5/5 - (3 امتیاز)

چه بروکرهایی برای اسکالپینگ مناسب هستند؟

اسکالپینگ یکی از روش‌های معاملاتی محبوب در بین تریدرهای ایرانی است که در آن معاملات بسیار سریع و با سودهای کوتاه انجام می‌شود. کسانی که از استراتژی‌های اسکالپ استفاده می‌کنند نیاز دارند که کمترین حد کمیسیون و اسپرد را روی معاملات خود پرداخت کنند، زیرا به صورت کلی سود آن‌ها بسیار ناچیز است. ما در این مقاله بررسی می‌کنیم که کدام بروکر، حساب مناسبی برای اسکالپ کردن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بروکر برای اسکلپ

کدام بروکر برای اسکالپینگ مناسب است؟

در اسکالپینگ، تریدرها معاملات خود را روی تایم فریم‌های بسیار پایین انجام می‌دهند، آن‌ها سعی می‌کنند وارد یک معامله شوند و در نهایت با دریافت چند پیپ، خیلی سریع از معامله خارج شوند. از آنجا که میزان حرکتی که معامله گران اسکالپ به آن دل بسته‌اند بسیار کوتاه است، بنابراین باید روی حسابی معامله کنند که میزان اسپرد و کمیسیون تا حد ممکن پایین باشد، زیرا سود کلی هر معامله برای یک اسکالپر بسیار ناچیز است. پس مهم‌ترین فاکتورها برای اسکالپر در انتخاب یک حساب معاملاتی شامل موارد زیر است:

  • اسپرد شناور زیر 0.5 پیپ
  • نداشتن کمیسیون (یا کمیسیون پایین)
  • سرعت بالای اجرای معاملات
  • هزینه کم ایجاد حساب معاملاتی

قطعاً هر بروکری دارای حساب معاملاتی هست که اسپرد پایینی دارد، اما معمولاً چنین حساب‌هایی نیاز به واریزی بالایی جهت افتتاح حساب دارند. بنابراین هدف ما یافتن حساب‌های معاملاتی در بروکرهایی است که هم اسپرد پایینی دارند و هم حداقل واریزی آن‌ها کم است.برای اینکه بدانید حساب مناسب اسکالپ مدام است به مقاله بهترین حساب برای اسکالپ کدام است؟ مراجعه کنید. 

بهترین بروکرها برای اسکالپینگ

حالا در این پاراگراف قصد داریم بر اساس چهار فاکتور ذکر شده در بالا، بببینیم که کدام بروکر و کدام حساب معاملاتی مناسب افرادی است که به صورت حرفه‌ای قصد دارند اسکالپینگ را انجام دهند. بهترین بروکرها برای اسکالپینگ عبارتند از:

  1. بروکر فیبوگروپ
  2. بروکر لایت فایننس
  3. بروکر آلپاری
  4. بروکر اف ایکس چویس
  5. بروکر آمارکتس
  6. بروکر اینگات

در ادامه به بررسی بیشتر این بروکرها می‌پردازیم:

بروکر فیبوگروپ

یکی از جذاب‌ترین کارگزاری‌ها برای معاملات اسکالپ بروکر فیبوگروپ (FIBOGroup) است. در این بروکر شما اگر تازه‌کار هستید می‌توانید حساب MT4 CENT را با یک دلار پرداختی ایجاد کنید، حداقل اسپرد در این حساب به صورت شناور از 0.6 پبپ شروع می‌شود که فوق‌العاده عدد منطقی است. همچنین حساب دیگر مناسب در بروکر فیبوگروپ MT4 NDD است که اسپرد آن صفر است و با پرداخت 50 دلار اولیه می‌توانید این حساب را ایجاد کنید، البته این حساب دارای کمیسیونی به میزان 0.003 درصد مبلغ معامله است که کمیسیون پایینی محسوب می‌شود.

بروکر فیبوگروپ

 حساب دیگر این بروکر که مناسب افراد اسکالپر است حساب MT4 NDD No Commission است. این حساب اسپردی به میزان 0.8 پیپ دارد و با پرداخت 50 دلار واریزی اولیه می‌توان آن را ایجاد کرد. ویژگی مهم این حساب نداشتن کمیسیون است. به صورت کلی بروکر فیبوگروپ را با توجه به تنوع حساب‌های معاملاتی، اسپرد پایین و… می‌توان بهترین بروکر برای معاملات اسکالپینگ دانست.

بروکر لایت فایننس

اگر می‌خواهید در بروکر لایت فایننس (Litefinance) معاملات اسکالپ انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم حساب ECN را ایجاد کنید.

بروکر لایت فایننس

این حساب دارای اسپردی شناور از 0 است و میزان کمیسیون آن نیز 0.25 دلار به ازای هر 2 لات معامله است که عدد بسیار پایینی محسوب می‌شود، کاربران ایرانی می‌توانند حساب ECN بروکر لایت فایننس را با 50 دلار واریز اولیه ایجاد کنند.

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری (Alpari) نیز دارای یک حساب معاملاتی به نام ECN MT4 است که شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود.

بروکر آلپاری

کاربران علاقه‌مند به اسکالپینگ می‌توانند این حساب بروکر آلپاری را با پرداخت 300 دلار ایجاد کنند. اسپرد این حساب شناور است و میزان آن به نوع نماد و سشن معاملاتی که در آن ترید می‌کنید، بستگی دارد؛ اما به‌طور معمول اسپرد معاملات در این حساب در محدوده 0.5 پیپ است.

بروکر اف ایکس چویس

یکی از حساب‌های مناسب برای اسکالپرها، حساب معاملاتی MT4 CLASSIC بروکر اف ایکس چویس (FXChoice) است.

بروکر اف ایکس چویس

معاملات در این حساب هیچ گونه کمیسیونی ندارد و شما می‌توانید آن را با پرداخت تنها 100 دلار ایجاد کنید. اسپرد حساب کلاسیک بروکر اف ایکس چویس شناور است، اما حداقل آن در بهترین حالت 0.5 است که می‌تواند عدد قابل قبولی برای اسکالپرها باشد.

اسکالپینگ یکی از روش‌های بسیار محبوب در بین معامله گران است که نیازمند داشتن حساب معاملاتی است که اسپرد بسیار پایینی داشته باشد، ترجیحاً بدون کمیسیون باشد و حداقل واریز برای ایجاد آن حساب مبلغ مناسبی باشد.

بروکر آمارکتس

کارگزاری آمارکتس (Amarkets) حساب معاملاتی ECN را به کاربران عرضه می‌کند که آن را می‌توانید با 200 دلار ایجاد کنید.

بروکر آمارکتس

اسپرد معاملات در این حساب از 0 پیپ به صورت شناور شروع می‌شود که فوق‌العاده فشرده است. البته این حساب بروکر آمارکتس دارای کمیسیونی به میزان 5 دلار برای هر 1 لات معامله است که با توجه به اسپرد پایینی که دارد عدد معقولی است و اسکالپرها می‌توانند از این حساب معاملاتی به خوبی استفاده کنند.

بروکر اینگات

در کارگزاری اینگات (Ingot)، حساب معاملاتی به نام حساب ECN وجود دارد که میزان اسپرد آن به صورت شناور از 0 پیپ به بالا شروع می‌شود. این حساب را می‌توانید با پرداخت تنها 20 دلار ایجاد کنید.

بروکر اینگات

البته معاملات در این حساب شامل کمیسیون است که میزان آن به نوع نماد معاملاتی که دارید بستگی دارد، اما معمولاً کمیسیون‌ها در بروکر اینگات بین 4 تا 6 دلار متغیر است.

آنچه در مقاله بهترین بروکر برای اسکالپینگ خواندیم

همان‌طور که در این مقاله خواندید، حساب‌های معاملاتی در بروکرهایی مناسب اسکالپ هستند که مبلغ اولیه برای افتتاح حساب آن‌ها کم باشد، میزان اسپرد آن‌ها زیر 1 پیپ و ترجیحاً از 0.5 پیپ به پایین باشد و در نهایت یا بدون کمیسیون باشند یا کمترین میزان کمیسیون را شامل شوند. به همین دلیل ما در فهرست بالا سعی کردیم حساب‌های معاملاتی مناسبی که در بروکرهای معتبر وجود دارد را به شما معرفی کنیم تا اگر از روش اسکالپینگ استفاده می‌کنید، بدانید که در کدام کارگزاری می‌توانید حساب معاملاتی مناسب با استراتژی خود ایجاد کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *