4/5 - (1 امتیاز)

آموزش حذف حساب در آلپاری

در ابتدا لازم است بگوییم که؛ درحال‌حاضر امکان حذف مستقیم حساب‌های ریل (حقیقی) و حساب‌های تجاری و معاملاتی در بروکر آلپاری وجود ندارد و برای این کار باید اکانت شخصی خود را حذف کنید، اما حذف حساب دمو این بروکر به‌سادگی امکان‌پذیر می‌باشد. در ادامه مطلب آموزش حذف حساب آلپاری را به صورت گام‌به‌گام در اختیار شما قرار می‌دهیم، بنابراین همراه ما باشید.

آموزش حذف حساب آلپاری

حذف حساب دمو در آلپاری

برای حذف حساب دمو (Demo) در بروکر آلپاری که با نام حساب آموزشی یا مجازی نیز شناخته می‌شود، طبق راهنمای زیر عمل کنید:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  1. در ابتدا به کابین شخصی خود در بروکر آلپاری وارد شوید.
    حذف حساب دمو در بروکر آلپاری
    برای حذف حساب در بروکر آلپاری باید ابتدا وارد کابین شخصی خود شوید.
  2. سپس به بخش حساب‌های حقیقی بروید و حسابی که می‌خواهید آن را حذف کنید، انتخاب نمایید.
  3. در این مرحله بر روی گزینه بررسی حساب کلیک کنید.
    بررسی حساب در بروکر آلپاری
    برای حذف حساب در بروکر آلپاری باید روی حساب موردنظر کلیک کنید و بررسی حساب را بزنید.
  4. سپس حذف حساب خود را انجام دهید.
در صورتی که می‌خواهید از بروکر آلپاری اطلاعات بیشتری دریافت کنید، ما توصیه می‌کنیم مقاله بررسی بروکر آلپاری را بررسی کنید.

حذف حساب حقیقی در آلپاری

با اینکه حذف حساب دمو به راحتی در آلپاری ممکن است اما اگر حساب شما از نوع تجاری یا حقیقی باشد، قادر به حذف آن نخواهید بود. برای این کار چندین راهکار دیگر وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها را ادامه مطلب مشاهده می‌کنید:

حذف حساب حقیقی آلپاری از طریق حذف اکانت آلپاری

  1. در ابتدا حتما موجودی خود را از حساب‌تان خارج کنید.
  2. در گام بعدی دلیل خود را از حذف اکانت به زبان فارسی بنویسید و آن را همراه با شماره کابین شخصی به آدرس ایمیل documents@alpari.com ارسال نمایید.

نکته: درخواست خود را از طریق ایمیلی که با آن در بروکر آلپاری ثبت نام کرده‌اید، ارسال کنید. چنانچه می‌خواهید با ایمیل دیگری درخواست خود را ارسال نمایید، نیاز است که تصویر کارت ملی یا پاسپورت خود را نیز ضمیمه نمایید.

  1. در صورت تایید، طی 24 ساعت کاری، اکانت آلپاری شما حذف خواهد شد و به دنبال آن نیز حساب‌های شما پاک می‌شوند.

حذف حساب حقیقی آلپاری از طریق عدم استفاده

یکی دیگر از راه‌های حذف حساب در این بروکر، عدم استفاده از آن است. در واقع اگر شما به مدت 6 ماه از حساب خود استفاده نکنید، خود بروکر به صورت خودکار حساب شما را حذف خواهد کرد. پس دقت کنید که حتما موجودی حساب خود را استخراج کنید.

حذف حساب حقیقی آلپاری از طریق مخفی کردن حساب

اگر نمی‌خواهید حسابی در بروکر آلپاری برای شما نمایش داده شود، به جای حذف آن بهتر است که آن را در کابین شخص خود مخفی کنید. برای این کار کافیست بر روی ستاره‌ای که در سمت راست حساب شما قرار دارد کلیک کرده، تا از طلایی به رنگ خاکستری تبدیل شود. همچنین برای نمایش مجدد آن می‌توانید رنگ ستاره را به حالت قبلی برگردانید.

در بروکر آلپاری شما اگر بخواهید حساب دمو یا تجاری یا حتی حساب پم خود را حذف کنید باید مراحلی که در مقاله گفته شده را انجام دهید.

حذف حساب تجاری در آلپاری

حذف حساب تجاری در آلپاری نیز تنها از طریق حذف اکانت یا کابین شخصی شما امکان‌پذیر است. برای این کار می‌بایست درخواست خود را با ایلی خود به تیم پشتیبانی آلپاری ارسال نمایید تا پس از پردازش و تایید توسط آن‌ها، حساب شما حذف گردد.

حذف حساب PAMM در آلپاری

حذف حساب PAMM از طرف شرکت و یا مدیر صورت می‌گیرد. در صورت حذف این حساب موجودی آن به حساب‌های سرمایه‌گذاران و مدیر انتقال داده می‌شود.

حذف حساب پم بروکر آلپاری از طرف مدیر

این روش از طریق ارسال درخواست از کابین شخصی مدیر انجام می شود. 

حذف حساب پم بروکر آلپاری از طرف شرکت

در صورت عملکرد ضعیف از طرف مدیر شرکت می‌تواند حساب او را حذف کند. از دلایل این ضعف عملکردی می‌توان به سطح پایین شاخص مانیتورینگ، شک به تقلب مدیر، عدم فعالیت حساب در مدت زمان طولانی و عدم پیروی از قوانین موارد زیر اشاره کرد.

دلایل حذف حساب آلپاری

برخی از دلایلی که ممکن است کاربران تصمیم به حذف حساب آلپاری خود بگیرند، شامل موارد زیر است:

  • تغییر حساب معاملاتی؛
  • حذف حساب دمو و مجازی؛
  • تغییر بروکر؛
  • حذف حساب پم آلپاری؛
  • عدم استفاده از حساب.

آنچه در مقاله آموزش حذف حساب در بروکر آلپاری خواندیم:

در این مقاله آموزش حذف حساب آلپاری از جمله حساب دمو، حقیقی و مجازی را به صورت مرحله‌به‌مرحله شرح دادیم. همچنین دانستیم که در بروکر آلپاری امکان حذف حساب‌های معاملاتی تجاری و حقیقی به صورت مستقیم وجود ندارد و برای این کار باید اکانت شخصی را به کلی حذف نمود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آلپاری

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *