5/5 - (1 امتیاز)

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که بروکر آلپاری درگاه آن را در سایت خود قرار داده است تا کاربران بتوانند از این طریق حساب معاملاتی خود را شارژ نموده یا از آن برداشت انجام دهند. برای آموزش کامل کار کردن با پرفکت مانی در بروکر آلپاری، با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آموزش واریز و برداشت در بروکر آلپاری با پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک درگاه واریز و برداشت پول است که سال 2007 تأسیس شد و کاربران برای نقل و انتقال آنلاین پول از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از کاربران ایرانی بدون احراز هویت می‌توانند مبالغ پایین را به‌عنوان یک کاربر عادی در قالب سیستم پرفکت مانی جابجا کنند. حالا که متوجه شدید پرفکت مانی چیست به معرفی این سیستم و نحوه استفاده از آن در بروکر آلپاری خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری

برای ثبت نام در بروکر آلپاری کافی است از صفحه اول سایت روی گزینه ثبت نام در بروکر آلپاری کلیک کنید تا فرم زیر برای شما باز شود.

ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری
برای ثبت نام در بروکر آلپاری به صفحه اول سایت آلپاری رفته و روی گزینه ثبت نام که مشاهده می‌کنید کلیک کنید.

در این فرم برای ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری باید مشخصات خود را وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید تا ثبت نام اولیه شما انجام شود و به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنید. برای آموزش ثبت نام در بروکر آلپاری توصیه می‌کنیم مقاله بررسی بروکر آلپاری را مطالعه کنید.

روش‌های واریز و برداشت بروکر آلپاری

بروکر آلپاری روش‌های مختلفی را برای واریز و برداشت در نظر گرفته است اما کاربران برخی از کشورها با محدودیت‌هایی مواجه هستند. برای مثال روش‌های واریز و برداشت بروکر آلپاری برای کاربران ایرانی فقط شامل ارزهای دیجیتال، تاپ چنج و پرفکت مانی می‌شود که در ادامه روش پرفکت مانی را توضیح خواهیم داد.

واریز از طریق پرفکت مانی در آلپاری

برای واریز وجه از طریق پرفکت مانی ابتدا در صفحه اول پنل کاربری خود روی گزینه واریز کلیک کنید، یا اینکه یکی از حساب‌های معاملاتی را انتخاب کرده و دکمه واریز جلوی آن را بزنید تا به صفحه زیر منتقل شوید.

واریز و برداشت از آلپاری با Tcpay
برای واریز و برداشت در این بروکر ابتدا وارد پنل کاربری شوید، روی حساب معاملاتی مدنظر خود کلیک کنید.

سپس در اینجا نوع انتقال را دوباره روی “واریز وجه” بگذارید، انتقال از “Prfect Mony” و در نهایت حسابی که می‌خواهید پول به آن واریز شود را انتخاب کنید و دکمه ادامه را بزنید.

واریز و برداشت از آلپاری با Tcpay
برای انتقال باید روی گزینه پرفکت مانی قرار دهید و ارز مد نظرتان را انتخاب کنید.

سپس در مرحله بعدی مبلغی که می‌خواهید منتقل کنید را وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید تا به درگاه اصلی پرفکت مانی رفته و واریز وجه را تکمیل کنید.

پرفکت مانی، تاپچنج و ارزهای دیجیتال جز سه روشی هستند که کاربران ایرانی با استفاده از آن می‌توانند در بروکر آلپاری واریز و برداشت داشته باشند.

برداشت با پرفکت مانی در بروکر آلپاری

مسیر برداشت پول در Alpari نیز دقیقاً شبیه به واریز است، شما روی حساب خود که می‌خواهید از آن پولی برداشت کنید کلیک می‌کنید و سپس به صفحه زیر منتقل خواهید شد. 

برداشت با پرفکت مانی در بروکر آلپاری
روی حساب خود که می‌خواهید از آن پولی برداشت کنید کلیک می‌کنید و سپس به صفحه این منتقل خواهید شد.

در این صفحه مبلغ برداشتی را مشخص کرده و شماره کیف پول پرفکت مانی خود را وارد کنید و گزینه “ادامه” را بزنید تا به درگاه پرفکت مانی منتقل شوید. در نهایت باید اطلاعات جابجایی پول را تأیید کنید.

کارمزد شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

اگر حساب شما در پرفکت مانی هنوز جز حساب‌های وریفای نشده است و می‌خواهید جابجایی پول را با آن حساب انجام دهید، باید در نظر داشته باشید که شرکت پرفکت مانی برای جابجایی در چنین حساب‌هایی میزان 1.99% کمیسیون دریافت می‌کند. همچنین اگر پایه پولی که انتقال می‌دهید با ارز پایه حساب و کیف پول شما یکسان نباشد ممکن است درصدی کمیسیون بابت چنج پول از شما دریافت شود.

آنچه در مقاله شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله خواندید، پرفکت مانی یکی از ساده‌ترین روش‌های نقل و انتقال پول برای کاربران ایرانی است که بروکر آلپاری آن را فراهم آورده است. ایرانیان حتی بدون احراز هویت با این روش می‌توانند تا حجم بسیار پایینی را ماهانه جابجا کنند. البته واریز و برداشت پول با حساب تأیید نشده شامل پرداخت 1.99% کمیسیون خواهد شد که هنگام جابجایی از حساب شما کسر می‌شود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *