5/5 - (1 امتیاز)

آموزش کار با پنل ویندزور (Windsor)

از آنجایی که بیش از 70% کاربران بروکر ویندزور ایرانیان هستند، این بروکر زبان فارسی را در پنل کاربری خود راه‌اندازی کرده و این مسئله کمک می‌کند که کاربران ایرانی به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند با امکانات پنل ویندزور کار کنند. ما در این مقاله به شما روش کار کردن با بروکر ویندزور را آموزش خواهیم داد.

آموزش کار با بروکر ویندزور

ثبت نام بروکر ویندزور

برای رفتن به پنل کاربری بروکر ویندزور، قبل از هر چیز باید در این بروکر ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافی است روی گزینه Sign Up کلیک کرده و اطلاعاتی چون کشور، شماره تماس، ایمیل، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید تا از این طریق بتوانید ثبت نام بروکر ویندزور را کامل کرده و در نهایت به پنل کاربری دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کار با کابین بروکر Windsor

آموزش کار با پنل کاربری ویندزور مسئله چندان پیچیده‌ای نیست. در ادامه آموزش مرحله به مرحله را از روی تصاویر پنل کاربری به شما خواهیم داد تا بتوانید به راحتی از بروکر ویندزور استفاده کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید به محض رفتن به پنل کاربری با چنین صفحه‌ای روبه‌رو خواهید شد. اگر زبان شما هنوز انگلیسی است می‌توانید در گوشه سمت چپ یا سمت راست منو کلیک کرده، گزینه Setting را بزنید تا این صفحه برای شما باز شود و زبان را از انگلیسی روی فارسی بگذارید تا پنل کاربری شما فارسی شود.

تغییر زبان در بروکر ویندزور
برای تغییر زبان در بروکر ویندزور روی گزینه Change Language کلیک کنید.

گزینه اول گزینه “حساب‌ها” است. زمانی که در منو روی آن کلیک کنید، وضعیت حساب‌های شما یا معاملاتی که باز دارید و تاریخچه معاملات را نشان می‌دهد. همچنین از همین بخش می‌توانید حساب حقیقی یا دمو ایجاد کنید و همان‌طور که می‌بینید واریز، برداشت و انتقال داخلی نیز در همین قسمت به صورت کلید میانبر وجود دارد.

مدیریت حساب ها در بروکر ویندزور
برای مدیریت حساب های خود در بروکر ویندزور باید از بخش «حساب ها» استفاده کنید.

گزینه بعدی در منوی کاربری “پرداخت‌ها” است. در این بخش همان‌طور که می‌بینید شما به واریز، برداشت و انتقال داخلی دسترسی دارید.

واریز و برداشت بروکر ویندزور
برای واریز و برداشت در بروکر ویندزور باید از قسمت پرداخت ها استفاده کنید.

سابقه تراکنش‌های خود را نیز می‌توانید اینجا با جزییات کامل مشاهده کنید.

بروکر ویندزور یک کارگزاری معتبر و رگوله بوده که چند هزار نفر کاربر ایرانی دارد و سالیان سال است که مشغول ارائه خدمات به آن‌هاست. این بروکر دارای پنل کاربری به زبان فارسی می‌باشد که کار استفاده از آن را به شدت ساده کرده است.

بخش چهارم مربوط به ابزارهای تحلیلی است، همان‌طور که در زیر منوی آن مشاهده می‌کنید در این بخش می‌توانید اخبار، تقویم‌های اقتصادی، تجزیه و تحلیل و ایده‌های معاملاتی که بروکر Windsor در اختیار شما قرار می‌دهد را به صورت کامل مشاهده کنید.

بخش تحلیل ها در بروکر ویندزور
در بخش ابزارها و تحلیل می‌توانید از اطلاعاتی که مورد نیاز یک تریدر است استفاده کنید.

قیمت بعدی مربوط به ابزارهاست. در اینجا می‌توانید ویدئوهای آموزشی و وبینارهای آموزشی که فعال هستند را مشاهده کنید. همچنین ماشین حساب‌های محاسبه‌گر برای امور مختلف که به معاملات شما کمک می‌کند نیز در این بخش وجود دارد که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

وبینار های بروکر ویندزور
در بخش وبینارهای بروکر ویندزور، اگر وبیناری توسط این کارگزاری وجود داشته باشد در این قسمت به آن دسترسی خواهید داشت.

قسمت بعدی مربوط به امور کپی تریدینگ است. سرمایه‌گذاران یا پروایدرهایی که می‌خواهند در کپی تریدینگ فعالیت کنند از این گزینه می‌توانند استفاده نمایند.

کپی تریدینگ ویندزور
بروکر ویندزور از سرویس کپی تریدینگ پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از بخش کپی تریدینگ ویندزور استفاده کنید.

گزینه آخر که “بیشتر” نام دارد برای شما صفحه‌ای را باز می‌کند که هم می‌توانید یک سری تغییرات مانند تنظیم اعلامیه‌ها، لوریج، رمز عبور و غیره را انجام دهید و هم می‌توانید پلتفرم معاملاتی مدنظرتان را برای نسخه‌های مختلف از اینجا دانلود کنید.

تنظیمات لوریج بروکر ویندزور
تنظیم اعلامیه‌ها، لوریج، رمز عبور و … از بخش بیشتر بروکر ویندزور قابل انجام است.

مواردی که گفته شد تقریباً تمامی امکانات اصلی موجود در پنل کاربری بروکر Windsor است که یک کاربر برای کار به آن نیاز دارد.

آنچه در مقاله آموزش کار با پنل ویندزور خواندیم:

کارگزاری ویندزور یک بروکر معتبر است که به دلیل داشتن مشتریان زیاد ایرانی، سعی کرده تا پنل کاربری خود را به زبان فارسی هم طراحی کند. این بروکر همچنین پشتیبان فارسی را هم در اختیار ایرانیان قرار داده تا مشکلاتشان را برطرف کنند. همانطور که دیدید کار با پنل کاربری این بروکر بسیار ساده است و همه می‌توانند ظرف چند دقیقه همه بخش‌های آن را یاد بگیرند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا در بروکر ویندزور زبان فارسی وجود دارد؟

بله. بروکر Windsor دارای پنل کاربری به زبان فارسی و همچنین پشتیبان فارسی زبان است که کمک می‌کند ایرانیان به راحتی از این بروکر استفاده نمایند.

آیا بروکر ویندزور معتبر است؟

بله کارگزاری ویندزور دارای 5 رگوله معتبر از سازمان‌های مختلف است که درجه اعتبار آن را به شدت افزایش داده است.

آیا با شماره ایران می‌شود در بروکر Windsor ثبت نام کرد؟

بله شما با شماره تلفن همراه ایران خود می‌توانید در بروکر ویندزور ثبت نام انجام داده و با مدارک ملی خود احراز هویتتان را نیز تکمیل کنید.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *