5/5 - (1 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکتس

کارگزاری آی اف ایکس مارکت (IFC Market) یکی از بروکرهای بسیار حرفه‌ای بازار فارکس است که واریز و برداشت ریالی را نیز به کاربران ایرانی خود ارائه می‌دهد. شما به عنوان یک تریدر که داخل کشور ایران هستید از سه روش مختلف می‌توانید واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکت داشته باشید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکت

روش‌های واریز و برداشت IFC Market

در بروکر آی اف سی مارکت سه روش اصلی برای واریز و برداشت ریالی وجود دارد: روش حواله ریالی، تاپ چنج و روش ایران ریبیت. ما در ادامه این مقاله هر سه روش را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

واریز و برداشت ریالی آی اف سی مارکت از طریق ایران ریبیت

در بروکر آی اف سی مارکت روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر آی اف سی مارکت شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

واریز و برداشت ریالی بروکر IFC Market از طریق حواله بانکی

برای این کار اگر اولین بار است که اقدام می‌کنید باید از خودتان و مدرک هویتی خود عکس بگیرید و در سایت آپلود کنید. سپس مبلغ حواله‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید را وارد نمایید. در نهایت یک تیکت برای شما ارسال می‌شود که راهنمایی می‌کند به کدام شماره کارت باید واریز خود را انجام دهید. برای برداشت نیز وقتی اطلاعات این صفحه را پر کنید و شماره حسابتان را تایید نمایید، پول مستقیماً از بروکر به حساب شما واریز خواهد شد.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج
بعد از ورود به صفحه تاپ چنج مبلغ مورد نظر و دیگر مشخصات را وارد کنید.

بعد از بارگذاری مدارک و وارد کردن اطلاعات مربوطه بعد از مدتی باید شماره حساب مد نظرتان به بروکر اعلام کنید. 

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکتس از طریق تاپ چنج

تاپ چنج یا TC PAY هم یک صرافی آنلاین است که می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در آن واریز و برداشت را انجام دهید.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج
برای ورد به صفحه اصلی تاپ چنج باید احراز هویت شوید.

برای این کار ابتدا باید روی تاپ چنج کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. در این صفحه مبلغ واریزی را وارد کرده جزییات را تایید کنید تا به درگاه تاپ چنج بروید. قبل از آن باید در تاپ چنج پول خود را واریز کرده باشید و هنگامی که به درگاه فرستاده می‌شوید، پول را به آی اف سی مارکت منتقل کنید.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج
مشخصات خود را وارد کنید و به مر حله بعد بروید.

همان‌طور که می‌بینید باید مشخصات خود را که قبلاً ثبت نام کرده‌اید وارد کنید تا جابجایی پول انجام شود.

هرچند که در بروکر IFC Market سه روش برای واریز و برداشت ریالی وجود دارد، اما سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای این کار استفاده از کانال تلگرام ایران ریبیت است که کمک می‌کند با بهترین نرخ تبدیل ارز و در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق کارت به کارت واریز و برداشت را انجام دهید.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی بروکر IFC Market

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکت به عوامل مختلفی مانند حجم پول و روشی که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد، اما عموماً برای واریز تا نهایتاً 24 ساعت کار شما انجام خواهد شد و برای برداشت تا 3 روز کاری مبلغ شما تایید خواهد شد و مبلغ به حساب شما واریز می‌شود.

حداقل واریز ریالی در بروکر آی اف سی مارکت

حداقل واریزی به این بروکر 100 دلار است. از هر طریقی که اقدام کنید حداقل باید معادل ریالی 100 دلار را به حسابتان واریز نمایید تا فرایند واریز وجه انجام شود. مبلغ واریزی نیز بر اساس قیمت روز دلار در تاپ چنج یا در کانال تلگرام ایران ریبیت به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

حداقل برداشت ریالی در بروکر آی اف سی مارکت

حداقل برداشت نیز 100 دلار است. یعنی شما حداقل باید 100 دلار برای برداشت در حسابتان پول باشد. البته اگر بخواهید به‌طور کامل حساب خود را ببندید با هماهنگی با پشتیبانی می‌توانید هر میزان پول که در حسابتان است حتی اگر 10 دلار باشد را نیز درخواست بدهید و برداشت کنید. این محدودیت از طرف بروکر اعمال شده است و ربطی به درگاه واریز و برداشت ندارد.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر آی اف سی خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید که بروکر آی اف سی مارکت برای رفاه حال کاربران ایرانی سه روش مختلف برای واریز و برداشت ریالی در نظر گرفته است. هرکدام از این روش‌ها شرایط خاص خود را دارند. شما می‌توانید از طریق ایران ریبیت، تاپ چنج یا حواله بانکی فرایند انتقال پول خود را انجام دهید. اما در هر سه روش قبل از انجام این کار احراز هویت یک امر ضروری است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
چرا ایران ریبیت بهترین روش واریز و برداشت ریالی است؟

ایران ریبیت از آن جهت بهتر است که هیچ کمیسیونی برای این کار دریافت نمی‌کند، در هنگام برداشت بالاترین نرخ تبدیل دلار به ریال را به شما می‌دهد و فرایند آن بسیار سریع و بدون نیاز به ثبت نام مجدد است.

آیا تاپ چنج کمیسیون دارد؟

بله تاپ چنج کمیسیون خاص خود را دارد بخصوص در هنگام برداشت 0.5 درصد است که می‌تواند در اعداد بالا، میزان قابل توجهی باشد.

آیا ایران ریبیت یک روش قانونی است؟

بله ایران ریبیت یک آی بی طرف قرارداد و همکار با بروکر آی اف سی مارکت است که به صورت قانونی فرایند واریز و برداشت را برای کاربران ایرانی با این بروکر انجام میدهد.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *