5/5 - (1 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی

کارگزاری یو اس جی (USG) را می‌توان یکی از مهم‌ترین بروکرهای بین‌المللی دانست که امکان فعالیت ایرانیان را فراهم کرده است. در گذشته تنها مشکل این بروکر، در روش‌های انتقال پول بود که هیچ‌کدام برای ایرانیان داخل کشور مناسب نیست، اما اخیراً این بروکر با همکاری ایران ریبیت شرایطی را فراهم کرده است که کاربران بتوانند از طریق روش ریالی واریز و برداشت خود را انجام دهند. در این مقاله روش واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی را توضیح خواهیم داد.

واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی

روش‌های واریز و برداشت USG

پس از ثبت نام و احراز هویت، شما می‌توانید به کلیه امکانات این بروکر دسترسی داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها واریز و برداشت است. همان‌طور که در صفحه اختصاصی وب‌سایت آن مشاهده می‌کنید، در این بروکر روش‌های مختلفی مانند پی پال، پرفکت مانی، فست پی، اسکریل، کوین پیمنت و … وجود داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بروکر یو اس جی مقاله افتتاح حساب در بروکر یو اس جی اف ایکس را مطالعه کنید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی
برای واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی باید با پشتیبان ارتباط بگیرید.

البته این روش‌ها همگی مناسب تریدرهای خارجی است و ایرانیان به سختی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل اخیراً روش واریز و برداشت غیر مستقیم ریالی توسط ایران ریبیت در این بروکر فعال شده که از طریق آن می‌توان به راحتی نقل و انتقال پول خود را انجام دهید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی از طریق ایران ریبیت

در بروکر یو اس جی روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر یو اس جی شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

قبلاً در بروکر USG فقط از طریق کارت‌های اعتباری و روش‌هایی مانند پرفکت مانی می‌توانستید واریز و برداشت انجام دهید، اما اخیراً طی همکاری با ایران ریبیت، امکان واریز و برداشت ریالی از داخل ایران نیز فراهم شده است که برای این کار باید به پشتیبانی ایران ریبیت در تلگرام پیام ارسال کنید.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر USG

زمان واریز وجه در یک روز کاری معمولی بسته به میزان آن از 1 ساعت تا 24 ساعت خواهد بود. مثلاً اگر حجم پول شما کمتر از میزانی باشد که بخواهید با شبا آن را منتقل کنید، تقریباً به صورت آنی این کار انجام خواهد شد، ولی پول‌های بیشتر قطعاً به دلیل تاخیر در سیستم بانکی زمان‌برتر خواهند بود. این موضوع در مورد زمان برداشت هم صدق می‌کند، به علاوه اینکه زمان برداشت خود کارگزاری نیز در صورت زیاد بودن مبلغ بیشتر بوده و ممکن است برداشت‌های شما تا 3 روز نیز زمان ببرد.

حداقل واریز ریالی در بروکر یو اس جی

حداقل واریز ریالی در بروکر یو اس جی، براساس حداقل پول برای باز کردن حساب معاملاتی، 100 دلار است. پس باید حداقل 100 دلار را به میزان قیمت روز دلار به صورت ریالی به ایران ریبیت واریز کنید تا حساب شما شارژ شود.

حداقل برداشت ریالی در بروکر یو اس جی

حداقل برداشت در بروکر یو اس جی 50 دلار است، اما اگر می‌خواهید مثلاً 50 دلار برداشت کنید، باید مبلغ بیشتری را درخواست دهید، زیرا برداشت شامل پرداخت کمیسیون و هزینه‌های تراکنش بیشتری خواهد بود.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر یو اس جی خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، برای واریز و برداشت ریالی در این بروکر، شما باید از تنها روش موجود، یعنی استفاده از کانال تلگرام ایران ریبیت استفاده کنید. برای اولین بار باید به این کانال پیام دهید و مدارک هویتی خود را به همراه شماره حساب بروکر ارائه کرده تا راستی‌آزمایی انجام شود. سپس می‌توانید پولی به این حساب منتقل کرده یا از آن برداشت کنید. ایران ریبیت شرایطی را فراهم کرده است که دیگر نیازی به ثبت نام در شرکت‌های خارجی نداشته باشید و از طریق سیستم بانکی داخل کشور بتوانید واریز و برداشت ریالی خود را انجام دهید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
کمیسیون واریز وجه ریالی به بروکر یو اس جی چقدر است؟

خوشبختانه در بخش واریز وجه هیچ کمیسیونی از شما دریافت نمی‌شود، البته بانک‌های داخل کشور خودشان برای انتقال پول یک مبلغ کم برای تراکنشی که انجام می‌دهید دریافت خواهند کرد.

آیا واریز و برداشت ریالی نیازی به احراز هویت دارد؟

بله. برای پشتیبانی ایران ریبیت، باید راستی‌آزمایی کنید که حسابی که می‌خواهید واریز و برداشت را از آن انجام دهید حتماً متعلق به خودتان است. این کار فقط یک‌بار انجام می‌شود.

حداقل واریز و برداشت ریالی در بروکر USG چقدر است؟

حداقل واریز در این بروکر 100 دلار و حداقل برداشت 50 دلار است که باید میزان کمیسیون و پرداختی‌هایی که بابت تراکنش مالی از حسابتان کم می‌شود را نیز در نظر بگیرید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *