واریز و برداشت ریالی در بروکر اپوفایننس

برای معامله‌گران داخل کشور انتقال پول از طریق ریالی بسیار مهم است. بروکر اپوفایننس نیز برای رفاه حال تریدرهای ایرانی دو روش واریز و برداشت ریالی را به روش‌های قبلی خود افزوده است تا دیگر دغدغه نقل و انتقال پول خود را نداشته باشند. ما در این مقاله به صورت کامل روش واریز و برداشت ریالی در بروکر اپوفایننس را به شما آموزش خواهیم داد.

واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس

روش‌های واریز و برداشت بروکر اپوفایننس

پس از ثبت نام و احراز هویت، زمانی که وارد پنل کاربری خود شوید، در بخش منوی سمت راست می‌توانید روی گزینه کیف پول کلیک کنید تا صفحه زیر برای واریز و برداشت برای شما باز شود. همان‌طور که در این صفحه مشاهده می‌کنید.

روش‌های واریز و برداشت بروکر اپوفایننس
Advcash، بیت کوین، اتریوم، پرفکت مانی، پی پال و تتر

در بروکر اپوفایننس روش‌هایی چون Advcash، بیت کوین، اتریوم، پرفکت مانی، پی پال و تتر برای واریز و برداشت وجود دارد. البته یک روش واریز و برداشت ریالی دیگری به نام ایران ریبیت نیز وجود دارد که در ادامه آن را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

واریز و برداشت ریالی از طریق ایران ریبیت

در بروکر اپوفایننس روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر اپوفایننس شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج

روش دوم که به صورت ریالی و غیر مستقیم است، استفاده از درگاه تاپ چنج می‌باشد. در واقع تاپ چنج یک صرافی بین المللی است که شما ابتدا باید در آن ثبت نام کرده و احراز هویت کنید. سپس پول خود را به این صرافی واریز کرده و به بروکر مراجعه کنید. آنجا نیز از طریق این صرافی، مراحل واریز را پیگیری کرده و به درگاه انتقال پول آن منتقل شوید.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج
روش دوم که به صورت ریالی و غیر مستقیم است، استفاده از درگاه تاپ چنج می‌باشد.

این روش دو عیب بزرگ دارد: اشکال اول این است که این روش زمانبر است و مشکل بعدی نرخ تبدیل بسیار متفاوت آن با بازار ایران می‌باشد، همچنین این صرافی کمیسیون‌های بالایی برای برداشت دریافت می‌کند.

بروکر اپوفایننس روش واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی داخل کشور را فراهم کرده است. در واقع ایران ریبیت به عنوان یک واسطه در اینجا عمل می‌کند و بدون نیاز به پرداخت کمیسیون اضافه از طریق این شرکت می‌توانید به راحتی پول خود را به بروکر اپوفایننس منتقل کرده یا از این بروکر برداشت نمایید.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی اپوفاننس

به طور استاندارد مدت زمان واریز ریالی یک روز است. یعنی از لحظه‌ای که پول شما به حساب واسطه می‌نشیند، بین 1 ساعت تا نهایتاً یک روز طول می‌کشد که پول به حساب بروکر واریز شود. دلیل این زمان هم تاخیر بانکی است واگرنه ایران ریبیت فرایند را به صورت آنی انجام می‌دهد. مبالغ بالا عموماً در پردازش بانکی چند ساعت زمان خواهند برد، اما برداشت کمی فرایند پیچیده‌تری دارد، بنابراین برای برداشت‌ها حداقل باید 1 تا 3 روز را در نظر داشته باشید.

حداقل واریز ریالی در بروکر اپوفایننس

حداقل واریزی در بروکر اپوفایننس از طریق روش ریالی 20 دلار است و حداکثر در هر بار واریز 5000 دلار. دقت کنید که شما هنگام واریز باید نرخ تبدیل ارز که توسط خود کانال تلگرام ایران ریبیت هر روز منتشر می‌شود را در نظر بگیرید. البته این نرخ بسیار نزدیک به قیمت ارز در بازار آزاد ایران است. اگر مبلغ شما کمتر از 10 دلار باشد برگشت خواهد خورد.

حداقل برداشت ریالی در بروکر اپوفایننس

حداقل برداشت در بروکر اپوفایننس توسط خود کارگزاری 10 دلار اعلام شده است، اما قطعاً به دلیل وجود کمیسیون‌های برداشت که بانک از شما می‌گیرد عملاً برداشت این میزان به صرفه نخواهد بود. در حداکثر برداشت هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید هرچقدر که در حسابتان است را برداشت کنید.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی بروکر اپوفایننس خواندیم:

در این بروکر شما از دو طریق می‌توانید واریز و برداشت ریالی داشته باشید. روش بانکی که خود بروکر به شما معرفی می‌کند و شامل کمیسیون برداشت است و روش ریالی از طریق ایران ریبیت که شامل پرداخت کمیسیون اضافه نخواهد شد. شما با استفاده از این دو روش به کانال‌های تلگرامی متصل می‌شوید که نرخ تبدیل دلار را اعلام می‌کنند و با دریافت یک شماره کارت از آن‌ها می‌توانید پول خود را کارت به کارت کرده و این واسطه‌ها حسابتان را به صورت مستقیم شارژ می‌کنند. یعنی عملاً نیاز به ثبت نام در هیچ صرافی یا سیستم انتقال پول خارجی را ندارید و همه کارهایتان را از داخل ایران انجام می‌دهید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
میزان کمیسیون واریز ریالی در بروکر اپوفایننس چقدر است؟

واریز به حسابتان از طریق واسطه‌ها هیچ کمیسیون ندارد، فقط شما باید هزینه تراکنش بانک خود را که به طور معمول وجود دارد را پرداخت کنید.

بهترین روش ریالی برای واریز و برداشت در اپوفایننس چیست؟

بهترین روش استفاده از ایران ریبیت است، زیرا هم هیچ کمیسیونی از شما دریافت نمی‌کند و هم نرخ تبدیلان دقیقاً شبیه به نرخ بازار آزاد است و هیچ ضرری در این زمینه هم نخواهید کرد.

زمان واریز و برداشت ریالی چقدر است؟

زمان واریز عموماً بین 1 ساعت تا 1 روز و زمان برداشت معمولاً بین 1 تا 3 روز بسته به میزان پولی که می‌خواهید جابجا کنید زمان‌بر خواهد بود.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *