5/5 - (6 امتیاز)

اسپرد و کمیسیون بروکر اپوفایننس

در بروکر اپوفایننس اسپرد تمامی حساب‌ها به صورت شناور است و بسته به نوع حساب معاملاتی که دارید ممکن است از 0 پیپ به عنوان پایین‌ترین اسپرد و 1.8 به عنوان بالاترین اسپرد در بروکر اپوفایننس آغاز شود. اسپرد می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم در زمینه انتخاب کارگزاری یا نوع حساب معاملاتی توسط کاربران باشد.

اسپرد و کمیسیون بروکر اوپوفایننس

اسپرد چیست؟

به اختلاف بین ASK و BID که قیمت اصلی خرید و قیمت فروش عرضه شده است، اسپرد گفته می‌شود. اگر هنوز می‌خواهید بدانید اسپرد چیست؟ باید بگوییم که اسپرد نوعی درآمد برای کارگزاری است که به صورت پیپ اندازه‌گیری می‌شود. از تفریق همان اعداد ASK و BID، اسپرد به دست می‌آید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اسپرد بروکر اپوفایننس

بروکر opofinance دارای 4 نوع حساب معاملاتی است که اسپردهای آن به صورت شناور می‌باشند و در هر ساعت از طول روز، ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند حجم معاملات بازار، وضعیت مارکت، نوع حساب و نوع نماد معاملاتی از حداقلی که برایشان تعیین شده فراتر بروند.

بررسی اسپرد حساب های اپوفایننس

برای اینکه با میزان دقیق اسپردهای بروکر اوپوفایننس آشنا شوید، ما به تفکیک حساب معاملاتی آن‌ها را برای شما ذکر خواهیم کرد:

  • اسپرد حساب استاندارد: در حساب استاندارد اسپرد از 1.8 به صورت شناور محاسبه می‌شود.
  • اسپرد حساب ECN: در حساب ECN اسپرد از 0.8 به صورت شناور محاسبه می‌شود.
  • اسپرد حساب ECN PRO: در این حساب اسپرد از 0.0 به صورت شناور محاسبه می‌شود.
  • اسپرد حساب سوشیال تریدینگ: در این حساب اسپرد از 1.5 به صورت شناور محاسبه می‌شود.

انواع اسپرد اپوفایننس

همان‌طور که میدانید کارگزاری‌های فارکس اسپرد را به دو صورت ارائه می‌کنند. یکی اسپرد شناور است و دیگری اسپرد ثابت. بروکر اوپوفایننس فقط اسپرد را به صورت شناور ارائه می‌کند، یعنی از اسپرد پرداختی شما بسته به نوع حساب معاملاتی که دارید، از عدد حداقلی اسپرد مشخص شده حساب، به بالا محاسبه می‌شود. 

اسپرد بروکر اپوفایننس در سشن های معاملاتی

اسپرد بروکر اپوفایننس در سشن های معاملاتی مختلف می‌تواند متغیر باشد، یعنی مثلاً زمانی که در سشن معاملاتی لندن یا نیویورک هستید، احتمالاً کمترین میزان اسپرد ممکن در حساب معاملاتی خود را تجربه می‌کنید و زمانی که در سشن معاملاتی توکیو یا سیدنی هستید، احتمالاً بیشترین میزان اسپرد را باید پرداخت کنید. برای آشنایی بیشتر با سشن معاملاتی توصیه می‌کنیم مقاله سشن معاملاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

کدام حساب اسپرد کمتری دارد؟

در بروکر اپوفایننس حساب معاملاتی ECN PRO که دارای اسپرد شناور از 0 پیپ است، کمترین میزان اسپرد ممکن را دارد. پس اگر به دنبال اجرای استراتژی‌های معاملاتی هستید که الزام به داشتن اسپرد پایین دارند، بهترین حساب برای شما حساب ECN PRO است. شما همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، مقاله اسپرد در حساب ECN را مطالعه کنید. در مقاله مقایسه اسپرد بروکرها می‌توانید به بررسی اسپرد بروکرها بپردازید.

انواع حساب بروکر اپوفایننس

بروکر اوپوفایننس دارای 4 حساب معاملاتی مختلف است که هرکدام از آن‌ها می‌تواند مناسب یک معامله‌گر با استراتژی معاملاتی منحصربه‌فرد خود باشد. برای اینکه بتوانید وضعیت انواع حساب بروکر اپوفایننس را به خوبی مقایسه کنید، می‌توانید به جدول زیر مراجعه نمایید.

مشخصات فنی

حساب استاندارد

حساب ECN

حساب سوشیال تریدینگ

حساب ECN PRO

پلتفرم معاملاتی

MT4/MT5/WEB

MT4/MT5/WEB

MT4/MT5/WEB

MT4/MT5/WEB

ارز پایه

USD

USD

USD

USD

حداقل سرمایه

۱۰۰$

۱۰۰$

۲۰۰$

۵۰۰۰$

حداکثر سرمایه

نامحدود

نامحدود

نامحدود

نامحدود

کمیسیون

ندارد

۶$

ندارد

۴$

انجام معامله

MARKET

MARKET

MARKET

MARKET

اسپرد

از 1.8 پیپ

از 0.8 پیپ

از 1.5 پیپ

از ۰ پیپ

هشدار مارجین

۸۰%

۸۰%

۸۰%

۸۰%

اسپرد بروکر اپوفایننس به صورت شناور است و برای حساب ECN PRO از 0.0، برای حساب ECN از 0.8، حساب استاندارد از 1.8 و حساب سوشیال تریدینگ از 1.5 شروع می‌شود. البته حساب‌هایی که اسپرد آن‌ها پایین است عمدتاً شامل پرداخت کمیسیون برای معاملات خود می‌شوند. کمیسیون در بروکر اپوفایننس از 6 تا 4 دلار بسته به نوع حساب معاملاتی است.

کمیسیون بروکر اپوفایننس

معمولاً حساب‌های معاملاتی که اسپرد کمی دارند، شامل پرداخت کمیسیون می‌شوند. در بروکر opofinance اگر حساب معاملاتی ECN ایجاد کنید، باید بنا بر حجم معاملات 6 دلار کمیسیون برای هر لات معامله پرداخت کنید و اگر حساب شما ECN PRO باشد، باید 4 دلار کمیسیون پرداخت کنید. اگر معامله‌گر طلا هستید می‌توانید مقاله اسپرد طلا را مطالعه کنید یا اگر معامله داوجونز هستید اسپرد داوجونز را مطالعه کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اپوفایننس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در مقاله اسپرد اپوفایننس خواندیم

همان‌طور که در مقاله اسپرد اپوفایننس خواندیم، این بروکر دارای 4 حساب معاملاتی با اسپرد های متفاوت است. اسپرد حساب استاندارد 1.8، حساب سوشیال تریدینگ 1.5، حساب ECN از 0.8 و حساب ECN PRO از 0 پیپ شروع می‌شود. همه اسپردهای بروکر اپوفایننس به صورت شناور هستند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام میخاستم بدونم اسپردهای بروکر اپوفایننس ثابت هست یا متغیر؟ کدام حساب های بروکر اپوفایننس اسپرد صفر دارند؟ بیشترین میزان اسپرد در چه سشن های معاملاتی رخ می دهد؟

    • سلام و عرض ادب، بروکر opofinance دارای ۴ مدل حساب معاملاتی است. میزان اسپردهای آن به صورت شناور می‌باشند و در هر ساعت از طول روز، تحت تاثیر شرایط مختلف از میزان واقعی خود فراتر می رود. اسپرد حساب ECN PRO از ۰.۰ به صورت شناور محاسبه می‌شود. در مورد سوال آخرتون هم هنگامی که در سشن معاملاتی توکیو یا سیدنی هستید، بیشترین میزان اسپرد را باید پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *