2.9/5 - (10 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ

برای انتخاب یا تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ دو راه پیش روی شماست، یا مستقیماً با لینک ثبت نام IB در این بروکر افتتاح حساب کنید و یا اینکه کد معرف خود را به پشتیبانی ارسال نمایید. برای آموزش کامل هر دو مسیر انتخاب آی بی، می‌توانید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر فیبوگروپ

IB در فارکس چیست؟

IB ها را می‌توان به نوعی همکاران بروکر دانست؛ آن‌ها سعی می‌کنند تا با تبلیغات و ارائه خدمات گسترده، کاربران جدید را به سمت ثبت نام در بروکرها جذب کنند. البته آی بی ها برای کاربران نیز سودده هستند؛ زیرا کاربرانی که زیرمجموعه یک آی بی می‌شوند می‌توانند بخش بزرگی از هزینه‌های معاملاتی خود را در قالب ریبیت به صورت پول نقد پس بگیرند؛ IB به صورت دو طرفه به بروکر و کاربران خدمات ارائه می‌دهد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ، درخواست خود را به همراه کد معرف ایران ریبیت به ایمیل farsi@fibogroup.com ارسال نمایید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

اگر شما معامله‌گری باشید که در طول ماه میزان زیادی ترید می‌کنید، قطعاً بخش عمده‌ای از سرمایه خود را باید برای هزینه‌های معاملاتی چون اسپرد و کمیسیون پرداخت کنید. حالا اگر شما زیرمجموعه یک آی بی قدرتمند مانند ایران ریبیت باشید، این هزینه تا حدود زیادی به شما باز خواهد گشت.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت به عنوان بزرگترین آی بی ایران قرارداد همکاری با FIBOGroup دارد که طی آن به کاربرانی که کد معرف ایران ریبیت را در این کارگزاری وارد نمایند بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را به صورت پول نقد و بدون هیچ‌گونه هزینه اضافه برمی‌گرداند. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر فیبوگروپ بپردازید.

چگونه آی بی بروکر فیبوگروپ را تغییر دهیم؟

برای تغییر آی بی خود در بروکر فیبوگروپ ویدیو زیر را مشاهده کنید:

در کارگزاری فیبوگروپ به دو روش می‌توانید آی بی خود را تغییر دهید، اگر قبلاً آی بی خود را انتخاب کرده‌اید یا اینکه پس از ثبت نام هنوز هیچ آی بی ندارید، می‌توانید از طریق ارسال تیکت یا ارسال یک ایمیل به آدرس farsi@fibogroup.com، ضمن درخواست برای تغییر آی بی، کد «IB_Mehrdad1»  را نیز در آن وارد نمایید تا پشتیبانی بروکر این کار را برایتان انجام دهد.

تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ
برای تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ باید یک ایمیل درخواست تغییر آی بی به پشتیبانی ارسال کنید.

بعد از انجام این کار لازم است تا در سایت ایران ریبیت نیز ثبت نام کنید تا آنجا بتوانید ریبیت خود را به صورت نقدی دریافت کنید.

روش دوم استفاده از وارد حساب خود در سایت فیبوگروپ است که به صورت زیر است:

تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ
برای تغییر آی بی در بروکر فیبوگروپ باید تمام مراحل گفته شده را به درستی انجام دهید.
  • مرحله اول: وارد حساب خود در سایت فیبوگروپ شوید و از منوی بالا روی پیام های شخصی بزنید.
  • مرحله دوم‌: در فیلد مشخص شده متن نوشته زیررا تایپ کنید و کد آی بی ما را وارد کنید.

لطفا آی بی بده را به این شماره ای بی انتقال دهید. کد آی بی: IB_Mehrdad1

  • مرحله سوم: روی دکمه ارسال کلیک کنید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از فیبوگروپ

برای اینکه بتوانید از بروکر فیبوگروپ ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر فیبوگروپ

افرادی که هنوز در بروکر فیبوگروپ ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند ابتدا آی بی مانند ایران ریبیت را انتخاب کرده سپس از طریق لینک ثبت نام در این بروکر افتتاح حساب نمایند. پس از این کار شما به طور خودکار زیرمجموعه آی بی خواهید شد و دیگر نیازی به ارسال ایمیل یا تیکت نخواهید داشت.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر فیبوگروپ خواندیم:

کاربران بروکر فیبوگروپ که می‌خواهند آی بی خود را انتخاب یا تغییر دهند، می‌توانند از طریق ثبت نام با لینک IB یا ارسال کد آی بی خود به پشتیبانی کارگزاری، این کار را انجام دهند. دقت داشته باشید که فیبوگروپ فقط به کاربرانی که زیرمجموعه یک آی بی هستند ریبیت پرداخت می‌کند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *