5/5 - (1 امتیاز)

دانلود ماشین حساب فارکس برای ویندوز

تابه‌حال اسم ماشین حساب فارکس را شنیده‌اید؟ بخش مهمی از معاملات فارکس را مدیریت مالی تشکیل می‌دهد، عموماً کاربرانی در فارکس سودده هستند، در این زمینه بهترین عملکرد را دارند. محاسبه بسیاری از موارد مانند حد سود، حد ضرر، میزان لات، لوریج، دراودان و ... در زمانی که شما مشغول تحلیل بازار هستید کار سخت و پیچیده‌ای است، به همین دلیل ماشین حساب‌هایی پدید آمدند که کارشان محاسبه سریع این موارد است. ما در این مقاله توضیحی درباره ماشین حساب‌های فارکس به شما خواهیم داد و نهایتاً لینکی برای دانلود ماشین حساب فارکس برای ویندوز در اختیارتان قرار می‌دهیم.

دانلود ماشین حساب فارکس برای ویندوز

ماشین حساب فارکس چیست؟

فرض کنید طبق برنامه مدیریت مالی که دارید، قرار است در هر معامله 1% از کل سرمایه خود را ریسک کنید، حالا زمان ورود به معامله است ولی چطور می‌خواهید به سرعت این 1% را بر اساس بالانس، میزان حد ضرر، لوریج و سایر فاکتورهایی که وجود دارد محاسبه کنید؟ ماشین حساب فارکس به شما کمک می‌کند تا در عرض چند ثانیه با وارد کردن آیتم‌های مشخص به سرعت حجم صحیح را محاسبه کنید.

ماشین حساب فارکس برای ویندوز
ماشین حساب فارکس به شما کمک می‌کند تا به سرعت حجم صحیح را محاسبه کنید.

ماشین حساب‌های مختلفی برای فارکس وجود دارد که موارد گوناگونی را اندازه‌گیری می‌کند، مهم‌ترین این ماشین حساب‌ها به شرح زیر هستند:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • ماشین حساب حجم: برای محاسبه حجم ورودی به یک معامله با وارد کردن نماد معاملاتی، حد ضرر، موجودی حساب، سایز پیپ و میزان ریسک مد نظر، می‌توانید حجم را محاسبه کنید.
  • ماشین حساب دراودان: برای محاسبه دراودان از این ماشین حساب با وارد کردن مانده اولیه، ضررهای متوالی و درصد ضرر در هر معامله، استفاده کنید.
  • ماشین حساب ریسک: ماشین حساب ریسک در واقع میزان ریسک شما را نسب به سود و ضرر برایتان اندازه‌گیری می‌کند.
  • ماشین حساب پیپ: این ماشین حساب ارزش هر پیپ حرکت در معامله شما را نسبت به نماد معاملاتی و میزان لاتی که وارد معامله کردید، محاسبه می‌کند.
  • ماشین حساب سود: میزان سودی که بر اساس کل فاکتورهای معامله خود می‌توانید در یک‌ترید به صورت دلاری کسب کنید، توسط ماشین حساب سود محاسبه می‌شود.
  • ماشین حساب کارمزد: میزان کارمزد را بر اساس بروکر یا صرافی که قرار است جابجایی در آن رخ دهد به دقت با این ماشین حساب محاسبه می‌شود.
  • ماشین حساب فیبوناچی: سطوح مهم فیبوناچی بر اساس قیمت کف و سقفی که لازم دارید محاسبه شده و عددهای آن را دریافت می‌کنید.
  • ماشین حساب پیوت: سطوح مهم پیوت پوینت در هر منطقه از بازار را می‌توانید به صورت کامل با این ماشین حساب به دست بیاورید.
  • ماشین حساب مارجین: میزان مارجین که بر اساس اهرم، نوع نماد و حجم در معامله شما درگیر می‌شود را محاسبه می‌کند.

البته ماشین حساب‌های فارکس تنها به این موارد خطم نمی‌شوند و بسیار گسترده‌تر هستند، اما این موارد را می‌توان از مهم‌ترین ماشین حساب‌های فارکس دانست. برای مشاهده ماشین حساب های آنلاین ایران ریبیت وارد صفحه ماشین حساب های فارکس شوید.

انواع مختلفی از ماشین حساب‌های فارکس وجود دارد که کار آنها محاسبه آیتم‌های متفاوت معاملاتی مانند ریسک به ریوارد، پیوت پوینت، حد سود، ریسک، فیبوناچی و ... است.

لینک دانلود ماشین حساب فارکس

اصولاً ماشین حساب‌های فارکس به صورت آنلاین استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید به این ماشین حساب ها دسترسی داشته باشید به لینکی که در بالا قرار دادیم مراجعه کنید. اما اگر نیاز دارید که برخی از آن‌ها را دانلود کرده و روی ویندوز استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از تریدینگ برد است که می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

آنچه در مقاله ماشین حساب فارکس خواندید:

همانطور که در این مقاله خواندید، ماشین حساب‌های موجود به ما کمک می‌کنند تا یک سری محاسبات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم. برای استفاده آنلاین از ماشین حساب‌های فارکس می‌توانید از ماشین حساب های فارکس سایت ایران ریبیت اقدام کنید. این ماشین حساب‌ها مانند دستیاری برای شما عمل می‌کنند تا دقت شما در محاسبه فاکتورهای هر معامله بالا برود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
بهترین ماشین حساب‌های فارکس چیست؟

بهترین ماشین حساب‌های فارکس شامل ماشین حساب محاسبه سود-ضرر، محاسبه حجم، محاسبه دراودان، محاسبه پیوت پوینت، محاسبه پیپ، محاسبه اثر مرکب و …. است.

ماشین حساب فارکس کجا کاربرد دارد؟

برای مدیریت مالی معاملات و تصمیم‌گیری‌های مختلفی از جمله اینکه چه میزان حجم وارد کنید، حد ضررتان را کجا تعیین کنید، ریسک یا سود شما چقدر خواهد بود و … کاربرد دارد.

چرا باید از ماشین حساب فارکس استفاده کنیم؟

ماشین حساب ها کمک میکنند تا دقت و سرعت محاسباتی شما بخصوص در بحث های مدیریت مالی هنگام ترید کردن افزایش پیدا کند.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *