4.7/5 - (3 امتیاز)

افتتاح حساب و ثبت نام در بروکر آلپاری

بروکر آلپاری (Alpari) را می‌توان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کارگزاری‌هایی دانست که با کاربران ایرانی کار می‌کند. بسیاری از کاربران ایرانی علاقه دارند که در این بروکر ثبت نام کنند. به همین دلیل در این مطلب کلیه مراحل ثبت نام و افتتاح حساب واقعی در بروکر آلپاری را برای شما شرح خواهیم داد.

افتتاح حساب واقعی در آلپاری (Alpari)

ثبت نام در بروکر آلپاری

برای ثبت نام در بروکر آلپاری ابتدا باید به سایت این کارگزاری مراجعه کنید. از آنجا که این بروکر چند دامنه مختلف دارد ما لینک ثبت نام در آلپاری را برای شما اینجا قرار داده‌ایم.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر می‌توانید به مقاله بررسی بروکر آلپاری مراجعه کنید. 

آموزش مرحله به مرحله ثبت نام در بروکر آلپاری

ما در اینجا مرحله به مرحله ثبت نام بروکر آلپاری را برای شما شرح می‌دهیم:

پس از ورود به این بروکر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

افتتاح حساب واقعی در آلپاری (Alpari)
در اولین مرحله ثبت نام مشخصات خود را وارد کنید و روی گزینه ادامه کلیک کنید.

در اینجا همان‌طور که می‌بینید ابتدا نام و نام خانوادگی را به فارسی و در زیر آن به انگلیسی وارد کرده، سپس شماره تماس و ایمیلتان را بزنید. تیک شرایط را هم بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

سپس در مرحله بعدی همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید باید کشور، شهر و تابعیت خود را انتخاب کنید. اگر مثلاً ایرانی هستید و در کانادا زندگی می‌کنید، باید کشور را کانادا انتخاب کرده و تابعیت خود را ایرانی بزنید.

افتتاح حساب واقعی در آلپاری (Alpari)
برای افتتاح حساب آلپاری مشخصات محل سکونت خود را وارد کنید.

در مرحله بعدی انتخاب کنید که کد تایید از طریق ایمیل یا شماره تماس برای شما ارسال شود. سپس کد ارسال‌شده را وارد کرده دکمه اتمام ثبت نام را بزنید تا ثبت نام شما تمام شود و بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

افتتاح حساب واقعی در آلپاری (Alpari)
برای ادامه روند ثبت نام کد دریافتی از طریق ایمیل یا اس ام اس را وارد کنید.

مشخصات ورود برای شما ایمیل می‌شود تا در صورت فراموشی بتوانید از طریق ایمیل خود آن‌ها را بازیابی کنید.

کارگزاری آلپاری به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد که با مشخصات فردی خود و مدارک هویتی مانند کارت ملی، ثبت نام و احراز هویت را در این بروکر انجام دهند.

احراز هویت در بروکر آلپاری

بعد از ثبت نام، مهم‌ترین کاری که باید در بروکر آلپاری انجام دهید تا به تمامی امکانات سایت دسترسی داشته باشید این است که احراز هویت در بروکر آلپاری را تکمیل کنید. برای همین هنگام ثبت نام حتماً باید تمامی مشخصات اصلی خود را وارد نمایید. برای احراز هویت می‌توانید از کارت ملی یا فیش پرداختی آب، برق، گاز و … استفاده کنید.

افتتاح حساب در آلپاری

مرحله بعدی افتتاح حساب است. شما پس از اینکه وارد بروکر Alpari شدید باید در پنل کاربری خود روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

افتتاح حساب واقعی در آلپاری (Alpari)
بعد از ثبت نام و ورود به صفحه بروکر آلپاری روی گزینه واریز وجه کلیک کنید.

سپس وارد صفحه زیر می‌شود. اگر می‌خواهید در فارکس ترید کنید باید گزینه اول را روی “فارکس، فلزات و CFD” بگذارید. اگر قصد دارید در باینری آپشن آلپاری ترید کنید، باید آن را تغییر دهید و روی گزینه Alphari Fix-Contract قرار دهید.

بعد از آن دو گزینه به نام حساب مستقل و حساب سرمایه‌گذاری وجود دارد. حساب مستقل همان حساب شخصی برای خودتان است و حساب سرمایه‌گذاری به معنای ایجاد یک اکانت معاملاتی برای استفاده در حساب پم است. پس از آن باید انتخاب کنید که حساب واقعی می‌خواهید یا حساب دمو.

سپس همان‌طور که در زیر این گزینه می‌بینید، انواع حساب‌ها مشخص شده است. شما باید یکی از این حساب‌ها را انتخاب کرده و ارز حسابتان را از بین Eur یا Usd مشخص کنید، در نهایت گذرواژه را انتخاب کرده و گزینه افتتاح حساب را بزنید. 

افتتاح حساب واقعی در آلپاری (Alpari)
حساب مد نظر خودتان را انتخاب کنید و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

در پایان حساب شما ساخته شده و می‌توانید آن را شارژ کنید تا معاملات خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این قسمت توصیه می‌کنیم مقاله حداقل سرمایه برای افتتاح حساب در آلپاری را مطالعه کنید.

انواع حساب آلپاری

بروکر آلپاری دارای 6 نوع حساب مختلف است که کاربران بر اساس نیاز و استراتژی معاملاتی می‌توانند هرکدام از این حساب‌ها را ایجاد کنند. انواع حساب آلپاری شامل حساب نانو، حساب استاندارد برای متاتریدر 4/5 و سه حساب ECN برای متاتریدر 4/5 است. امکان داشتن چند حساب معاملاتی به صورت همزمان نیز برای شما وجود دارد.

آنچه در مقاله افتتاح حساب واقعی در آلپاری خواندیم:

همان‌طور که در مقاله افتتاح حساب آلپاری آموختید، شما باید از طریق ورود به سایت این کارگزاری، مرحله به مرحله با وارد کردن مشخصات خود، یک حساب کاربری افتتاح کنید. پس از ثبت نام نیز لازم است تا احراز هویت خود را به صورت کامل انجام دهید. سپس می‌توانید از روشی که توضیح دادیم یکی از 6 حساب معاملاتی که مناسب شما است را ایجاد کنید. در نهایت با مشخصات ورودی که به شما داده می‌شود از طریق یکی از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 به بازار متصل شوید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا آلپاری به ایرانیان داخل کشور اجازه فعالیت می‌دهد؟

بله. خوشبختانه کاربران داخل کشور ایران می‌توانند در آلپاری ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

چرا باید در آلپاری احراز هویت کنیم؟

برای اینکه بتوانید به همه امکانات از جمله برداشت پول از حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید، حتماً باید در بروکر آلپاری احراز هویتتان را تکمیل کنید.

بروکر آلپاری چه حساب‌های معاملاتی دارد؟

در آلپاری حساب معاملاتی NANO، STANDARD و ECN روی پلتفرم‌های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آلپاری

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *