5/5 - (5 امتیاز)

چه بروکرهایی حساب پم دارند؟

یکی از محبوب‌ترین روش‌های سوشال تریدینگ، کپی ترید است که در آن کاربران به دو دسته سرمایه‌گذار و معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل می‌شوند. در کپی تریدینگ افراد مبتدی حساب خود را به حساب یک معامله‌گر حرفه‌ای متصل می‌کنند تا معاملات آن معامله‌گر برای آن‌ها نیز کپی شود. در این بین معامله‌گر حرفه‌ای برای این اتصال حساب پورسانت یا پاداش مشخصی دریافت خواهد کرد.

حساب پم بروکر ها

حساب پم چیست؟

همان‌طور که احتمالاً میدانید، حساب پم به این صورت است که ابتدا یک تریدر حرفه‌ای که به آن مدیر حساب گفته می‌شود با واریز مبلغی، یک حساب سرمایه‌گذاری پم ایجاد می‌کند. سپس با تعیین شرایط خاصی، از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که به صورت جمعی رو آن حساب سرمایه‌گذاری کنند. سپس با سرمایه‌ای که در حساب معاملاتی وجود دارد، مدیر حساب، معاملات را آغاز می‌کند.

هرچقدر سود و ضرر در حساب ایجاد شود، به نسبت سهم سرمایه‌گذاران از آن حساب به آن‌ها تعلق می‌گیرد. حالا که متوجه شدید حساب پم چیست؟ بهتر است بدانید معمولاً حساب‌های پم یک تاریخ پایان دارند که تا آن زمان سرمایه‌گذاران نمی‌توانند سرمایه خود را از آن حساب خارج نمایند. البته جزییات هر حساب پم با دیگری می‌تواند کاملاً متفاوت باشد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چه بروکری برای حساب پم مناسب است؟

اگر شما یک سرمایه‌گذار هستید، یا اینکه می‌خواهید به عنوان مدیر حساب در سیستم پم کار کنید، ما در ادامه این قسمت قصد داریم بهترین بروکرهایی که حساب پم به کاربران خود ارائه می‌دهند را معرفی کنیم تا شما با دید بهتری در این بروکرها ثبت نام کرده و حساب معاملاتی پم ایجاد کنید:

  1. حساب پم بروکر آلپاری
  2. حساب پم بروکر فیبوگروپ
  3. حساب پم بروکر کپیتال اکستند
  4. حساب پم بروکر آی اف سی مارکتس
  5. حساب پم بروکر آرون گروپس

در ادامه حساب های پم بروکر های ذکر شده را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

حساب پم بروکر آلپاری

بروکر آلپاری (Alpari) قطعاً بهترین کارگزاری فعال برای ایرانیان است که حساب پم به کاربران ارائه می‌کند.

بروکر آلپاری

میزان مشتریان بروکر آلپاری چند میلیون نفر است به همین دلیل شما چه در موقعیت سرمایه‌گذار و چه در موقعیت مدیر حساب، با بهترین شرایط ممکن در حساب پم بروکر آلپاری روبه‌رو خواهید شد.

حساب پم بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ (FIBO Group) بجای کپی ترید، سیستم پم را به کاربرانش ارائه می‌کند.

بروکر فیبوگروپ

اگر به بخش رتبه‌بندی حساب‌های پم بروکر فیبوگروپ بروید، شاهد بیش از 200 حساب معاملاتی پم خواهید بود که بسیار دقیق دسته بندی شده‌اند و سرمایه‌گذاران بر اساس میزان ریسک، مدل سرمایه‌گذاری و سایر فاکتورهایی که در نظر دارند، می‌توانند یک یا چند حساب پم را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

در بین بروکرهای فارکس که به ایرانیان خدمات می‌دهند، کارگزاری‌های آی اف سی مارکتس، کپیتال اکستند، فیبوگروپ و ... امکان شرکت در سیستم حساب پم را فراهم کرده‌اند. یعنی سرمایه‌گذاران و معامله گران حرفه‌ای می‌توانند در سیستم حساب پم این بروکرها فعالیت کنند.

حساب پم بروکر کپیتال اکستند

در سیستم حساب پم بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) شما می‌توانید روی مجموعه‌ای از حساب‌ها سرمایه‌گذاری کنید و عملاً یک سبد سرمایه‌گذاری برای خودتان تشکیل دهید.

بروکر کپیتال اکستند

همچنین مدیران حساب می‌توانند هم زمان چند حساب پم را ایجاد کنند و به صورت واحد آن‌ها را کنترل نمایند. قدرت حساب‌های پم بروکر کپیتال اکستند به اندازه آلپاری یا فیبوگروپ نیست، اما با توجه به مدت کوتاهی که فعالیت حساب پم آن آغاز شده است می‌توان روندش را مثبت ارزیابی کرد

حساب پم بروکر آی اف سی مارکتس

بروکر آی اف سی مارکتس (IFCMarkets) در بخش پم خود، امکانات زیادی را به کاربران ارائه می‌کند.

بروکر آی اف سی مارکتس

شما به عنوان سرمایه‌گذار می‌توانید 3 تا 5 حساب مستر را انتخاب کرده و آن‌ها را به عنوان سبد سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید تا پول شما در مجموع این 5 حساب تقسیم شود. بروکر آی اف سی مارکتس روی پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 امکان افتتاح حساب برای مدیران پم را می‌دهد و با تنظیمات زیادی که در اختیار آن‌ها قرار داده، کمک می‌کند تا بتوانند، بهترین حساب پم را مناسب با شرایط خود ایجاد کنند.

حساب پم بروکر آرون گروپس

آخرین بروکر این فهرست آرون گروپس (AronGroups) است. البته وضعیت این بروکر خیلی مشخص نیست، زیرا آرون گروپس هنوز نتوانسته رگوله سطح بالایی را ارائه کند.

بروکر آرون گروپس

اما به هر حال در بروکر آرون گروپس امکان ایجاد حساب پم وجود دارد. هرچند که به دلیل تازه‌کار بودن این بروکر، حساب‌های حرفه‌ای زیادی در آن فعال نیست.

آنچه در مقاله حساب پم بروکرها خواندیم

همان‌طور که در مقاله حساب پم بروکرها خواندیم، حساب پم به حساب‌هایی گفته می‌شود که جمعی از سرمایه‌گذاران پول خود را در آن واریز می‌کنند و یک مدیر حساب به عنوان معامله‌گر حرفه‌ای اقدام به ترید با مجموع این پول‌ها می‌کند. حساب پم چیزی شبیه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. اگر می‌خواهید به عنوان سرمایه‌گذار یا مدیر حساب در فارکس فعالیت کنید، بهترین بروکرها برای شما شامل کارگزاری آلپاری، آی اف سی مارکتس، فیبوگروپ و … است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *