5/5 - (1 امتیاز)

نحوه اتصال حساب آلپاری به متاتریدر

اگر کاربر بروکر آلپاری هستید و اولین حساب خود را ایجاد کرده‌اید، ما در این مقاله به صورت قدم به قدم به شما می‌آموزیم که چطور باید حساب معاملاتی خود را در متاتریدر متصل کنید و بتوانید در بازار معاملات خود را انجام دهید. برای یادگیری این آموزش تا پایان با ما همراه شوید.

نحوه اتصال حساب متاتریدر به بروکر آلپاری

متاتریدر چیست؟

متاتریدر مهم‌ترین و مشهورترین پلتفرم (نرم‌افزار) معاملاتی جهان است که بیشتر بروکرها و کاربران فارکس در جهان به دلیل ویژگی‌هایی که دارد از آن استفاده می‌کنند. اگر بخواهید بدانید متاتریدر چیست باید بگوییم که متاتریدر یک نرم‌افزار کد باز، ساخته شده توسط شرکت MQL است که تاکنون نسخه 4 و 5 آن منتشر شده است. معمولاً کاربران فارکس پس از ایجاد یک حساب معاملاتی با استفاده از متاتریدر به بازار متصل می‌شوند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری آلپاری

آموزش اتصال بروکر آلپاری به نرم‌افزار متاتریدر بسیار ساده است. برای متصل شد به فارکس در بروکر آلپاری ابتدا باید یک حساب معاملاتی ایجاد کنید، پس از ساخت حساب یک یوزرنیم، پسورد و سرور به شما داده می‌شود که مهم‌ترین اطلاعات برای ورود به بازار است. بعد از ایجاد حساب به بخش پلتفرم‌ها مراجعه کنید و روی گزینه متاتریدر کلیک نمایید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری آلپاری
آموزش اتصال بروکر آلپاری به نرم‌افزار متاتریدر بسیار ساده است.

پس از آن نسخه مد نظرتان را با توجه به سیستمی که دارید دانلود نمایید و سپس آن را باز کنید. سپس از بخش File روی گزینه Login to Trade Account کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. در اینجا 3 بخش برای پر کردن وجود دارد که به ترتیب زیر باید انجام شود:

  • Login: شماره لاگین ورود؛
  • Pasword: پسورد و رمز عبور؛
  • Server: آدرس سروری که آلپاری برای اتصال به شما داده است.
نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری آلپاری
از بخش File روی گزینه Login to Trade Account کلیک کنید

پس از این کار به بازار متصل خواهید شد، اگر هرکدام از ورودی‌ها را اشتباه وارد کنید با یک ارور (Error) مواجه می‌شوید و مشاهده خواهید کرد که به بازار متصل نیستید. 

اگر علاقه دارید راجب این بروکر آلپاری بیشتر مطالعه کنید، توصیه می‌کنیم مقاله بررسی بروکر آلپاری را مطالعه کنید.

اتصال حساب آلپاری به متاتریدر تحت وب

اما اگر می‌خواهید از نسخه تحت وب استفاده کنید، باید از بخش پلتفرم‌ها روی گزینه ” ورود به متاتریدر 4 تحت وب” کلیک نمایید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

اتصال حساب آلپاری به متاتریدر تحت وب
از بخش پلتفرم‌ها روی گزینه ” ورود به متاتریدر 4 تحت وب” کلیک نمایید

سپس در اینجا نیز به همان شکل بالا، ابتدا در بخش Login شماره ورود، در بخش Password رمز ورود و در بخش Server نیز سرور اتصال که هنگام ایجاد حساب کاربری به شما داده شده است را وارد کنید تا بتوانید به نسخه وب تریدر متاتریدر در بروکر آلپاری متصل شوید.

متاتریدر مهم‌ترین پلتفرم معاملاتی است که بروکر آلپاری آن را ارائه می‌کند. در این پلتفرم شما می‌توانید با استفاده از یوزرنیم و رمز عبور دریافتی به نسخه‌های ویندوز، اندروید، ios و وب تریدر دسترسی داشته باشید.

اتصال حساب آلپاری به متاتریدر موبایل

برای اتصال حساب آلپاری به متاتریدر نسخه موبایل نیز تقریباً مسیری مشابه را باید پیش ببرید. ابتدا از بخش پلتفرم‌ها، پلتفرم متاتریدر هماهنگ با موبایل اندروید یا IOS خود را دانلود کرده و روی موبایل خود نصب نمایید. همچنین این پلتفرم را می‌توانید از اپ استور یا گوگل پلی نیز دانلود کنید.

اتصال حساب آلپاری به متاتریدر موبایل
برای اتصال حساب آلپاری به متاتریدر نسخه موبایل نیز تقریباً مسیری مشابه را باید پیش ببرید.

سپس همان‌طور که می‌بینید مرحله‌به‌مرحله اول Get Start را بزنید، بعد روی گزینه + کلیک کنید و در مرحله سوم Login To An Existing را بزنید تا بتوانید وارد بخش جستجوی بروکر خود شوید. 

اتصال حساب آلپاری به متاتریدر موبایل
سرور متاتریدر آلپاری را جستجو کنید

سپس طبق مرحله 4، سرور متاتریدر آلپاری را جستجو کنید، پس از پیدا کردن سرور آن باید یوزرنیم و پسورد خود را وارد نمایید تا بتوانید به بازار متصل شوید.

آنچه در مقاله اتصال حساب آلپاری به متاتریدر خواندیم:

همان‌طور که در مقاله اتصال به متاتریدر با حساب آلپاری خواندیم، پس از اینکه حساب معاملاتی خود را ایجاد کردید از بخش پلتفرم‌ها باید پلتفرم مدنظرتان را دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب باید سه گزینه را در بخش Login Account وارد کنید. یکی بخش لاگین که مربوط به یوزرنیم است، بعد از آن پسورد و سپس سروری که دریافت کرده‌اید را باید وارد نمایید تا از طریق متاتریدر به بازار متصل شوید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *