3.9/5 - (18 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اینگات

معرفی و بررسی بروکر اینگات

بروکر اینگات یک کارگزاری نسبتاً معتبر است که در سال 2006 تاسیس شده است و تمرکز خود را بر امنیت سرمایه معامله‌گران، ارائه طیف گسترده‌ای از نمادهای معاملاتی، پشتیبانی قوی و خدمات سطح بالا مبنی بر آخرین فناوری روز جهانی گذاشته است. بروکر INGOT با تاسیس چندین دفتر مختلف در نقاط مختلف جهان، سعی دارد تا بتواند بهترین خدمات فارکس را به ساکنین تمامی کشورها از جمله ایران ارائه کند. برای بررسی بیشتر بروکر Ingot لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تاریخچه بروکر اینگات

بروکر اینگات در سال 2006 با افتتاح دفتر خود در سیدنی استرالیا، ارائه خدمات مالی فارکس را آغاز کرده است. این بروکر دفاتر خود را در کشورهای دیگری چون اردن، سوئیس، نیوزلند گسترش داد. بروکر اینگات برای اینکه بتواند به ایرانیان خدمات بهتری ارائه کند، مجوز فعالیت SVGFSA را دریافت کرد که این امر از طریق ثبت شرکت در سیشل (Seychelles) و سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) محقق شده است. در طول این 17 سال فعالیت، بروکر Ingot فقط به دنبال سطح ارائه خدمات خود بوده و توانسته امکانات رضایت بخشی را به کاربران خود ارائه کند.

سابقه بروکر اینگات

اگر با دقت بیشتری به بروکر اینگات نگاه کنیم می‌بینیم که این کارگزاری از تلفیق چند شرکت به نام‌های INGOT GLOBAL LTD، INGOT BORKERD PTY LTD، INGOT FINANCIAL LTD، INGOT AFRICA LTD تشکیل شده است که هر کدام مسئول خدمات رسانی به منطقه خاصی از جهان است.

جالب است بدانید، در میان بروکرهایی که با ایرانیان همکاری می‌کنند، بروکر اینگات را می‌توان یکی از معتبرترین آن‌ها دانست که 16 سال سابقه فعالیت سالم را در کارنامه خود دارد. بروکر اینگات در بسیاری از رنکینگ‌های کارگزاری‌های برتر جهان جز 20 بروکر برتر قرار می‌گیرد.

اعتبار بروکر اینگات

دفتر استرالیای بروکر اینگات دارای مجوز ASIC است که زیر نظر کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا محسوب می‌شود و در واقع یک سیستم نظارتی قدرتمند و قابل اعتماد است. شرکت اینگات در استرالیا ABN: 87 159 895 431 ثبت شده است. در گام بعدی، کارگزاری اینگات رگوله JSC را از سیستم نظارتی کشور اردن دریافت کردن تا بتواند در منطقه خاورمیانه خدمات خود را گسترش دهد. همچنین این کارگزاری برای اینکه بتواند به شهروندان کشورهایی چون ایران خدمات بدهد، شرکتی در سنت وینسنت و گرنادین‌ها ثبت کرده که تحت نظارت SVGFSA به شماره 1386 در سال 2021 ثبت شده است. هرچند بروکر‌های معتبر اجازه کارکردن با کاربران ایرانی را ندارند اما بروکر اینگات را به نسبت می‌توان یک بروکر مناسب و قابل اعتماد برای ایرانیان دانست. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر اینگات برای کدام کشور است؟

همان‌طور که گفته شد بروکر اینگات از 4 شرکت زیرمجموعه تشکیل شده است. شرکت اصلی اینگات در کشور استرالیا تاسیس شده اما این بروکر امروز در بیش از 5 کشور جهان دفتر فیزیکی دارد و خدماتش را به مناطق مختلف ارائه می‌کند.

ثبت نام در بروکر اینگات

برای ثبت نام در بروکر اینگات لازم است که در صفحه اول سایت این شرکت دکمه ورود را بزنید، سپس زیر صفحه‌ای که باز می‌شود روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. برای تکمیل ثبت نام اولیه طبق عکس زیر نام، نام خانوادگی، آدرس، کشور محل اقامت، تلفن، رمز عبور و ارز مورد نظر برای کیف پول خود را وارد کنید.

ثبت نام در بروکر اینگات
آموزش ثبت نام در بروکر اینگات

بعد از انجام این کار شما می‌توانید وارد داشبورد شخصی شوید که از طریق آن به تمامی امکانات سایت دسترسی خواهید داشت.

ثبت نام در بروکر اینگات
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر اینگات دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

فقط فراموش نکنید که برای استفاده کامل از سایت باید قبل از هر کاری احراز هویت خود را انجام دهید.

آموزش احراز هویت در بروکر اینگات

برای انجام احراز هویت در بروکر Ingot وارد داشبورد شخصی شوید، همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید روی گزینه “تایید” برای کامل شدن احراز هویت کلیک کنید. صفحه زیر برای شما باز می‌شود، شما به‌علاوه اطلاعاتی که در مرحله قبل دادید، باید در اینجا آدرس، تاریخ تولد و تمامی مشخصاتی را که بعداً بتوانید تأیید کنید را باید به صورت کاملاً دقیق وارد نمایید.

احراز هویت در بروکر اینگات
آموزش احراز هویت در بروکر اینگات

بعد از آن به مرحله بعدی می‌روید، از شما پرسیده می‌شود که منبع درآمدی‌تان چیست، شما باید یکی از گزینه‌های مشخص شده را وارد کنید و به مرحله بعدی بروید. حالا وارد بخشی شدید که باید مدارک احراز هویت را بارگذاری کنید، شما می‌توانید پاسپورت، کارت ملی یا گواهی‌نامه را بارگذاری کنید. عکس مدارک هویتی را به صورت کامل، طوری که واضح و مشخص باشد بارگذاری کنید.

بعد از این مرحله باید آدرس خود را تایید کنید، برای این کار می‌توانید یکی از مدارکی که آدرس شما را تایید می‌کند مانند دفترچه بانکی، قبوض، کارت‌های اعتباری، سند ملک و … که هم نام شما در آن مدرک وجود داشته باشد و هم آدرس شما، تا کارشناسان بروکر اینگات بتوانند آن را تایید کنند.

در مرحله بعدی از شما چند سوال پرسیده می‌شود، اول اینکه آیا خودتان معامله می‌کنید یا کسی به جای شما این کار را انجام می‌دهد، همچنین پرسیده می‌شود که آیا شما یک فرد سیاسی هستید یا خیر و در نهایت باید گواهی دهید که شهروند ایالات متحده آمریکا نیستید. پس از انجام این کار مشخصات شما تکمیل می‌شود و باید منظر بمانید که کارشناسان Ingot مدارک شما را بررسی و تایید کنند.

ورود به بروکر اینگات

برای ورود به بروکر اینگات کافی است از صفحه اول روی دکمه ورود کلیک کنید، اگر در سایت ثبت نام کرده‌اید که یوزرنیم و پسورد خود را وارد می‌کنید. اگر ثبت نام نکرده‌اید چند گزینه دارید. یا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا یک ثبت نام اولیه برایتان انجام شود. یا اینکه می‌توانید از طریق اکانت گوگل، فیس بوک، لینکدین یا مایکروسافت ورود اولیه خود را انجام دهید. اگر هم نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با استفاده از گزینه فراموشی می‌توانید آن را بازیابی کنید.

آموزش کار با بروکر اینگات

کار کردن با بروکر اینگات پیچیده نیست بخصوص اینکه کل وب‌سایت این کارگزاری به زبان فارسی است. زمانی که وارد این بروکر شوید، داشبورد شخصی خواهید داشت که همه گزینه‌های مورد نیاز برایتان مشخص خواهد بود. در گوشه سمت راست همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید مواردی وجود دارد که نحوه کار کردن با آن را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

کار با بروکر اینگات
آموزش کار با بروکر اینگات

گزینه اول “شروع کنید” نام دارد که کمک می‌کند کارهای باقی‌مانده برای شروع معامله را انجام دهید، اگر هنوز پروفایل شما تکمیل نشده است و احراز هویت انجام ندادید، در این بخش همان‌طور که می‌بینید نشان داده می‌شود تا روی آن کلیک کنید و این کار را طبق مطالب ما در بخش احراز هویت انجام دهید. گزینه دوم هم که تایید نام دارد همان مراحل احراز هویت است. 

گزینه بعدی حساب‌هاست، اگر اولین بار است به این قسمت آمده‌اید باید طبق عکس برای باز کردن یک حساب معاملاتی، چه دمو باشد و چه اکانت واقعی، روی دکمه آن کلیک کنید، پلتفرم مورد نظر را انتخاب کنید، سپس نوع حسابتان را مشخص کنید و یک کلمه عبور برای آن در نظر بگیرید. تیک مشترک شدن در گزارش‌های روزانه را اگر بزنید می‌توانید تمامی گزارش‌های مهم بروکر را از طریق ایمیل و داشبوردتان دریافت کنید. سپس شما باید دکمه افتتاح حساب را بزنید تا حساب معاملاتی‌تان ایجاد شود. 

گزینه بعدی موجود در داشبورد شما، گزینه ” لینک بدهید و کسب درآمد کنید” است. در اینجا شما می‌توانید از طریق ساز و کار همکاری بروکر اینگات، دیگر دوستانتان را برای پیوستن به این بروکر با لینک خودتان دعوت کنید و از این طریق طبق قوانین بروکر INGOT درآمد جانبی کسب کنید. تمامی جزییات مورد نیاز شما در این بخش، در همان صفحه قابل رویت است.

گزینه بعدی کپی ترید است، چه بخواهید معامله‌گر شوید و یا سرمایه‌گذار، باید روی یکی از گزینه‌های Become a Provider یا Become a Follower کلیک کنید تا بتوانید یک حساب جدید برای معامله‌گری یا سرمایه‌گذاری ایجاد کنید. همچنین در این بخش همان‌طور که می‌بینید، جدول رده‌بندی معامله‌گران برتر را مشاهده خواهید کرد.

در گزینه تحلیل بازار شما می‌توانید وارد بخش تحلیلی بروکر اینگات شوید و آخرین تحلیل‌های کارشناسان روی جفت ارزهای مختلف را مشاهده کنید.اگر می‌خواهید به پشتیبانی دسترسی داشته باشید روی گزینه حمایت کلیک کنید تا از این صفحه بتوانید به کارگزاری تیکت بزنید و سوالات خود را مطرح کنید 

مزایا بروکر اینگات

اگر بخواهیم به صورت تیتروار به مزایای بروکر INGOT اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

مزایا و معایب بروکر اینگات
بروکر اینگات مزایا و معایب بسیاری دارد، شما باید با بررسی این مزایا و معایب بروکر مناسب خود را پیدا کنید.
  • شروع اسپردها از 0 پیپ
  • امنیت سرمایه مشتری
  • محافظت از بالانس منفی
  • اجرای سریع سفارش
  • پشتیبانی چند زبانه مشتری

بروکر اینگات همیشه سعی کرده تا خدمات خود به کاربران ایرانی را گسترش دهد تا بتواند اعتماد تریدرهای داخل ایران را بیش از بیش به خود جلب کند.

معایب بروکر اینگات

بروکر اینگات با وجود اینکه یک کارگزاری حرفه‌ای است اما چند عیب بزرگ دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تنوع کم حساب‌های معاملاتی
  • نداشتن حساب اسلامی
  • نرخ ریبیت پایین
  • بونوس‌های کم

این موارد را می‌توان مهم‌ترین مشکلات بروکر اینگات دانست که سبب شده شهرت کمتری نسبت به رقبایش داشته باشد.

بروکر اینگات یکی از معتبرترین بروکرهای در دسترس ایرانیان است که سال 2006 در استرالیا اولین دفتر خود را افتتاح کرده و تحت رگوله‌های بسیار معتبری قرار دارد، این بروکر بیش از 1000 ابزار معاملاتی را با پایین‌ترین اسپرد و کمیسیون ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم بروکر اینگات پشتیبانی فارسی و احراز هویت آسان برای کاربران ایرانی است.

آموزش واریز و برداشت در بروکر اینگات

بعد از اینکه حساب شما وریفای شود، بخش واریز و برداشت به داشبورد شما اضافه می‌شود، شما در اینجا با گزینه‌های متعددی روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

واریز و برداشت در بروکر اینگات
برای واریز و برداشت در بروکر اینگات به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

در بروکر اینگات می‌توانید با استفاده از این گزینه‌ها واریز و برداشت انجام دهید:

  • واریز و برداشت ریالی
  • تاپ چنج
  • تتر
  • وایر ترنسفر
  • اسکریل
  • نتلر
  • بیتکوین
  • اسکریل
  • ریپل
  • اتریوم

روش واریز و برداشت برای کاربران داخل ایران از طریق ریالی، تاپ چنج و تتر است که در واقع ساده‌ترین مسیر ممکن برای انجام این کار است.

واریز و برداشت در بروکر اینگات
آموزش واریز و برداشت در بروکر اینگات

واریز کردن به حساب در بروکر اینگات بسیار راحت است، شما در بخش واریز، نوع و میزان مبلغ را انتخاب می‌کنید و پول را به حسابتان منتقل می‌کنند. اما مسئله برداشت کمی پیچیده است زیرا نیاز به تاییدیه حساب دارد. برای انجام عملیات واریز و برداشت باید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

پشتیبانی واریز و برداشت در بروکر اینگات
اتصال به پشتیبانی جهت واریز و برداشت در بروکر اینگات

دو گزینه برای شما به عنوان کاربر ایرانی وجود دارد، یکی bank transfer و دیگری local transfer ابتدا شما باید موارد درخواست شده را پر کنید.

برداشت از طریق حساب بانکی محلی

در بخش اول شماره حساب، کشور، نام و نام خانوادگی، شماره شبا و نام بانک را وارد کنید. بعد از اینکه اطلاعات شما ثبت شد و مورد تایید قرار گرفت. برای برداشت از حساب خود باید اطلاعات مورد نظر در عکس زیر را وارد کنید که شامل شماره حساب، مبلغ برداشتی و نوع ارز است. سپس انتقال پول به حساب شما ظرف مدت 24 ساعت انجام خواهد شد.

واریز برداشت از طریق حساب بانکی محلی
واریز برداشت از طریق حساب بانکی محلی

برداشت با تتر

اما اگر می‌خواهید پول خود را به صورت ارز دیجیتال (تتر) در ولت خود دریافت کنید باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا مانند روش بالا باید اطلاعات مالی خود را ثبت کنید، شماره حساب 888888 را وارد کنید.
  2. کشورتان را ایران قرار دهید و نام و نام خانوادگی را وارد کنید. در بخش نام بانک به انگلیسی هر بانکی که می‌خواهید را بنویسید (این بخش برای برداشت پول به روش تتر مهم نیست).
  3. سپس در بخش ایبان شماره ولت تتر خود را وارد کنید.
  4. در بخش کد سوئیفت نیز TRC20 را بنویسید.

پس از اینکه اطلاعات شما ثبت شد، می‌توانید وارد بخش برداشت حساب شوید و هر میزان که می‌خواهید تتر به حساب شما برداشت شود را وارد کنید.

برداشت با تاپ چنج

اگر بخواهید از روش تاپ چنج استفاده کنید، تمام مسیر را مانند روش‌های بالا بروید، فقط در بخش ایبان شماره ولت تاپ چنج یا شماره مشتری تاپ چنج را وارد کنید و در قسمت کد سوئیفت کلمه TC را بنویسید.از آنجایی که کمی مراحل برداشت از بروکر اینگات خاص و پیچیده است، حتماً قبل از برداشت پول از حسابتان با پشتیبانی بروکر صحبت کنید تا بهتر بتوانند شما را راهنمایی کنند.

یکی از بهترین روش ها، برای واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات است، که از طریق ایران ریبیت امکان پذیر است. برای مطالعه بیشتر راجب این موضوع روی مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات کلیک کنید.

بونوس بروکر اینگات

بروکر اینگات مانند سایر کارگزاری‌ها در تاریخ‌های مختلف اقدام به ارائه بونوس‌های متفاوتی می‌کند که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. فعلاً تنها بونوس بروکر اینگات که فعال است مربوط به بونوس واریز است. اگر شما با پرداخت 100 دلار، حساب معاملاتی واقعی ایجاد کنید می‌توانید تا 15% این مبلغ را به عنوان بونوس روی حساب خود دریافت کنید. هرچند که ممکن است درصد و میزان آن مدام در حال تغییر باشد. بنابراین اگر می‌خواهید حتماً بونوس دریافت کنید قبل از ثبت نام باید آخرین بونوس های فعال در این بروکر را بررسی کنید.

ریبیت بروکر اینگات

بروکر Ingot برای پرداخت ریبیت قوانین مختلفی دارد. در این بروکر به برخی جفت ارزهای فارکس ریبیت تا نیم پیپ تعلق می‌گیرد اما به برخی نمادها مثل طلا اصلاً کش بک تعلق نمی‌گیرد. بنابراین ریبیت در بروکر اینگات به میزان قابل توجهی پرداخت نمی‌شود و آن‌هم شامل قوانین خاصی است. اما اگر شما می‌خواهید از بروکر اینگات ریبیت بالایی تا 55% دریافت کنید، می‌توانید یک حساب کاربری در ایران ریبیت ایجاد کنید و بروکر اینگات را در تنظیمات انتخاب کنید تا چند برابر حد معمول کش بک یا ریبیت بگیرید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اینگات روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

کپی‌ تریدینگ اینگات

اگر می‌خواهید از سیستم کپی تریدینگ بروکر اینگات استفاده کنید، طبق عکس زیر در کابین شخصی خود باید روی گزینه کپی ترید کلیک کنید.

کپی تریدینگ بروکر اینگات
سرویس کپی تریدینگ در بروکر اینگات

بعد از آن صفحه برای شما باز می‌شود که دو گزینه دارد، که از شما می‌پرسد می‌خواهید یک ارائه دهنده (Provider) شوید یا یک سرمایه‌گذار (Follower)، اگر به زیر صفحه هم دقت کنید، برترین معامله گران را در آن مشاهده می‌کنید که فهرست بندی شده‌اند. هرکدام از گزینه‌های ارائه دهنده یا سرمایه‌گذار را که کلیک کنید وارد صفحه جدیدی می‌شوید، در این صفحات باید مشخصات خواسته شده از جمله پلتفرم، حساب معاملاتی، پسورد جدید را وارد کنید.

دارایی‌های قابل معامله‌ اینگات

دارایی‌های قابل معامله در بروکر اینگات بسیار متنوع و زیاد هستند.

دارایی های معاملاتی بروکر اینگات
بروکر اینگات نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

 

برای اینکه بتوانید کامل با این دارایی‌ها آشنا شوید ما آنها را به صورت تیتروار در ادامه معرفی خواهیم کرد:

  • ارز دیجیتال: بیش از 25 نماد ارز دیجیتال شامل BTCUSD ،ETHUSD ،LTCUSD ،XRPUSD و …
  • کالا: بیش از 20 کالا در بخش کشاورزی، انرژی و فلزات به صورت معاملات نقدی و معاملات آتی
  • شاخص: بیش از 10 شاخص مهم جهان از جمله داوجونز، نزدک، ژرمن استاک و … به صورت معاملات نقدی و معاملات آتی
  • اوراق قرضه: بیش از 30 نماد اوراق قرضه مهم جهان
  • جفت ارز: بیش از 40 نماد مهم از جفت ارزهای اصلی و فرعی فارکس

انواع حساب در بروکر اینگات

بروکر اینگات چهار حساب معاملاتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که البته اخیراً در وب‌سایت این بروکر برای ایرانیان انواع حساب در بروکر اینگات به دو حساب تغییر کرده است. برای آشنایی بیشتر با این حساب‌ها ما آنها را به‌طور مختصر در ادامه شرح خواهیم داد. حساب‌های معاملاتی بروکر اینگات عبارتند از:

  1. حساب استاندارد
  2. حساب ECN
حساب های معاملاتی بروکر اینگات
بروکر اینگات به کاربران خود 2 حساب معاملاتی ECN و استاندارد را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب‎ها می‌پردازیم:

حساب استاندارد

برای ایجاد حساب استاندارد بروکر Ingot باید 20 دلار پول به اکانت خود واریز کنید، اسپرد این حساب شناور است و اهرم آن را می‌توانید روی 1:500 تنظیم کنید. در ضمن این حساب کمیسیون ندارد.

حساب ECN

حساب ECN مخصوص معامله‌گرانی است که اسکلپ می‌کنند یا تعداد معاملات‌شان زیاد است، در این حساب می‌توانید از محافظت بالانس منفی برخوردار شوید. اهرم این حساب نهایتاً 1:500 است و با پرداخت 20 دلار می‌توانید این حساب را ایجاد کنید.

نکته مهم: ممکن است حساب های معاملاتی بروکر اینگات براساس منطقه جغرافیایی که شما هستید یا به دلیل استفاده از VPN متفاوت شود. لطفا قبل از ایجاد حساب معاملاتی به پشتیبانی پیام بدهید.

آموزش حساب اسلامی در بروکر اینگات

در بروکر اینگات حساب اسلامی وجود ندارد، اگر شما نمی‌خواهید بهره شبانه دریافت یا پرداخت کنید می‌توانید برای معاملات خود از حساب استاندارد استفاده کنید. معاملات در این حساب تا 1 ماه بدون سواپ است و شما برای ادامه این روند بعد از یک ماه باید حسابتان را ببندید و یک حساب جدید ایجاد کنید.

پلتفرم‌های معاملاتی در بروکر اینگات

بروکر اینگات مانند همه بروکرهای حرفه‌ای از دو پلتفرم معاملاتی اصلی جهان به نام متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم های معاملاتی بروکر اینگات
بروکر اینگات پلتفرم های متاتریدر 5 و متاتریدر 4 را به کاربران خود ارائه می‌کند.

شما می‌توانید نسخه‌های ویندوز، اندروید و iOS این پلتفرم‌ها را از وب‌سایت خود بروکر دریافت کنید و با یوزرنیم و پسوردی که در زمان ایجاد حساب معاملاتی گرفتید، وارد آنها شوید. همچنین می‌توانید از بخش پایین هر کدام از این پلتفرم ها را که نیاز دارید دانلود کنید.

کمیسیون و اسپرد در بروکر اینگات

کمیسیون و اسپرد در بروکر INGOT به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به نوع حساب، نوع جفت ارز، سشن معاملاتی و … اشاره کرد، کمیسیون و اسپرد در بروکر اینگات را می‌توانید در یک نما در جدول زیر مشاهده کنید.

بروکر اینگات برای ایرانیان

دفتر اصلی بروکر اینگات در استرالیا است اما طبق مجوزهای این بروکر، امکان ارائه خدمات به خارج از منطقه اقیانوسیه را ندارد، بنابراین کارگزاری Ingot اقدام به ایجاد چند دفتر دیگر در سنت وینسنت و گرنادین‌ها و سیشل کرده تا بتواند به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه کند. در کل بروکر اینگات برای ایرانیان یک بروکر امن و قابل اعتماد است که می‌توانید به عنوان یک تریدر از داخل کشور ایران از این بروکر استفاده کنید.

پشتیبانی بروکر اینگات

بروکر اینگات دارای پشتیبانی قوی به زبان فارسی است که شما می‌توانید از طریق چت سایت، ارسال تیکت یا تماس تلفنی با آنها در ارتباط باشید تا مشکلاتتان را حل کرده و به کلیه سوالات شما پاسخ دهند.

آنچه در بررسی بروکر اینگات خواندیم

بروکر اینگات یکی از بروکر های معتبر در دنیای فارکس است که دفتر اصلی آن در سیدنی استرالیا قرار دارد. این بروکر از رگوله‌های نسبتاً معتبری برخوردار است و می‌توانید برای معامله در آن یکی از حساب‌های استاندارد یا ECN را ایجاد کنید. بروکر اینگات دارای مزایایی چون واریز و برداشت ریالی، کپی ترید، پشتیبان فارسی و دارایی‌های متنوع معاملاتی برای ترید کردن است. این بروکر حساب اسلامی ندارد و در بخش بونوس و ریبیت نیز عملکرد آن‌چنان مطلوبی را از خود نشان نداده است.

منبع: www.ingotbrokers.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *