4.7/5 - (4 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر اپوفایننس

برای تغییر آی بی در بروکر اپوفایننس دستورالعملی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید آی بی خود را انتخاب کرده یا آن را تغییر دهید. انتخاب IB مناسب به شما کمک می‌کند تا بتوانید بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی که در طول ترید خود پرداخت می‌کنید را پس بگیرید. برای آشنایی کامل با روش تغییر IB در بروکر اپوفایننس با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

تغییر IB در بروکر اپوفایننس

IB در فارکس چیست؟

آی بی ها در واقع شرکت‌ها یا افرادی هستند که به عنوان همکار با بروکرها فعالیت می‌کنند. وظیفه اصلی IBها جذب کاربران جدید بیشتر برای بروکرها است. البته در این مسیر آی بی ها آفرهای زیادی را به افرادی که جذب می‌کنند پیشنهاد می‌دهند. برای مثال اکثر بروکرها فقط به کاربرانی ریبیت پرداخت می‌کنند که حتماً زیرمجموعه یک IB طرف قراردادشان باشند. همین مسئله باعث می‌شود که هم بروکر و هم کاربران به IB ها نیاز داشته باشند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

انتخاب آی بی برای تریدرهای حرفه‌ای مسئله بسیار مهمی است؛ زیرا اگر شما در طول ماه تریدهای زیادی انجام دهید، عملاً بخش زیادی پول را بابت اسپرد و کمیسیون پرداخت می‌کنید. اما آی بی می‌تواند هزینه‌های معاملاتی شما را در قالب ریبیت برگرداند.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت می‌تواند بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را به صورت پول نقد به شما پرداخت کند. ضمن اینکه استفاده از خدمات ایران ریبیت به عنوان آی بی کاملاً رایگان است. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر اپوفایننس بپردازید.

انتخاب IB برای کاربران بروکر اوپوفایننس از این نظر حائز اهمیت است که از طریق آن می‌توانید شامل دریافت ریبیت شوند.

چگونه آی بی بروکر اپوفایننس را تغییر دهیم؟

اگر می‌خواهید آی بی خود را تغییر دهید یا اینکه در بروکر اوپوفایننس ثبت نام کرده‌اید و هنوز IB انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید درخواست تغییر IB خود را از طریق پنل کاربری (client area) داشته باشید و نیازی به ارسال ایمیل ندارید. برای این کار می‌توانید ویدیو زیر را ببینید:

  1. وارد پنل کاربری خود شوید؛
  2. در نوار سمت چپ، پروفایل رو انتخاب بفرمایید؛
  3. سپس تغییر Opo IB را در منو انتخاب کرده و کد آی بی «21883» مورد نظر خود را قرار دهید.

توجه داشته باشید که در کادر، باید کلاینت آیدی 21883 را وارد کنید. در نهایت، درخواست توسط تیم پشتیبانی دریافت خواهد شد.

تغییر آی بی در بروکر اپوفایننس
برای تغییر آی بی در بروکر اپوفایننس نیازی به ارسال تیکت یا ایمیل نیست و فقط باید مراحلی که گفته شد را انجام دهید.

همچنین توجه کنید که تایید آن بین ۱ الی ۲ روز کاری زمان خواهد برد و همچنین طی هر ماه، فقط ۳ بار می‌توانید درخواست تغییر آی بی دهید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از اپوفایننس

برای اینکه بتوانید از بروکر اپوفایننس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر اپوفایننس

اگر شما هنوز در بروکر Opofinance ثبت نام نکرده‌اید می‌توان از لینک آی بی خود ثبت نام را انجام دهید و مستقیماً زیرمجموعه یک IB باشید. برای این کار می‌توانید از لینک ثبت نام استفاده کنید که مربوط به آی بی قدرتمند ایران ریبیت است؛ بعد از آن باید در سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید تا بتوانید ریبیت خود را در آن مشاهده کرده و آن را به صورت پول نقد برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر اپوفایننس خواندیم

همان‌طور که در مقاله تغییر IB بروکر اوپوفایننس خواندید، شما برای اینکه بتوانید ریبیت دریافت کنید لازم است تا حتماً زیرمجموعه یک آی بی قدرتمند شوید. به همین دلیل ما ایران ریبیت را به شما پیشنهاد کردیم. در ایران ریبیت می‌توانید تا 85% هزینه‌های معاملاتی را برگردانید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *