3.5/5 - (8 امتیاز)
بروکر وی تی مارکتس

معرفی و بررسی بروکر VT Markets

کارگزاری VT Markets یک کارگزاری حرفه است که هلدینگ اصلی آن در استرالیا قرار دارد. این هلدینگ چند وب سایت کارگزاری با همین نام را در کشورهای مختلف مدیریت می‌کند. خوشبختانه این بروکر در حال حاضر از طریق شعبه‌های آفشور خود به کاربران داخل کشور خدمات مناسبی را ارائه می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل بروکر VT Markets را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

تاریخچه و سابقه بروکر VT Markets

این بروکر در سال 2015 در استرالیا تاسیس شده است و دفتر دیگر خود را یک سال بعد در جزایر کیمن افتتاح نمود. مدیران این شرکت جزء باسابقه‌ترین مدیران فعال در بازار فارکس هستند که تاکنون از طریق این بروکر توانسته‌اند، جوایز مختلفی را از رویدادهای مهم فارکس جهان به دست بیاورند. روند پیشرفت این بروکر به صورت کلی قابل قبول بوده و توانسته روز به روز تعداد کاربران خود را افزایش دهد.

اعتبار بروکر VT Markets

ما در ادامه فهرستی از رگوله‌های این بروکر را به شما ارائه خواهیم داد:
  • رگوله SVGFSA به شماره لایسنس 673 در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها؛
  • رگوله FSC در کشور موریس؛
  • رگوله Asic به شماره لایسنس 516246 در استرالیا؛
  • رگوله FSCA به شماره لایسنس 50865 در آفریقای جنوبی.
یکی از ویژگی‌های مهم بروکر وی تی مارکتس داشتن رگوله‌های مختلف است که اعتبار آن را تا حد زیادی افزایش داده است. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بروکر وی تی مارکتس برای ایرانیان

این بروکر در حال حاضر از طریق شعبه آفشور خود به کاربران ساکن ایران خدمات ارائه می‌دهد. البته طبق بیانیه رسمی آن خدمات بروکر VT Markets برای ساکنان مناطق خاص مانند کانادا، سنگاپور، ایالات‌متحده و همچنین افراد موجود در لیست‌های تحریم جهانی و FATF در دسترس نیست.

ثبت نام در بروکر وی تی مارکتس

برای ثبت نام در بروکر وی تی مارکتس پس از ورود به صفحه اول سایت، روی گزینه “همین حالا معامله کنید” کلیک نمایید.
سپس در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، کشور محل اقامت، پست الکترونیک و همچنین کلمه عبور را وارد نموده و روی دکمه یک حساب کاربری واقعی باز کنید کلیک کنید تا حساب شما ایجاد شود.

بروکر VT Markets در سال 2015 تاسیس شده است و ضمن ایجاد دفتر در استرالیا، چند دفتر دیگر در مناطق آفشور به ثبت رسانده است که بتواند به شهروندان همه جهان بجز کانادا و آمریکا خدمات معامله‌گری ارائه کند.

آموزش احراز هویت بروکر VT Markets

برای احراز هویت باید ابتدا روی گزینه Account کلیک کرده و سپس Complete Application را بزنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. سپس باید در این صفحه ابتدا مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنید و در بخش Passport باید تصویر مدارک ملی خود را آپلود نمایید تا احراز هویت شما کامل شود و در نهایت بتوانید به همه امکانات سایت دسترسی داشته باشید.

انواع حساب در بروکر وی تی مارکتس

مهم‌ترین بخش هر بروکر مربوط به انواع حساب‌های معاملاتی آن است که سبب می‌شود معامله‌گران بتوانند حساب مناسب را با استراتژی خود انتخاب کنند. حساب‌های معاملاتی بروکر VT Markets به شرح زیر است:
  • حساب استاندارد؛
  • حساب ECN؛
  • حساب SwapFree.
برای اینکه شناخت کافی روی این حساب‌ها پیدا کنید، به طور کامل مشخصات آنها را در جدول زیر نشان خواهیم داد:
مشخصات حساب استاندارد حساب ECN حساب SwapFree
نوع معاملات STP STP
اسپرد 1.2 1.2 1.1
کمیسیون 0 0 0
پلتفرم MT5-MT4 MT5-MT4 Metatrader 4 Metatrader 4 for Mobile Metatrader 5 Metatrader 5 for Mobile WebTrader
واریزی 100 دلار 40$ 100 دلار
ارز پایه حساب $ AUD $ USD $ HKD £ GBP € EUR $ CAD $ AUD $ USD $ HKD £ GBP € EUR $ CAD $ AUD $ USD $ HKD £ GBP € EUR $ CAD
حداقل‌ترید سایز 0.01 0.01 0.01

بروکر VT Markets برای کدام کشور است؟

دفتر اصلی مدیریتی بروکر در استرالیا قرار دارد، اما شعبه‌های دیگری در سنت وینسنت، موریس، آفریقای جنوبی دارد که به کاربران قسمت‌های مختلف جهان خدمات می‌دهد.

نمادهای قابل معامله‌ در وی تی مارکتس

در بروکر VT Markets بیش از 500 نماد معاملاتی مختلف وجود دارد که در دسته بندی‌های متفاوتی چون جفت ارزهای فارکس، شاخص‌ها، انرژی، ETFs و سهام‌های اروپا و آمریکا قرار دارند و با استفاده از حساب‌های معاملاتی این بروکر می‌توانید هرکدام از آنها را مورد معامله قرار دهید.

پلتفرم‌های معاملاتی وی تی مارکتس

در بروکر وی تی مارکتس دو پلتفرم اصلی جهان که متاتریدر 4 و 5 است در دسترس معامله‌گران می‌باشد. این دو پلتفرم را می‌توانید برای نسخه‌های مختلفی چون اندروید، iOS و ویندوز دانلود نموده و همچنین از نسخه وب تریدر آن‌ها نیز استفاده کنید.

واریز و برداشت در VT Markets

برای واریز و برداشت در بروکر VT Markets در پنل کاربری به بخش Funds بروید، سپس روی گزینه Deposit برای واریز کلیک کنید یا برای برداشت روی Withdraw تا صفحه زیر برای شما باز شود. ایرانیان از طریق ارزهای دیجیتال یا Fx-ir می‌توانند عملیات انتقال پول خود را انجام دهند.

FX-IR یک صرافی است که مانند تاپچنج عمل می‌کند. اگر از این طریق می‌خواهید انتقال پول خود را انجام دهید، ابتدا باید در آن نیز ثبت نام کنید سپس برای نقل انتقال بعد از کلیک روی آن، فرم را طبق تصویر زیر پر کنید.

مزایا و معایب بروکر VT Markets

حالا که با بروکر حرفه‌ای وی تی مارکتس آشنا شدید، در جدول زیر مزایا و معایب این بروکر را برای شما به تفکیک آورده‌ایم تا بتوانید آشنایی بهتری با این بروکر داشته باشید.

مزایای بروکر VT Marketsمعایب بروکر VT Markets
دارای چند رگوله معتبر استزمانبر بودن احراز هویت
خدمات مناسب به ایرانیان 
حساب‌های معاملاتی متنوع 
اسپرد و کمیسیون پایین 
بونوس‌های متنوع 
روش‌های واریز و برداشت گسترده 

آنچه در مقاله بروکر VT Markets خواندیم:

همان‌طور که متوجه شدید بروکر VT Market یک کارگزاری حرفه‌ای است که شرکت اصلی آن در استرالیا قرار دارد. این بروکر به کاربران ایرانی نیز خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهد و ویژگی مهم آن، داشتن زبان و پشتیبان فارسی برای سایت است. ایرانیان با مدارک ملی خود می‌توانند در این بروکر ثبت نام کرده و به بیش از 500 نماد معاملاتی برای ترید کردن دسترسی داشته باشند. بروکر دارای چند رگوله است که سطح اعتبار آن را به شدت افزایش داده است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *