3.7/5 - (9 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اوتت مارکتس

معرفی و بررسی بروکر اوتت Otet Markets

بروکر اوتت مارکتس یکی از برترین کارگزاری های تاسیس شده در سال 2023 است که توانسته توجه بسیاری از معامله گران را در ایران و دنیا به خود جلب نماید. دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد، و توسط سازمان مالی و نظارتی کوموروس با شماره مجوز 00595-2023 به ثبت رسیده است. البته رگوله و مجوزهای دیگری نیز دریافت کرده است که سطح اعتبار آن را افزایش داده. بروکر اوتت در حال حاضر روی 4 حساب معاملاتی، بیش از 500 نماد را برای ترید کردن با بهترین قیمت و کمترین هزینه ممکن در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل بروکر اوتت مارکتس را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

تاریخچه و سابقه بروکر اوتت

بروکر Otet Markets در سال 2023 راه‌اندازی شده است، این کارگزاری تازه تأسیس نشان داده که کیفیت خدمات به قدمت نیست و با طراحی رابط کاربری بسیار قوی و همچنین سطح خدمات بسیار بالا توانسته چندین جایزه بین‌المللی از رویدادهای بزرگ فارکس در جهان کسب کند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • تندیس سریع‌ترین بروکر در حال توسعه؛
  • تندیس بهترین پلتفرم معاملاتی 2023؛
  • گواهی‌نامه برترین بروکر فارکس آسیا در سال ۲۰۲۳؛
  • افتخار دریافت نشان اعتبار از بلومبرگ؛

تفاوت بروکر اوتت با سایر کارگزاری‌های تازه تأسیس در این است که شروع قدرتمندتری داشته و عملکرد آن نشان می‌دهد که در آینده نزدیک به یکی از بهترین بروکرهای جهان تبدیل خواهد شد.

اعتبار و امنیت بروکر اوتت

اوتت مارکتس به عنوان یک کارگزاری معاملاتی آنلاین، اهمیت بالایی به امنیت اطلاعات مشتریان خود می‌دهد. این کارگزاری از تکنولوژی‌های رمزنگاری پیشرفته استفاده می‌کند تا اطلاعات مالی و شخصی معامله‌گران را محافظت کند و از نفوذهای ناخواسته جلوگیری کند. همچنین، اوتت مارکتس دارای سیستم‌های امنیتی پیچیده‌ای است که از طریق آن‌ها معامله‌گران می‌توانند به طور مطمئن داده‌های خود را مدیریت کنند و از دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری کنند.

اعتبار و امنیت بروکر اوتت
بروکر اوتت با داشتن چندین مجوز و رگوله معتبر، به یکی از بروکرهای معتبر و قابل اعتماد در بازارهای مالی تبدیل شده است.

این بروکر با رعایت استانداردهای بین‌المللی امنیت اطلاعات، مثل  AML، MFA و  DPIA، از اطلاعات و اموال مشتریان خود حفاظت می‌کند. این قوانین شامل مقررات مبارزه با پولشویی، احراز هویت چند عاملی و ارزیابی تأثیر حفاظت از داده، برای افزایش آگاهی امنیتی طراحی شده‌است. زمانی که وضعیت اعتباری بروکر اوتت را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که این کارگزاری برای اینکه بتواند به سایر مناطق مختلف جهان خدمات بدهد، چندین رگوله و مجوز بین‌المللی دیگر از مناطق مختلف جهان دریافت کرده که جزییات آنها به شرح زیر است:

  • رگوله شده توسط سازمان مالی و نظارتی کومور به شماره (HY00523012)؛
  • رگوله شده توسط مارشال به شماره لایسنس (118922)؛
  • دارای رگوله از سن لوسیا به شماره (00595-2023)؛
  • اخذ شناسنامه فعالیت مالی (LEI) بلومبرگ به شماره 254900HJ0CZRZVRN8C30 برای لایسنس مارشال؛
  • اخذ شناسنامه فعالیت مالی (LEI) بلومبرگ به شماره 254900GDWDMGGGZPZH29 برای لایسنس سن لوسیا؛
  • دارای مجوز از سایت MyFXBook؛

به طور کلی بروکر اوتت را می‌توان یک کارگزاری امن و معتبر برای کاربران ایرانی دانست که با اطمینان می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بروکر اوتت ثبت نام

برای ثبت نام در بروکر اوتت وارد وب سایت رسمی آن شوید، روی گزینه Open An Account کلیک کنید. تا صفحه زیر برای شما باز شود. در این صفحه همان‌طور که می‌بینید باید نام، نام خانوادگی، ایمیل، کشور و شماره تماس خود را وارد کنید. تیک I Agree را بزنید و در نهایت روی دکمه Continue کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود.

بروکر اوتت ثبت نام
برای ثبت نام در بروکر اوتت مارکت باید در این صفحه اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

دقت کنید که مشخصات خود را کامل و دقیق وارد کنید چون در بخش احراز هویت مجبور هستید که همین مشخصات را با ارائه مدارک تأیید کنید.

 

آموزش احراز هویت اوتت

خبر خوش برای معامله گران ایرانی! نیازی به احراز محل سکونت ندارید و برای احراز هویت در بروکر اوتت کافی است در پنل کاربری روی پروفایل و سپس گزینه Verification کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

آموزش احراز هویت اوتت
به منظور آموزش احراز هویت اوتت می بایست اسکن کارت ملی خود را بارگذاری کنید.

در این صفحه باید گزینه را روی National ID بگذارید، سپس عکس پشت و روی کارت ملی خود را آپلود نمایید. بعد از آن باید در زیر همین بخش، یک عکس سلفی از خود بگیرید. کارت ملی‌تان را در دستتان بگیرید به صورتی که واضح باشد و یک عکس از خودتان به همراه کارت ملی بگیرید و در همین بخش آپلود کنید. در نهایت گزینه Send را بزنید تا مدارک شما برای تأیید به کارشناسان ارسال شود.

نکته قابل توجه این است که پیمودن مراحل ثبت نام برای اکثر معامله گران و خصوصا تریدرهای تازه کار امری دشوار و زمان بر است اما خوشبختانه اوتت مارکت شرایطی را فراهم نموده تا در کمتر از 10 دقیقه مراحل ثبت نام و احراز هویت را طی کنید و به سرعت آماده یک روز معاملاتی پرهیجان شوید.

انواع حساب در بروکر اوتت

در کارگزاری اوتت مارکتس 6 نوع حساب در دو پلتفرم معاملاتی ارائه می‌شود که هر پلتفرم حساب‌های ویژه خودش را دارد. به طور کلی انواع حساب‌های معاملاتی بروکر اوتت مارکتس به شرح زیر است:

  • حساب سی تریدر؛
  • حساب Swap Free؛
  • حساب Classic؛
  • حساب ECN؛
  • حساب Premium؛
  • حساب CopyTrading؛

برای آشنایی کامل با حساب‌های معاملاتی بروکر اوتت، هر کدام راه به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد

حساب سی تریدر

این تنها حساب بروکر اوتت مارکتس است که این امکان را می دهد با حداقل واریزی ایجاد و از مزایا پلتفرم سی تریدر بهره مند شوید. مشخصات کامل حساب آن به شرح زیر است:

اطلاعات حسابcTrader
حداقل سپرده$25
حداکثر سپردهUnlimited
مارجین کال%100
اهرم1:20 ~ 3000
اسپردMin/Floating
کمیسیونMinimum
استاپ اوت%40
ارز پایهUSD
کش بکNon

حساب Swap Free

حساب سواپ فری یا حساب اسلامی به اکانتی گفته می‌شود که در آن بهره شبانه برای شما اعمال نخواهد شد. این حساب را با پرداخت 25 دلار می‌توانید ایجاد کنید. اهرم آن قابل تنظیم از 1:20 تا 1:3000 است و اسپرد آن کاملا به صورت شناور محاسبه می‌شود.

اطلاعات حسابSwap Free
حداقل سپرده$25
حداکثر سپردهUnlimited
مارجین کال%70
اهرم1:20 ~ 3000
اسپردFloating
کمیسیونNormal
استاپ اوت%45
ارز پایهUSD
کش بکNon

حساب Classic

حساب کلاسیک ویژه تریدرهای تازه‌کار و سطح متوسط است که تازه‌وارد معاملات فارکس شده‌اند، این حساب دارای اسپرد شناور به طور میانگین از 1.5 پیپ به بالاست. مارجین کال حساب 80% و استاپ اوت آن 50% است.

اطلاعات حسابClassic
حداقل سپرده$25
حداکثر سپردهUnlimited
مارجین کال%80
اهرم1:20 ~ 3000
اسپردFloating
کمیسیونNon
استاپ اوت%50
ارز پایهUSD
کش بکNon

حساب ECN

این حساب ویژه تریدرهای سطح بالاتر بخصوص اسکلپرهاست، میانگین اسپرد حساب 0.5 پیپ است و معاملات در آن شامل پرداخت کمیسیون نیز می‌شود که برای هر دارایی معاملاتی متفاوت است. لوریج این حساب هم قابل تنظیم تا روی 1:3000 می‌باشد.

اطلاعات حسابECN
حداقل سپرده$25
حداکثر سپردهUnlimited
مارجین کال%80
اهرم1:20 ~ 3000
اسپردMin/Floating
کمیسیونMinimum
استاپ اوت%50
ارز پایهUSD
کش بکNon

حساب Premium

حرفه‌ای‌ترین نوع حساب در بروکر اوتت، حساب Premium است که برای ایجاد آن نیاز به 10 هزار دلار واریزی اولیه دارید. میانگین اسپرد این حساب 0.0 است، ولی معاملات در آن شامل پرداخت کمیسیون نیز می‌شود. ویژگی مهم حساب پرمیوم داشتن 1 دلار کش بک به ازای هر لات معامله است.

اطلاعات حسابPremium
حداقل سپرده$10000
حداکثر سپردهUnlimited
مارجین کال%90
اهرم1:20 ~ 3000
اسپردMin/Floating
کمیسیونNon
استاپ اوت%50
ارز پایهUSD
کش بک$1 Per Lot

حساب CopyTrading

حساب کپی تریدینگ ویژه معاملات اجتماعی به سبک کپی ترید است. پروایدرها و سرمایه‌گذاران باید این حساب را برای فعال کردن کپی ترید خود ایجاد کنند. اهرم این حساب محدود به 1:200 است.

اطلاعات حسابCopy Trading
حداقل سپردهUnlimited
حداکثر سپردهUnlimited
مارجین کال%80
اهرم1:50 ~ 200
اسپردNon
کمیسیونNon
استاپ اوت%50
ارز پایهUSD
کش بکNon

نکات مهمی که درباره حساب‌های بروکر اوتت باید بدانید:

  • حساب ECN کمترین اسپرد را در مقایسه با سایر حساب‌های معاملاتی ارائه شده توسط کارگزاری Otet Markets دارد.
  • در حساب‌های معاملاتی کمیسیون (Premium، Classic) همه نمادها بدون کمیسیون معامله می‌شوند به جز معاملات ارزهای دیجیتال و سهام که دارای پورسانت هستند.
  • در حساب Premium برای دارایی‌های فارکس و فلزات، به ازای هر لات معامله شده، یک دلار نقدینگی به حساب می‌آید. این مبلغ در ساعت 24 (12 صبح) پس از بسته شدن تراکنش به حساب متاتریدر معامله‌گر واریز می‌شود.
  • تمام حساب‌های معاملاتی حساب‌های “لات استاندارد” هستند.
  • در تمامی حساب‌ها هر بشکه نفت معادل یک لات (واحد) و همه شاخص‌ها برابر با یک واحد است.
  • در زمان افتتاح هر یک از حساب‌های معاملاتی، حداکثر اهرم 200 است که معامله گران می‌توانند پس از یک دوره معاملاتی (یک ماهه) از طریق تیکت ارسالی به واحد فنی درخواست افزایش آن را داشته باشند.
  • اهرم برای ارزهای دیجیتال در تمام حساب‌های معاملاتی 2 محاسبه می‌شود. لطفا توجه داشته باشید، معامله ارزهای رمزپایه تنها از طریق cTrader در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی امکان پذیر است.

بروکر اوتت با افتتاح دفتر رسمی در قبرس و کومور کار خود را در سال 2023 شروع کرده است و با ایجاد یک وب سایت قوی با رابطه کاربری حرفه‌ای، توانسته خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود به ویژه ایرانیان ارائه دهد.

نمادهای معاملاتی بروکر اوتت

در بروکر اوتت بیش از 500 دارایی معاملاتی در اختیار معامله گران است تا روی آنها ترید کنند. این دارایی‌ها در دسته بندی‌های اصلی فارکس، فلزات گران‌بها، شاخص، انرژی، سهام آمریکا، سهام اروپا و ارز دیجیتال است.

نمادهای معاملاتی بروکر اوتت

در تمامی حساب‌های معاملاتی بروکر اوتت شما به کلیه نمادها دسترسی خواهید داشت و از این بابت هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما میزان کمیسیون و اسپرد نمادها بر اساس نوع حسابی که ایجاد کرده‌اید مشخص می‌شود.

پلتفرم بروکر اوتت

خوشبختانه برخلاف اکثر بروکرهای قدیمی در ایران بروکر اوتت مارکت همزمان دو پلتفرم معاملاتی سی تریدر و پلتفرم متاتریدر5 را همزمان ارائه می دهد که برای نسخه‌های مختلف موبایل و همچنین ویندوز قابل دانلود و استفاده است.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر اوتت

در کارگزاری اوتت روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت وجود دارد که در جدول زیر تمامی مشخصات آن را آورده‌ایم.

روش واریز و برداشتارز پایه قابل انتقالروش انتقالزمان انتقالکمیسیون
تترTetherTRC20تا 1 روز کاری
تترTetherERC20تا 1 روز کاری
بیت کوینBitcoinBTCتا 1 روز کاری
وبمانیEUR/USDWeb Moneyوابسته به پروسهبسته به شرایط
پرفکت مانیUSDPerfect Moneyوابسته به پروسهبسته به شرایط
ویزا کارتEUR/USDMaster Cardوابسته به پروسهبسته به شرایط
مستر کارتEUR/USDVisa Cardوابسته به پروسهبسته به شرایط
کینگدام بانکEUR/USDOnline Paymentوابسته به پروسهبسته به شرایط

نکات مهم درباره واریز و برداشت:

  • حداقل سپرده یا سپرده اولیه برای ایجاد حساب 25 دلار است؛
  • کمیسیون برداشت از حساب کاربری صفر است و در هنگام ثبت برداشت فقط هزینه شبکه بلاک چین از پلتفرم مربوطه کسر می‌شود؛
  • تأییدیه‌های برداشت 24 ساعت طول می‌کشد و تأییدیه‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه پردازش نمی‌شوند.

کاربران ایرانی می‌توانند از طریق ارزهای دیجیتال واریز و برداشت خود را در بروکر اوتت انجام دهند.

مزایا و معایب بروکر Otet Markets

حالا که به صورت کامل با بروکر اوتت آشنا شدید بد نیست که بیشتر درباره مزایا و معایب آن بدانید:

مزایای بروکر اوتتمعایب بروکر اوتت
رگوله حرفه‌اینداشتن متاتریدر 4
پشتیبانی فارسی 
حساب‌های معاملاتی متنوع 
هزینه‌های معاملاتی پایین 
ابزارهای معاملاتی گسترده 

بروکر Otet Markets برای ایرانیان

از ویژگی‌های مهم بروکر اوتت ارائه خدمات به کاربران ایرانی داخل کشور است. Otet Markets شرایطی را فراهم کرده که ایرانیان بتوانند با مدارک ملی خود در این بروکر ثبت نام و احراز هویت کنند. همچنین پشتیبان فارسی زبان به صورت 24 ساعته در بروکر فعال است تا مشکلات ایرانیان را رفع نماید و در طول مسیر معامله گری حس داشتن پشتیبان را برای معامله گران القا نماید.

اطلاعات تماس با اوتت مارکتس

بونوس بروکر اوتت مارکتس چالش طلای ۲۴ عیار

با چالش طلای 24 عیار بروکر اوتت مارکتس، می‌توانید علاوه بر دریافت بونوس، برنده شمش طلای 24 عیار شوید. برای این کار باید طی 24 روز، روی نماد طلا ترید کرده و امتیاز کسب کنید. در ابتدای چالش به شما بونوس 100 درصدی قابل ضرر تعلق می‌گیرد و در پایان نیز براساس امتیازات جمع‌شده، می‌توانید جز 24 برنده خوش‌شانس شمش طلای 24 عیاری باشید. برای مشاهده قوانین و شرایط به صفحه بونوس بروکر اوتت مارکتس مراجعه کنید.

آنچه در مقاله معرفی بروکر اوتت خواندیم:

در این مقاله به صورت کامل با بروکر اوتت آشنا شدید، این بروکر در سال 2023 راه‌اندازی شده است و کیفیت بسیار بالایی به مخاطبان خود ارائه می‌کند. این بروکر دارای 5 مجوز و رگوله معتبر دریافت کرده است و تحت 6 حساب معاملاتی روی دو پلتفرم متاتریدر و سی تریدر، امکان معامله روی 500 ابزار معاملاتی را فراهم کرده است. خوشبختانه کارگزاری اوتت خدمات کامی را نیز به همراه پشتیبانی فارسی زبان در اختیار تریدرها قرار می‌دهد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا بروکر اوتت معتبر است؟

بله این کارگزاری دارای رگوله‌های مختلفی چون MarshLL ISLAND، Saint Lucia، MWALI است.

آیا بروکر اوتت به ایرانیان خدمات می‌دهد؟

بله این بروکر امکان ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارد، همچنین بروکر اوتت پشتیبان فارسی زبان را درسایت خود فعال کرده است.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر اوتت چیست؟

این بروکر دارای دو پلتفرم معاملاتی سی تریدر و متاتریدر 5 است.

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *