4.7/5 - (3 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر ارانته

کارگزاری ارانته به کاربرانی که عضو یک IB باشند، ریبیت و کش بک پرداخت می‌کند؛ اما یکی از عواملی که میزان ریبیت دریافتی شما را مشخص خواهد کرد، میزان قدرت مالی آی بی است. اگر هنوز IB انتخاب نکرده‌اید یا اینکه می‌خواهید IB خود را در بروکر ارانته تغییر دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر ارانته

IB در فارکس چیست؟

آی بی یک شرکت همکار بروکر است که در جذب کاربران بیشتر به بروکرها کمک می‌کند. در طرف مقابل بروکر نیز سعی می‌کند ریبیت و کش بک پرداختی را فقط به زیرمجموعه IB ها پرداخت کند تا کاربران را تشویق کند که از طریق IB در کارگزاری ثبت نام کنند. حالا که متوجه شدید IB در فارکس چیست؟ ما می‌خواهیم درباره نقش آن در بروکر ارانته صحبت کنیم.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

احتمالاً سوال شما این است که چرا باید “ایران ریبیت” را به عنوان آی بی خود انتخاب کنید، همانطور که گفته شد یکی از عوامل تعیین کننده در میزان دریافت ریبیت، میزان قدرت IB در قرارداد همکاری‌اش با بروکر است.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت به عنوان بزرگ‌ترین و قدرتمندترین آی بی ایران، شرایطی را فراهم کرده است تا کاربران زیرمجموعه خود در بروکر ارانته بتوانند بین 55 تا 85% ریبیت دریافت کنند. یعنی اگر شما زیرمجموعه ایران ریبیت باشید، می‌توانید تا 85% از هزینه‌های معاملاتی مثل اسپرد و کمیسیون پرداختی را از طریق این IB دریافت کنید. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر ارانته بپردازید.

برای تغییر آی بی در بروکر ارانته باید کد معرف ایران ریبیت 61803 را به عنوان آی بی خود با استفاده از یک ایمیل درخواست به پشتیبانی ارسال کنید.

چگونه آی بی بروکر ارانته را تغییر بدیم؟

نحوه تغییر IB در بروکر Errante بسیار ساده است؛ ابتدا باید بدانید که اگر می‌خواهید ریبیت یا کش از بروکر ارانته دریافت کنید، حتماً باید زیرمجموعه یک IB شوید. اگر هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با لینک آی بی خود ثبت نام کنید که این روش را در ویدیو زیر توضیح خواهیم داد:

 

حالا فرض کنید که قبلاً عضو یک آی بی بوده‌اید یا هنوز هیچ آی بی را انتخاب نکرده‌اید. برای این کار کافی است به پشتیبانی ارانته پیام بدهید، آن‌ها از شما می‌خواهند که یک ایمیل درخواست تغییر آی بی به پشتیبانی ارسال کنید. برای تکمیل این کار شما باید کد معرف ایران ریبیت برای بروکر ارانته را یعنی 61803 در ایمیل نوشته و ارسال نمایید. همچنین برای ID Number باید شما شناسه کاربری خود در بروکر را وارد کنید. برای ساده‌تر شدن کار شما ما نمونه ایمیل ارسالی را در ادامه این متن آماده کرده‌ایم:

Subject: Change IB Request

Dear Support,

I am request a change my IB for my account.

Desired IB Code: 61803 with ID number ……..

Please process this request and kindly confirm the successful change of my IB to Collection with the assigned code 61803 If any additional information or documentation is required, please let me know, and I will be glad to provide it promptly.

Thank you.

به این ترتیب آی بی شما به «ایران ریبیت» تغییر خواهد کرد و می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. پس از این کار باید یک ثبت نام اولیه در سایت آی بی خود انجام دهید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از ارانته

برای اینکه بتوانید از بروکر ارانته ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر ارانته

اگر هنوز در بروکر ارانته ثبت نام نکرده‌اید و تازه می‌خواهید ثبت نام کنید، باید در اولین فرصت اینکار را انجام دهید.

ثبت نام در بروکر ارانته
ثبت نام در بروکر ارانته از طریق ایران ریبیت برای دریافت ریبیت

می‌توانید به طور مستقیم از طریق لینک ثبت نام که متعلق به ایران ریبیت است این کار را انجام دهید تا دیگر نیازی به تغییر آی بی نداشته باشید. 

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر ارانته خواندیم:

همانطور که در این مقاله خواندیم، برای تغییر آی بی در بروکر ارانته باید یک ایمیل حاوی کد معرف ایران ریبیت به پشتیبانی ارسال کنید و سپس در سایت ایران ریبیت نیز ثبت نام کنید تا بتوانید به طور روزانه ریبیت خود را در پنل کاربری دریافت نمایید. ایران ریبیت به شما کمک خواهد کرد تا 85% از هزینه‌های معاملاتی خود را به صورت ریبیت از بروکر ارانته دریافت کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *