5/5 - (2 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری به عنوان یکی از مهم‌ترین کارگزاری‌هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهد، سیستم واریز و برداشت ریالی (مستقیم و غیرمستقیم) را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا کسانی که داخل کشور ایران هستند و به سیستم‌های پرداخت بین‌المللی دسترسی ندارند، بتوانند به راحتی از این طریق کار جابجایی پول خود را انجام دهند. در این مقاله به صورت کامل آموزش واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری را توضیح خواهیم داد.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری

آموزش کامل واریز برداشت ریالی آلپاری

در بروکر آلپاری درگاهی وجود ندارد که شما مانند درگاه‌های خرید اینترنتی به صورت مستقیم بتوانید ریال به این بروکر واریز کنید یا از آن ریال برداشت نمایید، بلکه باید این کار را با استفاده از صرافی‌های واسطه یا شرکت‌های همکار طرف قرارداد این بروکر انجام دهید. به طور کلی از روش های واریز و برداشت در بروکر آلپاری، دو روش ریالی برای کاربران ایرانی وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • روش تاپ چنج TcPay؛
  • روش ایران ریبیت.

برای آشنایی کامل با این دو روش در ادامه آن‌ها را به صورت کامل شرح خواهیم داد:

واریز و برداشت ریالی آلپاری با تاپ چنج

برای واریز و برداشت ریالی در آلپاری از طریق تاپچنج، وارد پنل کاربری خود شوید، در بخش انتقال وجه یکی از گزینه‌های واریز یا برداشت را بزنید. البته فرایند کاری هر دو شبیه به هم است و ما در ادامه روش واریز را توضیح خواهیم داد.

واریز و برداشت ریالی آلپاری با تاپ چنج
واریز و برداشت ریالی آلپاری با تاپ چنج باید وارد قسمت واریز و برداشت شوید.

بعد از اینکه روی واریز وجه کلیک کردید در صفحه جدید نوع انتقال را مشخص کرده، سپس روش انتقال را به TcPay تغییر دهید. بعد کیف پول یا شماره حسابی که می‌خواهید پول به آن واریز شود را انتخاب کرده و میزان واریزی را مشخص کنید تا به صفحه بعدی بروید.

واریز و برداشت ریالی آلپاری با تاپ چنج
در این قسمت روش واریز خود را در حالت تاپ چنج قرار دهید.

سپس به درگاه انتقال وجه در تی سی پی منتقل خواهید شد در اینجا وارد تاپچنج شوید و در نهایت انتقال وجه را تایید کرده تا مستقیماً پول به حسابی که مشخص کرده‌اید، در آلپاری واریز شود. روش برداشت نیز به همین شکل است و پول از آلپاری به حساب تاپ چنج شما واریز می‌شود و از تاپچنج می‌توانید به صورت ریالی پول را در یکی از کارت‌های بانکی خود تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

واریز و برداشت ریالی آلپاری با تاپ چنج
در نهایت انتقال وجه را تایید کنید.

دلیل اینکه استفاده از تاپچنج یک روش ریالی محسوب می‌شود این است که شما به راحتی می‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی خود مانند خریدهای اینترنتی تاپچنج‌تان را شارژ کرده و در آن پول بریزید سپس از آن پول خود را به هر جا که می‌خواهید از جمله بروکر آلپاری منتقل کنید.

در بروکر آلپاری روش‌های مختلف واریز و برداشت وجود دارد که بهترین آن‌ها برای کاربران ایرانی روش ریالی است. در روش ریالی ایرانیان از طریق یک واسطه پول را از حساب برداشت کرده یا پول خود را به حساب کاربری‌شان در بروکر آلپاری واریز می‌کنند.

آموزش واریز و برداشت به کمک ایران ریبیت

در بروکر آلپاری روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

آموزش واریز و برداشت به کمک ایران ریبیت
راحت ترین روش برای واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری سایت ایران ریبیت است.

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر آلپاری شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی به کمک ایران ریبیت

واریز و برداشت از طریق ایران ریبیت هیچ زمان اضافه‌ای از تایمی که در بروکر آلپاری صرف می‌شود، نخواهد داشت. یعنی ایران ریبیت به صورت آنی انتقال پول را به آلپاری انجام می‌دهد و اگر زمانی در این بین صرف شود از طرف خود بروکر خواهد بود. عمدتاً جابجایی پول در شرایط نرمال کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود.

حداقل برداشت ریالی از آلپاری

در دو روش ریالی که از طریق آن می‌توانید برداشت خود را از بروکر آلپاری انجام دهید، باید حداقل 10 دلار برداشتی داشته باشید. به دلیل وجود کمیسیون در برداشت نمی‌توانید مبلغ کمتری را انتخاب کنید. همچنین ممکن است به دلیل تغییر قوانین این عدد بیشتر نیز شود.

مزایا و معایب واریز و برداشت ریالی

مسلماً برای کاربران ایرانی واریز و برداشت ریالی فقط مزیت محسوب می‌شود. البته اگر از درگاه‌های غیر مطمئن انجام شود ممکن است با چالش‌های امنیتی روبه‌رو شوید، اما در نهایت اگر از طریق این دو روش که گفته شد پول خود را در بروکر آلپاری جابجا کنید، مسلماً برای شما کاربردی خواهد بود و دیگر نیازی به ثبت‌نام‌های پیچیده در درگاه‌های پولی نخواهید داشت.

آنچه در مقاله آموزش واریز و برداشت ریالی در آلپاری خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید خود بروکر آلپاری هیچ گزینه‌ای برای واریز و برداشت ریالی مستقیم ندارد، اما شرکتی مانند ایران ریبیت و همچنین TC تاپچنج این کار را با واسطه برای شما انجام می‌دهند. طرز کاری آن‌ها به این صورت است که شما واریز یا برداشت را به مقصد ایران ریبیت انجام می‌دهید و در نهایت ایران ریبیت کار انتقال پول را به حساب خودتان در برداشت و یا در واریز به شماره حساب شما در بروکر آلپاری انجام می‌دهد. یعنی شما فقط کافی است پس از اتصال به ایران ریبیت با کارت بانکی داخل ایران خود این فرایندها را با کمک ایران ریبیت انجام دهید و نیاز به هیچ ثبت نام پیچیده‌تری در شرکت‌های مالی بین‌المللی که عموماً با کاربران ایرانی کار نمی‌کنند ندارید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا بروکر آلپاری روش واریز و برداشت ریالی دارد؟

بله بروکر آلپاری روش واریز و برداشت ریالی غیرمستقیم دارد که کاربران با استفاده از شرکت‌های واسط می‌توانند نقل و انتقال پول در بروکر آلپاری را انجام دهند.

روش‌های واریز و برداشت ریالی در آلپاری کدام است؟

با استفاده از وب سایت ایران ریبیت و همچنین سایت تاپچنج می‌توانید نقل و انتقال پول خود را در بروکر آلپاری انجام دهید.

کمیسیون واریز و برداشت ریالی چقدر است؟

میزان کمیسیون معمولاً به روش و میزان پولی که می‌خواهید واریز یا برداشت کنید بستگی دارد اما عموماً واریز وجه هیچ کمیسیونی ندارد.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *