5/5 - (2 امتیاز)

اسپرد و کمیسیون بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از کارگزاری‌های معتبر فارکس است که 4 حساب معاملاتی مختلف دارد. حساب‌های بروکر ارانته دارای اسپرد های شناور هستند که در طول روز بسته به شرایط بازار ممکن است از حداقل میزان اسپرد خود نیز فراتر بروند.

اسپرد و کمیسیون بروکر ارانته

اسپرد چیست؟

به اختلاف قیمتی که روی یک نماد معاملاتی بین قیمت Ask و Bid وجود دارد، اسپرد گفته می‌شود، واحد سنجش اسپرد پیپ است. حالا که میدانید اسپرد چیست؟ حتماً مطلع هستید که اسپرد یکی از راه‌های درامد بروکرها می‌باشد و هرچقدر که حساب معاملاتی بهتری داشته باشید، میزان اسپرد حساب شما پایین‌تر است. اسکلپرها علاقه دارند که کمترین اسپرد ممکن را پرداخت کنند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اسپرد بروکر ارانته

بروکر ارانته دارای حساب‌های معاملاتی مختلفی است که هرکدام اسپرد خاص خود را دارند. همه اسپردهای این بروکر به صورت شناور است. کمترین میزان اسپرد در این کارگزاری برای حساب تیلور Tailor است که از 0 پیپ شروع می‌شود.

اگر معامله‌گر طلا هستید توصیه می‌کنم مقاله اسپرد طلا بروکر ارانته را مقاله کنید.

بررسی اسپرد حساب‌های ارانته

برای بررسی و اطلاع دقیق از میزان اسپرد حساب‌های مختلف بروکر ارانته، ما هرکدام را به تفکیک برای شما در ادامه متن آورده‌ایم:

  • حساب استاندارد: این حساب دارای اسپردی شناور به میزان 1 پیپ است.
  • حساب پریمیوم: این حساب دارای اسپردی شناور به میزان 0.7 پیپ است.
  • حساب vip: این حساب دارای اسپردی شناور به میزان 0.2 پیپ است.
  • حساب تیلور: این حساب دارای اسپردی شناور به میزان 0 پیپ است.

انواع اسپرد بروکر ارانته

همان‌طور که در بالاتر خواندید، اسپردهای بروکر Errante همگی شناور هستند، به این معنا که از اعداد اعلام شده، بسته به شرایط بازار می‌توانند بالاتر بروند. اسپرد شناور به فاکتورهای مختلفی از جمله حجم بازار، سشن معاملاتی، اخبار و … وابسته است.

اسپرد بروکر ارانته در سشن های معاملاتی

سشن معاملاتی یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهای میزان اسپرد است. اگر می‌خواهید در بروکر ارانته کمترین اسپرد ممکن را تجربه کنید، باید در سشن معاملاتی لندن و نیویورک معاملاتتان را انجام دهید. اما در سشن‌هایی مانند سیدنی و توکیو، اسپردها تا حد ممکن بالا می‌روند زیرا حجم بازار بسیار پایین است. برای آشنایی بیشتر با سشن معاملاتی توصیه می‌کنیم مقاله سشن معاملاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

کدام حساب اسپرد کمتری دارد؟

کمترین میزان اسپرد در بروکر ارانته مربوط به حساب Tailor است که از 0 پیپ شروع می‌شود، البته در حساب VIP نیز می‌توانید اسپرد 0.2 پیپ را تجربه کنید. در مقاله مقایسه اسپرد بروکرها می‌توانید به بررسی اسپرد بروکرها بپردازید.

انواع حساب بروکر ارانته

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم‌گیری را درباره ایجاد یک حساب معاملاتی داشته باشید، باید تمامی مشخصات آن را یکجا ببینید. در جدول زیر انواع حساب بروکر ارانته به همراه مشخصات و بخصوص اسپرد آن آورده شده است تا بتوانید دریک نگاه آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید.

مشخصات

Standard

Premium

VIP

Tailor Made

حداقل واریز خالص

$۵۰

$۱۰۰۰

$۵۰۰۰

$۱۵۰۰۰

شروع اسپردها

۱ پیپ

۰.۷ پیپ

۰.۲ پیپ

۰.۰ پیپ

کمیسیون

۰

۰

۳

۳

اهرم معاملاتی

تا میزان 1:500

تا میزان 1:500

تا میزان 1:500

اهرم معاملاتی پایین‌تر ممکن است اعمال شود

حداقل اندازه معاملات

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

ابزارهای مالی

تمام دسته‌بندی دارایی‌ها

تمام دسته‌بندی دارایی‌ها

تمام دسته‌بندی دارایی‌ها

تمام دسته‌بندی دارایی‌ها

ارز حساب

USD, EUR

USD, EUR

USD, EUR

USD, EUR

حداکثر لات هر معامله

۵۰

۵۰

۵۰

مقادیر پایین‌تر ممکن است اعمال شود

حداکثر تعداد سفارشات

نامحدود

نامحدود

نامحدود

نامحدود

کال مارجین

۱۰۰%

۱۰۰%

۱۰۰%

۱۰۰%

استاپ اوت

۲۰%

۲۰%

۲۰%

۲۰%

بدون سواپ

به محض درخواست

به محض درخواست

به محض درخواست

به محض درخواست

بروکر ارانته دارای اسپرد بسیار فشرده‌ای برای حساب VIP به میزان 0.2، و اسپرد 0 پیپ در حساب تیلور است. تمامی اسپردهای بروکر ارانته به صورت شناور هستند، یعنی عوامل تاثیرگذار در بازار می‌تواند اندازه اسپرد را از حداقل اعلامی آن بیشتر کند.

کمیسیون بروکر ارانته

در بروکر ارانته، حساب‌هایی که اسپرد کمی دارند، شامل کمیسیون می‌شوند، به‌طور مشخص حساب VIP و حساب Tailor دارای کمیسیونی به میزان 3 دلار برای هر لات معامله هستند. این کمیسیون شناور نیست اما ممکن است در برخی نمادها تغییر کند. اگر معامله‌گر طلا هستید می‌توانید مقاله اسپرد طلا را مطالعه کنید یا اگر معامله داوجونز هستید اسپرد داوجونز را مطالعه کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اچ وای سی ام روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در مقاله اسپرد و کمیسیون بروکر ارانته خواندیم

همان‌طور که در مقاله اسپرد بروکر ارانته خواندیم، این کارگزاری دارای 4 حساب معاملاتی مختلف با اسپرد های متفاوت است. حساب استاندارد بروکر ارانته دارای اسپرد 1، حساب پریمیوم اسپرد 0.7، حساب vip اسپرد 0.2 و حساب Tailor اسپرد 0 پیپ دارد. تمامی اسپرد‌ها در بروکر ارانته به صورت شناور هستند، یعنی عوامل مختلف در بازار ممکن است میزان آن‌ها را بیشتر از عدد ذکر شده کند. همچنین دو حساب vip و تیلور که اسپرد پایینی دارند، شامل پرداخت هزینه 3 دلاری برای هر لات معامله به عنوان کمیسیون می‌باشند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *