4.8/5 - (14 امتیاز)
بروکر آمارکتس

معرفی و بررسی بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری‌های معتبر جهان با 17 سال سابقه است که در چند سال گذشته خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را آغاز کرده است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم این بروکر را از تمامی جوانب از جمله اعتبار، حساب‌های معاملاتی، پلتفرم‌ها، نرخ ریبیت و … مورد بررسی قرار دهیم تا ایرانیان بتوانند درباره بروکر AMarkets تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.

تاریخچه و سابقه بروکر آمارکتس

سابقه بروکر آمارکتس به سال 2007 بازمی‌گردد، زمانی که اولین دفتر خود را در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) افتتاح کرد و ظرف مدت 1 سال توانست تعداد مشتریانش را به 1000 نفر برساند. تا قبل از سال 2010 این بروکر مشغول تکمیل زیرساخت‌های خود بود و در این سال توانست عضو کمیسیون قوانین روابط بازارهای مالی (KROGER) شود. بروکر AMarkets مسیر توسعه خود را با سرعت و کیفیت قابل‌قبولی دنبال کرد و شروع به گسترش خدمات و تاسیس نمایندگی در کشورهای مختلف جهان کرد. این بروکر دارای نمایندگی‌های مختلفی در کشورهای انگلیس، ترکیه، روسیه، اوکراین، تایلند، آفریقای جنوبی و ... است. از سال 2007 تا الان که این بروکر فعال است تاکنون هیچ مورد منفی قابل توجه یا تخلفی برای آن ثبت نشده است، به همین دلیل بروکر آمارکتس را می‌توان جز بروکرهای قابل‌اعتماد دانست. این بروکر حدود 4 سالی است که به معامله‌گران ایرانی خدمات خوبی ارائه می‌دهد و طی این سال‌ها علی‌رغم وجود تحریم‌ها، سعی کرده همیشه پشتیبان کاربران ایرانی باشد.

بروکر آمارکتس چیست؟

کارگزاری آمارکتس یک بروکر بین‌المللی و رسمی برای اتصال کاربران به بازار معاملاتی فارکس است. این کارگزاری از سال 2007 تاسیس شد، اما فعالیت اصلی آن از 2010 به بعد شکل گرفت. آمارکتس دفاتر اصلی خود را در موهلی و سنت وینست ایجاد کرد، اما با در حال حاضر به کاربرانی بیش از 32 کشور جهان خدمات معامله‌گری را ارائه می‌کند. بروکر آمارکتس دارای رگوله های مختلفی چون FSA | FSC است که اعتبار سرمایه‎گذاری در آن را تضمین می‌کند. 

این کارگزاری روش‌های متنوعی برای واریز و برداشت از جمله روش ریالی را به کاربران ایرانی خود ارائه می‌کند، همچنین می‌توانید از پلتفرم‌های متاتریدر 4 و 5 برای اتصال به بازار در این کارگزاری استفاده نمایید. بروکر آمارکتس برای تشویق کاربرانش طرح‌های مختلفی مانند بونوس، ریبیت و کش بک را ارائه می‌دهد. از خدمات دیگر کارگزاری آمارکتس می‌توان به حساب‌های معاملاتی متنوع، اسپرد رقابتی و همچنین سیستم حرفه‌ای کپی تریدینگ اشاره کرد.

کلاهبرداری بروکر آمارکتس

کلاهبرداری در بازارهای مالی یکی از مسائلی است که همواره برای سرمایه‌گذاران و تازه‌واردان به این بازارها مشکل‌ساز بوده است. بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری‌هایی است که در این زمینه به شدت شناخته شده و مورد اعتماد می‌باشد.

بروکر آمارکتس مجوزهای مورد نیاز و تاییدیه‌های لازم از نهادهای مالی و نظارتی را دریافت کرده است و زیر نظر رگولاتوری های خود فعالیت می‌کند. تا به امروز هیچ شکایت عمده‌ای از طرف کاربران در بروکر آمارکتس به ثبت نرسیده است.

هرچند که تعدادی کاربر، شکایت‌هایی از بسته نشدن معاملات در زمان درست یا شکایت از میزان کمیسیون برداشت وجه داشته‌اند، اما بعد از این ادعاها بروکر به تمامی آن‌ها با تکیه بر اسناد و مدارک، پاسخ داده است. مشکل عمده معامله‌گران با بروکر آمارکتس، به عدم شناخت و آگاهی لازم از شرایط استفاده از خدماتی چون کپی تریدینگ، کمیسیون‌های واریز و برداشت و حتی اسپرد های معاملاتی برمی‌گردد که آن‌ها را دچار شک و تردید می‌کند. در پایان این بخش باید بگوییم که بروکر آمارکتس توانسته جز چند بروکر قابل اعتماد و برتری باشد که به تریدرهای ایرانی خدمات ارائه می‌کند.

اعتبار بروکر آمارکتس

دفتر مرکزی آمارکتس در سنت وینسنت و گرنادین‌ها  و جزایر کوک (Cook Islands) ثبت شده است. این بروکر همچنین دارای نمایندگی‌های مختلفی در کشورهای انگلیس، ترکیه، روسیه، اوکراین، تایلند، آفریقای جنوبی و … است.

رگوله آمارکتس
بروکر آمارکتس زیر نظر رگوله FSASVG است.

رگوله بروکر آمارکتس برای ایرانیان، مجوز FSASVG است. این مجوز از سوی نهادی به همین‌ نام در سنت وینست و گرنادین‌ها صادر می‌شود. FSASVG یک نهاد قانونی مستقل است که قوانینی را برای فعالیت‌های مالی غیر بانکی و بخش خدمات مالی بین‌المللی تنظیم می‌کند و بر عملکرد این نهادها نظارت دارد. پس اعتبار بروکر آمارکتس را می‌توان خوب ارزیابی کرد. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

رگولاتوری آمارکتس

بروکر آمارکتس تحت رگولاتوری Financial Commission قرار دارد به‌طوری‌که امروزه این رویکرد به عنوان یک قسمت بسیار حیاتی از ساختار اقتصاد جهانی محسوب می‌شود. مفهوم رگولاتوری به طور گسترده در حوزه‌های مختلفی از بازارهای مالی گرفته تا صنایع مختلف و حتی در حوزه فناوری اطلاعات به‌کارگرفته می‌شود.

همچنین، رگوله بودن آمارکتس نقش مهمی در پیشگیری از ریسک‌های سیستماتیک و حفظ استقرار اقتصادها دارد. با تعیین مقررات صحیح و اجرای مؤثر آنها، این رویکرد به ایجاد یک محیط کسب‌وکار سالم و پایدار کمک می‌کند. کارگزاری آمارکتس توانسته برای مجوزهای فعالیت زیر را کسب کند:

  • AMarkets LTD به عنوان یک شرکت کارگزاری و تسویه بین المللی در جزیره (Mwali (Comoros با شماره مجوز T2023284 و تحت نظارت سازمان خدمات بین‌المللی ثبت شده و مجوز دریافت کرده است.
  • AMarkets LLC با شماره ثبت LLC14486/2023 در Cook Islands و یک دفتر ثبت مربوطه که توسط کمیسیون نظارت مالی (FSC) اداره می‌شود؛ ثبت شده است.
  • AMarkets LTD با شماره ثبت 22567BC در Saint Vincent و Grenadines ثبت شده و توسط سازمان خدمات مالی (FSA) تأیید شده است.

بروکر آمارکتس برای کدام کشور است؟

بروکر آمارکتس شرکت اصلی خود را در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) ثبت کرده است. این بروکر طی سال‌های فعالیت خود رفته رفته دفترهای متعددی در کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه، انگلستان، تایلند، امارات، آفریقای جنوبی، روسیه و … افتتاح کرده است که همین امر نشان دهنده میزان گسترش فعالیت‌های قانونی و درست در بروکر AMarkets است.

ثبت نام در بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس ثبت نام ساده‌ای دارد اما برای آموزش کار با بروکر آمارکتس، باید با این روند آشنا باشید. قبل از هر چیز باید وارد سایت AMarkets شوید و دکمه ثبت نام را بزنید و اطلاعات مورد نیاز مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه را ثبت کنید.

ثبت نام در بروکر آمارکتس
آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس

بعد از انتخاب رمز ورود، یک لینک تایید برای شما ارسال می‌شود. در مرحله تایید هویت نیز باید تصویر پاسپورت یا کارت ملی خود را آپلود کنید. سپس یک لینک امن از نوع QRcode ظاهر می‌شود که باید با برنامه اسکنر آن را روی گوشی اسکن کنید. مرحله بعدی اسکن پاسپورت یا کارت ملی است. در آخرین مرحله نیز باید تصویر کارت بانکی خود را ارسال کنید.

ثبت نام در بروکر آمارکتس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری آمارکتس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

پس از اینکه در بروکر آمارکتس ثبت نام کردید می‌توانید حساب معاملاتی خود را ایجاد کنید.

احراز هویت بروکر در آمارکتس

برای احراز هویت در بروکر آمارکتس لازم است بعد از ثبت نام به پنل کاربری خود بروید، سپس آنجا ابتدا ایمیل و شماره تلفن خود را تایید کنید. برای تایید ایمیل باید روی لینکی که برایتان ارسال میشود کلیک کنید و برای تایید شماره همراه لازم است کدی که برای شما SMS میشود را درون سایت وارد کنید.

احراز هویت در بروکر آمارکتس
برای احراز هویت در بروکر آمارکتس باید مدارک هویتی خود را وارد کنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، بعد از آن به مرحله تایید هویت می‌روید. در اینجا باید عکس مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنید و سپس در مرحله آخر روش پرداخت خود را تایید نمایید.کاربران ایرانی می‌توانند از پرداخت ریالی استفاده کنند.

ورود به بروکر آمارکتس

برای ورود به بروکر امارکتس از دکمه ورود که صفحه اول قرار دارد استفاده کنید.

ورود به بروکر آمارکتس
برای ورود به بروکر آمارکتس باید یوزر نیم و پسورد خود را وارد کنید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید می‌توانید از دکمه ” فراموشی رمز عبور” استفاده کنید تا لینک بازیابی رمز جدید به ایمیل شما ارسال شود.

چرا سایت آمارکتس باز نمیشه؟

یکی از دلایل اصلی مشکلات در دسترسی به یک وبسایت می‌تواند مشکلات فنی در سمت سرور یا شبکه باشد. این مشکلات ممکن است به دلیل خرابی در تجهیزات فیزیکی یا نرم‌افزاری سرور، یا حتی مشکلات در شبکه ارتباطی بین کاربر و سرور ایجاد شوند. در این صورت، تیم فنی سایت باید مشکلات را تشخیص داده و رفع کند.
دیگر دلیل ممکن برای عدم دسترسی به سایت ممکن است به دلیل منطقه زندگی شما یا فیل*تر شکنی که از آن استفاده می‌کنید باشد که از طرف خود سایت امکان دسترسی به آن منطقه یا کشورها داده نمی‌شود.

آموزش کار با بروکر آمارکتس

روش کار کردن با بروکر آمارکتس بسیار آسان است. در وسط پنل کاربری خود همانطور که می‌بینید گزینه‌های مختلفی چون کیف پول و حساب‌های شما قرار گرفته است.

آموزش کار با بروکر آمارکتس
همانطور که می‌بینید بعد از ورود به پنل کاربری وارد می‌شوید.

در منوی سمت راست هم گزینه‌های زیادی چون واریز و برداشت، پلتفرم های معاملاتی، کپی ترید، پروفایل، کش بک و غیره وجود دارد که ما نحوه کارکردن با هرکدام را به صورت جداگانه در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد.

کابین شخصی آمارکتس

پس از ثبت نام در آمارکتس وارد کابین شخصی خود خواهید شد که به شکل زیر است. این کابین امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از منوی بالای صفحه، به بخش‌های مختلفی مانند حساب‌ها، واریز و برداشت، کپی تریدینگ، طرح‌های معاملاتی، اندیکاتورها، VPS، اکسپرت‌ها و غیره دسترسی خواهید داشت.

کابین شخصی آمارکتس
پس از ثبت نام در آمارکتس وارد کابین شخصی خود خواهید شد که به شکل زیر است.

از گوشه سمت راست می‌توانید به پروفایل خود دسترسی پیدا کنید و در آنجا تمامی تنظیمات مد نظرتان اعم از مشخصات کاربری، رمز عبور، شماره تلفن همراه، ایمیل، زبان و … را تغییر دهید. در وسط صفحه پنل کاربری هم دسترسی سریع به بخش‌های مختلف می‌بینید وجود دارد. مثلاً در اینجا می‌توانید افتتاح حساب کنید یا حساب‌های خود را ببینید، تمامی کارهای مربوط به امور تراکنش‌ها اعم از واریز وجه، معامله، انتقال وجه داخلی، برداشت و … نیز در این بخش وجود دارد.

پشتیبانی آمارکتس در تلگرام

بروکر آمارکتس برای ارتباط راحت‌تر با کاربران ایرانی پشتیبانی فارکسی خود را در تلگرام نیز راه‌اندازی کرده تا هر کاربر ایرانی بتواند به راحتی از طریق پشتیبانی و چت آنلاین بسیاری از چالش‌های خود را برطرف کند. برای استفاده از پشتیبانی آنلاین بروکر آمارکتس در تلگرام باید به این آدرس در تلگرام تماس بگیرید:

https://t.me/AMarketsPersian

بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری های مطرح در دنیای فارکس است که سال‌هاست مشغول ارائه خدمات معامله‌گری به ایرانیان است. بروکر آمارکتس از دارایی‌های معاملاتی متنوع، نحوه واریز و برداشت ریالی و همچنین پشتیبانی قوی برخوردار است که همین دلایل سبب شده تا این بروکر به یکی از انتخاب‌های اول تریدرهای ایرانی تبدیل شود.

نحوه واریز و برداشت در آمارکتس

برای شارژ حساب و برداشت از حساب، روش‌های متنوعی در کارگزاری AMarkets وجود دارند. انتخاب روش به نیازهای معاملاتی و نوع سرمایه شما بستگی دارد. تریدرهای مبتدی ممکن است روش شارژ مستقیم ریالی را ترجیح بدهند. 

واریز و برداشت در بروکر آمارکتس
برای واریز و برداشت در بروکر آمارکتس به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

امکان شارژ ریالی با استفاده از تاپ چنج نیز وجود دارد. از دیگر روش‌های واریز و برداشت بروکر آمارکتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واریز و برداشت ریالی (بانک محلی)
  • واریز و برداشت با ارز دیجیتال
  • ای دی وی کش ADVcash
  • تاپ‌چنج Topchange
  • پرفکت مانی Perfect Money
  • فسا پی FasaPay
  • نتلر Neteller

یکی از ویژگی‌های واریز و برداشت در آمارکتس این است که تمامی این واریزها بدون پرداخت کمیسیون است.

واریز و برداشت در بروکر آمارکتس
برای واریز و برداشت در بروکر آمارکتس باید روش و حساب موردنظر خود را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید پول خود را از روش‌هایی، غیر از پرداخت ریالی واریز یا برداشت کنید از همان گزینه واریز و برداشت درون پنل کاربری خود استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید به صورت ریالی اینکار را انجام دهید، طبق گفته خود بروکر آمارکتس، باید با پشتیبانی تماس بگیرید تا یک مدیر حساب برای شما مشخص کند و از طریق آن، بتوانید با کارت به کارت کردن، حساب خود را شارژ کنید یا از حسابتان برداشت کنید.

حداقل برداشت از آمارکتس

در روش‌های مختلف برداشت از آمارکتس، حداقل مبلغ قابل برداشت و شرایط متفاوتی وجود دارد. در حالی که در برداشت ریالی از آمارکتس، حداقل مقدار تعیین‌شده بر اساس سیاست‌های بانکی و بروکر است و معمولاً بین 10 دلار تا 10 یورو است و کارمزدی ندارد.

  • در روش تاپ چنج، حداقل برداشت به قیمت دلار یا یورو در زمان برداشت مشخص می‌شود و کارمزد ندارد که حداقل مبلغ آن 10 دلار است. برداشت تتر (USDT) نیز در شبکه‌های مختلف با کارمزد تا 1% در مدت 24 ساعت انجام می‌شود و حداقل مبلغ برداشت در هر شبکه 5 دلار است.
  • در مورد برداشت با دلار دیجیتال (USD Coin)، حداقل مقدار برداشت یک دلار (یک USDC) است و پردازش آن توسط بروکر در زمان 24 ساعت انجام می‌شود.
  • در برداشت با بایننس کوین، محدودیت برداشت 0.05 BNB و کارمزدی معادل نیم دلار وجود دارد. برداشت بیت‌کوین در بروکر آمارکتس نیز با کمترین میزان 0.002 BTC و کارمزد بین 0.5% تا 1% انجام می‌شود.
  • برداشت با لایت کوین، حداقل مبلغ برداشت 0.1 LTC و کارمزد نیم تا یک درصد در زمان 24 ساعت تعیین شده است.
  • برداشت اتریوم نیز با کارمزد و زمان انجام مشابه برداشت لایت کوین انجام می‌شود، اما حداقل مقدار برداشت در این روش 0.02 اتریوم است.
  • برداشت از آمارکتس با پرفکت مانی نیز دارای کمترین مقدار برداشت به مقدار 10 دلار است و کارمزد انجام آن 0.5% می‌باشد. این تفاوت‌ها در حداقل مبلغ برداشت و شرایط مختلف، امکان انتخاب گزینه‌های مناسب برای کاربران را فراهم می‌کند.

حداقل واریز از آمارکتس

روش‌های مختلفی برای واریز پول به حسابتان از طریق آمارکتس وجود دارد که هرکدام یک عدد حداقلی برای واریز دارند که به شرح زیر می‌باشد:

  • واریز وجوه به حساب آمارکتس با استفاده از واحد پول ریال از طریق تماس با پشتیبانی آمارکتس انجام می‌شود. حداقل مقدار قابل واریز به حساب آمارکتس، که معادل 10 دلار است.
  • حداقل واریز به حساب آمارکتس در شارژ با تتر شارژ حساب آمارکتس با استفاده از تتر یک روش بسیار محبوب در بین جامعه ایرانیان محسوب می‌شود. این روش بسیار ساده است و حداقل مقدار قابل واریز، که برابر با 5 دلار است، از طریق تتر قابل پرداخت می‌باشد.
  • حداقل واریز به حساب آمارکتس در شارژ با تتر از طریق تاپ چنج: در مقاله انتقال وجوه از تاپ چنج به حساب آمارکتس، جزئیات این فرآیند بررسی شده و تمام جنبه‌های آن به‌طور کامل مورد مطالعه قرار گرفته است. در این روش، کاربران با واریز حداقل 1 دلار می‌توانند حساب آمارکتس خود را از طریق تاپ چنج شارژ نمایند.
  • حداقل واریز به حساب آمارکتس با استفاده از رمز ارزها: کاربران می‌توانند با استفاده از رمز ارزهایی چون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین، حساب آمارکتس خود را با حداقل مقدار 10 دلار شارژ نمایند. این روش به دلیل حداقل مقدار قابل واریز و همچنین سطح بالای امنیت، به کاربران به شدت توصیه می‌شود.

انواع حساب بروکر آمارکتس

انواع حساب در بروکر آمارکتس شامل حساب‌های ثابت، استاندارد، ECN، اسپرد ثابت و بیت کوین هستند. حساب‌های بروکر آمارکتس از نوع Instant و Market Execution است و اسپردهای بسیار پایینی دارند که از 0 پیپ شروع می‌شوند. توجه داشته باشید که این بروکر دارای حساب نانو یا میکرو نیست و حداقل واریز در آن 100 دلار است.

انواع حساب معاملاتی بروکر آمارکتس
حساب‌های معاملاتی بروکر آمارکتس

در ادامه با انواع حساب‌های بروکر آمارکتس آشنا می‌شویم.

  1. حساب Fixed
  2. حساب استاندارد
  3. حساب ECN
  4. حساب کریپتو
انواع حساب در بروکر آمارکتس
بروکر آمارکتس به کاربران خود 4 حساب معاملاتی Fixed، استاندارد، ECN و کریپتو ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب Fixed

حساب Fixed یا حساب ثابت بروکر آمارکتس همانطور که از نامش پیداست، دارای اسپرد ثابت است که معادل 3 پیپ است. بنابراین در هر ساعتی از شبانه‌ روز که به معامله بپردازید، این اسپرد ثابت است. شما می‌توانید با حداقل 100 دلار، یک حساب ثابت را در این بروکر افتتاح کنید. این حساب به‌دلیل اسپرد ثابت، حسابی مناسب برای معامله‌گران تازه‌کار است. زیرا این مسئله باعث می‌شود از همان ابتدا بتوانند شرایط معامله را بهتر پیش‌بینی کنند.

حساب استاندارد

شما می‌توانید با حداقل 100 دلار یک حساب استاندارد در آمارکتس ایجاد کنید. میزان اسپرد در این حساب متغیر می‌باشد و از 1.3 پیپ است. در واقع تنها تفاوت بین این حساب و حساب اسپرد ثابت آمارکتس نیز در میزان اسپرد است. با توجه به متغیر بودن اسپرد، حساب استاندارد برای معامله‌گرانی با تجربه بیشتر از تریدرهای مبتدی است. در ضمن هر دو حساب ثابت و استاندارد، بدون کمیسیون هستند.

حساب ECN

حساب ECN حسابی مناسب برای تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس است که معاملاتی در حجم بالا انجام می‌دهند. شما می‌توانید این حساب را با حداقل سرمایه 200 دلار در آمارکتس ایجاد کنید. اسپرد در این حساب کاملاً شناور است از صفر پیپ محاسبه می‌شود. این حساب همچنین دارای کمیسیون 2.5 دلار برای هر لات معامله است.

حساب کریپتو

یکی دیگر از حساب‌های بروکر آمارکتس، حساب کریپتو یا حساب بیت کوین است. این حساب برای شارژ فقط از ارز دیجیتالی بیت کوین پشتیبانی می‌کند. اسپرد در این حساب اسپرد شناور از 1.3 پیپ است و می‌توانید این حساب را با 1MBT = 0,001 BTC) 10MBT) باز کنید.

تبدیل حساب دمو به ریل در آمارکتس

حساب دمو یک ویژگی مهم در آمارکتس است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با محیط معاملاتی و شرایط بازار آشنا شوند و بدون ریسک مالی معاملات خود را انجام دهند. در پایان زمانی که کاربر تصمیم به معامله با مقدار واقعی پول می‌گیرد، نیاز به تبدیل حساب دمو به حساب واقعی پیدا می‌کند.

در کارگزاری آمارکتس این امکان وجود ندارد که یک حساب دمو را به یک حساب ریل تبدیل کرد. یعنی اگر شما یک حساب دمو استاندارد دارید نمی‌توانید این حساب را به حساب واقعی استاندارد تغییر دهید، اما برای داشتن یک حساب استاندارد می‌توانید یک حساب جدید واقعی استاندارد ایجاد کنید. البته در بین حساب‌های واقعی امکان تغییر نوع حساب وجود دارد. یعنی شما یک حساب ریل را می‌توانید به یک حساب ریل نوع دیگر تغییر دهید. برای این کار وارد پنل کاربری خود شوید، از آنجا روی گزینه معاملات کلیک کنید، در فیلد بازشده تغییر نوع حساب را بزنید تا به صفحه زیر بیایید.

تبدیل حساب دمو به ریل در آمارکتس
حساب دمو یک ویژگی مهم در آمارکتس است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با محیط معاملاتی و شرایط بازار آشنا شوند و بدون ریسک مالی معاملات خود را انجام دهند.

در این صفحه شما می‌توانید شماره حسابی که قرار است تغییر کند را وارد کرده و نوع حساب جدید را وارد نمایید. سپس درخواست را ارسال کنید. ظرف یک ساعت درخواست شما بررسی خواهد شد. اگر حساب جدیدتان نیاز به پول بیشتری برای افتتاح داشته باشد طی یک تیکت به شما اعلام می‌شود که برای نهایی شدن تغییر حساب باقی  پول مورد نیاز را به حسابتان واریز کنید.

حساب اسلامی بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس برای رفع دغدغه‌ معامله‌گران مسلمان، حساب‌های اسلامی را نیز ارائه می‌دهد. برای افتتاح حساب اسلامی شما باید یکی از انواع حساب‌های استاندارد، ثابت یا ECN را افتتاح کنید و سپس برای حساب اسلامی، به پشتیبانی درخواست بدهید.

حساب اسلامی در بروکر آمارکتس
حساب اسلامی در بروکر آمارکتس

فقط توجه داشته باشید که امکان استفاده از معاملات بدون سوآپ برای شما در حساب کریپتو وجود ندارد.

کمیسیون و اسپرد بروکر آمارکتس

کمیسیون و اسپرد، همان هزینه‌های معاملاتی است که شما به عنوان یک تریدر برای هر معامله‌ای که باز می‌کنید باید پرداخت کنید. میزان کمیسیون و اسپرد در بروکر آمارکتس به نوع حساب شما بستگی دارد. همچنین معمولا اسپرد‌ها شناور هستند، یعنی در ساعات مختلف روز می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

کارمزد بروکر آمارکتس

کارمزد بروکر آمارکتس به طور کلی شامل چندین مورد می‌شود که سرمایه‌گذاران باید آن‌ها را در نظر بگیرند. از جمله کارمزدهایی که این کارگزاری برای اتصال شما به بازار در نظر گرفته است، اسپرد ثابت، اسپرد متغییر و همچنین کمیسیون در برخی حساب‌های معاملاتی است.

کارمزد فیکس یا ثابت این بروکر که از 3 پیپ به بالا شروع می‌شود، به معنای دریافت یک مبلغ ثابت برای هر معامله است. در حالی که کارمزد متغیر بر اساس حجم معاملات یا ارزش سهام تعیین می‌شود. در واقع حساب معاملاتی استاندارد دارای 1.3 پیپ، کریپتو 1.3 و حساب ECN بروکر آمارکتس دارای 0.0 پیپ به صورت کاملاً شناور است که میزان آن به موارد بسیار مختلفی بستگی دارد. البته حساب ECN این کارگزاری علاوه بر اسپرد، شامل پرداخت کمیسیون می‌شود که میزان آن 2.5 دلار در هر طرف معامله به ازای هر لات است.

پلتفرم های معاملاتی بروکر آمارکتس

بروکر AMarkets با استفاده از دو پلتفرم جهانی محبوب یعنی متاتریدر 4 و متاتریدر 5، معامله‌گران ایرانی را به بازار فارکس متصل می‌کند. این پلتفرم‌های معاملاتی در آمارکتس به‌صورت فول لایسنس هستند که مزیت مهمی برای یک بروکر است. شما می‌توانید این پلتفرم ها را از زیر دانلود کنید. برای آموزش می‌توانید آموزش متاتریدر 5 بروکر آمارکتس را مشاهده کنید.

دانلود متاتریدر 4 آمارکتس اندروید

پس از ورود به پنل کاربری در بروکر آمارکتس می‌توانید در بخش پایین آن روی گزینه متاتریدر 4 کلیک کنید و google play را بزنید. بعد از انجام این کار شما به گوگل پلی هدایت خواهید شد و دانلود متاتریدر 4 نسخه اندروید برای شما آغاز می‌شود.

دانلود متاتریدر 5 آمارکتس اندروید

با موبایل خود وارد پنل کاربری بروکر آمارکتس بشوید، روی گزینه متاتریدر 5 کلیک کنید تا نسخه‌های مختلف آن باز شود، سپس گزینه google play را بزنید تا به آنجا هدایت شده و بتوانید متاتریدر 5 را برای اندروید دانلود کنید.

دانلود متاتریدر 4 آمارکتس ویندوز

در بخش پایینی پنل کاربری آمارکتس می‌توانید نسخه‌های مختلف متاتریدر برای دانلود را مشاهده کنید. این بروکر متاتریدر نسخه 4 برای ویندوز را در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که می‌خواهند معاملات خود را روی کامپیوترهای شخصی انجام دهند. پس از کلیک روی این بخش یک صفحه باز می‌شود که باید روی گزینه Windows کلیک کنید و پس از دانلود شدن آن، متاتریدر 4 را نصب نمایید.

دانلود متاتریدر 4 آمارکتس ویندوز
در بخش پایینی پنل کاربری آمارکتس می‌توانید نسخه‌های مختلف متاتریدر برای دانلود را مشاهده کنید.

دانلود متاتریدر 5 آمارکتس ویندوز

پس از ورود به پنل کاربری شخصی خودتان به زیر صفحه مراجعه کنید. در همانجا نام نسخه‌های مختلف متاتریدر آمده است، روی گزینه متاتریدر 5 کلیک کنید تا باز شود، پس از آن روی گزینه Windows بزنید تا نسخه ویندوز آن برای شما باز شده و بتوانید آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود متاتریدر 5 آمارکتس ویندوز
نسخه‌های مختلف متاتریدر آمده است، روی گزینه متاتریدر 5 کلیک کنید تا باز شود.

دارایی های قابل معامله در آمارکتس

دارایی‌های قابل معامله‌ آمارکتس تنوع بالایی دارند. ایرانیان می‌توانند با استفاده از خدمات این بروکر به معاملات حدود 44 جفت ارز فارکس بپردازند. 

دارایی های معاملاتی بروکر آمارکتس
بروکر آمارکتس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

این بروکر امکان معامله فلزات، کالاها، شاخص‌ها، رمز ارزها و حتی اوراق قرضه را نیز ایجاد کرده است که موارد این دارایی‌ها را باهم مرور می‌کنیم:

نمادهای معاملاتی آمارکتس
همانطور که در تصویر می‌بینید به نمادهای معاملاتی زیادی دسترسی خواهید داشت.
  • ارزهای دیجیتال: 27 رمز ارز مانند بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و دش؛
  • شاخص‌ها: 16 شاخص مانند شاخص نزدک و داوجونز؛
  • کالاها: 18 نوع کالا مانند نفت برنت و گاز؛
  • جفت ارز: 44 جفت ارز مهم جهان؛
  • سهام: 427 سهام شرکت های مهم جهان؛
  • ETF: در این بروکر 19 ETF وجود دارد. 

همچنین باید توجه داشته باشید که نرخ کمیسیون، ریبیت و اسپرد نمادهای معاملاتی آمارکتس، بسته به نوع حساب و نوع نماد معاملاتی که انجام می‌دهید متفاوت است.

مزایای بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس توانسته با خدمات خود، رضایت مشتریان را جلب کند.

مزایا و معایب بروکر آمارکتس
بروکر آمارکتس مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.

اگر بخواهیم مزیت‌های بروکر AMarkets را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارایی های معاملاتی گسترده
  • سیستم کپی ترید
  • حساب اسلامی
  • واریز و برداشت متنوع

معایب بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس جز بروکرهایی است که نمیشد معایب زیادی از آن پیدا کرد. شاید تنها مشکل بروکر آمارکتس عدم وجود حساب CENT یا نانو در این بروکر باشد.

کپی تریدینگ بروکر آمارکتس

وجود سیستم کپی‌ تریدینگ در بروکر آمارکتس به افراد مبتدی و سرمایه‌گذاران کمک میکند تا بتوانند آنها نیز از بازار فارکس سود کسب کنند. یعنی شما به ‌عنوان سرمایه‌گذار می‌توانید فهرست معامله‌گران برتر را ببینید و حساب خود را به آن‌ها متصل کنید. در این روش هر تریدی که افراد حرفه‌ای انجام دهند، در حساب معاملاتی شما کپی می‌شود.

البته شما بخشی از سود خود را به‌عنوان کارمزد به معامله‌گر می‌پردازید که درصد آن برای هر حساب متفاوت است. اگر هم معامله‌گر حرفه‌ای هستید، می‌توانید حساب خود را به‌عنوان یک حساب کپی ترید در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار دهید تا آن‌ها روند معاملاتی شما را ببیند و در صورت تمایل روی معاملات شما سرمایه‌گذاری کنند. کپی تریدینگ بروکر AMarkets اجازه می‌دهد نرخ دریافت کارمزد از سرمایه‌گذاران را تا 50% تعیین کنید.

ریبیت بروکر آمارکتس

ریبیت یا کش بک، بازگشت نقدی است که کارگزاری براساس میزان گردش مالی و معاملات تریدرها، به عنوان یک طرح تشویقی به شما ارائه می‌کنند. ریبیت بروکر آمارکتس می‌تواند برای هر معامله گر متفاوت باشد اما اگر قصد دارید تا 85% بیشتر از حد معمول کش‌بک دریافت کنید، می‌توانید در ایران ریبیت ثبت نام و بروکر مد نظر خود را انتخاب کنید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید .

کد معرف لایت فایننس

کد معرف به کدی گفته می‌شود که یک کاربر از آی بی که در آن ثبت نام کرده، دریافت کرده و آن را در کارگزاری خود وارد می‌کند تا در نهایت زیر مجموعه یک آی بی شود. شما می‌توانید در بخش پروفایل من وارد شده، گروه شریک را انتخاب کرده و کد: IranRebate را آنجا وارد کنید. کد معرف آمارکتس

کد معرف به کدی گفته می‌شود که یک کاربر از آی بی که در آن ثبت نام کرده، دریافت کرده و آن را در کارگزاری خود وارد می‌کند تا در نهایت زیر مجموعه یک آی بی شود.

شاید بپرسید اینکار چه ضرورتی در بروکر آمارکتس دارد. این کارگزاری برای اینکه هزینه‌های معامله‌گرانش را کاهش دهد، طرحی به نام ریبیت دارد که در آن بخش مهمی از هزینه‌های معاملاتی که در طول معاملات به صورت اسپرد و کمیسیون پرداخت کرده‌اید را پس می‌دهد. این پول به صورت کاملاً نقدی و قابل برداشت است، اما دقت داشته باشید ک اگر می‌خواهید این پول را پس بگیرید حتماً باید عضوی از یک زیر مجموعه (آی بی) طرف قرارداد با بروکر آمارکتس باشید.

 

تعداد کاربران بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در بازار مالی است که به تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. این پلتفرم، فراهم آورنده‌ای برای معاملات با انواع ابزار مالی از جمله ارزهای رمزی، ارزهای معمولی، سهام و کالاها می‌باشد. در حال حاضر، تعداد کاربران بروکر آمارکتس به عنوان یک شاخص مهم در موفقیت و پرطرفداری این پلتفرم محسوب می‌شود.

تعداد کاربران بروکر آمارکتس به سرعت در حال افزایش است به نحوی که طبق آخرین آمارها در سال 2015 تعداد کاربران این بروکر از مرز 100 هزار نفر عبور کرد و این نشان از جلب اعتماد و رضایت کاربران به خدمات ارائه شده توسط این کارگزاری است. این افزایش مستمر در تعداد کاربران نشان‌دهنده جذابیت و قدرت جذب بالای بروکر آمارکتس در بازار مالی است.

روش تغییر زیر مجموعه در بروکر آمارکتس

راهنمای ارسال درخواست تغییر IB: برای ارسال درخواست تغییر IB ابتدا وارد کابین تریدر شوید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. آیکون مشخص شده را انتخاب کنید.
  2. گزینه “کد معرف” را انتخاب کنید.
    تغییر آی بی بروکر آمارکتس
    برای تغییر آی بی بروکر آمارکتس باید کد معرف را بزنید.
  3. در کادر مشخص شده، کد همکار را وارد کنید.
    تغییر آی بی در بروکر آمارکتس
    کد معرف آی بی را در این قسمت را وارد کنید.
  4. گزینه “درخواست خود را ارسال کنید” را انتخاب کنید.
  5. پس از ارسال درخواست شما میتوانید وضعیت درخواست هایتان را در همین صفحه مشاهده کنید، ضمنا وضعیت درخواست شما از طریق ایمیل، به شما اطلاع داده می شود.

پیش از ارسال درخواست موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • درخواست های شما ظرف مدت زمان 24 ساعت بررسی خواهد شد.
  • شما تنها 3 بار می توانید درخواست تغییر IB ارسال کنید.
  • برای پذیرش درخواست جدید باید حداقل 30 روز از آخرین درخواست شما گذشته باشد.
  • چنانچه کد همکاری را نادرست وارد کنید، سیستم درخواست شما را قبول و ثبت نمی کند

بونوس های بروکر آمارکتس

ارائه بونوس در بروکر آمارکتس نیز از دیگر مزایای این کارگزاری است که تنوع بالایی دارد. برای مثال بونوس خوش‌آمدگویی یکی از انواع بونوس این بروکر است و بسته به سرمایه اولیه، تا 20 درصد از مبلغ سپرده به شما برگردانده می‌شود. بونوس های بروکر آمارکتس در انواع مختلفی با عناوین متفاوتی مانند بونوس ورود، بونوس واریز و مسابقات و … به کاربران پرداخت می‌شود و اکثر آنها قابل معامله هستند.

اتوچارتیست آمارکتس

اتوچارتیست بروکر آمارکتس یک اکسپرت برای تحلیل بازار و ارائه سیگنال معاملاتی مشهور در جهان است که می‌توانید از این سیستم به صورت رایگان استفاده کنید. اتوچارتیست آمارکتس یک امکان فوق العاده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

بروکر آمارکتس در EXPO 2022

تنها در دو روز، نمایندگان AMarkets بیش از 150 جلسه با ارائه دهندگان نقدینگی و نرم افزار، ارائه دهندگان ترافیک، نمایندگان راه حل های پرداخت، مشتریان و شرکای موجود و همچنین همکاران تجاری بالقوه برگزار کردند. غرفه داران و مهمانان نمایشگاه از کیفیت و تنوع خدمات و محصولات AMarkets بسیار قدردانی کردند و در مورد نکات رشد شرکت و چشم انداز بلند مدت این صنعت به طور کلی بحث کردند.

بروکر آمارکتس در نمایشگاه اکسپو 2022
بروکر آمارکتس در نمایشگاه اکسپو 2022

کارشناسان بروکر آمارکتس مذاکراتی را در رابطه با همکاری خود با بسیاری از نمایندگان جامعه فین تک آغاز کردند.

پشتیبانی بروکر آمارکتس

یکی از ویژگی‌های مهم بروکر آمارکتس داشتن پشتیبانی فارسی زبان است. هفت روز هفته به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود. این بروکر هم از طریق ایمیل، تیکت، شماره تماس و ادمین کانال پشتیبانی تلگرام، مشتریان خود را راهنمایی می‌کند.

ورشکستگی بروکر آمارکتس

کارگزاری آمارکتس از سال 2007 به بعد در حال ارائه خدمات به کاربرانی از سراسر جهان است. این بروکر تا به امروز هیچ اخطاری مبنی بر ورشکستگی را دریافت نکرده است. جالب بدانید که AMarkets عضو کمیسیون مالی، یک سازمان مستقل حل اختلاف خارجی (EDR) است که در آن منافع مشتریان AMarkets توسط صندوق جبران خسارت کمیسیون مالی تا سقف 20000 یورو محافظت می‌شود. بنابراین اگر جایی خبری از ورشکستگی آمارکتس خواندید تا این لحظه در تاریخ 1402/11/08 این مسئله صحت ندارد.

بروکر آمارکتس برای ایرانیان

بروکر آمارکتس را می‌توان یکی از بروکرهای خوش‌نام بین کاربران ایرانی دانست. این کارگزاری سعی کرده تا همه نیازهای معامله‌گران ایرانی از جمله واریز و برداشت ریالی، حساب اسلامی و پشتیبانی فارسی را به بهترین شکل ممکن فعال کند تا معامله‌گرانی که از داخل ایران، حساب باز می‌کنند، دغدغه‌ای به غیر از ترید کردن نداشته باشند. در کل می‌توان بروکر آمارکتس را یک کارگزاری مناسب برای ایرانیان دانست.

نظرات درباره بروکر آمارکتس

یکی از مثبت‌ترین نظرات درباره بروکر آمارکتس این است که این شرکت توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. امنیت و قابل اعتماد بودن اطلاعات و سرمایه‌های سرمایه‌گذاران برای هر بروکری بسیار حیاتی است و بروکر آمارکتس با ارائه خدمات معتبر و پشتیبانی مؤثر، توانسته است این اعتماد را به دست آورد. در ضمن، فناوری پیشرفته‌ای که بروکر آمارکتس استفاده می‌کند نیز یکی از نقاط قوت این شرکت است.

وبسایت Trustpilot که یکی از بهترین سایت‌ها برای ثبت نظر کاربران در زمینه بروکرهاست، به این کارگزاری نمره خوب 4.5 از 5 را داده است. بیش از 1000 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و به طور کلی کاربران ایرانی از خدمات بروکر آمارکتس راضی هستند. در آخرین نظرسنجی که در شبکه‌های اجتماعی درباره میزان محبوبیت آمارکتس انجام شد، این بروکر توانسته رتبه 4 محبوب‌ترین بروکر بین ایرانیان از بین 30 بروکر را دریافت کند.

ساعت کار بروکر آمارکتس

کاربران بروکر آمارکتس به صورت 24 ساعته به خدمات و پنل کاربری خود در بروکر آمارکتس دسترسی دارند. یعنی شما حتی روزهای تعطیل هم از خدمات بروکر محروم نخواهید بود. اگر می‌خواهید در این بروکر با پشتیبانی در تماس باشید یا باید از چت آنلاین سایت استفاده کنند و یا از دوشنبه تا پنجشنبه به صورت 24 ساعته (جمعه از ساعت 04:30 تا 02:30 و شنبه و یکشنبه از ساعت 07:30 تا ساعت 02:30) از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با پشتیبانی ارتباط گرفته تا مشکلات و سؤالات خود را پیگیری نمایند.

آنچه در بررسی معرفی بروکر آمارکتس خواندیم

در جمع بندی نهایی می‌توان گفت که بروکر آمارکتس یکی از معتبرترین بروکرهایی است که ایرانیان می‌توانند با آن کار کنند. ثبت نام آسان بروکر AMarkets و تنوع روش‌های واریز و برداشت مناسب با شرایط ایران در کنار حساب‌های متنوع و همچنین نرخ پایین اسپرد و کمیسیون این بروکر، محبوبیت بیشتری از گذشته برای آن ایجاد کرده است. آمارکتس یک بروکر معتبر است که با پشتیبانی 24 ساعته حرفه‌ای سعی دارد بهترین شرایط برای معامله‌گری تریدرها را فراهم کند.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۶ دیدگاه

  • سلام واریز و برداشت از حساب آمارکتس به چه شکل است؟ آیا امکانش هست معامله گران ساکن ایران واریز و برداشت ریالی داشته باشند؟

    • سلام و عرض ادب، برای واریز و برداشت از حساب، روش‌های متنوعی در بروکر AMarkets وجود دارند. انتخاب روش به نیازهای معاملاتی و نوع سرمایه شما بستگی دارد. در صورتی که قصد دارید واریز و برداشت ریالی داشته باشید، باتوجه به گفته خود بروکر آمارکتس، باید با پشتیبانی تماس بگیرید تا یک مدیر حساب برای شما مشخص کند و از طریق آن، بتوانید با کارت به کارت کردن، حساب خود را شارژ کنید یا از حسابتان برداشت کنید.

    • سلام و عرض ادب، دفتر اصلی آمارکتس در سنت وینسنت و گرنادین‌ها و جزایر کوک (Cook Islands)قرار دارد. این بروکر همچنین دارای نمایندگی‌های مختلفی در کشورهای انگلیس، ترکیه، روسیه، اوکراین، تایلند، آفریقای جنوبی و … است. رگوله بروکر آمارکتس برای ایرانیان، مجوز FSASVG است. این مجوز از سوی نهادی به همین‌ نام در سنت وینست و گرنادین‌ها صادر می‌شود. FSASVG یک نهاد قانونی مستقل است که قوانینی را برای فعالیت‌های مالی غیر بانکی و بخش خدمات مالی بین‌المللی تنظیم می‌کند و بر عملکرد این نهادها نظارت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *