5/5 - (1 امتیاز)

افتتاح حساب در بروکر USGFX

بروکر USGFX یکی از بروکرهای معتبر بازار فارکس است که از رگوله سطح بالای FCA کشور انگلستان استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید از این بروکر اروپایی انتظارات بالایی داشته باشید. علاوه بر این، بروکر USGFX رگوله ASIC استرالیا را نیز دارد که بعد از رگولاتوری NFA آمریکا یکی از بهترین نهادهای رگولاتوری جهانی محسوب می‌شود.

ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس

بدون تردید، تاییدیه‌های نظارتی بسیار معتبر بروکر USGFX مهم‌ترین عامل موثر در جذب بسیاری از تریدرهای ایرانی بوده است. هرچند که میزان اسپرد پایین این بروکر را در مقایسه با دیگر کارگزاری‌هایی که به تریدرهای ایرانی خدمات می‌دهند، نیز نمی‌توان نادیده گرفت. ما در این مطلب می‌خواهیم به نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی بپردازیم.

افتتاح حساب در بروکر usgfx
بروکر یو اس جی اف ایکس جزو بروکرهایی است که اعتبار بسیار بالایی دارد.

بروکر یو اس جی اف ایکس 19 سال قبل در استرالیا تاسیس شد که در آن زمان تحت رگولاتوری ASIC استرالیا فعالیت می کرد اما بعد از مدتی تصمیم گرفت از نظارت این رگولاتوری خارج شود.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در بروکر USGFX

برای ثبت نام در بروکر USGFX روی کادر مشکی «Open Account» در سربرگ صفحه کلیک کنید یا زبان را به فارسی تغییر دهید و روی کادر مشکی «حساب باز» کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام در بروکر usgfx
در ابتدا برای ثبت نام روی گزینه حساب باز کلیک کنید.

در صفحه بعد عناوین بخش‌ها انواع حساب‌ها، حساب باز، گزینه های سپرده، گزینه‌های برداشت و تبلیغات ویژه را مشاهده خواهید کرد. همچنین، فرم ثبت‌نام نیز در همین صفحه قرار دارد که باید تمام اطلاعات خواسته‌شده را به دقت تکمیل کنید.

اولین مرحله ثبت نام در بروکر usgfx
در این قسمت باید اطلاعات هویتی خود را تکمیل کنید.

سپس در پایین صفحه روی دکمه «بعد» کلیک کنید. در صفحه بعد پسورد خود را درج نموده و در کادر بعدی نیز تکرار آن را وارد نمایید. سپس از میان چهار حساب «کوچک»، «استاندارد»، «VIP» و «Pro-ECN» هرکدام را که تمایل دارید، انتخاب کنید.

تکمیل فرم و افتتاح حساب usgfx
در این قسمت افتتاح حساب بروکر یو اس جی باید اطلاعات سکونتی خود را وارد کنید.

به محض کلیک روی حساب مورد نظر، یک سری اطلاعات ظاهر می‌شوند و از شما می‌خواهند نرخ اهرم، نسخه پلتفرم، نوع ارز واریزی خود را انتخاب کنید و سپس به صفحه بعد بروید.

بروکر USGFX با تمام نقاط قوت و ضعفی که داشت، به دلیل رگوله قوی برای بسیاری یک نعمت بزرگ بود که متاسفانه اعلام کرد از آغاز سال ۲۰۲۴ دیگر به مشتریان ایرانی خدمات بازار فارکس را ارائه نمی‌دهد.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت در بروکر USGFX 

شما برای تکمیل ثبت نام خود باید مدارک هویتی خود را برای بروکر یو اس جی اف ایکس ارسال کنید، این مدارک شامل موارد زیر می‌باشد: 

  1. گذرنامه یا کارت شناسایی صادر شده توسط دولت (کپی پشت و رو).
  2. اثبات آدرس محل سکونت (قبوض تاریخ 3 ماه گذشته ، مانند قبض تلفن ، قبض کارت اعتباری یا قبض بیمه).

پس از آپلود مدارک و تایید شدن توسط کارشناسان بروکر، شما دسترسی کامل به پنل کاربری این بروکر خواهید داشت.

انواع حساب بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس ۵ نوع حساب معاملاتی را به شما پیشنهاد می‌دهد که مشخصات این حساب های معاملاتی بروکر یو اس جی اف ایکس عبارتند از:

نوع حساب

Mini

Standard

VIP

Pro-ECN

VIP-Low

حداقل سپرده

$100 دلار آمریکا

$10,000 دلار آمریکا

$50,000 دلار آمریکا

$50,000 دلار آمریکا

$50,000 دلار آمریکا

حداکثر موجودی

اسپرد از

2.8 پیپ   

2.2 پیپ

1.3 پیپ   

1.5 پیپ

0.5 پیپ

حداقل اندازه لات

0.01       

0.01       

0.01       

0.01       

0.01

لورج

1:100, 1:200, 1:400, 1:500        

1:100, 1:200, 1:400, 1:500        

1:100, 1:200, 1:400, 1:500        

1:100, 1:200, 1:400, 1:500        

1:500

اندازه لات استاندارد

100,000

100,000

100,000

100,000

100,000

نوع حساب

حساب شخصی          

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

آموزش ورود به بروکر USGFX

برای ورود به این بروکر در ابتدا باید وارد سایت فارسی زبان USGFX شوید که در بخش بالا لینک آن قرار داده شد. تمام فرم‌های مربوطه را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که این بروکر برای تایید مدارک، به هیچ عنوان قولنامه یا سند خودرو، قبض تلفن همراه، فیش واریزی بانکی، بیمه خودرو یا مدارک کم اهمیت دیگر را قبول نمی‌کند. بروکر یو اس جی اف ایکس، تا زمانی که مدارک معتبر شما به طور کامل تایید نشوند، اجازه معامله در حساب واقعی را به شما نمی‌دهد، اما مانند هر بروکر دیگری می‌توانید پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ یا ۵ این بروکر را دانلود کرده و از آن‌ها به عنوان دمو یا آزمایشی استفاده نمایید.

واریز و برداشت در بروکر یو اس جی اف ایکس

برای واریز و برداشت در بروکر USGFX از روش‌های متنوعی می‌توانید استفاده کنید که ساده‌ترین آن‌ها روش پرداخت ریالی است که از طریق تلگرام انجام می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق تاپ چنج، وب‌مانی، ویزا کارت، نتلر، ارز دیجیتال، پرفکت مانی، مستر کارت و اسکریل نیز واریز و پرداخت داشته باشید.

آنچه در مقاله افتتاح حساب در بروکر USGFX خواندیم:

بروکر USGFX با رگوله‌ای معتبر یکی از خوشنام‌ترین بروکرهای فارکس به شمار می‌رود که به تریدرهای ایرانی نیز خدمات معامله‌گری در بازار فارکس را ارائه می‌دهد. این بروکر به جز رگوله‌ی قوی و اسپرد پایین، شفافیت حساب و عملکرد آن نیز عالی دارد. با این حال، مشکلات ثبت نام، احراز هویت، رابط کاربری گیج‌کننده و ضعف زبان فارسی باعث شده بود تا نتواند به اندازه بروکرهای دیگر، مشتری ایرانی جذب کند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
اسناد مورد نیاز برای احراز هویت بروکر USGFX چیست؟

عکس کارت ملی جدید، گذرنامه، شناسنامه، قبوض خدماتی، سند مالکیت منزل، تراکنش حساب بانکی و…

رگوله بروکر یو اس جی اف ایکس چیست؟

رگوله سطح بالای FCA کشور انگلستان و رگوله ASIC استرالیا

انواع حساب بروکر چیست؟

Mini . Standard . VIP . Pro-ECN . VIP-Low

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *