4.5/5 - (2 امتیاز)

اسپرد و کمیسیون بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام یکی از کارگزاری‌های خوبی است که میزان اسپرد بسیار پایینی را بر معاملات شما اعمال می‌کند. این حساب دارای دو مدل اسپرد به صورت ثابت و شناور است که روی جفت ارزهای مختلف و در شرایط خاص بازار، ممکن است عدد آن در بروکر اچ وای سی ام تغییر کند.

اسپرد و کمیسیون بروکر اچ وای سی ام

اسپرد چیست؟

اسپرد به فاصله عدد ASK و BID گفته می‌شود که با پیپ مورد سنجش قرار می‌گیرد، در واقع اسپرد، میزان سود کارگزاری از فروش یک نماد معاملاتی به تریدرهاست. حالا که متوجه شدید اسپرد چیست؟ و چه هزینه‌ای به معاملاتتان اضافه می‌کند، بهتر است هوشمندانه حساب‌های معاملاتی خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اسپرد بروکر اچ وای سی ام

اسپرد در بروکر HYCM به دو صورت شناور و ثابت است. حساب FIXED دارای اسپرد ثابتی است که برای هر جفت ارز از عدد 1.5 پیپ شروع می‌شود و در طول زمان باز بودن بازار تغییری نمی‌کند. اما اسپرد حساب کلاسیک و RAW به صورت شناور است و ممکن است در طول روز نوسان کنند.

بررسی اسپرد حساب های اچ وای سی ام

برای آشنایی دقیق‌تر با میزان اسپرد حساب‌های بروکر اچ وای سی ام، ما آن‌ها را به صورت فهرست‌وار برایتان بیان خواهیم کرد:

  • حساب FIXED: اسپرد ثابت به میزان 1.5 پیپ
  • حساب CLASSIC: اسپرد شناور از 1.2 پیپ
  • حساب RAW: اسپرد شناور از 0.1 پیپ

انواع اسپرد اچ وای سی ام

همان‌طور که گفته شد، بروکر اچ وای سی ام دارای اسپرد ثابت و اسپرد شناور است. اسپرد ثابت که در حساب FIXED وجود دارد، به معنای آن است که میزان آن در طول روز تغییر نمی‌کند، اما اسپرد شناور به معنای آن است که عدد اسپرد از حداقل عدد اعلام شده بالاتر خواهد رفت.

اسپرد بروکر اچ وای سی ام در سشن های معاملاتی

سشن های معاملاتی یکی از عوامل مهمی هستند که روی اسپرد تاثیر می‌گذارند، بنابراین شما ضمن اینکه باید حساب معاملاتی خود را به دقت انتخاب کنید، همچنین باید در سشن درستی نیز معامله کنید تا کمترین میزان اسپرد روی معامله شما اعمال شود. پیشنهاد ما ترید کردن در سشن معاملاتی لندن و نیویورک است، زیرا در این سشن ها حجم بازار بالاست و همین امر دلیلی بر پایین آمد میزان اسپرد در بروکر HYCM است. برای آشنایی بیشتر با سشن معاملاتی توصیه می‌کنیم مقاله سشن معاملاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

کدام حساب اسپرد کمتری دارد؟

در بروکر اچ وای سی ام کمترین اسپرد مربوط به حساب RAW است. البته مد نظر داشته باشید که این میزان اسپرد به صورت شناور است و ممکن است در طول روز تغییر کند. در مقاله مقایسه اسپرد بروکرها می‌توانید به بررسی اسپرد بروکرها بپردازید.

انواع حساب بروکر اچ وای سی ام

همیشه یک معامله‌گر، فاکتورهای بسیار مهمی برای انتخاب حساب معاملاتی دارد. برای اینکه شما بتوانید حساب مدنظرتان را پیدا کنید، ما انواع حساب بروکر اچ وای سی ام را در یک جدول واحد آورده‌ایم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن‌ها را با هم مقایسه کرده و تصمیم درستی بگیرید.

مشخصات

حساب FIXED

حساب کلاسیک

حساب RAW

اسپرد

ثابت 1.5

متغیر 1.2

متغیر 0.1

حداقل سپرده

100$

100$

200$

دسترسی به EA

ندارد

دارد

دارد

حداقل میزان معامله

0.01

0.01

0.01

کمیسیون

ندارد

ندارد

4+ دلار در هر طرف

حساب اسلامی

دارد

دارد

دارد

بروکر اچ وای سی ام دارای 3 نوع حساب معاملاتی مختلف است. در حساب فیکس این کارگزاری، اسپرد ثابت و به میزان 1.5 پیپ است، اما در حساب کلاسیک اسپرد شناور و از 1.2 به بالا و در حساب RAW از 0.1 پیپ به بالا شروع می‌شود. حساب RAW همچنین شامل پرداخت 4 دلار کمیسیون در هر طرف معامله برای هر لات ترید می‌شود.

کمیسیون بروکر اچ وای سی ام

همان‌طور که گفته شد، فقط حساب RAW در بروکر اچ وای سی ام شامل پرداخت کمیسیون می‌شود، این کمیسیون در هر طرف معامله به میزان 4 دلار برای هر لات ترید است. اگر معامله‌گر طلا هستید می‌توانید مقاله اسپرد طلا را مطالعه کنید یا اگر معامله داوجونز هستید اسپرد داوجونز را مطالعه کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اچ وای سی ام روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در مقاله اسپرد اچ وای سی ام خواندیم

در مقاله اسپرد اچ وای سی ام متوجه شدیم که این بروکر دارای 3 حساب معاملاتی مختلف به نام حساب فیکس، حساب کلاسیک و حساب RAW است. در حساب فیکس میزان اسپرد به صورت ثابت 1.5 پیپ محاسبه می‌شود، در حساب کلاسیک اسپرد شناور از 1.2 و در حساب RAW نیز به صورت شناور و از 0.1 پیپ به بالا بسته به شرایط بازار تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید کمترین کمیسیون ممکن را پرداخت کنید باید یک حساب RAW ایجاد کنید، البته در نظر داشته باشید که این حساب شامل 4 دلار کمیسیون در هر طرف معامله است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام اسپردهای بروکر اچ وای سی ام به چه صورت است؟ اگر بخاهیم کمترین کمیسیون ممکن را پرداخت کنیم کدام حساب از این کارگذاری را پیشنهاد می کنید؟

    • سلام مهدی عزیز، بروکر اچ وای سی ام دارای اسپرد ثابت و اسپرد شناور است. اسپرد ثابت که در حساب FIXED وجود دارد و کمترین اسپرد مربوط به حساب RAW است که بصورت شناور است. فقط حساب RAW در بروکر اچ وای سی ام شامل پرداخت کمیسیون می‌شود، این کمیسیون در هر طرف معامله به میزان ۴ دلار برای هر لات ترید است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *