روی آن‌ها ترید کنید.

پلتفرم‌های معاملاتی اپوفایننس

یکی از نقاط مهم بروکرها، پلتفرم‌های معاملاتی است که به کاربران ارائه می‌کنند، سال‌هاست که بروکر opofinance همانند سایر کارگزاری‌های حرفه‌ای جهان مشغول ارائه متاتریدر 4 و متاتریدر 5 است تا بتوانند با استفاده از آن به بازار متصل شوند. 

پلتفرم های معاملاتی بروکر اپوفایننس
بروکر اپوفایننس پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را به کاربران خود ارائه می‌کند.

شما از بخش پلتفرم‌های معاملاتی درون کابین شخصی خود می‌توانید این دو نرم‌افزار را برای نسخه‌های ویندوز، اندروید و مک دانلود کنید. همچنین بروکر opofinance امکان استفاده از متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را به صورت وب ترمینال و بدون نیاز به نصب نرم افزار را نیز فراهم کرده است که یک ویژگی مهم برای برخی کاربران محسوب می‌شود. برای استفاده از وب ترمینال به راحتی می‌توانید از مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس استفاده کنید. 

کمیسیون یا اسپرد در بروکر اپوفایننس

همان‌طور که احتمالاً میدانید اسپرد یک نوع هزینه معاملاتی است که هنگام باز کردن معامله به فاصله عددی که در آن ترید باز می‌شود با قیمت اصلی گفته می‌شود. کمیسیون یا اسپرد در اپوفایننس برای هر حساب معاملاتی متفاوت است. مثلاً میزان اسپرد حساب استاندارد از 1.8 شروع می‌شود اما حساب ECN از 0.8 است.

درباره کمیسیون هم همین‌طور است. برای مثال حساب استاندارد و سوشال تریدینگ این بروکر کمیسیون ندارند اما حساب ECN PRO شامل 4 دلار کمیسیون و حساب ECN دارای 6 دلار کمیسیون به ازای هر لات معامله است. بنابراین قبل از اینکه حساب معاملاتی خود را ایجاد کنید باید بدانید که میزان کمیسیون یا اسپرد آن با نوع استراتژی معاملاتی شما همخوانی دارد یا خیر.

حضور بروکر اپوفایننس در EXPO 2022

بروکر اپوفایننس در سال 2022 در نمایشگاه اکسپو شرکت کرد و در غرفه خود پاسخگوی سوالات مشتریان خود بود.

بروکر اپوفایننس در اکسپو 2022
حضور بروکر اپوفایننس در اکسپو 2022

همچنین در این نمایشگاه بروکر اپوفایننس توانست جایزه Best FX Broker را نیز دریافت کند. 

حضور بروکر اپوفایننس در EXPO 2023

بروکر اپوفایننس نیز امسال در تاریخ ۲۶ و ۲۷ سپتامبر در سالن تجارت جهانی، حضور داشت. این بروکر توانست با تمرکز روی پیشرفت و نوآوری در این نمایشگاه جایزه نوآوری را دریافت کند.

پشتیبانی بروکر اوپوفایننس

بروکر اوپوفایننس شرایطی را ایجاد کرده تا کاربران ایرانی بتوانند به زبان فارسی با پشتیبانی این شرکت به راحتی در تماس باشند. زمانی که شما وارد وب‌سایت این شرکت شوید می‌توانید از طریق پشتیبان تلگرام چت آنلاین یا از بخش کاربری خود از طریق تیکت با پشتیبان‌های این مجموعه در تماس باشید، اما اگر می‌خواهید به opofinance زنگ بزنید، ایمیل بفرستید یا حتی نامه‌ای برای آدرس شرکت ارسال کنید، ما برای سهولت کار شما تمامی راه‌های ارتباطی این مجموعه را در ادامه با جزییات ذکر خواهیم کرد:

آدرس شرکت: CT House, Office 9D, Providence, Mahe Seychelles

تلفن تماس: 00447312763042

ایمیل پشتیبانی: support@opofinance.com

ایمیل بخش همکاران: partners@opofinance.com

ایمیل بخش مشتریان: KYC@opofinance.com

تلگرام: opofinancesupport@

بروکر اپوفایننس برای ایرانیان

بروکر اپوفایننس یکی از بهترین بروکرها در ارائه خدمات به کاربران ایرانی است. این بروکر واریز و برداشت ریالی را از طریق پشتیبانی و تاپ چنج برای معامله گران داخل کشور ایجاد کرده و همچنین به راحتی می‌توانید در آن حساب معاملاتی خود را با مدارک شناسایی ایرانی وریفای کنید.

پشتیبانی فارسی زبان و زبان فارسی بسیار روان سایت سبب شده تا کاربران ایرانی حس بسیار راحتی از کار کردن با این بروکر داشته باشند. اگر تمام جوانب را برای کار ایرانیان در نظر بگیریم، باید بگوییم که بروکر opofinance یک بروکر بسیار مناسب برای معامله گران داخل ایران است و با خیال راحت می‌توانند در آن حساب معاملاتی ایجاد کنند.

آنچه در بررسی بروکر اپوفایننس آموختیم

ما در این مطلب سعی کردیم که بروکر اپوفایننس را به صورت کامل بررسی کنیم. نکات برجسته‌ای که در تحلیل opofinance مشخص بود این بود که کارگزاری اپوفایننس با وجود اینکه در سال 2020 تاسیس شده و هنوز زمان زیادی از آن نمی‌گذرد، اما توانسته به خوبی امکانات لازم را در حد یک بروکر کاملاً حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد، این بروکر حساب‌های معاملاتی متنوع و همچنین دارایی‌های معاملاتی گسترده‌ای دارد که با کمترین کمیسیون و اسپرد به کاربرانش عرضه می‌کند. 

بروکر opofinance از رگوله متوسطی برخوردار است و به دلیل داشتن زبان فارسی، کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در نهایت بروکر اپوفایننس را می‌توان یک کارگزاری کاملاً حرفه‌ای و نسبتاً مطمئن دانست که به کاربران داخل کشور ایران کمک می‌کند تا شرایط معاملاتی حرفه‌ای را تجربه کنند.

منبع: www.opofinance.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *