تغییر آی بی بروکر ویندزور (Windsor)

اهمیت انتخاب آی بی در بروکر ویندوز بسیار بالاست، زیرا با توجه به داشتن هزینه‌های معاملاتی نسبتاً بالا، شما می‌توانید از طریق آی بی بخش مهمی از این هزینه‌های معاملاتی را بازگردانید. در این مقاله به شما می‌آموزیم که چرا مهم است که یک آی بی داشته باشید و چطور می‌توانید آی بی خود در بروکر ویندزور را تغییر دهید.

تغییر آی بی بروکر ویندزور

IB در فارکس چیست؟

آی بی شرکت‌های طرف قرارداد و همکار با کارگزاری هستند که سعی می‌کنند تریدرهای جدید را برای ثبت نام در بروکر ترغیب کنند. آی بی ها البته نقش‌های دیگری نیز دارند، مثلاً فقط از طریق آن‌ها می‌توان ریبیت دریافت کرد. حالا که متوجه شدید IB در فارکس چیست؟ باید بدانید که چطور می‌توان آی بی خود را انتخاب کرد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چگونه آی بی بروکر ویندزور را تغییر بدیم؟

ابتدا بررسی کنیم که در بروکر Windsor چطور می‌شود یک آی بی انتخاب کرد. برای اینکه شما زیرمجموعه یک آی بی در این بروکر شوید و از خدمات آن استفاده کنید، اگر آی بی ندارید یا قبلاً آی بی دیگری داشته باشید، باید برای این کار به پشتیبانی بروکر ویندزور پیام بدهید. گاهی اوقات پشتیبانی می‌پذیرد که آی بی شما را تغییر دهد، اما در بسیاری از موارد بروکر ویندزور امکان تغییر آی بی را به شما نمی‌دهد و از شما می‌خواهد ضمن ثبت نام دوباره با لینک آی بی جدید، حساب قبلی خود را به حساب جدید منتقل کنید.

چگونه آی بی بروکر ویندزور را تغییر بدیم؟
ابتدا بررسی کنیم که در بروکر Windsor چطور می‌شود یک آی بی انتخاب کرد.

قبل از همه چیز به این نکته توجه کنید که در بیشتر مواقع بروکر ویندزور امکان تغییر آی بی را به کاربران نمی دهد. 

برای اینکه یک آی بی در بروکر ویندزور داشته باشید، باید حتماً با لینک همان IB در این کارگزاری ثبت نام کنید و امکان تغییر آی بی به این سادگی در بروکر ویندزور وجود ندارد.

ثبت نام از لینک آی بی در بروکر ویندزور

بنابراین برای اینکه یک آی بی در بروکر ویندزور داشته باشید، بهتر است همان ابتدا با لینک صحیح آی بی ثبت نام خود را در بروکر ویندزور انجام دهید. پس شما از طریق لینک “ثبت نام در بروکر ویندزور” می‌توانید به عنوان زیرمجموعه آی بی ایران ریبیت، ثبت نام خود را در این کارگزاری تکمیل کرده تا هم‌زمان دارای یک آی بی معتبر باشید. برای مطالعه بیشتر می‌توانید مقاله ریبیت بروکر ویندزور را مطالعه کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی در بروکر ویندزور خواندیم:

همان‌طور در این مقاله متوجه شدید، تغییر آی بی پس از ثبت نام در بروکر ویندزور امکان‌پذیر نیست و برای اینکه آی بی خود را بعد از ثبت نام تغییر دهید باید دوباره یک حساب کاربری جدید ساخته و از پشتیبانی بخواهید حساب قبلی را به این حساب جدید منتقل کند. چنانچه هنوز در بروکر ویندزور ثبت نام نکرده‌اید از لینک ثبت نامی که برای شما قرار دادیم، استفاده کنید تا بتوانید به صورت مستقیم آی بی خود را نیز وارد کرده و از همه خدمات آی بی، استفاده کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا آی بی ها از ما پول می‌گیرند؟

آی بی های حرفه‌ای مانند ایران ریبیت هیچ‌گونه پولی برای خدماتی که به شما ارائه می‌دهند، دریافت نمی‌کنند.

اهمیت داشتن آی بی در چیست؟

اهمیت داشتن آی بی در این است که فقط از این طریق می‌توانید هزینه‌های معاملاتی پرداختی مانند اسپرد و کمیسیون را پس بگیرید.

بهترین آی بی برای دریافت ریبیت از بروکر Windsor کدام است؟

“ایران ریبیت” بهترین و بزرگ‌ترین آی بی فعال در کشور است که می‌تواند بالاترین نرخ پرداخت ریبیت نقدی را به شما ارائه کند.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *