5/5 - (2 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام (HYCM) یک کارگزاری بسیار قدیمی و البته حرفه‌ای است که تمامی مجوزهای قانونی فعالیت را دارد و به کاربران ایرانی خدمات مناسبی ارائه می‌کند. این بروکر با همکاری ایران ریبیت، اخیراً روش واریز و برداشت ریالی را به سیستم انتقال پول خودش اضافه کرده است تا کاربران ایرانی بتوانند از این طریق به راحتی واریز و برداشت خود را انجام دهند. ما در این مقاله روش استفاده از واریز و برداشت ریالی را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام

روش‌های واریز و برداشت در بروکر اچ وای سی ام

پس از اینکه در این بروکر ثبت نام و احراز هویت کنید، می‌توانید در پنل کاربری خود روش‌های واریز و برداشت را مشاهده نمایید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام
واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام برای کاربران ایرانی فراهم شده است و این بروکر تمامی مجوزهای قانونی خدمات دهی به کاربران ایرانی را دارد.

در این بخش مشاهده می‌کنید که روش‌های مختلفی مانند روش ریالی، ویزا کارت، مستر کارت، نتلر و اسکریل وجود دارد.

واریز و برداشت ریالی بروکر اچ وای سی ام از طریق ایران ریبیت

در بروکر اچ وای سی ام روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر اچ وای سی ام شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

بروکر اچ وای سی ام یک روش برای واریز و برداشت ریالی دارد که استفاده از کانال تلگرام ایران ریبیت است. این شرکت همکار با بروکر، امکان واریز و برداشت ریالی بدون استفاده از صرافی‌های واسط را برای شما فراهم می‌کند.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر HYCM

عموماً مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام، بین 1 تا 7 روز کاری زمان می‌برد. واریز کمتر از 24 ساعت زمان می‌برد، اما برداشت مبالغ بالا ممکن است بین 3 تا 7 روز زمان‌بر باشد. البته این زمان برای روزهای کاری محاسبه می‌شود، همچنین در نظر داشته باشید که از سمت ایران ریبیت همه مراحل به صورت آنی انجام خواهد شد و زمان اصلی از طرف خود بروکر تلف می‌شود.

قیمت روز تبدیل دلار به ریال نیز در کانال پشتیبانی به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

حداقل واریز ریالی در بروکر اچ وای سی ام

حداقل واریز در بروکر اچ وای سی ام، 20 دلار خالص است. پس شما باید بیش از مبلغ 20 دلار با در نظر گرفتن تراکنش‌های بانکی پرداخت کنید. البته واریز وجه از طریق خود HYCM و ایران ریبیت شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود.

حداقل برداشت ریالی در بروکر HYCM

در حال حاضر حداقل برداشتی ریالی در این بروکر 100 دلار است، به این معنا که شما باید به میزانی برداشت انجام دهید که حداقل پس از کسر کمیسیون بتوانید 100 دلار پرداختی انجام شود. بانک‌های داخل کشور برای هر تراکنش از شما کمیسیون دریافت می‌کنند، همچنین باید نرخ تبدیل ارز را نیز در محاسبات خود در نظر بگیرید.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی بروکر HYCM خواندیم:

در این مقاله فهمیدیم که بروکر HCYM به عنوان یک کارگزاری حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات معاملاتی به ایرانیان، با کمک وب‌سایت ایران ریبیت شرایط واریز و برداشت ریالی را فراهم کرده است. به این معنا که کاربران می‌توانند با استفاده از کانال تلگرام ایران ریبیت فرایند واریز و برداشت خود را به راحتی در این بروکر انجام دهند. نرخ تبدیل هر روز در کانال تلگرام اعلام می‌شود و بسیار نزدیک به نرخ ارز در بازار آزاد ایران است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
حداقل واریز و برداشت ریالی در بروکر اچ وای سی ام چقدر است؟

حداقل واریز 20 دلار و حداقل برداشت 100 دلار به صورت خالص است که از طریق ایران ریبیت می‌توانید به صورت ریالی در این بروکر انجام دهید.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر HCYM چقدر است؟

واریز وجه عموماً سریع انجام می‌شود، اما حداکثر 24 ساعت زمان خواهد برد. برداشت وجه بسته به میزان آن حتی ممکن است تا 1 هفته طول بکشد.

کمیسیون واریز وجه در بروکر اچ وای سی ام چقدر است؟

هرکدام از روش‌های واریز وجه، کمیسیون خاص خود را دارند، اما برای واریز به روش ریالی نیازی به پرداخت کمیسیون ندارید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *