4.1/5 - (9 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اچ وای سی ام

معرفی و بررسی بروکر تریدرز وی

بروکر تریدرز وی با اینکه سابقه 12 ساله فعالیت در فارکس دارد اما کاربران ایرانی شناخت بسیار ضعیفی از آن دارند. این بروکر به سمت ایجاد یک وب‌سایت فارسی کامل نرفته و شاید همین امر سبب شده تا کاربران ایرانی چندان رغبتی به استفاده از آن نداشته باشند. بروکر تریدرز وی چند حساب کاربری را با اسپرد و کمیسیون نسبتاً معقول ارائه می‌کند و در چند سال گذشته سعی کرده نظر ایرانیان را به خود جلب کند. ما در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل بروکر تریدرز وی را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه و سابقه بروکر تریدرز وی

همان‌طور که گفته شد از حدود سال 2011 بروکر تریدرز وی کار خود را در دنیای فارکس آغاز کرد، ولی اطلاعات کاملی از شرایط این شرکت در وب‌سایت رسمی خود بروکر نیز وجود ندارد و کسب اطلاعات از آن تا حد زیادی با دشواری همراه است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم مطالب کاملاً تایید شده‌ای از وضعیت این کارگزاری در اختیار شما قرار دهیم.

اعتبار بروکر تریدرز وی

این بروکر ظاهراً موفق به ثبت شرکت در کشور دومینیکا (Dominica) شده است و فقط مجوز آن شامل ثبت شرکت است و هیچ رگوله ای را شامل نمی‌شود و همانطور که در بررسی‌ها مشخص می‌شود، این بروکر تصویری از مجوزهای خود در وب‌سایتش قرار نداده است.

این مسئله را زمانی که از پشتیبانی آن جویا شدیم، پاسخ گرفتیم که به دلیل ثبت در کشور دومینیکا نیازی برای داشتن مجوز برای فعالیت در زمینه فارکس از این کشور ندارد.

بروکر تریدرز وی برای کدام کشور است؟

بروکر TradersWay در کشور دومینیکا (Dominica) ثبت شرکت کرده است اما اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

ثبت نام در بروکر تریدرز وی

زمانی که می‌خواهید در بروکر تریدرز وی ثبت نام کنید، ابتدا باید روی دکمه دفتر خصوصی کلیک کنید، سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که به انگلیسی است، در آنجا دکمه Open new account را بزنید تا فرم ثبت نام برای شما ایجاد شود. در اینجا همه چیز به زبان انگلیسی است و مشخصات خود را نیز همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید باید به انگلیسی وارد کنید، در این فرم می‌توانید نام، نام خانوادگی، کشور، ایمیل، شماره تماس، تاریخ تولد، نوع اکانت که شخصی است یا شرکتی و همچنین یک اکانت معاملاتی برای شروع کار در هنگام ثبت نام ایجاد کنید.

ثبت نام در بروکر تریدرز وی
ثبت نام در بروکر تریدرز وی

همچنین شما می‌توانید ورود اولیه را با اکانت ایمیل خود انجام دهید و سپس در پنل کاربری مشخصات خود را تکمیل کنید.

ثبت نام در بروکر تریدرز وی
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر تریدرز وی دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

بعد از این کار مشخصاتی از جمله رمز و شماره اکانت کاربری برایتان ایمیل می‌شود که از طریق آن می‌توانید وارد پنل کاربری بروکر TradersWay شوید و باقی کارهای مورد نیاز را انجام دهید.

ورود به بروکر تریدرز وی

همچنین ورود به بروکر تریدرز وی از طریق دکمه دفتر خصوصی انجام می‌شود، همچنین شما می‌توانید با اکانت جیمیل خود نیز یک ورود اولیه داشته باشید. اگر رمز یا نام کاربری خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید از فراموشی رمز استفاده کنید.

ورود به بروکر تریدرز وی
ورود به بروکر تریدرز وی

همچنین به خاطر داشته باشید که مشخصات ورود، هنگام ثبت نام اولیه برای شما ایمیل شده است و آن را می‌توانید در inbox ایمیل خود نیز پیدا کنید.

آموزش احراز هویت بروکر تریدرز وی

به شما توصیه می‌کنیم که به محض ثبت نام در بروکر تریدرز وی، حتماً مراحل احراز هویت خود را انجام دهید. زیرا بدون انجام احراز هویت شما عملاً به امکانات اصلی سایت از جمله واریز و برداشت از حساب و … دسترسی نخواهید داشت. برای این کار هنگام ورود به پنل کاربری روی لینک سبز رنگ Verify که احتمالاً پایین پنل کاربری شما قرار گرفته است کلیک کنید، تا یک صفحه برای شما باز شود.

مرحله اول احراز هویت در بروکر تریدرز وی (تکمیل اطلاعات شخصی)
مرحله اول احراز هویت در بروکر تریدرز وی (تکمیل اطلاعات شخصی)

در آن صفحه روی گزینه آخر که مربوط به زبان است کلیک کنید و همین ابتدا زبان آن را روی فارسی بگذارید.سپس صفحه برایتان فارسی می‌شود، در اینجا چند گزینه وجود دارد که با انجام آن می‌توانید حساب کاربری خود را فعال کنید. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید ابتدا اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل وارد کنید، این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس، تلفن منزل و همچنین کد پستی است. اگر در هنگام ثبت نام این موارد را اشتباه وارد کرده باشید، برای ویرایش آن باید یک ایمیل به آدرس compliance@tradersway.com ارسال نمایید و تصویری از کارت شناسایی خود را ضمیمه ایمیل نمایید و درخواست اصلاح موارد را به پشتیبانی بروکر تریدرز وی بدهید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر تریدرز وی
مرحله دوم احراز هویت در بروکر تریدرز وی (بارگذاری مدارک)

سپس در مرحله بعدی باید اسنادی که هویت شما را تایید می‌کند آپلود کنید. در اینجا ابتدا باید مانند تصویر بالا به بخش اسناد من بروید و تصویر کارت شناسایی خود را طبق توضیحاتی که داده شده است آپلود کنید. با این کار مراحل وریفای حساب شما تکمیل شده و باید منتظر بمانید تا از طرف پشتیبانی بروکر تریدرز وی حساب‌تان تایید شود. اگر مدارک شما مشکلی داشته باشد پشتیبانی به شما با ارسال تیکت اعلام خواهد کرد که کدام قسمت را باید رفع کنید.

آموزش کار با بروکر تریدرز وی

زمانی که ثبت نام شما تکمیل می‌شود، بسیار مهم است که بتوانید با پنل کاربری خود کار کنید. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، بروکر TradersWay یک پنل کاربری بسیار ساده و بدون آپشن‌ خاصی را دارد. در این پنل شما به صورت پراکنده می‌توانید گزینه‌های واریز و برداشت و همچنین افتتاح حساب معاملاتی را ببینید و از آنها استفاده کنید.

آموزش کار با بروکر تریدرز وی
آموزش کار با بروکر تریدرز وی

ما در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم تا تمامی امکانات بروکر تریدرز وی را بررسی کرده و روش استفاده از آنها را به صورت تخصصی به شما آموزش دهیم.

آموزش واریز و برداشت در بروکر تریدرز وی

شاید اصلی‌ترین بخشی که برای هر کاربر ایرانی مهم باشد، روش‌های واریز و برداشت آن کارگزاری است. متاسفانه بروکر تریدرز وی روشی برای واریز و برداشت ریالی ندارد و شما باید به وسیله درگاه‌های دلاری این کار را انجام دهید. برای مثال اگر می‌خواهید به حساب خود پول واریز کنید باید به قسمت سپرده گذاری بروید و روی دکمه آن کلیک کنید، سپس صفحه‌ای به شکل زیر برای شما باز می‌شود.

آموزش واریز و برداشت بروکر تریدرز وی
آموزش واریز و برداشت بروکر تریدرز وی

همان‌طور که در بالا می‌بینید، روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب شما وجود دارد. شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید از روش کیف پول‌های ارز دیجیتال این کار را انجام دهید. برای استفاده از واریز و برداشت به روش ارز دیجیتال یکی از گزینه‌های مربوط به این کار را انتخاب کنید تا به درگاه انتقال پول هدایت شوید.

واریز و برداشت در بروکر تریدرز وی
برای واریز و برداشت در بروکر تریدرز وی به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

روش دیگری که برای ایرانیان قابل استفاده است، روش واریز و برداشت از طریق تاپ چنج یا همان TCpay است. برای استفاده از این روش در بین گزینه‌های ارائه شده، topchange را انتخاب کنید و با وارد کردن میزان پرداختی، به درگاه تاپ چنج خود متصل شوید تا بتوانید جابجایی پول را انجام دهید.

مزایا بروکر تریدرز وی

بروکر تریدرز وی یکی از بروکرهای معمولی است که شاید انتخاب اصلی شما برای معامله‌گری نباشد.

مزایا و معایب بروکر تریدرز وی
بروکر تریدرز وی مزایا و معایب بسیاری دارد، شما باید با بررسی این مزایا و معایب بروکر مناسب خود را پیدا کنید.

اما اگر بخواهیم مزایای آن را بررسی کنیم باید بگوییم که اسپرد رقابتی و همچنین پلتفرم‌های معاملاتی متنوع از مهم‌ترین مزیت‌های بروکر تریدرز وی می‌باشد.

معایب بروکر تریدرز وی

متاسفانه بروکر تریدرز وی نتوانسته در مقایسه با سایر رقبایی که به ایرانیان خدمات معامله‌گری ارائه می‌کنند، مزایای زیادی ایجاد کند. نداشتن پشتیبانی قوی به زبان فارسی، نداشتن وب‌سایت مناسب فارسی، اطلاعات بسیار کم درباره حساب‌ها و رابطه کاربری بسیار ضعیف این بروکر سبب شده تا بروکر تریدرز وی با وجود سابقه زیادی که دارد، از رقبای خود در جذب کاربران ایرانی عقب بماند.

بروکر تریدرز وی را می‌توان یکی از کارگزاری‌های باسابقه اما کمتر شناخته شده بین کاربران ایرانی دانست که علی‌رغم داشتن امکانات مناسب به دلیل ضعف وب‌سایت خود نتوانسته نظر معامله گران را به خود جلب کند. بروکر تریدرز وی در بخش ارائه پلتفرم‌های معاملاتی بسیار خوب عمل کرده و گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انواع حساب در بروکر تریدرز وی

هر چقدر که بروکر TradersWay در ارائه پلتفرم‌های معاملاتی قوی است اما کمی در ارائه حساب‌های معاملاتی ضعیف عمل کرده است. برای اینکه انواع حساب در بروکر تریدرز وی را بشناسید می‌توانید به بخش حساب‌ها از پنل کاربری خود مراجعه کنید، اما ما در ادامه سعی کردیم به صورت مختصر این حساب‌ها را به شما معرفی کنیم.

انواع حساب های معاملاتی بروکر تریدرز وی عبارتند از:

  1. حساب متاتریدر 4 متغیر
  2. حساب متاتریدر 4 ECN
  3. حساب متاتریدر 5 ECN
  4. حساب Ct ECN
حساب های معاملاتی بروکر تریدرز وی
بروکر تریدرز وی به کاربران خود 4 حساب معاملاتی متاتریدر 4 متغیر، متاتریدر 4 ECN، متاتریدر 5 ECN و Ct ECN را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب متاتریدر 4 متغیر

این حساب از نوع VAR است که می‌شود با 10 دلار آن را ایجاد کرد. در این حساب از بروکر تریدرز وی که مناسب افراد مبتدی است می‌توان بیشتر نمادهای معاملاتی ارائه شده در این بروکر را به‌جز ارزهای دیجیتال معامله کرد.

حساب متاتریدر 4 ECN

این حساب ECN ویژه متاتریدر 4 است و برای ایجاد آن باید حتماً 10 دلار پول اولیه را واریز نمایید. به نوشته خود بروکر تریدرز وی، اسپردهای این حساب کاملاً شناور است و حتی ممکن است از 0 پیپ نیز شروع شود. کسانی که اسکلپر هستند می‌توانند از این حساب برای معاملات کوتاه و سریع خود استفاده کنند. در این حساب امکان تریدر کردن ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد.

حساب متاتریدر 5 ECN

حساب متاتریدر 5 نیز به صورت ECN وجود دارد که اسپرد آن شناور است و می‌توانید اهرم آن را تا 1:1000 نیز تعیین کنید در این حساب همه نمادهای معاملاتی قابل ارائه در بروکر تریدرز وی را می‌توانید معامله کنید.

حساب Ct ECN

برای اینکه با پلتفرم سی تریدر بتوانید معامله کنید باید از حساب CT ECN بروکر TradersWay استفاده کنید. اسپرد این حساب از 0 پیپ شروع می‌شود و برای ایجاد آن باید 10 دلار واریزی داشته باشید. اهرم معاملاتی این حساب را می‌توانید تا 1:500 تعیین کنید.

آموزش حساب اسلامی در بروکر تریدرز وی

اگر شما معاملات کوتاهی انجام می‌دهید یا اینکه قبل از بسته شدن کندل روزانه، معامله شما بسته می‌شود، نیازی به حساب اسلامی ندارید. اما اگر معاملات شما باز می‌ماند و نمی‌خواهید شامل بهره شبانه بشود، باید حتماً حساب اسلامی ایجاد کنید. حساب اسلامی به این معنی است که بهره شبانه یا سواپی که پرداخت یا دریافت می‌شود برای شما محاسبه نخواهد شد. در بروکر تریدرز وی برای اینکه حساب اسلامی داشته باشید باید حتماً حساب متغیر در پلتفرم متاتریدر 4 را انتخاب کنید، سپس شماره حسابتان را به همراه درخواست اسلامی کردن حساب به این ایمیل Support@tradersway.com ارسال نمایید تا حساب شما اسلامی شود.

بونوس بروکر تریدرز وی

بونوس‌ها در واقع طرح‌های تشویقی هستند که کارگزاری‌ها برای جذب مشتریان بیشتر و قدردانی از کاربران فعلی در تاریخ‌های مختلف ارائه می‌کنند. بونوس بروکر تریدرز وی هم اکنون فعال است و با اولین واریز گزینه‌های آن برای شما باز خواهد شد و شما می‌توانید یک بونوس نقدی قابل معامله و غیر قابل برداشت را انتخاب کنید تا به حساب کاربری شما اضافه شود.

ریبیت بروکر تریدرز وی

معامله‌گرانی که تعداد زیادی معامله در طول روز یا ماه انجام می‌دهند، قطعاً به میزان قابل توجهی کمیسیون یا اسپرد به کارگزاری باید پرداخت کنند. اگر از این دسته هستید باید مطمئن شوید که کارگزاری شما نرخ کش بک بالایی دارد. ریبیت بروکر تریدرز وی به این شکل است که در پایان ماه، بخشی از پرداختی کمیسیون و اسپرد را به شما در قالب کش بک برمی‌گرداند. اما یک راه جذاب وجود دارد که بتوانید بالاترین نرخ کش بک را دریافت کنید. برای این کار در سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید و سپس بروکر خود را تریدرز وی انتخاب کنید. این کار سبب می‌شود که نرخ ریبیت شما تا 55% افزایش پیدا کند. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر تریدرز وی روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

دارایی‌های قابل معامله‌ تریدرز وی

متاسفانه وب‌سایت بخش فارسی بروکر تریدرز وی از ضعف‌های بزرگی برخوردار است و صفحه‌ای به نام صفحه نمادهای معاملاتی در آن دیده نمی‌شود، اما طبق پیگیری که از پشتیبانی این بروکر داشتیم شما می‌توانید با ایجاد حساب معاملاتی در این کارگذاری، نمادهای معاملاتی معروفی چون جفت ارزهای اصلی و فرعی فارکس، فلزات گران‌بها، انواع نمادهای CFD و … را مورد معامله قرار دهید.

دارایی های معاملاتی بروکر تریدرز وی
بروکر تریدرز وی نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.

اگر بخواهید در بروکر تریدرز وی وضعیت نمادهای معاملاتی را به صورت تخصصی بررسی کنید باید حتماً یک حساب کاربری ایجاد کرده و در پلتفرم معاملاتی خود نمادهای ارائه شده را ببینید.

کپی‌ تریدینگ تریدرز وی

کپی ترید به روشی گفته می‌شود که شما دیگر خودتان نیاز به معامله کردن ندارید و از طریق اتصال حساب خود به یک معامله‌گر حرفه‌ای، معاملات او برای شما کپی می‌شود و درصدی را به عنوان حق الزحمه به آن تریدر پرداخت می‌کنید. کسانی که نمی‌توانند معامله کنند در کپی تریدینگ به عنوان سرمایه‌گذار و کسانی که معامله‌گر حرفه‌ای هستند در این سیستم به نام مدیر حساب شناخته می‌شوند. متاسفانه در بروکر تریدرز وی هیچ‌گونه سیستم کپی تریدینگ‌ای فعلاً وجود ندارد و این مسئله یکی از ضعف‌های مهم این کارگزاری است.

پلتفرم های معاملاتی تریدرز وی

همیشه داشتن پلتفرم‌های معاملاتی گسترده یک مزیت برای بروکر‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل بروکر تریدرز وی سعی کرده تا از این نقطه قوت به سود خود استفاده کند. وقتی وارد بخش سکوهای معاملاتی این بروکر شوید می‌توانید پلتفرم‌های متاتریدر 4، متاتریدر 5، سی تریدر و همچنین پلتفرم‌های کمکی مثل cAlgo، cMirorr و حتی VPS را برای دانلود مشاهده کنید که داشتن چنین طیف عظیمی برای کاربران بسیار خوش‌آیند است.

پلتفرم های معاملاتی بروکر تریدرز وی
بروکر تریدرز وی پلتفرم های متاتریدر 5، متاتریدر 4 و سی تریدر را به کاربران خود ارائه می‌کند.

 

شما می‌توانید تمامی این پلتفرم‌های معاملاتی تریدرز وی را برای نسخه‌های ویندوز، مکینتاش، اندروید و iOS دانلود کنید. شاید ارائه این پلتفرم‌های معاملاتی از تنها نقاط قوت بروکر تریدرز وی باشد که بتوان به آن تکیه کرد.

کمیسیون یا اسپرد بروکر تریدرز وی

هر حساب معاملاتی اسپرد و کمیسیون خاص خود را دارد. بیشتر حساب‌ها معمولاً اسپرد شناوری دارند که ممکن است از 0 پیپ یا اعدادی بالاتر شروع شود. بنابراین فهمیدن کمیسیون و اسپرد بروکر تریدرز وی وابسته به این مسئله است که تمامی مشخصات حساب معاملاتی که می‌خواهید ایجاد کنید را به دقت بررسی کنید تا حساب شما مناسب با استراتژی معاملاتی که می‌خواهید با آن شروع به ترید کنید باشد. در کل وضعیت کمیسیون و اسپرد بروکر تریدرز وی قابل قبول است، اما اطلاعات آن به صورت شفاف به زبان فارسی در وب‌سایت وجود ندارد.

پشتیبانی بروکر تریدرز وی

قطعاً هر کارگزاری که می‌خواهد به ایرانیان خدمات مناسبی ارائه کند باید بتواند از یک پشتیبانی قوی و فارسی زبان برخوردار باشد، بروکر تریدرز وی علاوه بر چت داخلی، امکان گذاشتن تیکت، ایمیل و تماس تلفنی را نیز در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند از طریق آن نیز به سرعت با پشتیبانی بروکر تریدرز وی تماس بگیرند و مشکلات خود را برطرف کنند. برای همین ما تمامی راه‌های ارتباطی این بروکر را برای شما در ادامه خواهیم آورد:

تلفن: ۲۲۱۰ ۸۱۴۴ ۲۰ (۰) ۴۴+

فاکس: ۴۸۰۱ ۷۰۲۳ ۲۰ (۰) ۴۴+

میز معامله: ۲۱۲۰ ۸۱۴۴ ۲۰ (۰) ۴۴+

حساب جدید: farsi@tradersway.com

خدمات مشتریان: farsi@tradersway.com

پشتیبانی فنی: farsi@tradersway.com

اگر بخش خدمات نتواند مشکل شما را حل کند، می‌توانید ایمیلی حاوی مشکل خودتان را در قالب شکایت به بخش شکایات بروکر تریدرز وی به آدرس compliance@tradersway.com بفرستید. همچنین در نظر داشته باشید که پشتیبان فارسی بروکر تریدرز وی از ساعت 9 صبح تا 12 شب و فقط بین روزهای دوشنبه تا جمعه پاسخگوی شما خواهد بود.

بروکر تریدرز وی برای ایرانیان

متاسفانه بررسی ما نشان داد که بروکر تریدرز وی در بخش پشتیبانی و زبان فارسی سایت ضعف‌های بسیار زیادی دارد، فقدان اطلاعات کافی به زبان فارسی سبب می‌شود تا کاربران ایرانی در این بروکر کمی سردرگم شوند. همچنین نداشتن کپی ترید و امکان واریز و برداشت ریالی را می‌توان از جمله مشکلات جدی دانست که سر راه ایرانیان برای کار کردن با این بروکر قرار دارد. در کل نمی‌توان بروکر تریدرز وی را بروکر مناسبی برای ایرانیان دانست. هرچند که این کارگزاری به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد اما شما قطعاً با دشواری‌های زیادی در رابطه با کار کردن با آن برخواهید خورد. در نهایت نمی‌توان به صورت مطمئن گفت که بروکر TradersWay برای کاربران ایرانی مناسب است.

آنچه در بررسی بروکر تریدرز وی آموختیم

همان‌طور که در بررسی بروکر تریدرز وی آموختیم، این بروکر یکی از کارگزاری‌های باسابقه است که دفتر اصلی آن در دومینیکا قرار دارد اما به دلیل وب‌سایت بسیار ضعیفی که دارد، نتوانسته نظرها را به خود جلب کند. دارایی‌های قابل معامله در بروکر TradersWay جز دارایی اصلی هستند که همه بروکرهای معتبر جهان ارائه می‌کنند. همچنین پلتفرم‌های تجاری مناسبی توسط این بروکر به کاربران ارائه می‌شود که می‌توانند از میان چند حساب نسبتاً مناسب بروکر TradersWay که از کمیسیون و اسپرد معقولی برخوردار هستند، یک حساب مناسب با روش معامله‌گری خود را انتخاب کنند. 

کاربران ایرانی می‌توانند در این بروکر به راحتی احراز هویت کنند و از طریق تاپ چنج یا ارزهای دیجیتال، عملیات جابجایی پول خود را انجام دهند. شاید اگر وضعیت پشتیبانی فارسی و وب‌سایت بروکر تریدرز وی کمی بهتر بود، می‌توانست با بروکرهای دیگری که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند، رقابت بهتری داشته باشد. در کل می‌توان بروکر تریدرز وی را یک بروکر نسبتاً مناسب اما نه‌چندان خوب برای معامله‌گری در دنیای فارکس دانست.

منبع: www.tradersway.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۱ دیدگاه

  • من درباره انتخاب بروکر تریدرز وی خیلی شک داشتم ولی با مطالعه سایت مفید و کاربردی شما،الان میتونم انتخاب بهتری در بروکر داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *