5/5 - (3 امتیاز)

آیا بروکر ویندزور معتبر است؟

کارگزاری ویندزور (Windsor) یکی از قدیمی‌ترین کارگزاری‌های فارکس است که با کاربران ایرانی نیز کار می‌کند. این بروکر در سال 1998 افتتاح شد و بیش از 30 سال سابقه فعالیت در بازار فارکس را دارد. ویندزور تاکنون چند بار تغییر مدیریت داده و سعی داشته تا خدمات خود را ارتقا دهد. در این مقاله قصد داریم تا وضعیت اعتبار بروکر ویندزور را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا بروکر ویندزور معتبر است؟

بررسی بروکر ویندزور

کارگزاری Windsor سالیان سال است که در بازار فارکس مشغول فعالیت می‌باشد و سال 2014 با تغییر مدیریت توانست، فصل جدیدی را برای خود رقم بزند.

بررسی بروکر ویندزور
بروکر ویندزور چندین سال است که در بازار فارکس مشغول فعالیت است.

همچنین بررسی بروکر ویندزور نشان می‌دهد که تمامی ابزار، پلتفرم‌ها، نمادهای معاملاتی و روش‌های واریز و برداشت مناسبی که یک تریدر به آن‌ها نیاز دارد را دارا می‌باشد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اعتبار بروکر Windsor

کارگزاری ویندزور در سال 1998 افتتاح شد و همین مسئله که توانست بیش از 30 سال به فعالیت خودش ادامه دهد، نشان دهنده اعتبار و کیفیت این کارگزاری است. کاربران ایرانی نیز از سال 2014 به مرور با این کارگزاری کار کردند و تاکنون شکایت عمده و جدی از آن به ثبت نرسیده است. طبق بررسی سایت trustpilot، این سایت امتیاز 2.4 را دریافت کرده است.

اعتبار بروکر ویندزور

این بروکر در قبرس تاسیس شد، اما برای فعالیت خود مجوزهای مختلفی را دریافت کرد که در بخش رگوله به آن‌ها خواهیم پرداخت. به طور کلی بروکر ویندزور را می‌توان یک کارگزاری معتبر و قابل اعتماد دانست.

رگوله ویندزور

همان‌طور که مشاهده می‌کنید بروکر ویندزور حدود 5 رگوله مختلف برای فعالیت در بخش‌های مختلف جهان را دریافت کرده است که جزییات آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • Windsor Brokers International Ltd، دارای مجوز و تنظیم شده توسط سازمان خدمات مالی (FSA)، در سیشل است.
  • Seldon Investments Limited (اردن)، دارای مجوز و تنظیم شده توسط کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC)، در اردن است.
  • ویندزور از کشور کنیا دارای مجوز و تنظیم شده توسط سازمان بازار سرمایه (CMA) شده است.
  • Windsor Global Markets Ltd، دارای مجوز و تنظیم شده توسط کمیسیون خدمات مالی، در جزایر ویرجین بریتانیا است
  • Windsor Brokers Ltd دارای مجوز و تنظیم شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) در قبرس است.

همانطور که دیدید بروکر ویندزور از رگوله‌های مناسبی برخوردار است که تصمیم را برای شما راحت‌تر می‌کند.

آیا بروکر ویندزور کلاهبردار است؟

بروکر Windsor یک کارگزاری رگوله شده توسط سازمان‌های معتبر به‌خصوص رگوله CySEC قبرس است و هیچ نشانه‌ای از کلاهبردار بودن آن در این سال‌ها دیده نشده است.

بروکر ویندزور دارای بیش از 5 رگوله معتبر از سازمان‌های رگولیشن معتبر جهان است. این بروکر برای اطمینان بالاتر، حساب‌های کاربران را توسط بیمه Liyods London تا سقف 5 میلیون یورو بیمه کرده است.

بیمه مشتریان بروکر ویندزور

یکی از ویژگی‌های جذاب بروکر ویندزور بیمه مشتریان است که از طرف شرکت لندنی Liyods London انجام می‌شود. سقف این بیمه 5 میلیون یورو است و خوشبختانه کاربران ایرانی نیز شامل بیمه آن خواهند شد. این مسئله سبب شده تا کاربران بروکر ویندزور با خیال راحت در آن سرمایه‌گذاری کنند.

رگوله Windsor برای اروپایی ها

بروکر ویندزور دارای مجوز Windsor Brokers Ltd (تنظیم شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس) در قبرس است. بر همین اساس این بروکر معتبر می‌تواند به شهروندان کشورهای اروپایی که این مجوز را پذیرفته‌اند خدمات معامله‌گری را بدون هیچ‌گونه مشکلی ارائه کند.

رگوله ویندزور برای خاورمیانه

بروکر ویندزور برای فعالیت در خاورمیانه دفتری در کشور اردن به ثبت رسانده و از مجوز Seldon Investments Limited (اردن)، که دارای مجوز و تنظیم شده توسط کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC)، در اردن است برای ارائه خدمات به کاربران این منطقه استفاده می‌کند.

رگوله ویندزور برای ایرانیان

کارگزاری ویندزور تحت رگوله ثبت شده در کشور سیشل می‌تواند به کاربران ایرانی خدمات معامله‌گری ارائه کند. این رگوله که Windsor Brokers International Ltd، نام دارد دارای مجوز و تنظیم شده توسط سازمان خدمات مالی (FSA)، در سیشل است.

آنچه در مقاله اعتبار بروکر ویندزور خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، کارگزاری ویندزور را می‌توان یک بروکر کاملاً معتبر و رگوله دانست که برای فعالیت در بخش‌های مختلف جهان توانسته رگوله‌ها و مجوزهای مربوط را دریافت کند. این کارگزاری سعی کرده تا در بیش از 30 سال فعالیت خود امنیت حساب‌های کاربران را در اولویت قرار دهد. این بروکر همچنین برای اطمینان بیشتر حساب‌های کاربرانش را تا سقف 5 میلیون یورو بیمه کرده و همین مسئله می‌تواند سطح اطمینان به این کارگزاری را به شدت افزایش دهد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
بروکر Windsor تحت کدام رگوله به ایرانیان خدمات می‌دهد؟

این بروکر با داشتن رگوله FSA سیشل می‌تواند به کاربران ایرانی حاضر در بازار فارکس خدمات ارائه کند.

آیا ویندزور یک بروکر معتبر است؟

این کارگزاری دارای رگوله‌های مختلفی چون FSA، CySEC، JSC و CMA است.

آیا بروکر ویندزور بیمه دارد؟

بله این کارگزاری توسط شرکت بیمه Liyods London که یک شرکت اروپایی در انگلستان است، حساب‌های کاربران را تا 5 میلیون دلار بیمه کرده است.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام میخاستم بدونم بیمه مشتریان بروکر ویندزور برای ایرانیان فعال میشه یا خیر؟ این بیمه از طرف خود بروکر انجام میشه؟ کارگزاری ویندزور با چه رگوله ای به تریدرهای ایرانی خدمات می دهد؟

    • سلام و عرض ادب،یکی از بهترین مزیت های بروکر ویندزور بیمه معامله گران است که از سمت یک شرکت لندنی Liyods London انجام می‌شود. این بیمه تا سقف ۵ میلیون یورو را تامین می کند و به تا توجه به حجم بالای معامله گران فارسی زبان کاربران ایرانی نیز شامل بیمه آن خواهند شد. این مسئله باعث شده تا تریدرهای بروکر ویندزور با خیال راحت در آن سرمایه‌گذاری کنند. بروکر ویندزور تحت رگوله ثبت شده در کشور سیشل می‌تواند به کاربران ایرانی خدمات معامله‌گری ارائه کند. این رگوله که Windsor Brokers International Ltd، نام دارد دارای مجوز و تنظیم شده توسط سازمان خدمات مالی (FSA)، در سیشل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *