4.9/5 - (15 امتیاز)

ریبیت بروکر آلپاری

بروکر آلپاری برنامه‌ای تشویقی به نام cashback دارد که در آن، بر اساس هر نوع عملیاتی که شما انجام می‌دهید مانند ثبت‌نام، واریز، ترید، حساب پم و … یک امتیاز در سیستم ALP به شما تعلق می‌گیرد که مجموع این امتیازها می‌تواند به کش بک با انواع مختلف قابل برداشت و قابل معامله در بروکر آلپاری تبدیل شود.

ریبیت یا کش بک بروکر آلپاری

فرم دریافت ریبیت بروکر آلپاری

فرم ریبیت آلپاری

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ریبیت یا کش بک چیست؟

کش بک یا ریبیت، در واقع نوعی طرح پاداشی است که بروکر به دلیل فعالیت‌های مختلف به صورت نقدی قابل برداشت یا نقدی قابل معامله به کاربران اهدا می‌کند. این کش بک‌ها معمولاً از محل اسپرد و کمیسیون معاملاتی که خودتان انجام داده‌اید ایجاد می‌شود. حالا که متوجه شدیم ریبیت یا کش بک چیست؟ بیایید این موضوع را در بروکر آلپاری بررسی کنیم.

کش بک بروکر آلپاری

سیستم پرداخت کش بک در بروکر Alpari بر اساس امتیاز است. در شاخص ALP که آلپاری دارد، هر عملیاتی که در این بروکر انجام دهید، شامل امتیازی می‌شود که در نهایت این امتیازها می‌تواند باعث دریافت کش بک به صورت پول نقد قابل برداشت و قابل معامله شود. در کابین شخصی خود می‌توانید از بخش امتیازات و طرح‌های تشویقی وارد بخش کش بک بشوید و امتیاز خود را در آنجا مشاهده کنید. اگر نمیدانید IB چیست به مقاله IB در فارکس چیست؟ مراجعه کنید.

مقدار ریبیت در بروکر آلپاری

در منوی کاربری اگر به بخش امتیازات بروید و روی گزینه تخفیف‌ها کلیک کنید، می‌توانید میزان ریبیت و کش بک قابل دریافت در هر بخش را مشاهده کنید. ما بخشی از مهم‌ترین کش بک‌های اعمال شده در بروکر آلپاری را در ادامه به صورت موردی اعلام خواهیم کرد:

  • ٪20 برگشت اسپرد برای معامله در حساب‌های نانو، استاندارد و ECN
  • ٪20 بازگشت کمیسیون در حساب‌های PRO ECN MT4 و ECN MT5
  • تا 40٪ نرخ تبدیل بهینه
  • یک چهارم امتیازات قابلیت تبدیل به پول نقد دارند و پس از آن قابل برداشت هستند.

ریبیت و کش بک‌ها به دو صورت ماهانه و هفتگی در بروکر آلپاری محاسبه می‌شوند و در تاریخ‌های سررسید قابل برداشت هستند.      

بروکر آلپاری برای محاسبه و پرداخت ریبیت به کاربرانش، سیستمی به نام امتیازدهی ALP دارد که بر اساس فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، می‌توانید کش بک قابل برداشت و قابل معامله دریافت کنید.

دریافت ریبیت یا کش بک آلپاری

همان‌طور که گفته شد، بروکر آلپاری بخشی به نام برنامه تشویقی کش بک دارد که در آن امتیازاتی با سیستم ALP بر اساس نوع فعالیت‌های شما تعلق می‌گیرد. برای مثال امتیازات به شرح زیر است:

  • ثبت نام در بروکر 50 امتیاز
  • افتتاح حساب 30 امتیاز
  • هر بار واریزی براساس میزان و نوع حساب

در نهایت بعد از هر فعالیت مانند معامله و میزان بالانس، امتیازی به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید یک چهارم آن را به صورت نقد روی کیف پول خود دریافت کرده و برداشت کنید و باقی‌مانده به صورت قابل معامله روی اکانت معاملاتی شما واریز خواهد شد و فقط می‌توانید سود آن را برداشت کنید.

مراحل دریافت ریبیت از بروکر آلپاری

زمانی که شما می‌خواهید ایران ریبیت را به عنوان IB خود انتخاب کنید، لازم است در سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید تا بتوانید در پنل کاربری خود ریبیت دریافتی را مشاهده کرده و آن را برداشت کنید. ما در این مطلب ثبت نام در ایران ریبیت را به شما آموزش خواهیم داد:

قدم اول ثبت نام در ایران ریبیت

برای ثبت نام در سایت ایران ریبیت کافی است به آدرس https://panel.iranrebate.com/login مراجعه کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود. ابتدا شماره تماس خود را وارد کنید تا کد تایید برایتان ارسال شود سپس کد تایید را وارد کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای شروع دکمه ثبت نام در منوی سایت را برنید و شماره تماس خود را در این صفحه وارد کنید

در آخر باید یک ایمیل و رمز عبور تعیین کنید و روی دکمه ثبت و ورود کلیک نمایید تا ثبت اولیه شما انجام شود.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله دوم ثبت نام باید ایمیل و رمز عبور وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

بعد از اتمام مراحل گفته شده دسترسی شما به داشبورد ایجاد می‌شود.

قدم دوم نحوه کار با پنل ایران ریبیت

بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری می‌شوید که به شکل زیر است، از منوی سمت راست می‌توانید به کلیه خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

صفحه داشبورد پنل ایران ریبیت
مشاهده میزان ریبیت دریافتی در داشبورد ایران ریبیت

مهم‌ترین بخش برای کار کردن در سایت ایران ریبیت انتخاب بروکرتان است، برای این کار از منوی سمت راست روی گزینه بروکر کلیک کنید تا فهرست بروکرها را ببینید و بروکر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بروکرهای ایران ریبیت
در این بخش باید بروکر خودتان را انتخاب کنید.

سپس به صفحه زیر منتقل خواهید شد، اگر هنوز در بروکر مدنظر ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید از طریق لینکی که در مرحله اول قرار داده شده این کار را انجام دهید. اگر هم ثبت نام کرده‌اید، شماره اکانت خود در بروکر را در باکس مرحله دوم وارد نمایید، سپس با کلیک روی دکمه «افزودن حساب» مرحله اتصال را تکمیل کنید تا به مرحله بعدی بروید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، برای دریافت ریبیت بروکر آلپاری باید مراحل داخل تصویر را طی کنید. 

دریافت ریبیت از بروکر آلپاری
3 مرحله بالا را برای دریافت ریبیت از بروکر آلپاری انجام دهید.

بعد از آن به صورت خودکار به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که روش تغییر یا ثبت کد IB در بروکری که انتخاب کرده‌اید را به شما نشان خواهد داد. برای مثال عکس زیر مربوط به بروکر آلپاری است.

تغییر آی بی در بروکر آلپاری
در آخر بروکر آلپاری را به ایران ریبیت متصل کنید.

بعد از اینکه فرایند را در بروکرتان به پایان برسانید، سیستم دریافت ریبیت شما فعال خواهد شد. پس شما به راحتی ظرف کمتر از 5 دقیقه می‌توانید عضو هر بروکری که باشید، دریافت ریبیت خود را فعال کنید تا از طریق سایت ایران ریبیت بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی را در قالب ریبیت پس بگیرید.

چطور از آلپاری کش بک بیشتری دریافت کنیم؟

برای دریافت ریبیت یا کش بک باید ابتدا به عنوان یک زیر مجموعه یک IB ثبت نام کنید. برای اینکار میتوانید ایران ریبیت را انتخاب کنید. اگر قبلا در بروکر آلپاری ثبت نام کرده باشید فقط کافی است که کد معرف ایران ریبیت را وارد کنید. بروکر آلپاری براساس سیستم امتیازدهی که شرح داده شد، به کاربرانش ریبیت و کش بک پرداخت می‌کند، اما اگر می‌خواهید تا 85% بیشتر از حد معمول از آلپاری کش بک دریافت کنید، می‌توانید از طریق ایران ریبیت اینکار را انجام دهید. برای اینکار کافی است در پنل کاربری ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر آلپاری روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.
جهت دریافت ریبیت از بروکر آلپاری روی دکمه زیر کلیک کنید.

آنچه در مقاله ریبیت بروکر آلپاری خواندیم

همان‌طور که در این مقاله خواندید، بروکر آلپاری دارای یک سیستم امتیازدهی جذاب است تا بتواند بعد از انجام هر کدام از فعالیت‌های شما در این کارگزاری، امتیازی به شما بدهد تا در نهایت میزان کش بک و ریبیت دریافتی شما برایتان مشخص شود. یک چهارم امتیازات دریافتی را می‌توانید نقد کرده و برداشت کنید، اما باقی‌مانده را باید به صورت پول قابل معامله در یک حساب معاملاتی خود اضافه کرده و با آن ترید کنید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *