5/5 - (3 امتیاز)
معرفی و بررسی آی سی ام بروکر (ICM Broker)

بروکر آی سی ام بروکر ICM Broker

کارگزاری ICM Broker در سال سال 2007 پورت ویلا وانوئاتو شروع به فعالیت کرده و مدیران آن مجموعه‌ای از فعالان بانک‌ها و مؤسسات مالی هستند که بیش از 50 سال در زمینه‌های مالی سابقه فعالیت دارند. این بروکر در سال 2022 نیز در سنت وینسنت به ثبت رسیده است و دارای چند زبان عربی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ژاپنی و فارسی است که طبق شواهد بیشتر تمرکز خود را بر کاربران ناحیه خاورمیانه گذاشته است. ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل بروکر ICM BROKER را مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار دهیم.

تاریخچه و سابقه بروکر ICM Broker

این کارگزاری در سال 2007 تأسیس شده است، مدیران شرکت مجموعه از فعالان با تجربه‌ای هستند که سال‌ها سابقه فعالیت در مؤسسات مالی جهان را دارند و توانسته‌اند یک سیستم CRM حرفه‌ای برای این بروکر راه‌اندازی کنند. به طور کلی 17 سال از تاسیس بروکر می گذرد و با یک نظر سنجی از معامله گران قدیمی می توان متوجه شد با توجه به بهره گیری از بهترین تامین کنندگان نقدینگی، یکپارچه بودن خدمات و عدم کندل سازی، دستکاری چارت، و... در حداقلی ترین حالت ممکن قرار دارد این بروکر را یکی از محبوب ترین بروکر های قدیمی بازار ایران تبدیل کرده است.

اعتبار بروکر آی سی ام

ICM Brokers نام تجاری International Capital Markets Brokers LLC است. که با شماره ثبت 1956 LLC 2022 توسط اداره ثبت شرکت‌های تجاری بین المللی سنت وینسنت و گارنادین به آدرس Suite 382, Beachmont Business Centre, Kingstown, St. Vincent and the Grenadines ثبت شده است International Capital Markets Brokers LLC مجاز به مشارکت در قراردادهای متفاوت (CFD) به عنوان فالیت تجاری اصلی خود توسط سنت وینسنت و گارنادین است.

اعتبار بروکر ICM Broker
بروکر آی سی ام در سال 2007 تاسیس شده و دفتر اصلی آن در لندن است.

در این هفده سال فعالیت مورد مشکل سازی توسط کاربران درباره بروکر ICM گذارش نشده است و نمی‌توان در این مدت فعالیت طولانی بروکر را اسکم دانست. بنابراین در حال حاضر این کارگزاری قابل اعتماد است.

بروکر آی سی ام برای ایرانیان

بروکر ICM BROKER دارای زبان و پشتیبانی فارسی است و اعلام کرده است که به صورت کامل خدمات معاملاتی را به کاربران داخل کشور ایران نیز ارائه می‌دهد. پس ایرانیان با مدارک ملی خود می‌توانند در این کارگزاری فعالیت کنند. همچنین پس از ثبت نام یک مدیر حساب برای هر معامله گر تعیین می گردد که به محض ثبت نام با معامله گر تماس می گیرد و ضمن خوش آمد گویی پاسخگوی سوالات او در طی مدت فعالیت در بروکر آی سی ام مارکتس می باشد.

بروکر ICM ثبت نام

برای ثبت نام در این کارگزاری وارد صفحه اولان شوید، زبان را روی فارسی بگذارید و سپس روی گزینه Open live account کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود. سپس نام و نام خانوادگی، کشور، ایمیل و شماره تماستان را به همراه تاریخ تولد باز کنید.

بروکر ICM ثبت نام
برای ثبت نام در بروکر ICM همانند دیگر بروکرها در مرحله اول باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

بعد روی لینکی که به ایمیل شما ارسال می‌شود کلیک کنید و پس از تائید ایمیل 6 مرحله ساده را طی کنید و در نهایت روی گزینه next را بزنید تا ثبت نام شما تکمیل شود و نام کاربری و پسورد برای شما ایمیل گردد تا بتوانید وارد پنل کاربری بروکر شوید.

جهت  آشنایی بیشتر ویدیو بالا را تماشا کنید.

انواع حساب در بروکر ICM Broker

این بروکر دارای سه اکانت معاملاتی به نام حساب‌های استاندارد، پرایم و کریپتو است که کاربران بر اساس نیازهای خود می‌توانند هرکدام از این حساب‌ها را ایجاد کنند. برای اینکه حساب‌های بروکر ICM را بتوانید بهتر بشناسید ما طی یک جدول مقایسه‌ای هر سه حساب را در کنار یکدیگر برای شما در جدول زیر آورده‌ایم:

مشخصات

حساب استاندارد

حساب پرایم

حساب کریپتو

پلتفرم

متاتریدر 4

متاتریدر 4

متاتریدر 4

حداقل دپوزیت

50 $

50 $

1000 $

اسپرد

ثابت 2 پیپ

شناور از 1.2

شناور کامل

حفاظت از بالانس منفی

دارد

دارد

دارد

حداکثر لوریج

1:400

1:400

1:5

لوریج داینامیک

دارد

دارد

ندارد

اسلیپیج

دارد

دارد

دارد

سواپ

ندارد

ندارد

ندارد

نوع اجرا

INSTANT

MARKET

MARKET

حق استفاده از ربات

ندارد

دارد

دارد

مارجین کال

100%

100%

100%

سطح استاپ

10%

0%

20%

ابزار معاملاتی

کامل

کامل

کریپتو(بیتکوین، اتریوم، لایت کوین و…)

حداقل‌ترید سایز

0.01

0.01

0.1

حداکثرترید سایز

50 لات

50 لات

50 لات

بروکر آی سی ام برای کدام کشور است؟

همان‌طور که گفتیم این کارگزاری در کشور سنت وینسنت قرار دارد و در آنجا به صورت رسمی به ثبت رسیده است. اما برای ارائه خدمات بهتر یک دفتر در دبی تاسیس نموده تا بتواند پشتیبانی بهتری از فارسی زبان ها و سایر کشور های خاورمیانه بعمل آورد.

بروکر ICM BROKER دارای رگوله معتبر و ثبت‌شده در سنت وینسنت است. ارائه حساب سواپ فری و هزینه‌های معاملاتی بسیار کم، سبب شده تا کاربران ایرانی به راحتی از خدمات مناسب آن استفاده کنند.

آموزش حساب اسلامی در بروکر ICM Broker

حساب اسلامی به حسابی گفته می‌شود که اگر معامله شما در آن بیش از یک روز باز بماند، شامل محاسبه بهره شبانه نخواهد شد. به همین دلیل کاربران مسلمان سعی می‌کنند حتماً حساب اسلامی یا سواپ فری ایجاد کنند. در بروکر ICM خوشبختانه همه حساب‌ها ویژگی حساب اسلامی یا بدون سواپ را به طور خودکار دارا می‌باشند.

کپی‌تریدینگ ICM

این کارگزاری در حال حاضر سیستم کپی تریدینگ را ارائه نمی‌دهد، البته عموماً بروکرهای تازه تاسیس چنین قابلیت ندارند و این مسئله کاملاً طبیعی است. البته در کنار خدمات معامله گری، خدمات مولتی ترمینال ارائه می دهد که حساب یک تریدر مستر گردد و بتواند چندین اکانت به خود متصل نماید.

نمادهای قابل معامله‌ آی سی ام بروکر

در کارگزاری ICM نمادهای معاملاتی بسیار متنوعی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر فقط می‌خواهید روی ارزهای دیجیتال ترید کنید کافی است که یک حساب CRYPTO داشته باشید و با آن معامله کنید. سایر حساب‌های دیگر بروکر شامل نمادهای معاملاتی زیر هستند:

فارکس

فیوچر

فلزات

انرژی

شاخص

سهام

کریپتو

EURUSD

EC

GOLD.

CL

ES

MSFT

BTCUSD

GBPUSD

BP

SILVER.

NG

NQ

NOK

ETHUSD

USDJPY

SF

XAUEUR.

 

DJ

MMM

LTCUSD

USDCHF

 

XAGEUR.

 

NK

IBM

XRPUSD

USDCAD

   

GER

CSCO

ADAUSD

AUDUSD

    

C

DOGUSD

NZDUSD

    

GE

EOSUSD

EURAUD

     

DOTUSD

EURCAD

     

LNKUSD

EURCHF

     

XLMUSD

EURGBP

      

EURJPY

      

EURNZD

      

GBPAUD

      

GBPCAD

      

GBPCHF

      

GBPJPY

      

GBPNZD

      

CADCHF

      

CADJPY

      

CHFJPY

      

AUDCAD

      

AUDCHF

      

AUDJPY

      

AUDNZD

      

NZDCAD

      

NZDCHF

      

NZDJPY

      

پلتفرم‌های معاملاتی ICM Broker

در حال حاضر فقط پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 در این کارگزاری وجود دارد، کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم به بازار متصل شود. پلتفرم متاتریدر 4 را می‌توانید برای نسخه‌های موبایل، اندروید و iOS و همچنین ویندوز دانلود نمایید.

واریز و برداشت در ICM Broker

حالا که با کلیات بروکر icm broker آشنا شدید، وقت آن است تا کمی درباره مزایا و نکات قابل بهبود این کارگزاری بدانید. به همین دلیل ما موارد مهم را در جدول زیر آورده‌ایم:

مزایا

نکات قابل بهبود

اعتبار بروکر

اضافه شدن پلتفرم متاتریدر 5

نمادهای معاملاتی متنوع

افزودن سوشیال ترید

حساب‌های معاملاتی متنوع

 

هزینه معاملاتی کم

 

تنوع در واریز و برداشت

 

مزایا و معایب بروکر آی سی ام

حالا که با کلیات بروکر ICM Broker آشنا شدید، وقت آن است تا کمی درباره مزایا و معایب این کارگزاری بدانید:

مزایا

معایب

اعتبار بروکر

نداشتن پلتفرم متاتریدر 5

نمادهای معاملاتی متنوع

 

حساب‌های معاملاتی متنوع

 

هزینه معاملاتی کم

 

آنچه در مقاله بروکر ICM Broker خواندیم:

در این مقاله با بروکر آی سی ام آشنا شدیم و فهمیدیم که این کارگزاری در سال 2022 توسط تیمی حرفه‌ای با مدیران با تجربه تاسیس شده است. کیفیت ارائه خدمات در ICM در حد قابل قبولی است و کاربران با اعتماد کافی می‌توانند از این کارگزاری استفاده کنند. هزینه‌های معاملاتی کم و همچنین حساب‌های متنوع می‌تواند جزء مهم‌ترین شاخص‌های مثبت ICM Broker باشد. همچنین ارائه خدمات آسان به کاربران ایرانی و واریز و برداشت ساده برایشان جزء ویژگی‌هایی است که کاربران ایرانی را تشویق به استفاده از این بروکر می‌کند.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

سوالات متداول
آیا ICM Broker حساب اسلامی دارد؟

بله این کارگزاری سه حساب معاملاتی دارد که هر سه حساب آن به صورت خودکار حساب اسلامی هستند و سواپی در آن‌ها محاسبه نمی‌شود.

آیا بروکر ICM معتبر است؟

بله این بروکر دارای رگوله و تمامی مجوزهای لازم است که در منطقه آفشور سنت وینسنت به ثبت رسیده است و می‌توانید در آن ثبت نام کنید.

آیا می‌توان در بروکر آی سی ام ارزهای دیجیتال را معامله کرد؟

بله در این بروکر یک حساب ویژه ارزهای دیجیتال وجود دارد که به طور ویژه روی معاملات این نمادها تمرکز دارد.

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *