4.8/5 - (6 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اچ وای سی ام

معرفی و بررسی بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام یکی از بروکرهای خوب و رگوله شده جهان است که به کاربران ایرانی، خدمات قابل قبولی را ارائه می‌کند. این بروکر حرفه‌ای دارای پلتفرم‌های معاملاتی متعددی است که از طریق آن‌ها می‌توانید به دارایی‌های معاملاتی زیادی دسترسی داشته باشید. بروکر اچ وای سی ام بهترین کمیسیون و اسپرد رقابتی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد و در کل می‌توان آن را یک کارگزاری مناسب برای معامله‌گری ارزیابی کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر ما سعی کردیم بروکر HYCM را به صورت کامل مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه شوید.

تاریخچه و سابقه بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام یکی از زیر مجموعه‌های هولدینگ HYCM Capital Markets Group است که بیش از 40 سال گذشته را در فعالیت‌های مختلف تجاری مشغول به کار بوده. بخش کارگزاری این بروکر در سال 1998 با دریافت مجوز اولیه از FCA راه‌اندازی شده و سال به سال سعی کرده تا امکانات معامله‌گری بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. در هنگام شروع، تمرکز این بروکر بر بازار اروپا بوده به همین دلیل اولین مجوزهای خود را از انگلستان اخذ کرده است. این بروکر در طول سال‌ها فعالیت خود بیش از 20 جایزه بین‌المللی را دریافت کرده که نشان دهنده قدرت و کیفیت خدمات حرفه‌ای به تریدرها است. به طور کلی سابقه بروکر HYCM را می‌توان مثبت ارزیابی کرد.

اعتبار بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام از رگوله‌های معتبر و سطح بالایی برخوردار است. این بروکر دارای مجوز فعالیت از FCA در انگلستان و همچنین CySEC برای فعالیت در اروپا است و هر چند سال یک‌بار سعی می‌کند تا دفاتر بیشتری در نقاط مختلف جهان تاسیس کند.

رگوله Cysec بروکر اچ وای سی ام
بروکر اچ وای سی ام تحت نظارت CySEC

بروکر HYCM دارای مجوز و تحت نظارت سازمان رسمی امور مالی انگلستان (FCA) می‌باشد، با شماره مرجع ۱۸۶۱۷۱. همچنین HYCM (اروپا) دارای مجوز و تحت نظارت کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس (CySEC) می‌باشد، با شماره مرجع ۲۵۹/۱۴.

در کل اگر بخواهیم بروکر اچ وای سی ام را به لحاظ مجوز و اعتبار ارزیابی کنیم باید بگوییم که این کارگزاری جز بروکرهای معتبر و خوب جهان است که به کاربران ایرانی هم خدمات مفیدی ارائه می‌کند. شما به عنوان یک معامله‌گر ایرانی با خیال راحت می‌توانید از خدمات این بروکر استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر اچ وای سی ام برای کدام کشور است؟

بروکر HYCM اولین دفاتر خود را در کشورهای انگلستان و قبرس پایه‌گذاری کرد و اولین مجوزهای فعالیت را نیز از این کشورها دریافت کرد. اما برای گسترش فعالیت خود دفاتر فیزیکی دیگری در هنگ کنگ، قبرس و دبی راه اندازی کرد.

ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام

برای ثبت نام اولیه در بروکر HYCM در صفحه اصلی این بروکر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا به صفحه دیگری که در زیر، عکس آن آمده هدایت شوید. در اینجا باید نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

مرحله اول ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام
مرحله اول ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام (تکمیل اطلاعات شخصی)

سپس به صفحه دیگری هدایت می‌شوید که از شما اطلاعات کامل‌تری می‌خواهد، همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، در اینجا باید کشور، تاریخ دقیق تولد، آدرس دقیق و کد پستی خود را وارد نمایید تا بتوانید این مرحله را نیز طی کنید.

مرحله دوم ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام
مرحله دوم ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام (آدرس دقیق و تاریخ تولد)

سپس چند سوال از شما پرسیده می‌شود و در نهایت باید یک پسورد برای ورود خود مشخص کنید که در واقع پسورد و ایمیلی که در ابتدا وارد کردید، مشخصات ورود شما به کابین شخصی خودتان در بروکر اچ وای سی ام است.

مرحله سوم ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام
مرحله سوم ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام (ایجاد حساب)

بعد از زدن تیک توافق نامه‌ها، ثبت نام شما تمام خواهد شد و به کابین شخصی خود در بروکر اچ وای سی ام وارد می‌شوید که امکانات و آپشن‌های انجام کارهای مختلف برای شما در آن وجود دارد.

ثبت نام در بروکر اچ وای سی ام
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری اچ وای سی ام دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

برای دسترسی به پنل کاربری باید تمامی مراحلی که در تصویر بالا می‌بینید را  قدم به قدم انجام دهید.

ورود به بروکر اچ وای سی ام

برای ورود به بروکر اچ وای سی ام از طریق همان ایمیل و رمزی که در زمان ثبت نام ایجاد کرده‌اید باید اقدام کنید. حالا اگر این موارد را فراموش کرده باشید می‌توانید در همان بخش روی لینک بازیابی کلیک کنید.

ورود به صفحه کاربری اچ وای سی ام
ورود به صفحه کاربری اچ وای سی ام

همان‌طور که در تصویر بالا هم می‌بینید امکان ورود به سایت بروکر اچ وای سی ام با استفاده از اکانت گوگل، اکانت اپل و فیس‌بوک وجود دارد.

آموزش کار با بروکر اچ وای سی ام

تصویری که در ادامه می‌بینید، نمایی اولیه از کابین شخصی شما در بروکر اچ وای سی ام است.

آموزش کار کردن با بروکر اچ وای سی ام
آموزش کار کردن با بروکر اچ وای سی ام

در این کابین گزینه‌های مختلفی در وسط تصویر از جمله حساب‌های کاربری و گزینه‌های دیگری مانند مدیریت وجوه، ابزارها، دانلود پلتفرم‌ها، سرمایه‌گذاری و … وجود دارد که همه امکانات و روش‌های استفاده از آن را در ادامه مطلب به صورت کامل به شما توضیح خواهیم داد.

آموزش احراز هویت در بروکر اچ وای سی ام

قدم اول برای دسترسی به امکانات کارگزاری HYCM انجام احراز هویت است، وقتی وارد پنل کاربری خود می‌شوید، یک اخطار قرمز رنگ زیر اسم‌تان وجود دارد که نوشته شده مشخصات خود را تایید کنید. لطفاً برای انجام احراز هویت روی آن کلیک کنید تا صفحه جدید که در زیر می‌بینید باز شود.

مرحله اول احراز هویت در بروکر اچ وای سی ام
مرحله اول احراز هویت در بروکر اچ وای سی ام (درآمد سالیانه)

در بخش نمایه مالی بروکر اچ وای سی ام از شما پرسیده می‌شود که درآمد شما به صورت سالانه چند دلار است. گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه ادامه را بزنید، سپس چند سوال دیگر درباره ارزش تقریبی پس‌اندازهای شما و شغل‌تان از شما پرسیده می‌شود و در نهایت یک فایل را باید تایید کنید که مربوط به هشدارهای مالی و خطرات سرمایه‌گذاری در بازار فارکس است. آن‌ها می‌خواهند مطمئن شوند که شما از همین ابتدا از ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین بازاری آگاه هستید.

سپس وارد تب دوم که آپلود اسناد هست بشوید، در اینجا شما باید در دو مرحله، هویت و آدرس خود را تایید کنید. برای تایید هویت باید کارت شناسایی، پاسپورت یا گواهینامه رانندگی را همان‌طور که در عکس و ویدئو آموزشی خود سایت می‌بینید با شرایط گفته شده بارگذاری کنید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر اچ وای سی ام
مرحله دوم احراز هویت (بارگذاری مدارک تایید هویت)

سپس، در مرحله بعدی هم باید یک مدرک مانند قبض یا صورت حساب بانکی که در آن آدرس و نام شما وجود داشته باشد را بارگذاری کنید.

مرحله سوم احراز هویت در بروکر اچ وای سی ام
مرحله سوم احراز هویت در بروکر اچ وای سی ام (بارگذاری مدارک تایید آدرس)

بعد از اتمام این دو کار، شما باید حدود ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا کارشناسان بروکر اچ وای سی ام، کل مدارک شما را مورد بررسی قرار دهند و اگر مورد خاصی وجود نداشته باشد حساب شما را وریفای خواهند کرد.

بروکر اچ وای سی ام یکی از بروکرهای معتبر و قدیمی بازار فارکس است که با ارائه یک وب‌سایت حرفه‌ای، نمادهای معاملاتی متنوع و پلتفرم‌های معاملاتی حرفه‌ای، سعی دارد تا بهترین خدمات ممکن را به کاربران فارکس ارائه کند. این بروکر سرعت بالایی در اجرای معاملات دارد و کمیسیون و اسپرد بسیار پایینی را به شما ارائه می‌کند.

انواع حساب در بروکر اچ وای سی ام

حساب‌های معاملاتی در بروکر اچ وای سی ام وجود دارد که تریدرها بر اساس نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. انواع حساب در بروکر اچ وای سی ام به 3 حساب اصلی تقسیم می‌شود که در ادامه به صورت مختصر آن‌ها را شرح خواهیم داد.

حساب های معاملاتی بروکر اچ وای سی ام
انواع حساب های معاملاتی بروکر اچ وای سی ام (Fix, Classic, Raw)

حساب های معاملاتی این بروکر عبارتند از:

  1. حساب Fixed
  2. حساب Classic
  3. حساب Raw
انواع حساب در بروکر اچ وای سی ام
بروکر اچ وای سی ام به کاربران خود 3 حساب معاملاتی Fixed، Classic و Raw ارائه می‌کند.

در  ادامه به بررسی بیشتر این حساب‌ها می‌پردازیم:

حساب Fixed

حساب فیکس بروکر HYCM از نوع حساب‌های اسپرد ثابت است که در واقع اسپرد آن 1.5 پیپ می‌باشد، شما در این حساب نیاز به پرداخت کمیسیون یا کارمزد ندارید. این حساب با حداقل پرداخت 100 دلار ایجاد می‌شود ولی اجازه استفاده از ربات و اکسپرت را در آن نخواهید داشت.

حساب Classic

حساب کلاسیک در بروکر اچ وای سی ام را می‌توانید با پرداخت 100 دلار ایجاد کنید، در این حساب می‌توانید از ربات یا اکسپرت استفاده کنید. اسپرد این حساب به صورت شناور و از 1.2 پیپ به بالا شروع می‌شود.

حساب Raw

حساب Raw بروکر اچ وای سی ام دارای اسپرد‌های خام است که از 0.1 شروع می‌شود و برای ایجاد آن باید 200 دلار واریزی داشته باشید. این حساب که بهترین حساب این بروکر است دارای 4 دلار کمیسیون برای 1 لات معامله است.

آموزش حساب اسلامی در بروکر اچ وای سی ام

بسیاری از شهروندان مسلمان جهان که نمی‌خواهند بهره شبانه پرداخت کنند، علاقه دارند حسابی باز کنند که این گزینه را نداشته باشد. همان‌طور که می‌دانید اگر معاملات شما یک روز کامل باز باشد و کندل روزانه بازار بسته شود، مبلغی به عنوان سواپ یا همان بهره شبانه از حسابتان کسر یا اضافه می‌شود. برای اینکه این کار برایتان انجام نشود باید حساب سواپ فری (Swap Free) داشته باشید. خوشبختانه تمامی حساب‌های بروکر اچ وای سی ام امکان تبدیل شدن به حساب بدون سواپ را دارند و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. اگر سوالی در این زمینه دارید یا می‌خواهید حسابی که باز کرده‌اید را به حساب اسلامی تغییر بدهید، باید حتماً به پشتیبانی سایت پیام بدهید تا آن‌ها این کار را برایتان انجام دهند.

کمیسیون یا اسپرد بروکر اچ وای سی ام

همه تریدرهای حرفه‌ای قبل از اینکه در یک بروکر ثبت نام کنند، ابتدا نرخ کمیسیون و اسپرد آن را با دقت تمام بررسی می‌کنند. کمیسیون یا اسپرد در بروکر اچ وای سی ام برای هر حساب متفاوت است. مثلاً در حساب اسپرد ثابت مبلغ اسپرد به صورت ثابت  1.5 پیپ است. اما در حساب‌های دیگر این کارگزاری اسپردها شناور هستند و در طول ساعات روز ممکن است کم یا زیاد شوند. تنها یک حساب از این بروکر نیز دارای کمیسیون معاملاتی است که مربوط به حساب Raw می‌باشد و همان‌طور که گفته شد کمیسیون آن 4 دلار به ازای یک لات معامله است.

کپی‌ تریدینگ بروکر اچ وای سی ام

کپی ترید به روشی گفته می‌شود که شما معاملات یک فرد حرفه‌ای را در حساب خود کپی می‌کنید و بابت سودهایی که کسب می‌شود، درصدی به آن تریدر حرفه‌ای پرداخت خواهید کرد. چیزی که در نگاه اولیه و بررسی سایت مشخص است، این بروکر هیچ نوع سیستم سرمایه‌گذاری به روش کپی تریدینگ و حساب پم را ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید به عنوان سرمایه‌گذار یا یک تریدر حرفه‌ای از روش‌های سوشال تریدینگ استفاده کنید باید بدانید که این بروکر مناسب شما نیست و فعلاً تا این لحظه هیچ گونه خدمات کپی تریدینگ را ارائه نمی‌کند.

مزایا بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام یکی از بروکر های خوش نام بازار فارکس است که سعی کرده با استفاده از فناوری‌های روز جهان، همیشه کاربران خود را راضی نگاه دارد. 

مزایا و معایب بروکر اچ وای سی ام
بروکر اچ وای سی ام مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.

برای اینکه مزایای این بروکر را برشماریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان واریز و برداشت ریالی
  • پلتفرم‌های متنوع
  • سابقه مثبت بروکر
  • سرعت بالای اجرای سفارش
  • وب‌سایت حرفه‌ای

شما در استفاده از بروکر اچ وای سی ام بسیار راحت خواهید بود، بخش فارسی سایت به بهترین شکل ممکن طراحی شده و پشتیبان‌های فارسی کمک می‌کنند تا اگر چالشی برایتان وجود دارد بتوانید آن‌ها را رفع کنید.

معایب بروکر اچ وای سی ام

طی بررسی بروکر اچ وای سی ام به معایب چندان چشم‌گیری برخورد نکردیم اما اگر بخواهیم چند مورد را نام ببریم می‌توانیم به حساب‌های معاملاتی محدود و میزان لوریج پایین این حساب‌ها در مقابل سایر رقبا اشاره کنیم.

واریز و برداشت در بروکر hycm

پس از اینکه در این بروکر ثبت نام و احراز هویت کنید، می‌توانید در پنل کاربری خود روش‌های واریز و برداشت را مشاهده نمایید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام
واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام برای کاربران ایرانی فراهم شده است و این بروکر تمامی مجوزهای قانونی خدمات دهی به کاربران ایرانی را دارد.

در این بخش مشاهده می‌کنید که روش‌های مختلفی مانند روش ریالی، ویزا کارت، مستر کارت، نتلر و اسکریل وجود دارد. برای مشاهده واریز و برداشت ریالی بروکر اچ وای سی ام کلیک کنید.

دارایی‌های قابل معامله‌ اچ وای سی ام

در بروکر اچ وای سی ام انواع مختلفی از دارایی‌های معاملاتی وجود دارد که تریدرها می‌توانند با اسپرد و کمیسیون بسیار پایین، بسته به نوع حساب خود آن‌ها را معامله کنند.

دارایی های معاملاتی بروکر اچ وای سی ام
بروکر اچ وای سی ام نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

دارایی های قابل معامله این بروکر را بصورت تیتروار در ادامه آورده‌ایم:

  • در بخش فارکس شما می‌توانید به بیش از 40 جفت ارز اصلی و فرعی برای معاملات‌تان دسترسی داشته باشید.
  • در بخش سهام بیش از 10 سهام مهم کمپانی‌های بزرگ جهان از جمله علی بابا، اپل، آلفابت، آمازون، مایکروسافت، متا و … وجود دارد.
  • در بخش شاخص‌ها بیش از 30 شاخص تجاری اصلی جهان مانند داوجونز، نزدک و … وجود دارند که با بهترین قیمت در اختیار معامله گران قرار گرفته‌اند.
  • در بخش کالاهای تجاری هم بیش از 15 نماد مختلف وجود دارند که به سبک CFD معامله می‌شوند. از جمله مهم‌ترین این کالاها می‌توانیم به طلا، نقره و پلاتینیوم اشاره کنیم.
نمادهای معاملاتی بروکر اچ وای سی ام
نمادهای قابل معامله بروکر اچ وای سی ام

در بروکر اچ وای سی ام امکان معامله ارزهای دیجیتال وجود ندارد و اهرم‌های معاملاتی برای معامله هر گروه از نمادهای معاملاتی در فارکس، سهام، شاخص و کالاهای تجاری ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.

بونوس در بروکر اچ وای سی ام

بونوس ها در واقع طرح‌های تشویقی هستند که کارگزاری‌ها برای ترغیب معامله‌گران به سرمایه‌گذاری بیشتر در بروکر خود ارائه می‌کنند. بونوس در بروکر اچ وای سی ام هم در تاریخ‌های مختلف ممکن است به دلایل متفاوت به شما تعلق بگیرید. مثلاً شما می‌توانید بونوس واریز، بونوس معرفی و بونوس برای حجم معاملات دریافت کنید. این بونوس ها معمولاً به حساب شما واریز می‌شوند و قابل برداشت نیستند ولی شما می‌توانید از آن‌ها برای معاملات خود استفاده کنید و در نهایت سود آن را برداشت نمایید.

ریبیت بروکر اچ وای سی ام

شما به عنوان یک معامله‌گر زمانی که یک ‌ترید را باز می‌کنید، بخشی از پول را به عنوان کمیسیون و اسپرد باید به کارگزاری پرداخت کنید. اگر معامله‌گری باشید که در طول ماه زیاد ترید می‌کنید، ممکن است این پرداختی شما خودش عدد قابل توجهی شود. ریبیت بروکر اچ وای سی ام به این صورت عمل می‌کند که کارگزاری بخشی از این مبالغ پرداختی شما را به عنوان ریبیت یا کش بک به شما باز می‌گرداند. حالا اگر مبلغی که کارگزاری به صورت پیش‌فرض به شما می‌دهد درصد پایینی دارد از طریق ثبت نام در ایران ریبیت و وارد کردن بروکر اچ وای سی ام به آن می‌توانید تا 55% بیشتر از حد معمول کش بک دریافت کنید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اچ وای سی ام روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر اچ وای سی ام

قطعاً داشتن پلتفرم‌های معاملاتی در هر بروکری نیاز اولیه تریدرها است. بروکر اچ وای سی ام هم بهترین پلتفرم‌های معاملاتی جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این بروکر شما می‌توانید متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را از بخش دانلودها، برای نسخه اندروید، ویندوز و iOS دانلود کنید. همچنین از این دو پلتفرم می‌توانید به صورت وب ترمینال یعنی بدون نصب، روی کروم یا فایرفاکس نیز استفاده نمایید. اما گزینه سومی که در اختیار شماست، پلتفرم معاملاتی HYCM Trader است که فقط نسخه وب و موبایل آن فعلاً در دسترس است. این پلتفرم، یک پلتفرم اختصاصی برای خود بروکر HYCM است که می‌توانید از طریق آن معاملات را انجام داده یا مدیریت کنید.

پشتیبانی بروکر اچ وای سی ام

پشتیبانی خوب بروکر اچ وای سی ام یکی از نقاط مثبت این بروکر است که از دوشنبه تا جمعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شماست. اگر می‌خواهید سوالات خود را از چت زنده درون سایت بپرسید باید به آن بخش مراجعه کنید. اما اگر نیاز به تماس تلفنی دارید، شماره تماس و ایمیل هر بخش از پشتیبانی در عکس زیر آمده است. 

پشتیبانی بروکر اچ وای سی ام
راه‌های ارتباط با پشتیبانی بروکر اچ وای سی ام

بعد از اینکه به چت درون سایت پیام بدهید یک لینک شبیه تصویر زیر برایتان ارسال می‌شود که از طریق آن لینک می‌توانید بدون مشکل فیلترینگ با پشتیبان‌های بروکر اچ وای سی ام در ارتباط باشید.

پشتیبانی بروکر اچ وای سی ام
ارتباط با پشتیبانی با لینک بدون فیلترینگ در بروکر اچ وای سی ام

همچنین می‌توانید درخواست دهید تا پشتیبان فارسی زبان خودش با شما تماس بگیرد.

بروکر اچ وای سی ام برای ایرانیان

از آنجا که بروکر اچ وای سی ام امکان واریز و برداشت ریالی را فراهم کرده و همچنین از رگوله مناسبی برخوردار است، می‌توان یک گزینه بسیار مناسب برای کاربران ایرانی باشد. سطح رابط کاربری وب سایت فارسی این بروکر بسیار جذاب و حرفه‌ای است. همچنین 5 روز در هفته شما می‌توانید به پشتیبان فارسی زبان دسترسی داشته باشید تا مشکلات شما را حل کند. در بخش احراز هویت نیز این بروکر شرایط آسانی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است و در کل پس از بررسی‌های انجام شده می‌توان بروکر HYCM را یک بروکر مناسب برای ایرانیان ارزیابی کرد.

آنچه در بررسی بروکر اچ وای سی ام خواندیم

بروکر اچ وای ام سی یکی از بروکرهای با سابقه و قدیمی است که شرکت اصلی سرمایه‌گذاری این مجموعه بیش از 40 سال سابقه در تجارت‌های مختلف دارد. بروکر اچ وای سی ام در سال 1998 تاسیس شده و از آن روز تا حالا سعی داشته تا با تکیه بر دانش روز، طراحی مدرن سایت و ارائه خدمات حرفه‌ای، نظر معامله گران جهان را به خود جلب کند. این بروکر تحت روگوله FSA و CySEC قرار دارد و همین سبب شده تا به یک کارگزاری مطمئن تبدیل شود. نمادهای معاملاتی متنوع، اسپرد پایین، پشتیبانی قوی و زبان فارسی در سایت یکی از دلایل مهمی است که کاربران ایرانی علاقه‌مند به استفاده از خدمات این بروکر هستند. به طور کلی بروکر HYMC را می‌توان یک بروکر حرفه‌ای و سطح بالا در زمینه خدمات فارکس دانست.

منبع: hycm.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۱۱ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید ببخشید یک سوالی داشتم من در بروکر اچ وای سی ام حساب باز کردم و میخوام متاتریدر ۴ رو نصب کنم ولی برای سیستم عامل مک رو در سایت خود بروکر و اینجا پیدا نکردم الان برام سواله که کلا متاتریدر ۴ رو برای مک نداریم یا متاتریدر ۴ برای خود اچ وای سی ام سیستم عامل مک رو پشتیبانی نمیکنه؟

    • سلام احمد جان
      بروکر اچ وای سی ام متاتریدر ۴ را برای سیستم عامل مک در سایت قرار نداده، شما میتونید از سایت متاتریدر، متاتریدر ۴ رو برای سیستمتون دانلود کنید.

  • سلام.بفرمایید که ایا امکان اسکلپ کردن برای بروکر hycm وجود داره و کدوم حساب ها این امکان رو دارند؟

  • بروکر نسبتا خوبی هستش هم معتبر هم بونوس های نسبتا خوبی داره ولی حساب هاش لوریج پایینی داره که اذیت کننده هستش. همچنین تنوع حساب ها پایینه. امید وارم که حداقل مشکل کمبود حساب رو حل کنن

    • سلام بهار عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه. متاسفانه این کارگذاری هیچ نوع مدل سرمایه‌گذاری به روش کپی تریدینگ ندارد. در مورد اسپردهای این بروکر هم باید بگم که حساب فیکس و حساب Raw بروکر HYCM از نوع حساب‌های اسپرد ثابت است که در واقع اسپرد آنها به ترتیب ۱.۵ و ۰.۱ پیپ می‌باشد و اسپرد حساب کلاسیک به صورت شناور و از ۱.۲ پیپ به بالا شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *