5/5 - (1 امتیاز)

بررسی حساب کپی ترید ویندزور

بروکر ویندزور یکی از کارگزاری‌های باسابقه در فارکس است که خدمات مختلفی از جمله کپی تریدینگ را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. این بروکر شرایطی را فراهم کرده که سرمایه‌گذاران و همچنین تریدرهای حرفه‌ای هرکدام بتوانند نیازهای معاملاتی خود را در سیستم کپی ترید برطرف کنند.

کپی ترید ویندزور

کپی تریدینگ چیست؟

به کپی معاملات از حساب یک تریدر دیگر روی یک یا چندین حساب، کپی تریدینگ می‌گویند. در این سیستم شما هم می‌توانید سرمایه‌گذار باشید، یعنی حسابتان را برای کپی به حساب یک فرد حرفه‌ای متصل کنید و هم می‌توانید پروایدر باشید یعنی حسابتان را در اختیار دیگران قرار دهید تا از معاملات شما کپی کنند. حالا که متوجه شدید کپی تریدینگ چیست؟ ما در این مقاله روش استفاده از این سیستم در بروکر ویندزور را توضیح خواهیم داد.

آموزش ثبت نام در بروکر ویندزور

برای ثبت نام در بروکر ویندزور ابتدا باید به صفحه اول سایت مراجعه کرده سپس روی گزینه SignUp کلیک کنید تا فرم ثبت نام در بروکر ویندزور برای شما باز شده و با پر کردن مشخصات خود در فرم، ثبت نام در بروکر ویندزور را انجام دهید. پس از ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به بخش کپی ترید دسترسی داشته باشید.      

آموزش کپی ترید در ویندزور

متصل شدن به کپی ترید ویندزور بسیار ساده است. شما باید ابتدا وارد پنل کاربری خودتان شوید، از منوی سمت راست روی گزینه CopyTrade کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود. در اینجا مراحل اتصال کپی ترید در ویندزور به دو بخش تقسیم می‌شود. اتصال به عنوان ارائه‌دهنده یا همان پروایدر که ویژه تریدرهای حرفه‌ای است، دیگری اتصال به عنوان دنبال‌کننده یا سرمایه‌گذار! در ادامه هردو را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

آموزش کپی ترید در ویندزور
برای اتصال کپی ترید به ویندزور ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شویم.

زمانی که شما به عنوان سرمایه‌گذار و برای کپی کردن معاملات از حساب دیگران وارد بخش کپی تریدینگ شدید، ابتدا باید گزینه “دنبال کننده” را بزنید و روی ایجاد حساب کلیک نمایید تا صفحه زیر برایتان باز شود. در اینجا باید واحد ارز پایه، نوع حساب معاملاتی و رمز عبوری که برای کابین خود نیاز دارید را وارد کنید، سپس موافقتنامه را می‌پذیرید و بعد از آن می‌توانید فهرست پروایدرها را تماشا کرده و هرکدام را به دلخواه برای کپی معاملات انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آموزش کپی ترید در ویندزور
برای ایجاد حساب کپی تریدینگ واحد ارز، نوع حساب و رمز عبور خود را وارد کنید.

اما اگر قصد شما این است که به عنوان پروایدر ثبت نام کنید، می‌توانید روی بخش ارائه‌دهنده کلیک کرده تا فرم زیر برایتان باز شود در این فرم باید نوع حساب، نام مستعار، توضیح مختصری درباره شرایط استراتژی معاملات، نکاتی که باید سرمایه‌گذاران بدانند و میزان کارمزدی که از آن‌ها بابت کپی معاملات دریافت می‌کنید را پر کرده و حسابتان را ایجاد کنید. 

ثبت نام در ویندزور به عنوان پروایدر
بعد از تکمیل فرم بالا فرآیند ثبت نام شما به اتمام می رسد.

پس از مشخص کردن میزان کارمزد از کپی معاملات، شما به فهرست پروایدرها راه خواهید یافت و هر معامله‌ای که انجام دهید نتیجه آن برای همه دنبال‌کنندگان قابل مشاهده است تا در صورت نیاز روی حساب شما سرمایه‌گذاری کنند.

کپی تریدینگ در بروکر ویندزور سیستمی است که سرمایه‌گذاران و همچنین تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از آن به یکدیگر متصل شوند. سرمایه‌گذاران از این طریق و بدون آموزش فارکس می‌توانند از این بازار کسب سود کنند.

مزایا و معایب کپی ترید در ویندزور

کارگزاری ویندزور به تازگی سیستم کپی تریدینگ خود را راه‌اندازی کرده و اگر بخواهیم مزایا و معایب آن را برشماریم باید موارد زیر را نام ببریم:

مزایا

مزایا کپی ترید در ویندزور عبارتند از:

  • سرعت بالای انتقال معاملات؛
  • دقت در باز شدن معامله مشابه با پروایدر؛
  • عدم دریافت هزینه توسط بروکر.

معایب

بعد از بررسی تجربیات معامله گران در مورد معایب کپی ترید در ویندزور تنها به نقطه ضعف زیر رسیدیم:

  • کم بودن تعداد پروایدرها و سرمایه‌گذاران.

آنچه در مقاله کپی ترید ویندزور خواندیم:

در این مقاله آموختید که چطور از سیستم کپی تریدینگ بروکر ویندزور که به تازگی راه‌اندازی شده است استفاده کنید. کپی تریدینگ ویندزور هنوز آنچنان قدرتمند نیست، اما در حال رشد است و می‌توانید در آینده، بهتر از آن استفاده کنید. اگر برای انتخاب پروایدر نیاز به مشاوره داشتید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ یک سیستم اتصال حساب است که در آن افراد سرمایه‌گذار می‌توانند حساب خود را به حساب یک معامله‌گر حرفه‌ای متصل کنند تا معاملاتش برای آن‌ها نیز کپی شود.

آیا برای کپی تریدینگ در ویندزور باید پورسانت پرداخت کنیم؟

بله هر پروایدری یک درصد مشخص کارمزد یا پورسانت برای متصل شدن به حسابش دارد که از سود حاصله آن را دریافت می‌کند.

چرا باید پروایدر انتخاب کنیم؟

انتخاب پروایدر یکی از مهم‌ترین مراحل سرمایه‌گذاری از طریق کپی ترید می‌باشد، چون این کار درست شبیه این است که شما حسابتان را مستقیماً در اختیار یک نفر برای معامله قرار دهید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • من خیلی تعریف از برروکر ویندزور شنیدم و میخام اطلاعات بیشتری دربارش پیدا کنم. وقتی که میخاییم سرمایه گذاری رو شروع کنیم در مورد فرآیند کپی تریدینگ منظور از پروایدر چیه؟ وظیفه شخص پروایدر چیه؟

  • سلام و عرض ادب، پروایدر به افرادی گفته می‌شود که در سیستم کپی تریدینگ، حساب معاملاتی خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند تا افراد تازه کار و سرمایه‌گذار که خودشان نمی‌خواهند ترید کنند، حسابشان را به او متصل کنند. دقت کنید برای انتخاب پروایدر مشورت با افراد برجسته بازار را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *