5/5 - (1 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر فارکس چیف

کارگزاری فارکس چیف که به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد، برای ساده کردن فرایند واریز و برداشت ریالی، امکان استفاده از شرکت‌های واسط ر ا جهت این کار فراهم کرده است. در این مقاله به شما می‌آموزیم که چطور از بروکر فارکس چیف واریز و برداشت ریالی را انجام دهید.

واریز و برداشت در بروکر فارکس چیف

روش‌های واریز و برداشت فارکس چیف

در پنل کاربری خود در قسمت واریز و برداشت روی هر کدام از گزینه‌های واریز یا برداشت که کلیک کنید فهرستی از روش‌ها را مشاهده خواهید کرد.

روش‌های واریز و برداشت فارکس چیف
فهرستی از روش‌های واریز یا برداشت فارکس چیف

در بروکر فارکس چیف شما می‌توانید از طریق ریالی، کریپتو، بایننس، پرفکت مانی، اسکریل، فست پی، نتلر و … نقل و انتقال پول خود را انجام دهید. اما اگر یک کاربر داخل کشور هستید به شما خواهیم گفت که چطور بدون دردسر با روش کارت به کارت کردن واریز و برداشت خود را انجام دهید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر فارکس چیف از طریق ایران ریبیت

در بروکر فارکس چیف روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر فارکس چیف شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر فارکس چیف

زمان واریز و برداشت، بسته به شرایط، مبلغ و بروکر می‌تواند متفاوت باشد. برای واریز عموماً در کمترین زمان ممکن بین 1 تا نهایتاً 24 ساعت کاری انجام می‌شود. اما فرایند برداشت بخصوص برای مبالغ بالا ممکن است کمی زمان‌بر باشد. طبق اعلام خود بروکر نهایتاً این فرایند در 3 روز انجام خواهد شد.

اگر بخواهید در کارگزاری فارکس چیف به صورت ریالی واریز و برداشت انجام دهید، می‌توانید از طریق کانال تلگرام ایران ریبیت به صورت واسطه این کار را انجام دهید. این روش به شما کمک می‌کند تا به راحتی فرایند واریز و برداشت در بروکر فارکس چیف را از طریق بانک‌های داخل کشور با واسطه انجام دهید.

حداقل واریز ریالی در بروکر فارکس چیف

حداقل میزان واریز وجه در بروکر فارکس چیف 10 دلار است، یعنی شما نمی‌توانید کمتر از این مبلغ به حسابتان واریز کنید. از آنجا که شما از روش ریالی استفاده می‌کنید، نرخ تبدیل با قیمت روز دلار هر روز در پشتیبانی تلگرام ایران ریبیت به شما اعلام خواهد شد.

حداقل برداشت ریالی در بروکر فارکس چیف

حداقل برداشت نیز 10 دلار می‌باشد، اما از آنجا که ممکن است برداشت شامل پرداخت کمیسیون شود، شما باید عددی را برداشت کنید که در نهایت بعد از کم کردن کمیسیون، به صورت خالص به 10 دلار برسد.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در فارکس چیف خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله خواندیم بروکر فارکس چیف یک کارگزاری نسبتاً معتبر است که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند. این بروکر امکان واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی از طریق ایران ریبیت را فراهم کرده است. ایران ریبیت آی بی و همکار بروکر فارکس چیف می‌باشد و از طریق کانال تلگرام خود فرایند واریز و برداشت را برای کاربران انجام می‌دهد. حداقل میزان واریزی و برداشتی در این بروکر از طریق ریالی به صورت خالص 10 دلار است.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

سوالات متداول
روش‌های واریز و برداشت در بروکر فارکس چیف چیست؟

روش‌های گوناگونی در این کارگزاری وجود دارد که مهم‌ترین آن واریز و برداشت ریالی، کریپتو، نتلر، پرفکت مانی، بایننس کوین و … است.

حداقل مبلغ واریزی در فارکس چیف چقدر است؟

حداقل میزان واریزی در این بروکر 10 دلار است که باید به صورت خالص پرداخت شود، یعنی ممکن است کمیسیون بانکی از طریق درگاه انتقال‌دهنده از شما دریافت شود.

زمان واریز و برداشت ریالی چقدر است؟

زمان واریز و برداشت ریالی بسته به نوع و میزان تراکنش ممکن است از 1 ساعت تا 3 روز زمان‌بر باشد.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *