5/5 - (2 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر نورد اف ایکس

بروکر NordFx در سال 2008 تاسیس شد و جز کارگزاری‌هایی می‌باشد که در چند سال اخیر ارائه خدمات به کاربران ایرانی را در دستور کار خودش قرار داده است. این بروکر در حال حاضر چند روش انتقال پول دارد، با این حال به صورت مستقیم در بروکر نمی‌توانید واریز و برداشت ریالی داشته باشید. ایران ریبیت به عنوان همکار نورد اف ایکس اخیراً امکان واریز و برداشت ریالی در این بروکر را به صورت رسمی فراهم آورده است. در ادامه درباره شرایط آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

واریز و برداشت ریالی در بروکر نورد اف ایکس

روش‌های واریز و برداشت ریالی بروکر نورد اف ایکس

به طور کلی در بروکر نورد اف ایکس روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت وجود دارد. اگر از پنل کاربری خود وارد شوید و روی گزینه کیف پول کلیک کنید، صفحه زیر برای شما باز می‌شود. به طور کلی ایرانیان دو روش برای جابجایی پول در بروکر نورد اف ایکس دارند: استفاده از تاپ چنج که به صورت غیر مستقیم این فرایند را انجام می‌دهد و استفاده از ایران ریبیت برای واریز و برداشت مستقیم ریالی.

روش‌های واریز و برداشت ریالی بروکر نورد اف ایکس
به طور کلی در بروکر نورد اف ایکس روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت وجود دارد.

البته اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید با استفاده از بانک یا کارت‌های اعتباری، می‌توانید واریز و برداشت را انجام دهید. در این مقاله ساده‌ترین روش جابجایی پول برای کاربران ایرانی یعنی روش ایران ریبیت و تاپ چنچ را توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

واریز و برداشت ریالی از طریق ایران ریبیت در بروکر نورد اف ایکس

در بروکر نورد اف ایکس روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر نورد اف ایکس شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج در بروکر نورد اف ایکس

روش دوم استفاده از تاپ چنج است، در واقع تاپ چنج یا TCPAY یک روش واریز و برداشت ریالی غیر مستقیم است. در این روش شما ابتدا باید در تاپ چنج یک حساب باز کرده و احراز هویت کنید. سپس پول خود را به صورت کارت به کارت برای تاپ چنج واریز می‌کنید. در مرحله بعدی پولتان را از تاپ چنج دوباره به کارگزاری منتقل می‌کنید.

برای برداشت هم باید پول را از کارگزاری در یک مرحله به TCPAY واریز کرده و سپس از آنجا دوباره به حساب بانکی خود منتقل نمایید. از معایب این روش زمان‌بر بودن و چند بار پرداخت کمیسیون جابجایی پول است.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی در بروکر نورد اف ایکس

به طور کلی هر دو روش زمان‌بر نخواهند بود. بسته به میزان حجم پول و روش انتقال، به محض اینکه پول شما مثلاً برای ایران ریبیت واریز شود و به حساب بنشیند، ظرف 1 ساعت تا نهایتاً 1 روز پردازش خواهد شد، اما بخش عمده زمانی که صرف می‌شود، مربوط به سیستم بانکی است.

بروکر نورد اف ایکس روش‌های گوناگونی برای واریز و برداشت دارد که اخیراً روش واریز و برداشت ریالی را نیز به آن‌ها اضافه کرده است. برای این کار می‌توانید به پشتیبانی تلگرام که متعلق به ایران ریبیت است پیام بدهید و بخواهید واریز و برداشت ریالی شما به بروکر نورد اف ایکس را به صورت مستقیم فعال کنند.

مزایا واریز و برداشت ریالی در بروکر نورد اف ایکس

واریز و برداشت ریالی یک مسئله بسیار مهم برای کاربران ایرانی است، زیرا دیگر دغدغه واریز و برداشت پول را نخواهند داشت. همچنین میزان کمیسیون و سرعت واریز و برداشت ریالی که از طریق ایران ریبیت انجام می‌شود، بسیار بهتر از استفاده از مستر کارت است. در نهایت برای واریز و برداشت ریالی شما درگیر مسائل مالیاتی نیز نخواهید شد.

حداقل واریز ریالی در بروکر نورد اف ایکس

حداقل واریز ریالی در بروکر نورد اف ایکس 20 دلار است. شما در هر بار که می‌خواهید پول واریز کنید با در نظر گرفتن نرخ تبدیل به ریال باید 20 دلار واریزی خالص داشته باشید تا فرایند واریز وجه انجام شود.

حداقل برداشت ریالی در بروکر نورد اف ایکس

حداقل برداشت در بروکر نورد اف ایکس 20 دلار است، اما مبلغ دارایی شما باید بیش از 20 دلار باشد، زیرا کمیسیون برداشت توسط سایت از آن کسر خواهد شد.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر نورد اف ایکس خواندیم:

بروکر نورد اف ایکس که به تازگی زبان فارسی و ارائه خدمات به ایرانیان را فراهم کرده، با همکاری با وب‌سایت ایران ریبیت و صرافی تاپ چنج شرایطی را فراهم نموده است که کاربران ایران از داخل ایران بتوانند به راحتی حساب خود را شارژ کنند. البته استفاده از سیستم ایران ریبیت مستقیم است، اما در تاپ چنج با یک مرحله اضافه‌تر و غیرمستقیم این کار انجام می‌شود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا کمیسیون واریز و برداشت ریالی کمتر است؟

به طور کلی واریز وجه به بروکر نورد اف ایکس کمیسیون ندارد، اما برداشت بسته به میزان و نوع مبلغ ممکن است متفاوت باشد. در کل میزان کمیسیون برداشت از طریق ریالی بسیار پایین‌تر از روش‌های دیگر است.

نرخ دلار در روز چطور محاسبه می‌شود؟

نرخ دلار توسط خدمات‌دهنده درگاه واریز و برداشت به صورت روزانه در کانال تلگرام و وب‌سایت آن اعلام خواهد شد. معمولاً نرخ دلار اعلامی بسیار نزدیک به نرخ اصلی بازار آزاد در ایران است.

بهترین روش واریز و برداشت در بروکر نورد اف ایکس چیست؟

بهترین روش برای واریز و برداشت وجه در بروکر نورد اف ایکس، استفاده از روش ریالی طریق ایران ریبیت است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *