4.7/5 - (3 امتیاز)

حساب های بروکر آرون گروپس

آرون گروپس یکی از کارگزاری‌های جذاب و حرفه‌ای در زمینه خدمات فارکس برای ایرانیان است که دارای 4 حساب معاملاتی حرفه‌ای می‌باشد که همه آنها از ویژگی حساب‌های ECN بهره‌مند هستند. شما در کارگزاری آرون گروپس می‌توانید با پرداخت 1 تا 2500 دلار، حساب‌های معاملاتی مختلفی را ایجاد کنید. برای شناخت بیشتر حساب‌های بروکر آرون گروپس در ادامه مقاله همراه باشید.

انواع حساب معاملاتی در بروکر آرون گروپس

انواع حساب های بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس دارای 4 مدل حساب مختلف به نام های حساب نقدی، حساب VIP و … است که همه این حساب‌ها از نوع ECN می‌باشند که این مسئله یکی از ویژگی‌های مهم حساب‌های بروکر آرون گروپس است. برای اینکه بتوانید بهتر با حساب‌های این کارگزاری آشنا شوید، ما در ادامه تمامی این حساب‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. انواع حساب در بروکر آرون گروپس عبارتند از:

  1. حساب نقدی ECN
  2. حساب VIP
  3. حساب استاندارد
  4. حساب نانو

در ادامه به بررسی کامل این حساب ها میپردازیم:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حساب نقدی ECN

اگر کاربر باتجربه و حرفه‌ای هستید که معاملات روزانه یا اسکلپ زیادی انجام می‌دهید، بهترین حساب معاملاتی برای شما نقدی ECN بروکر آرون گروپس است که با 500 دلار سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود، این حساب بدون کمیسیون است و اسپرد آن به صورت رقابتی شناور است. اگر نیاز دارید که بدانید حساب ECN چیست یا اینکه چگونه کار می‌کند به مقاله حساب ECN چیست؟ مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر به مشخصات جدول زیر مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

کارمزد

بدون کمیسیون

اسپرد

کمترین

سواپ

ندارد

حداکثر اهرم

۱

نمادهای ویژه

کلیه نمادها بدون سواپ و کمیسیون (به جز ارزهای دیجیتال)

سود روزشمار سالانه

تومان ۲۰%، دلار ۲%

نمادهای معاملاتی

بیش از ۴۰۰ نماد

سطح کال مارجین – سطح حراج

۱۰۰% – ۵%

حجم سفارش گذاری

۳۰ لات در هر پوزیشن (حداکثر ۳۰۰ لات) سهام بدون محدودیت

حداقل سپرده

۵۰۰ دلار

حساب VIP

برای کاربران بسیار حرفه‌ای، بهترین حساب بروکر Aron Groups، حساب VIP است، این حساب کمترین میزان اسپرد و کمیسیون را دارد و مناسب افراد با تجربه و حرفه‌ای بازار فارکس است. حداکثر اهرم این حساب را می‌توانید روی 1:200 تعیین کنید.

ویژگی

مشخصات

کارمزد

کمتر

اسپرد

کمترین

سواپ

دارد

حداکثر اهرم

۲۰۰

نمادهای ویژه

انس طلا، یورو به دلار (بدون کمیسیون و سواپ) و فلزات گران بهاء (بدون سواپ)

سود روزشمار سالانه

تومان ۱۰%، دلار ۱%

نمادهای معاملاتی

بیش از ۱۰۰۰ نماد

سطح کال مارجین – سطح حراج

۱۰۰% – ۴۰%

حجم سفارش گذاری

۳۰ لات در هر پوزیشن (حداکثر ۳۰۰ لات) سهام بدون محدودیت

حداقل سپرده

۲۵۰۰ دلار

حساب استاندارد

حساب استاندارد بروکر آرون گروپس ویژه افراد سطح متوسط است که می‌خواهند با حداقل پرداختی 50 دلار بتوانند یک حساب معاملاتی ایجاد کنند، حساب استاندارد دارای اهرمی به میزان 1:500 است و مناسب معاملات بلند مدت و کوتاه مدت است. برای آشنایی بیشتر با این حساب می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

ویژگی

مشخصات

کارمزد

متوسط

اسپرد

کمترین

سواپ

دارد

حداکثر اهرم

۵۰۰

نمادهای ویژه

انس طلا، یورو به دلار (بدون کمیسیون و سواپ)

سود روزشمار سالانه

تومان ۵%، دلار ۰.۵%

نمادهای معاملاتی

بیش از ۱۰۰۰ نماد

سطح کال مارجین – سطح حراج

۱۰۰% – ۵۰%

حجم سفارش گذاری

۵ لات در هر پوزیشن (حداکثر ۵۰ لات) سهام بدون محدودیت

حداقل سپرده

۵۰ دلار

حساب نانو

اگر یک معامله‌گر مبتدی هستید و تازه می‌خواهید وارد فارکس شوید، بهترین حساب برای شما حساب معاملاتی نانو بروکر آرون گروپس است که با ارز پایه سنت ایجاد می‌شود و کمک می‌کند تا شما کمترین ریسک ممکن را تحمل کنید. این حساب بدون کمیسیون است و کمک می‌کند تا هزینه معاملاتی شما کمتر شود.

ویژگی

مشخصات

کارمزد

بدون کمیسیون

اسپرد

ثابت

سواپ

ندارد

حداکثر اهرم

۱۰۰۰

نمادهای ویژه

کلیه نمادها بدون سواپ و کمیسیون

سود روزشمار سالانه

خیر

نمادهای معاملاتی

کمتر از ۱۰۰

سطح کال مارجین – سطح حراج

۱۰۰% – ۵۰%

حجم سفارش گذاری

۳ لات در هر پوزیشن (حداکثر ۲۰ لات)

حداقل سپرده

۱ دلار

بروکر آرون گروپس، دارای حساب‌های معاملاتی مختلفی چون حساب نانو، حساب استاندارد، حساب ECN و حساب VIP است که مناسب افراد مختلف با استراتژی‌های مختلف است. شما در این بروکر می‌توانید حتی با پرداخت 1 دلار سپرده معاملاتی نانو را ایجاد کنید که بسیار مناسب کاربران ایرانی است.

مقایسه حساب‌های بروکر آرون گروپس

حساب‌های بروکر آرون گروپس به شیوه‌ای طراحی شده است که معامله گران با استراتژی‌های مختلف بتوانند یک حساب معاملاتی مناسب برای خودشان انتخاب کنند. برای مثال کسانی که نمی‌خواهند ریسک زیادی کنند می‌توانند حساب نانو را ایجاد کنند. اما افراد سطح حرفه‌ای می‌توانند بین حساب ECN و VIP یک حساب را برگزینند. حساب ECN شرایط خوبی دارد و تنها با 500 دلار واریزی می‌توان آن را ایجاد کرد که یک حساب معقول است. اما اگر بازهم به یک حساب معمولی‌تر نیاز دارید می‌توانید از حساب استاندارد استفاده کنید.

حساب مجازی یا دمو بروکر آرون گروپس

تست کردن حساب‌های معاملاتی می‌تواند دارای ریسک‌های بزرگی باشد به همین دلیل است که بروکر آرون گروپس امکان ایجاد حساب مجازی یا دمو را برای کاربران خود فراهم کرده است تا کاربران بتوانند بدون تحمل هیچ‌گونه ریسکی، تمام جزییات و نحوه عملکرد حساب‌ها را با پول مجازی مورد آزمایش قرار دهند.

حساب بدون سواپ آرون گروپس

حساب بدون سواپ به حساب معاملاتی گفته می‌شود که اگر ترید شما بیش از 24 ساعت در آن باز باشد، شامل سواپ یا بهره شبانه نمی‌شود، به این نوع حساب، حساب اسلامی نیز میگویند. اگر می‌خواهید حساب معاملاتی شما از نوع بدون سواپ باشد فقط می‌توانید حساب نانو یا حساب نقدی ECN را انتخاب کنید و پس از هماهنگی با پشتیبانی بروکر آرون گروپس، وضعیت حساب اسلامی را برای اکانت خود فراهم کنید.

حساب PAMM بروکر آرون گروپس

حساب سرمایه‌گذاری PAMM بروکر آرون گروپس نوعی صندوق سرمایه‌گذاری است که مدیر حساب و سرمایه‌گذاران در میزان سود و ضرر آن به صورت کلی و با درصد از پیش تعیین شده دخیل هستند، در این مدل شما عملکرد مدیران مختلف را مشاهده می‌کنید و در نهایت تصمیم می‌گیرید که روی کدام یک از این حساب‌ها سرمایه‌گذاری کنید. همچنین اگر یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید میتوانید با ایجاد این حساب، جذب سرمایه کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر آرون گروپس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در بررسی حساب‌های بروکر آرون گروپس خواندیم

همان‌طور که در طول این مقاله خواندید بروکر آرون گروپس دارای 4 نوع حساب معاملاتی به نام حساب نقدی ECN، نانو، VIP و استاندارد است که کاربران بر اساس نیازهای خود می‌توانند یکی از این حساب‌ها را انتخاب کنند. همچنین در بروکر Aron Groups امکان ایجاد حساب معاملاتی پم و حساب دمو نیز وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *