4.7/5 - (3 امتیاز)

آموزش دریافت ریبیت از بروکر آلپاری و تغییر زیرمجموعه

اگر شما تریدری هستید که هم اکنون در بروکر آلپاری فعالیت می‌کنید، به راحتی با استفاده از کد معرف ایران ریبیت می‌توانید بین 55 تا 85% بیشتر از حد معمول از این کارگزاری ریبیت دریافت کنید و تا حد زیادی هزینه‌های معاملاتی خود را جبران کنید.

دریافت ریبیت بروکر آلپاری

چرا باید ریبیت خود را از آلپاری دریافت کنید؟

ریبیت مسئله‌ای است که کمتر تریدری به آن توجه می‌کند، اگر خوب دقت کنید شما حجم زیادی از پول را بابت کمیسیون و اسپرد پرداخت می‌کنید که به راحتی می‌توانید از طریق ریبیت آن را به حساب خود بازگردانید، این کار بخش قابل‌ توجهی از هزینه‌های معاملاتی شما را جبران می‌کند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا ایران ریبیت بهترین گزینه برای دریافت ریبیت از بروکر آلپاری است؟

از آنجا که ایران ریبیت یک مستر آی بی کاملاً قدرتمند و حرفه‌ای است، می‌تواند بهترین و بالاترین نرخ ممکن را به عنوان ریبیت از بروکر Alpari برای شما دریافت کند. فقط کافی است کد معرف ایران ریبیت را در پروفایل کاربری خود در آلپاری وارد کنید.

چطور زیرمجموعه را تغییر دهیم

برای تغییر زیرمجموعه خود در بروکر آلپاری چند مرحله ساده وجود دارد که قدم به قدم باید آن را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد پنل کاربری خود در بروکر آلپاری شوید و از بخش حساب من، روی گزینه اطلاعات شخصی کلیک کنید.
    مرحله اول دریافت ریبیت بروکر آلپاری
    مرحله اول دریافت ریبیت بروکر آلپاری
  2.  سپس صفحه زیر باز خواهد شد. در صفحه باز شده روی تغییر کد معرف کلیک کنید و محل وارد کردن کد معرف جدید برایتان نمایش داده شود.
    مرحله دوم دریافت ریبیت بروکر آلپاری
    مرحله دوم آموزش دریافت ریبیت بروکر آلپاری
  3. سپس کد 170007202 را وارد کنید و گزینه تایید را بزنید تا تغییر آی بی شما انجام شود.

روش برداشت ریبیت در بروکر آلپاری

پس از طی کردن این مراحل، پشتیبانی در کمتر از 24 ساعت، کار تایید فرایند تغییر زیرمجموعه را برایتان انجام می‌دهد و بعد از آن می‌توانید به صورت مستقیم از خود سایت آلپاری ریبیت خود را با نرخ‌های بالای سایت “ایران ریبیت” به عنوان مستر آی بی خود دریافت کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *