4/5 - (1 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر فارکس چیف

کاربران بروکر فارکس چیف می‌توانند به سادگی و با استفاده از ارسال یک تیکت درخواست که حاوی کد رفرال است، آی بی خود را در بروکر فارکس چیف تغییر دهند. برای آموزش کامل این کار لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر فارکس چیف

IB در فارکس چیست؟

آی بی به شرکت یا افرادی گفته می‌شود که در زمینه‌های مختلف با بروکر همکاری می‌کنند. آی بی ها معمولاً قرارداد همکاری با کارگزاری دارند و به سبب آن سعی می‌کنند تا کاربران جدید به بروکر معرفی کنند؛ اما برای کاربران حرفه‌ای که معاملات زیادی انجام می‌دهند و می‌خواهند حتماً ریبیت دریافت کنند، وجود یک آی بی قدرتمند بسیار ضروری است، زیرا تنها از این طریق می‌توانند از بروکرها ریبیت دریافت کنند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

انتخاب آی بی برای کاربران حرفه‌ای فارکس اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا IB شما تعیین می‌کند که ریبیت با چه نرخی به حساب شما واریز شود.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت به عنوان قدرتمندترین آی بی حال حاضر ایران، بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی شما در طول ماه را به حسابتان برمی‌گرداند. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر فارکس چیف بپردازید.

برای تغییر یا انتخاب IB در بروکر فارکس چیف یا باید از طریق لینک اختصاصی خود آی بی ثبت نام کنید و یا با ارسال یک تیکت به پشتیبانی درخواست تغییر آی بی خود را بدهید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر فارکس چیف

اگر شما هنوز در بروکر فارکس چیف ثبت نام نکرده باشید، یک روش ساده‌تر برای انجام هم‌زمان ثبت نام و انتخاب IB وجود دارد. شما می‌توانید از طریق لینک ثبت نام این کار را انجام دهید تا ایران ریبیت را به عنوان IB خود انتخاب کرده باشید و دیگر نیاز به ارسال تیکت به پشتیبانی نداشته باشید. بعد از اینکه آی بی خود را انتخاب کردید حتماً باید در سایت خود IB نیز ثبت نام کنید تا در پنل کاربری آن بتوانید ریبیت خود را مشاهده کرده و از همان‌جا به صورت پول نقد به حساب خود واریز کنید.

چگونه آی بی بروکر فارکس چیف را تغییر دهیم؟

اگر کاربر بروکر ForexChief هستید و آی بی ندارید یا اینکه آی بی دیگری دارید و حالا می‌خواهید آن را تغییر بدهید، باید وارد پنل کاربری خود شوید و یک تیکت با موضوع تغییر آی بی به پشتیبانی فارکس چیف ارسال کنید.

دریافت ریبیت از بروکر فارکس چیف
با تغییر آی بی خود به ایران ریبیت از بروکر فارکس چیف بین 55 تا 85% ریبیت بگیرید.

دقت داشته باشید که هنگام ارسال ایمیل جدید کد رفرال «61f1» به همراه نام و ایمیل IB خود را ارسال نمایید. بعد از بررسی کارشناسان فارکس چیف ظرف 24 ساعت آی بی شما تغییر خواهد کرد.

برای تغییر آی بی در بروکر فارکس چیف ویدیو بالا را ببینید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از فارکس چیف

برای اینکه بتوانید از بروکر فارکس چیف ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر فارکس چیف خواندیم:

در این مقاله آموختیم که اگر کاربر بروکر فارکس چیف هستید، چطور می‌توانید از طریق ارسال یک تیکت به پشتیبانی، کد رفرال را ارائه کرده تا آی بی شما انتخاب شود. همچنین متوجه شدید که تا چه میزان انتخاب IB در ریبیتی که دریافت می‌کنید تاثیرگذار است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر فارکس چیف

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *