4.8/5 - (5 امتیاز)

نحوه واریز و برداشت از آلپاری با تاپ چنج

بروکر آلپاری برای راحت‌تر کردن کار معامله‌گران، امکان واریز و برداشت سریع از حساب را با استفاده از تاپ چنج یا همان TcPay فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم روش نقل و انتقال پول به بروکر آلپاری توسط تاپ‌چنج را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

واریز و برداشت در بروکر آلپاری با تاپ چنج

ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری

برای ثبت نام در بروکر آلپاری به صفحه اول سایت آن مراجعه و روی گزینه ثبت نام در بروکر آلپاری کلیک کنید. در این بخش فرمی را مشاهده خواهید کرد که باید به زبان انگلیسی و به صورت کامل آن را پر نمایید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری
برای ثبت نام در بروکر آلپاری به صفحه اول سایت آلپاری رفته و روی گزینه ثبت نام که مشاهده می‌کنید کلیک کنید.

بعد از پر کردن این فرم ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری برای شما انجام خواهد شد و می‌توانید از امکانات این بروکر حرفه‌ای استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب این بروکر می‌توانید مقاله بررسی بروکر آلپاری را مطالعه کنید.

واریز و برداشت در بروکر آلپاری

به طور کلی برای کاربران ایرانی در بروکر آلپاری، سه روش مهم جابجایی پول وجود دارد: پرفکت مانی، کریپتو و تاپ چنج. واریز و برداشت در بروکر آلپاری به راحتی و با طی کردن چند مرحله ساده قابل انجام است فقط قبل از آن حتماً باید احراز هویت خود را به صورت کامل انجام داده باشید.

واریز و برداشت از آلپاری با Tcpay

برای واریز و برداشت در آلپاری ابتدا به پنل کاربری خود بروید، روی حساب معاملاتی مدنظر خود کلیک کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در قدم اول نوع انتقال را مشخص کنید، یعنی تعیین نمایید که می‌خواهید پول واریز کنید یا برداشت نمایید. در قسمت “انتقال از…” روش خود را مشخص نمایید.

واریز و برداشت از آلپاری با Tcpay
برای واریز و برداشت در این بروکر ابتدا وارد پنل کاربری شوید، روی حساب معاملاتی مدنظر خود کلیک کنید.

برای انتقال از تاپ چنج آن را روی گزینه TC PAY قرار دهید و ارز مد نظرتان را انتخاب کنید. سپس در فیلد بعدی مشخص کنید که پول واریزی قرار است به کدام حساب معاملاتی که دارید واریز شود.

واریز و برداشت از آلپاری با Tcpay
برای انتقال از تاپ چنج آن را روی گزینه TC PAY قرار دهید و ارز مد نظرتان را انتخاب کنید.

تمام فرایند برداشت نیز دقیقاً به همین شکل است و فقط در گزینه اول هنگام انتخاب “نوع انتقال” آن را روی گزینه برداشت می‌گذارید.

واریز و برداشت از آلپاری با Tcpay
برای انتقال از تاپ چنج آن را روی گزینه TC PAY قرار دهید و ارز مد نظرتان را انتخاب کنید.

بعد از پر کردن فیلدها روی گزینه ادامه کلیک نموده، مبلغ را وارد کرده و جزییات را یک بار دیگر به صورت کامل چک کنید، سپس روی گزینه ادامه کلیک نمایید تا به درگاه تاپ‌چنج هدایت شوید و آنجا انتقال پول را نهایی کنید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری

در بروکر آلپاری امکان واریز و برداشت مستقیم ریالی وجود ندارد، کاربران ایرانی در این بروکر فقط می‌توانند از تاپ چنج، ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی برای جابجایی پول خود استفاده کنند.

ثبت نام در تاپ چنج

قبل از استفاده از تاپ چنج و نقل و انتقال پول از آن باید درون سایت آن نیز ثبت نام انجام دهید. برای این کار به صفحه اول وب‌سایت تاپ چنج مراجعه کرده و دکمه ثبت نام در تاپ چنج را بزنید.

ثبت نام در تاپ چنج
قبل از استفاده از تاپ چنج و نقل و انتقال پول از آن باید درون سایت آن نیز ثبت نام انجام دهید.

سپس ایمیل خود را وارد کرده و در مرحله بعد با ورود مشخصات اولیه خود ثبت نام را نهایی کنید تا به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

بروکر آلپاری امکان جابجایی پول با استفاده از تاپ پنج یا همان TcPay را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی فرایند واریز و برداشت خود را انجام دهند.

قوانین استفاده از تاپ چنج

جهت نقل و انتقال پول از طریق تاپ چنج باید دقت کنید که حتماً جابجایی پول با همان ارز پایه صورت گیرد. همچنین باید وجه را به حسابی که در تاپ چنج به نام خودتان است منتقل کنید تا مشکل عدم انتقال پول نداشته باشید.

کارمزد برداشت از حساب آلپاری با تاپ چنج

به طور کلی نقل و انتقال پول از طریق تاپ چنج در بروکر آلپاری شامل کارمزد نمی‌شود و کمیسیون آن 0% است. اما اگر ارز پایه پولی که برداشت می‌کنید با ارز پایه فعال در حساب کاربری شما متفاوت باشد، برای این تبدیل ارز، ممکن است تاپ چنج به صورت خودکار درصدی از پول شما را کسر نماید.

آنچه در مقاله نحوه واریز و برداشت از آلپاری با تاپ چنج خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله خواندیم کارگزاری آلپاری با همکاری تاپ چنج شرایطی را فراهم کرده است که کاربران ایرانی بتوانند از این طریق بدون پرداخت کارمزد و هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای، نقل و انتقال پول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *