4.7/5 - (3 امتیاز)

حساب های بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام یکی از کارگزاری‌های مورد اعتماد بین ایرانیان است. این بروکر 3 حساب معاملاتی است که دارای دو مدل اسپرد ثابت و شناور است. کمترین میزان اسپرد در بروکر اچ وای سی ام 0.1 پیپ است که اسکلپرها می‌توانند از آن برای معاملات خود به خوبی استفاده کنند.

انواع حساب معاملاتی در بروکر اچ وای سی ام

انواع حساب‌های بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام دارای 3 حساب معاملاتی مختلف دارد که به صورت کامل، آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. انواع حساب در بروکر اچ وای  سی ام عبارتند از:

  1. حساب FIXED
  2. حساب CLASSIC
  3. حساب RAW

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها میپردازیم:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حساب FIXED

حساب FIXED بروکر اچ وای سی ام دارای اسپرد ثابتی است که برای هر نماد معاملاتی از 1.5 پیپ به بالا شروع می‌شود اما در طول روز کاملاً ثابت می‌ماند. حداقل سپرده این حساب 100 دلار است. شما می‌توانید مشخصات این حساب را در جدول زیر مشاهده کنید.

ویژگی

مشخصات

اسپرد

ثابت ۱.۵

حداقل سپرده

۱۰۰ دلار

دسترسی به EA

ندارد

حداقل میزان معامله

۰.۰۱ لات

کمیسیون

ندارد

حساب اسلامی

دارد

حساب Classic

حساب کلاسیک بروکر اچ وای سی ام نیز تقریباً مشخصات مشابهی با حساب فیکس دارد، فقط اسپرد این حساب شناور است و از 1.2 شروع می‌شود. مشخصات حساب کلاسیک را می‌توانید از جدول زیر مشاهده کنید.

ویژگی

مشخصات

اسپرد

متغیر از ۱.۲

حداقل سپرده

۱۰۰ دلار

دسترسی به EA

دارد

حداقل میزان معامله

۰.۰۱ لات

کمیسیون

ندارد

حساب اسلامی

دارد

حساب RAW

حساب RAW، حرفه‌ای‌ترین حساب معاملاتی در بروکر اچ وای سی ام است، اسپرد این حساب بسیار پایین است اما در مقابل دارای کمیسیون 4 دلاری در هر طرف معامله است.

ویژگی

مشخصات

اسپرد

متغیر از ۰.۱

حداقل سپرده

۲۰۰ دلار

دسترسی به EA

دارد

حداقل میزان معامله

۰.۰۱ لات

کمیسیون

۴ دلار در هر طرف

حساب اسلامی

دارد

بروکر اچ وای سی ام دارای 3 حساب معاملاتی به نام های حساب فیکس، کلاسیک، RAW است. هرکدام از این حساب‌ها دارای اسپرد و کمیسیون خاص خود هستند. همه حساب‌ها را می‌توانید به حساب اسلامی بدون سواپ تبدیل کنید. کمیسیون در حساب RAW چهار دلار برای هر طرف معامله است.

مقایسه حساب های بروکر اچ وای سی ام

اگر به طور کلی به 3 حساب بروکر اچ وای سی ام نگاه کنیم، می‌بینیم که تقریباً شباهت زیادی به این 3 حساب وجود دارد. حساب کلاسیک و فیکس، فقط با 100 دلار پرداختی ایجاد می‌شوند، هردو کمیسیون ندارند اما اسپرد آن‌ها متفاوت است، اسپرد حساب فیکس 1.5 پیپ به صورت ثابت است اما اسپرد حساب کلاسیک به صورت متغیر از 1.2 پیپ شروع می‌شود. اما اگر معامله‌گر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید اسپرد کم داشته باشید، باید حساب Raw را ایجاد کنید.

حساب مجازی یا دمو بروکر اچ وای سی ام

برای تست کردن حساب‌های بروکر HYCM، می‌توانید حساب مجازی و یا دمو ایجاد کنید. در ایجاد حساب مجازی هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید به راحتی، یک حساب دمو بسازید و استراتژی خود را به راحتی تست کنید.

حساب بدون سواپ اچ وای سی ام

اگر معاملات شما بیش از یک شب بازبماند شامل سواپ یا بهره شبانه می‌شود، بسیاری از کاربران مسلمان به دلایل مذهبی، نمی‌خواهند معاملاتشان شامل سواپ بشود. در بروکر اچ وای سی ام می‌توانید هرکدام از سه حساب بالا را بعد از ایجاد کردن، به حساب بدون سواپ تبدیل کنید. برای این کار کافی است درخواست خود را به صورت تیکت به پشتیبانی بروکر ارسال کنید.

حساب pamm بروکر اچ وای سی ام

یکی از نقاط ضعف بروکر اچ وای سی ام این است که هیچ‌کدام از روش‌های سوشال تریدینگ را ندارد، یعنی شما در این کارگزاری نمی‌توانید حساب پم یا کپی ترید داشته باشید. حساب پم به حساب‌هایی گفته می‌شود که شما به‌عنوان سرمایه‌گذار، بجای اینکه خودتان معامله کنید، پول خود را به یک صندوق سرمایه‌گذاری می‌سپارید و در سود معاملات آن به میزان حجم سرمایه‌گذاری خود سهیم خواهید بود. 

جهت دریافت ریبیت از بروکر اچ وای سی ام روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در بررسی حساب‌های بروکر اچ وای سی ام خواندیم

همان‌طور که در بررسی حساب‌های بروکر اچ وای سی ام خواندیم، این کارگزاری دارای سه حساب معاملاتی مختلف است که می‌توانید این حساب‌ها را به حساب اسلامی نیز تبدیل کنید. اسپرد در بروکر اچ وای سی ام، بسته به نوع حساب معاملاتی که دارید می‌تواند شناور یا ثابت باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این بروکر حساب pamm یا کپی ترید ندارد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *