4.6/5 - (20 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اوربکس

معرفی و بررسی بروکر اوربکس

بروکر اوربکس را می‌توان یکی از کارگزاری‌های مهم بازار فارکس دانست که در سال 2011 تاسیس شده است و تا امروز توانسته علاوه بر طی کردن مسیر رشد و توسعه، جوایز بین المللی زیادی را کسب کند. بروکر اوربکس از رگوله مناسبی برخوردار است و امکانات جذابی از جمله نمادهای معاملاتی گسترده، بونوس‌های متنوع، ریبیت، حساب‌های معاملاتی با اسپرد و کمیسیون رقابتی را به کاربران خود ارائه کند. این بروکر با داشتن زبان فارسی طیف عظیمی از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل، بروکر Orbex را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه و سابقه بروکر اوربکس

بروکر اوربکس در سال 2011 فعالیت خود را با ثبت چند شرکت در کشورهای مختلف آغاز کرده است و سعی داشته تا سال به سال دفاتر نمایندگی خود را گسترش دهد. در مدت فعالیت بروکر اوربکس، هیچ‌گونه تخلفی از این کارگزاری گزارش نشده است. بروکر اوربکس از آنجایی که همیشه در حال رشد و توسعه فعالیت‌های خود بوده توانسته تا جوایز بین المللی مهمی را از جمله جایزه بهترین بروکر در هر دو منطقه اروپا و منا در سال 2022، جایزه بهترین شرایط معاملاتی از فارکس اکسپو دبی، جایزه شفاف‌ترین بروکر سال 2023 در نشست فین‌‌تک و چندین جایزه بین المللی دیگر شده است. در کل، بروکر Orbex با بیش از یک دهه فعالیت، حالا به یک کارگزاری معتبر تبدیل شده است. از سال 2007 تا سال 2022 که این بروکر فعال است تاکنون هیچ مورد منفی قابل توجه یا تخلفی برای آن ثبت نشده است، به همین دلیل بروکر آمارکتس را می‌توان جز بروکرهای قابل‌اعتماد دانست. این بروکر حدود 4 سالی است که به معامله‌گران ایرانی خدمات خوبی ارائه می‌دهد و طی این سال‌ها علی‌رغم وجود تحریم‌ها، سعی کرده همیشه پشتیبان کاربران ایرانی باشد.

اعتبار بروکر اوربکس

بروکر اوربکس برای اینکه بتواند به کاربران کشورهای مختلف جهان خدمات فارکس را ارائه کند، اقدام به دریافت مجوز و رگوله از کشورهای مختلفی کرده است. مجوز شرکت Orbex Global Limited توسط کمیسیون خدمات مالی موریس (FSC) صادر و رگوله شده است همچنین شرکت دیگر این مجموعه به نام Orbex Limited، با شماره 8429881-1 در سیشل (Seychelles) به ثبت رسیده است و توسط اداره خدمات مالی سیشل (FSA)، به عنوان فروشنده اوراق بهادار با شماره مجوز: SD110 رگوله شده است. دفتر سوم بروکر اوربکس به نام OrbexLTD، در سنت وینسنت و گرنادین‌ها  (Saint Vincent and the Grenadines) با شماره ثبت 24885 IBC 2018 نیز به ثبت رسیده است. همچنین این بروکر اخیراً دفتر نمایندگی در دبی با شماره مجوز 962764 تاسیس کرده است.

یک نکته مهم درباره بروکر اوربکس این است که این کارگزاری دارای دو دامنه است. دامنه اول orbex.com است که دامنه اصلی این کارگزاری محسوب می‌شود و دامنه دیگری که در آن می‌توانید به پشتیبان فارسی زبان دسترسی داشته باشید orbexforex.com است.

رگوله CySec بروکر اوربکس
رگوله CySEC بروکر اوربکس

هرچند که هردوی این دامنه‌ها برای بروکر اوربکس هستند اما به عنوان یک ایرانی بهتر است از دامنه دوم استفاده کنید. شما در هر کدام از دامنه‌ها که ثبت نام کنید، می‌توانید در دامنه دیگر با همان رمز و پسورد وارد شوید. به طور کلی می‌توان بروکر اوربکس را یک بروکر قابل اعتماد برای کاربران ایرانی دانست که می‌توانند بدون نگرانی در این کارگزاری معاملات خود را انجام دهند. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر اوربکس برای کدام کشور است؟

همانطور که در بخش اعتبار خواندیم، این بروکر سه دفتر رسمی در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines)، جمهوری موریس (Mauritius) و همچنین سیشل (Seychelles) دارد و می‌توان بروکر اوربکس را برای این سه کشور دانست که البته مجوز اصلی شرکت مادر این مجموعه مربوط به کشور موریس است. این بروکر در کشورهای دیگری چون امارات، کویت، اردن و موریتانی دفاتر نمایندگی دارد.

ثبت نام در بروکر اوربکس

زمانی که شما وارد بروکر Orbex می‌شوید، می‌توانید از طریق دکمه ثبت نام وارد صفحه آن شوید، همانطور که خواهید دید، صفحه ثبت نام برای شما باز می‌شود که در آن باید نام، نام خانوادگی، کشور و شماره تماس خود را وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید.

ثبت نام در بروکر اوربکس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر اوربکس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

با همین کار ثبت نام اولیه شما تمام می‌شود و باقی کارها از جمله احراز هویت را باید از طریق پنل کاربری که وارد آن می‌شوید انجام دهید. بعد از ثبت نام از پنل کاربری خود وارد سایت شوید تا به دیگر امکانات بروکر اوربکس دسترسی داشته باشید.

ورود به بروکر اوربکس

برای ورود به بروکر اوربکس روی گزینه پنل کاربری یا لاگین کلیک کنید تا صفحه ورود مانند عکس زیر برای شما باز شود، سپس ایمیل و رمز عبورتان را در کادر مخصوص آن وارد کنید.

ورود به بروکر اوربکس
آموزش ورود به بروکر اوربکس

اگر هم رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، با زدن روی دکمه آن، به مرحله بازیابی رمز از طریق ایمیل خود بروید.

آموزش احراز هویت در بروکر اوربکس

برای احراز هویت در بروکر اوربکس باید 3 مرحله را بگذرانید، در مرحله اول باید به صورت کامل مشخصات فردی خود را مانند عکس زیر وارد کنید. این موارد شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی، ملیت و آدرس شماست.

مرحله اول احراز هویت در بروکر اوربکس
مرحله اول احراز هویت در بروکر اوربکس (تکمیل اطلاعات شخصی)

در مرحله دوم شما باید مدارک هویتی خود را آپلود کنید. برای این کار پشت و روی کارت ملی یا گواهی‌نامه رانندگی خود را آپلود نمایید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر اوربکس
مرحله دوم احراز هویت در بروکر اوربکس (بارگذاری مدرک تایید هویت)

سپس در مرحله تایید اطلاعات یک بار اطلاعات وارد شده را بررسی کنید، اگر همه چیز درست است کار شما برای احراز هویت تمام شده و حالا باید منتظر بمانید تا تایید هویت شما توسط تیم کارشناسی بروکر Orbex انجام شود و به امکانات دیگر بروکر دسترسی داشته باشید.

آموزش کار با بروکر اوربکس

زمانی که وارد پنل کاربری خودتان می‌شوید، می‌توانید از تمامی گزینه‌های موجود در آن استفاده کنید. به عکس زیر دقت کنید، در پنل کاربری بروکر اوربکس یک ستون در سمت راست قرار گرفته که درون آن می‌توانید ویدئوهای آموزشی را ببینید، کار واریز و برداشت وجه را انجام دهید، در بخش حساب‌ها می‌توانید حساب کاربری جدید ایجاد کنید، به بخش صندوق سرمایه‌گذاری پم بروید یا پلتفرم‌های معاملاتی مورد نظر خود را دانلود کنید.

کارکردن با بروکر اوربکس
آموزش کارکردن با پنل کاربری بروکر اوربکس

ما در ادامه مقاله تمام این آیتم‌ها را یکی یکی برای شما شرح خواهیم داد تا روش کار با بروکر اوربکس را به صورت کامل بیاموزید.

آموزش واریز و برداشت در بروکر اوربکس

برای اینکه بتوانید به بخش واریز و برداشت بروکر اوربکس دسترسی داشته باشید، باید حتماً احراز هویت خود را کامل کرده باشید و کارشناسان سایت آن را تایید کرده باشند.

واریز و برداشت در بروکر اوربکس
برای واریز و برداشت در بروکر اوربکس به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

بعد از آن می‌توانید به بخش واریز به حساب یا برداشت از حساب بروید. شما به طور معمول با استفاده از روش‌های واریزی و برداشتی چون ویزا کارت، مستر کارت، اسکریل، پرفکت مانی، کریپتوکارنسی و … می‌توانید جابجایی پول به حسابتان را انجام دهید. اگر به دنبال یک روش واریز و برداشت ریالی در بروکر اوربکس هستید به مقاله آن مراجعه کنید.

مزایای بروکر اوربکس

بروکر اوربکس در نسخه فارسی خود پرداختی حساب‌های معاملاتی را کاهش داده و سعی کرده تا شرایط را برای کاربران ایرانی آسانتر کند. اگر بخواهیم به صورت تیتروار به مزایای بروکر اوربکس اشاره کنیم باید این موارد را نام ببریم:

مزایا و معایب بروکر اوربکس
بروکر اوریکس مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • سایت فارسی اختصاصی برای ایرانیان
  • دارایی‌های معاملاتی متنوع
  • میزان کمیسیون بسیار پایین
  • اسپرد بسیار کم و رقابتی

معایب بروکر اوربکس

یکی از معایب جدی بروکر اوربکس این است که تا احراز هویت انجام ندهید، عملاً هیچ کاری نمی‌توانید کنید و به هیچ کدام از گزینه‌های این بروکر حتی برای بازدید نیز دسترسی نخواهید داشت.

انواع حساب در بروکر اوربکس

همیشه معامله گران قبل از هر اقدامی، می‌خواهند به صورت کامل حساب‌های معاملاتی بروکر مورد نظرشان را بررسی کنند. انواع حساب در بروکر اوربکس به 3 حساب کلی تقسیم می‌شود که عکس آنها را در زیر می‌بینید. 

انواع حساب معاملاتی در بروکر اوربکس
انواع حساب معاملاتی در بروکر اوربکس

حساب‌های معاملاتی بروکر اوربکس عبارتند از:

  1. حساب استارتر Starter
  2. حساب حرفه‌ای Premium
  3. حساب فوق پیشرفته Ultimate
حساب های معاملاتی بروکر اوربکس
بروکر اوربکس به کاربران خود 3 حساب معاملاتی استارتر، حرفه‌ای و فوق پیشرفته را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب‌ها می‌پردازیم:

حساب استارتر Starter

همانطور که از نامش پیداست، این حساب بروکر اوربکس مختص افرادی است که تازه‌کار هستند و نمی‌خواهند ریسک زیادی در فارکس داشته باشند، این حساب با پرداخت 10 دلار ایجاد می‌شود و اسپرد آن شناور است. این حساب کمیسیون ندارد و اهرم آن را تا 1:500 می‌توانید بالا ببرید. همچنین مارجین کال این حساب 100% است.

حساب حرفه‌ای Premium

حساب حرفه‌ای بروکر اوربکس را می‌توانید با 300 دلار واریزی ایجاد کنید. اسپرد این حساب هم شناور است و از 0 پیپ شروع می‌شود. همچنین این حساب شامل کمیسیون نمی‌شود. حداکثر اهرم آن 1:500 است و نوع اجرای معاملات NDD است.

حساب فوق پیشرفته Ultimate

بهترین حساب بروکر اوربکس حساب فوق پیشرفته است که برای ایجاد آن باید 25000 دلار پول در حساب خود داشته باشید. این حساب اسپرد شناوری از 0 پیپ دارد و میزان کمیسیون آن 5 دلار است. نوع اجرای معاملات NDD است و شما به وبینارهای اختصاصی و آموزشی این بروکر نیز به صورت رایگان دعوت خواهید شد.

آموزش حساب اسلامی در بروکر اوربکس

حساب اسلامی به حسابی گفته می‌شود که شامل سواپ یا بهره شبانه نمی‌شود. زمانی که شما یک معامله را بیش از یک روز باز نگه‌دارید، نیمه شب به وقت ایران مقداری بهره شبانه یا به صورت مثبت یا منفی به معامله شما تعلق می‌گیرد. بسیاری از کاربران مسلمان که نمی‌خواهند معاملات آنها شامل این بهره شبانه شود، علاقه‌مند به داشتن حساب اسلامی هستند. شما زمانی که به عنوان یک کاربر ایرانی در بروکر اوربکس حساب معاملاتی ایجاد می‌کنید، همه حساب‌ها برایتان به صورت سواپ فری یا همان حساب اسلامی ایجاد می‌شود.

بروکر اوربکس را می‌توان یک بروکر بسیار جذاب برای کاربران ایرانی دانست. این بروکر دامنه اختصاصی فارسی دارد، همه حساب‌های آن اسلامی است و اسپرد معاملاتیان بسیار کم است. بروکر اوربکس دارای نمادهای معاملاتی متنوعی شامل جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها، فلزات گران‌بها و ... است.

بونوس بروکر اوربکس

در این بروکر، همیشه بونوس های فعال وجود ندارد اما در تاریخ‌های مختلف می‌توانید با مراجعه به صفحه اول سایت یا در بخش کاربری خود بونوس بروکر اوربکس که موجود است را مشاهده کنید. بونوس های این بروکر شامل بونوس واریز، بونوس معرف، بونوس خوش آمد گویی و … است که معمولاً به صورت نقدی غیرقابل برداشت، روی حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

ریبیت بروکر اوربکس

ریبیت یا کش بک در واقع میزان پولی است که کارگزاری براساس اندازه معاملات و گردش مالی یک تریدر، به عنوان طرحی تشویقی به او پرداخت می‌کند. نرخ دریافت ریبیت در بروکر اوربکس چندان بالا نیست اما اگر شما می‌خواهید تا 55% بیشتر از حد معمول، ریبیت از بروکر اوربکس دریافت کنید، می‌توانید به راحتی با ثبت نام در ایران ریبیت و انتخاب این بروکر در پروفایل خود، تا بیشتر از حد ممکن از پرداخت کش بک این بروکر بهره‌مند شوید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اوربکس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

حساب پم در بروکر اوربکس

برخی از کارگزاری‌ها کپی تریدینگ و برخی دیگر حساب پم را به عنوان بخشی از سوشال تریدینگ خود به کاربران ارائه می‌کنند. در بروکر اوربکس حساب پم موجود است. این حساب در واقع نوعی صندوق سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاران می‌توانند با خواندن شرایط آن، تصمیم بگیرند که روی این حساب پم سرمایه‌گذاری کنند یا خیر. شما چه سرمایه گذار باشید و چه یک تریدر حرفه‌ای، از هر دو سو می‌توانید در سیستم حساب پم کسب سود کنید. 

تریدرهای حرفه‌ای با ایجاد یک حساب پم می‌توانند توانایی معاملاتی خود را به سرمایه‌گذاران نشان دهند و آنها را به سرمایه‌گذاری در صندوق خود تشویق کنند. افراد مبتدی یا کسانی که فرصت معامله کردن را نیز ندارند می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی حساب دیگران، بدون معامله کردن، از بازار فارکس سود کسب کنند.

دارایی‌های قابل معامله‌ اوربکس

از ویژگی‌های مهم بروکر Orbex در اختیار قرار دادن دارایی‌های قابل معامله متنوع به تریدرها است. این دارایی‌ها در دسته بندی‌های مختلفی قرار دارند.

دارایی های معاملاتی بروکر اوربکس
بروکر اوربکس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

مثلاً شما می‌توانید در این کارگزاری به تمامی نمادهای معاملاتی اصلی و فرعی فارکس دسترسی داشته باشید. حدود 11 نماد معاملاتی در بخش فیوچرز و حدود 10 نماد معاملاتی اصلی ارزهای دیجیتال نیز در دسترس شما هستند.

دارایی‌های معاملاتی بروکر اوربکس
نمادهای معاملاتی بروکر اوربکس

اگر به دنبال ترید کردن روی شاخص‌های اصلی بازارهای جهان هستید، بروکر اوربیکس تمامی آنها را برایتان فراهم کرده است. همچنین امکان معامله روی نمادهای انرژی، کالا، فلزات گرانبها و برخی سهام‌های شرکت‌های مشهور جهان نیز در پلتفرم معاملاتی شما امکان پذیر است.

پلتفرم‌های معاملاتی در بروکر اوربکس

سال‌هاست که معامله گران جهان برای ترید کردن از پلتفرم‌های معاملاتی مطرحی چون متاتریدر 4 و متاتریدر 5 استفاده می‌کنند.

پلتفرم های معاملاتی بروکر اوربکس
بروکر اوربکس پلتفرم های متاتریدر 5 و متاتریدر 4 را به کاربران خود ارائه می‌کند.

خوشبختانه بروکر اوربکس این امکان را فراهم آورده که از بخش دانلودهای آن بتوانید هر کدام از این پلتفرم‌های معاملاتی را برای نسخه ویندوز، اندروید و ios دانلود کنید و از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید. همچنین از بخش دانلود پایین همین متن هم میتوانید این پلتفرم‌ها را دانلود کنید.

کمیسیون یا اسپرد بروکر اوربکس

هر تریدی که شما باز می‌کنید شامل میزانی اسپرد و کمیسیون می‌شود که در واقع به نوعی کارمزدی است که کارگزاری بابت خدمات از شما می‌گیرد. کمیسیون یا اسپرد در بروکر اوربکس بسیار پایین است و البته بسته به نوع حساب معاملاتی که دارید متغیر است.

اسپرد و کمیسیون در بروکر اوربکس
اسپرد و کمیسیون در بروکر اوربکس

هر حساب در واقع اسپرد خاص خودش را دارد، اما مثلاً در حساب حرفه‌ای که نوشته شده اسپرد شناور از 0، به این معنا نیست که هیچ اسپردی در آن وجود ندارد، بلکه اسپرد در ساعات مختلف بازار می‌تواند حداقل 0 باشد و در ساعاتی می‌تواند تا 2-3 یا حتی بیشتر نیز بالا برود. پس اسپرد حساب را باید در لحظه مشاهده کرد. 

پشتیبانی بروکر اوربکس

قطعاً زمانی که تازه در یک کارگزاری ثبت نام می‌کنید، نیاز به پشتیبانی زیادی دارید، هرچند که در بروکر اوربکس گفته شده که پشتیبانی فارسی آن به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته است اما عمل این‌طور نیست. در دامنه مخصوص تریدرهای ایرانی شما عملاً از ساعت 8 صبح تا 15 می‌توانید از طریق تلگرام، واتساپ یا تماس تلفنی با آنها در ارتباط باشید.

شماره تماس تلفنی پشتیبان فارسی 00908502424000 است. اما اگر در ساعتی خارج از این تایم نیاز به پشتیبانی دارید، باید از دامنه انگلیسی سایت، با پشتیبان آنلاین آن به زبان انگلیسی چت کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق ارسال تیکت به کارشناسان سایت در تماس باشید و سؤالات خود را مطرح کنید.

بروکر اوربکس برای ایرانیان

بروکر اوربکس برای ایرانیان یک بروکر نسبتاً مناسب و قابل اعتماد است. از آنجایی که این کارگزاری دارای دامنه اختصاصی فارسی است و پشتیبان فارسی از طریق چت در سایت، تلگرام و واتساپ آماده پاسخگویی به شماست، می‌توان کار کردن با بروکر اوربکس برای ایرانیان تا حد زیادی آسان دانست. همچنین حساب‌های معاملاتی که به کاربران ایرانی داده می‌شود نیاز به واریزی کمتری از حد معمول دارند و همه آنها به صورت سواپ فری هستند. بنابراین در یک نگاه کلی می‌توان بروکر Orbex را یک کارگزاری امن و مناسب برای کاربران ایرانی دانست که می‌توانند بدون مشکل و نگرانی از آن استفاده کنند.

آنچه در بررسی بروکر اوربکس خواندیم

همانطور که در تحلیل کلی سایت اوربکس متوجه شدیم، این بروکر در سال 2011 راه اندازی شده و سعی کرده با ایجاد دفاتر مختلف نمایندگی و ثبت شرکت در چند کشور از جمله سنت وینسنت، جمهوری موریس و سیشل، رگوله های مناسبی را دریافت کند. 

وقتی به امکانات این کارگزاری نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بروکر اوربکس دارای حساب‌های معاملاتی مختلف، دارایی‌های معاملاتی متنوع، اسپرد و کمیسیون رقابتی، سوشال تریدینگ و همچنین پشتیبانی بسیار قوی است که همه این موارد کمک می‌کند، یک معامله گر بتواند به راحتی با این بروکر کار کند. به صورت کلی اگر بخواهیم نتیجه این بررسی را اعلام کنیم، باید بگوییم که بروکر Orbex جز بروکرهای معتبر و خوبی است که شرایط معاملاتی مناسبی را فراهم کرده و شما به عنوان یک تریدر می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. 

منبع: www.orbex.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۴ دیدگاه

  • بنظرتون بروکر اوربکس برای ترید طلا مناسب هستش اگر بروکر دیگه ای رو میشناسید که برای ترید طلا خوب باشه بهم معرفی کنید چون یک مقداری برام جای سوال هست و اطمینان نمیکنم مبلغی رو واریز کنم به حساب اوربکس بنظرتون چکار کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر باشه همانطور که در سایت خواندین این بروکر معتبر است و تا به الان مشکلی از سمت این بروکر اعلام نشده برای ترید طلا هم بله مناسب است و در روز های آتی سعی میکنیم بروکر هایی که برای ترید طلا مناسب تر هستتد رو هم معرفی کنیم.
      اگر نیاز به سوالی بود و خواستید با ما در ارتباط باشید با این ایمیل در تماس باشید: support@iranrebate.com

    • سلام هادی عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه. این بروکر سه دفتر رسمی در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines)، جمهوری موریس (Mauritius) و همچنین سیشل (Seychelles) دارد و می‌توان بروکر اوربکس را برای این سه کشور دانست که البته مجوز اصلی شرکت مادر این مجموعه مربوط به کشور موریس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *