4.5/5 - (2 امتیاز)

حساب های بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس یکی از کارگزاری‌های فارکس است که با 5 حساب معاملاتی مختلف، خدمات نسبتاً مناسبی به ایرانیان ارائه می‌کند. این بروکر دارای حساب‌های معاملاتی MINI، حساب استاندارد و … است. ما در این مقاله کلیه حساب‌های معاملاتی بروکر یو اس جی اف ایکس را به صورت کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد.

انواع حساب معاملاتی در بروکر یو اس جی اف ایکس

انواع حساب‌های بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس برای کاربران خود 5 مدل حساب معاملاتی مختلف را ارائه خواهد داد، اما برای اینکه شما بتوانید به این حساب‌ها دسترسی داشته باشید، حتماً باید مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را به صورت کامل طی کرده باشید. پس از این کار می‌توانید یکی از حساب‌های معاملاتی استاندارد، مینی و … را ایجاد کنید. برای اینکه بیشتر با جزییات این حساب‌ها آشنا شوید ما تمامی آن‌ها را در ادامه متن بررسی خواهیم کرد. انواع حساب در بروکر یو اس جی اف ایکس عبارتند از:

  1. حساب مینی
  2. حساب استاندارد
  3. حساب VIP
  4. حساب PRO-ECN
  5. حساب VIP-LOW

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب‌ها میپردازیم:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حساب مینی MINI

حساب مینی MINI ساده‌ترین نوع حساب معاملاتی بروکر یو اس جی اف ایکس است که شما می‌توانید با 100 دلار واریزی آن را ایجاد کنید. اگر نیاز دارید سایر مشخصات این حساب معاملاتی را ببینید، می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

حداقل سپرده

۱۰۰ دلار

حداکثر موجودی حساب

ندارد

اسپرد از

۲.۸ پیپ

حداقل اندازه لات

۰.۰۱ لات

لوریج

۱:۱۰۰، ۱:۲۰۰، ۱:۴۰۰ ،۱:۵۰۰

اندازه لات استاندارد

۱۰۰ هزار

نوع حساب

حساب شخصی

حساب استاندارد STANDARD

حساب استاندارد بروکر USGFX نیاز به پرداخت 10 هزار دلار واریزی دارد، این حساب معمولی اسپرد نسبتاً بالایی را هم شامل می‌شود که به صورت شناور از 2.8 پیپ آغاز خواهد شد. اگر نیاز دارید از سایر مشخصات این حساب کاربر مطلع شوید، جدول زیر را مشاهده کنید.

ویژگی

مشخصات

حداقل سپرده

۱۰۰ هزار دلار

حداکثر موجودی حساب

ندارد

اسپرد از

۲.۸ پیپ

حداقل اندازه لات

۰.۰۱ لات

لوریج

۱:۱۰۰، ۱:۲۰۰، ۱:۴۰۰ ،۱:۵۰۰

اندازه لات استاندارد

۱۰۰,۰۰۰

نوع حساب

حساب شخصی، حساب مشترک، حساب شرکتی

حساب وی آی پی VIP

حساب VIP بروکر یو اس جی اف ایکس برای افتتاح نیاز به 50 هزار دلار واریزی دارد، اسپرد این حساب از 1.3 پیپ شروع می‌شود و محدودیتی برای حداکثر موجودی ندارید. این حساب را می‌توانید به صورت حساب شرکتی نیز ایجاد کنید. سایر مشخصات حساب VIP در جدول زیر آمده است.

ویژگی

مشخصات

حداقل سپرده

۵۰ هزار دلار

حداکثر موجودی حساب

ندارد

اسپرد از

۱.۳ پیپ

حداقل اندازه لات

۰.۰۱ لات

لوریج

۱:۱۰۰،۱:۲۰۰، ۱:۴۰۰ ،۱:۵۰۰

اندازه لات استاندارد

۱۰۰ هزار

نوع حساب

حساب شخصی، حساب مشترک، حساب شرکتی

حساب پرو PRO-ECN

حساب پرو یا حرفه‌ای در بروکر یو اس جی اف ایکس لوریج محدودی دارد و فقط می‌توان آن را روی 1:100 تنظیم کرد، برای ایجاد این حساب حداقل باید 50 هزار دلار موجودی در حساب معاملاتی خود داشته باشید. اسپرد این حساب نیز از 1.5 پیپ شروع می‌شود. اگر نیاز دارید که بدانید حساب ECN چیست یا اینکه چگونه کار می‌کند به مقاله حساب ECN چیست؟ مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

حداقل سپرده

۵۰ هزار دلار

حداکثر موجودی حساب

ندارد

اسپرد از

۱.۵ پیپ

حداقل اندازه لات

۰.۰۱ لات

لوریج

۱:۱۰۰

اندازه لات استاندارد

۱۰۰ هزار

نوع حساب

حساب شخصی، حساب مشترک، حساب شرکتی

حساب VIP-LOW

این حساب معاملاتی که بهترین حساب بروکر USGFX است برای ایجاد نیاز به 50 هزار دلار واریزی دارد و اهرم آن 1:500 است، این حساب معاملاتی اسپرد بسیار پایینی دارد که از 0.5 پیپ شروع می‌شود. برای آشنایی بیشتر با سایر مشخصات حساب VIP-LOW به جدول زیر مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

حداقل سپرده

۵۰ هزار دلار

حداکثر موجودی حساب

ندارد

اسپرد از

۰.۵ پیپ

حداقل اندازه لات

۰.۰۱ لات

لوریج

۱:۵۰۰

اندازه لات استاندارد

۱۰۰ هزار

نوع حساب

حساب شخصی، حساب مشترک، حساب شرکتی

بروکر یو اس جی اف ایکس دارای 5 حساب معاملاتی مختلف به نام های حساب MINI، حساب VIP، حساب STANDARD، حساب PRO و حساب VIP LOW است که با پرداخت 100 دلار تا 50 هزار دلار می‌توانید یکی از این حساب‌ها را به‌دلخواه ایجاد کنید. حساب‌های بروکر یو اس جی اف ایکس روی پلتفرم متاتریدر 4 و 5 عرضه می‌شود.

مقایسه حساب‌های بروکر یو اس جی اف ایکس

اگر بخواهیم حقیقت را در مورد بروکر یو اس جی اف ایکس و حساب‌های معاملاتی آن در نظر بگیریم، باید بگوییم که هم کیفیت ارائه خدمات این بروکر برای ایرانیان چندان مناسب نیست، و هم هزینه باز کردن حساب‌های این بروکر به طرز عجیبی بالاست. تنها حساب قابل دسترس در بروکر یو اس جی اف ایکس حساب معاملاتی استاندارد است که برای ایجاد آن باید 100 دلار پرداخت کنید، باقی حساب‌ها نیاز به پرداختی در محدوده 10 تا 50 هزار دلار دارند که برای کاربر ایرانی مبلغ منطقی تلقی نمی‌شود.

حساب مجازی یا دمو بروکر یو اس جی اف ایکس

اگر بخواهیم وضعیت حساب‌های معاملاتی بروکر یو اس جی اف ایکس را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، باید آنها را تست کنید. به همین دلیل شما امکان ایجاد یک حساب معاملاتی واقعی اما با پول مجازی را دارید. در این روش هیچ ریسکی شامل شما نخواهد شد و به راحتی می‌توانید تمام وضعیت حساب را مورد آنالیز قرار دهید.

حساب بدون سواپ یو اس جی اف ایکس

حساب بدون سواپ به حساب معاملاتی گفته می‌شود که اگر بیش از یک روز معامله شما در آن باز بماند، شامل بهره شبانه نخواهد شد. به این نوع حساب، حساب بدون سواپ یا حساب اسلامی گفته می‌شود. اگر بخواهیم چنین حسابی در بروکر یو اس جی اف ایکس داشته باشید، ابتدا باید یک حساب MINI ایجاد کنید و درخواست تبدیل حسابتان به حساب بدون سواپ را از طریق پشتیبانی اعلام کنید. لازم به ذکر است که امکان استفاده از ویژگی حساب بدون سواپ برای سایر حساب‌های معاملاتی این بروکر فراهم نیست.

حساب کپی تریدینگ بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس سیستم کپی تریدینگ را به کاربرانش عرضه می‌کند. شما چه به عنوان سرمایه‌گذار و چه به عنوان تریدر حرفه‌ای، با ایجاد یکی از حساب‌های معاملاتی بالا می‌توانید از سیستم سوشال تریدینگ بروکر یو اس جی اف ایکس به راحتی استفاده کنید. البته اگر به عنوان سرمایه‌گذار در کپی تریدینگ شرکت می‌کنید، ممکن است با هر حسابی نتوانید به هر اکانتی برای کپی کردن متصل شوید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر یو اس جی اف ایکس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در بررسی حساب‌های بروکر یو اس جی اف ایکس خواندیم

همان‌طور که در طول مقاله خوانیدم، کاربران می‌توانند حساب‌های معاملاتی مختلفی در بروکر یو اس جی اف ایکس ایجاد کنند این حساب‌ها شامل حساب MINI، حساب VIP، حساب VIP-LOW،  حساب STANDARD و حساب PRO-ECN است. یکی از ضعف‌های ایجاد حساب در بروکر USGFX مبالغ بالای ایجاد حساب است. برای کاربران ایرانی بهترین حساب همان حساب استاندارد است که می‌توانید به 100 دلار واریزی آن را ایجاد کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *