5/5 - (3 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر تریدرز وی

کارگزاری تریدرز وی شرایطی را فراهم کرده که بر اساس آن کاربرانی که زیرمجموعه یک آی بی همکار بروکر شوند، می‌توانند از خدماتی چون دریافت ریبیت و کش بک به صورت نقدی بهره‌مند شوند. به همین دلیل ما در این مقاله روش تغییر آی بی یا انتخاب IB در بروکر تریدرز وی را به شما آموزش خواهیم داد، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر تریدرز وی

IB در فارکس چیست؟

آی بی به فرد یا شرکت‌های همکار بروکر گفته می‌شود که کار آن‌ها جذب مشتریان جدید برای بروکر است؛ البته فعالیت آی بی ها فقط به این مسئله ختم نمی‌شود. کاربرانی که یک IB را انتخاب کرده و به نوعی زیرمجموعه آن می‌شوند، می‌توانند ریبیت و کش بک از بروکر دریافت کنند، معمولاً بروکرها فقط به چنین کاربرانی ریبیت پرداخت می‌کنند. حالا که متوجه شدید نقش IB در فارکس چیست؟ در ادامه از مزایای آن مطلع خواهید شد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

انتخاب آی بی بسیار مهم است زیرا درصد ریبیتی که دریافت می‌کنید مستقیماً به آی بی شما بستگی دارد.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت قدرتمندترین آی بی فعال برای کاربران ایرانی است که کمک می‌کند تا کسانی که در بروکر تریدرز وی ترید می‌کنند، بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی خود را در قالب ریبیت و به صورت پول نقد دریافت کنند. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر تریدرز وی بپردازید.

اگر شما می‌خواهید از بروکر تریدرز وی ریبیت دریافت کنید، حتماً باید زیرمجموعه یک آی بی قدرتمند مانند ایران ریبیت شوید تا بتوانید به صورت نقدی ریبیت خود را برداشت کنید.

چگونه آی بی بروکر تریدرز وی را تغییر دهیم؟

تغییر آی بی در بروکر تریدرز وی بسیار آسان است، شما باید از طریق ارسال یک ایمیل به نشانی support@tradersway.com درخواست تغییر آی بی را به پشتیبانی این بروکر بدهید. متن ایمیل شما باید انگلیسی باشد و حتماً کد رفرال که همان کد معرف «1646402» است و نام آی بی خود را نیز در ایمیل بنویسید و ارسال نمایید. اگر هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با لینک آی بی خود ثبت نام کنید که این روش را در ویدیو زیر توضیح خواهیم داد:

کارشناسان بروکر پس بررسی درخواست شما، آی بی را برایتان فعال خواهند کرد.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از تریدرز وی

برای اینکه بتوانید از بروکر تریدرز وی ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر تریدرز وی

اما اگر هنوز در بروکر تریدرز وی ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید مستقیماً این کار را از طریق لینک آی بی خود انجام دهید. اگر ایران ریبیت را به عنوان IB انتخاب کرده‌اید می‌توانید ثبت نام را با این لینک انجام دهید تا IB شما نیز فعال شود. پس از این کار باید یک ثبت نام دیگر در سایت ایران ریبیت انجام دهید تا بتوانید ریبیت خود را از طریق این سایت به صورت نقدی برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر تریدرز وی خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله خواندید، برای تغییر آی بی در بروکر تریدرزوی باید یک ایمیل انگلیسی حاوی کد معرف آی بی خود به پشتیبانی این بروکر ارسال کنید تا فرآیند تغییر آی بی برای شما انجام شود. اگر هم هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید از طریق لینک بالا در تریدرز وی ثبت نام کنید تا مستقیماً آی بی شما نیز انتخاب شود و دیگر نیازی به ارسال ایمیل نداشته باشید. انتخاب آی بی کمک می‌کند تا بتوانید از بروکر ریبیت دریافت کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *