5/5 - (1 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات

کارگزاری اینگات یکی از بروکرهای معتبری است که به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه می‌کند. این بروکر تا امروز گزینه واریز و برداشت ریالی را ندارد، اما ایران ریبیت به عنوان یک واسطه این مشکل را برای کاربران ایرانی برطرف کرده است. ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور در بروکر اینگات واریز و برداشت ریالی داشته باشید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات

روش‌های واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران ایرانی واریز و برداشت ریالی است. کاربران ایرانی همیشه با ایجاد حساب در صرافی‌های مهم و کارت‌های اعتباری اصلی جهان مشکل دارند و همین امر برای واریز و برداشت به یک چالش برای آن‌ها تبدیل شده است.

روش‌های واریز و برداشت ریالی
ایران ریبیت با همکاری با بروکر اینگات امکان واریز و برداشت ریالی را برای کابران فراهم کرده است.

در بروکر اینگات روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت وجود دارد که شامل روش ارزهای دیجیتال، بانکی سوئیفت، ویزاکارت و … می‌باشد، اما به تازگی سایت ایران ریبیت برای رفاه حال هموطنان داخل کشور، فرایند واریز و برداشت ریالی را در بروکر اینگات با همکاری این کارگزاری فراهم نموده است.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات از طریق ایران ریبیت

در بروکر اینگات روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر اینگات شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات توسط ایران ریبیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما عموماً در سریع‌ترین زمان ممکن این کار برای شما انجام خواهد شد. ایران ریبیت بین 1 ساعت تا 24 ساعته بسته به عملکرد بروکر، برای شما واریز و برداشت را انجام خواهد داد.

کارگزاری اینگات روش‌های واریز و برداشت بسیار مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. این کارگزاری اخیراً از طریق ایران ریبیت روش واریز و برداشت ریالی را برای رفاه ایرانیان داخل کشور نیز فعال نموده است.

مزایا واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات

مهم‌ترین مزایای واریز و برداشت ریالی این است که دیگر نیاز به ثبت نام دریک صرافی و طی کردن مراحل پیچیده را نخواهید داشت. شما به راحتی در شماره کارتی که از ایران ریبیت دریافت می‌کنید، پول خود را کارت به کارت کرده و ایران ریبیت حساب شما در بروکر اینگات شارژ می‌کند. برداشت نیز به همین روش است. 

آموزش واریز و برداشت به کمک ایران ریبیت
واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات با استفاده از ایران ریبیت امکان پذیر است.

بنابراین بزرگ‌ترین مزیت واریز و برداشت ریالی این است که نیاز به طی کردن مراحل پیچیده نخواهید داشت.

حداقل واریز ریالی در بروکر اینگات

حداقل مبلغ واریزی در بروکر اینگات به روش ریالی 20 دلار است. (این مبلغ را وب سایت خود بروکر تعیین کرده است.) برای واریز عموماً بروکر و انتقال‌دهنده از شما کمیسیونی دریافت نمی‌کنند و فقط درگاه بانکی که از آن پول را انتقال می‌دهید ممکن است از شما کمیسیون دریافت کند.

حداقل برداشت ریالی در بروکر اینگات

حداقل برداشت ریالی نیز 20 دلار خالص است، یعنی درخواست شما باید به صورتی باشد که حداقل 20 دلار خالصی مبلغ برداشت حساب شما باشد. نرخ تبدیل در ایران ریبیت به صورت رسمی از روی نرخ تبدیلی که روزانه در کشور اعلام می‌شود محاسبه می‌گردد و برخلاف زمانی که از صرافی‌ها استفاده می‌کنید، لازم نیست که در این زمینه نیز متضرر شوید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اینگات روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر اینگات خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید که تنها روش واریز و برداشت ریالی بروکر اینگات از طریق ایران ریبیت است. ایران ریبیت به عنوان یک واسطه از طریق تلگرام خود با کاربران در ارتباط است و به راحتی می‌توانید با پیام به پشتیبانی تلگرام، فرایند واریز و برداشت ریالی را در بروکر اینگات در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
حداقل واریز و برداشت ریالی در اینگات چقدر است؟

حداقل واریز و حداقل برداشت از طریق ریالی 20 دلار است که با کمک ایران ریبیت می‌توانید آن را انجام دهید. نرخ تبدیل به صورت روزانه در کانال تلگرام ایران ریبیت ارائه خواهد شد.

چه روش‌های دیگری برای واریز و برداشت در اینگات وجود دارد؟

روش‌های مختلفی از جمله روش کارت‌های اعتباری، ارزهای دیجیتال، بانکی و … وجود دارد که اخیرا روش ریالی نیز به آن اضافه شده است. هر روش میزان کمیسیون، حداقل واریز و برداشت و همچنین زمان تراکنش مالی خاص خود را دارد.

برای واریز و برداشت ریالی در اینگات از چه طریقی انجام می‌شود؟

با ارتباط گرفتن با کانال تلگرام پشتیبانی ایران ریبیت می‌توانید واریز و برداشت ریالی نیز انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با کانال تلگرام ایران ریبیت در تماس باشید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *